Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jankbal.quote:
quote:
Ik vind alles best, zolang ik maar Manager Pannenkoeken Eten word.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef Barretje80 het volgende:
pannenkoeken!!Snert
ohh.. en mag ik hoofd pannenkoeken omdraaien worden???
Ja, maar wrm allemaal snertTTs?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Jankbal.
Als je kwijt wil wat er loos is, weet je wat ik gezegd heb he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Omdat appel. Ownee. Snert.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:02 schreef friemelaar het volgende:
Hier mijn bootje :
[ afbeelding ]zow daar kunnen we wel wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Hier mijn bootje :
[ afbeelding ]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hier mijn bootje :
[ afbeelding ]als we de rubberboot er achter hangen kunnen er nog 4 bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lunch!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hier mijn bootje :
[ afbeelding ]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang is je boot?
Muckjequote:
He, RZ? Ben je een beetje technisch?quote:
Okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ligt er echt aan hoe ik me zondag voel.
Ik heb dan ook geen boot.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet hoelang die van jou is?
Marijkjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje![]()
[..]
He, RZ? Ben je een beetje technisch?En wat voor opleidingen heb je gedaan?
Oh? Vertel eens?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
We hebben een klacht binnengekregen over je.
Als ik nog steeds de longen uit mijn lijf hoest, dan zit het ook niet prettig 2 uur in de auto, zeker niet als het door het hoesten af en toe zwart voor mijn ogen wordtquote:
Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nog steeds de longen uit mijn lijf hoest, dan zit het ook niet prettig 2 uur in de auto, zeker niet als het door het hoesten af en toe zwart voor mijn ogen wordt.
Valt wel mee hoor. Met af en toe bijna in slaap donderen is het ook best te rijdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nog steeds de longen uit mijn lijf hoest, dan zit het ook niet prettig 2 uur in de auto, zeker niet als het door het hoesten af en toe zwart voor mijn ogen wordt.
Een klein beetje. Ik heb ooit in een grijs verleden KMBO-elektro gedaan, maar die theorie was kut. Veel wiskunde en daar was ik dus heel slecht in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
He, RZ? Ben je een beetje technisch?En wat voor opleidingen heb je gedaan?
Dit dus:quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck kan zelf heel goed pannenkoeken bakken hoor!.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom weet ik dat nog niet uit ervaring
De slopert!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
Hoi Muck.
Schup Toek es. Of sla em een bloedneus. Hij heb het internet van Mart gesloopt.
Hehehe, voor jou heb ik inderdaad meer pannenkoeken gebakken dan voor Toekquote:
Dat van Wok ook toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
Hoi Muck.
Schup Toek es. Of sla em een bloedneus. Hij heb het internet van Mart gesloopt.
Heb je diploma's van iets?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een klein beetje. Ik heb ooit in een grijs verleden KMBO-elektro gedaan, maar die theorie was kut. Veel wiskunde en daar was ik dus heel slecht in.
die moet je OOK niet opeten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het al, is maar goed dat ik koks schreef en niet per ongeluck cocks
Boterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
En een hoofd boterDat is jouw specialiteit
Moet je dan een vaarbewijs hebben? Ja toch?quote:
Doe eens niet zo eng jahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Met af en toe bijna in slaap donderen is het ook best te rijden...
Kijk naar de PI....quote:
Uhoh, wat is er nu mis gegaan?quote:
Ja daarom toch?quote:
Oeh, dan wordt je toch privéchauffeur?quote:
|Jaa limo's rijdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt je toch privéchauffeur?
Eisbein?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daarom toch?
Ik mis iets in de soep.. hij is een beetje flauw... maar met zout of maggi wordt het er niet echt 'lekkerder'
Volgende keer maar beetje experimenteren
Ja, dat snap ik ook niet helemaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhoh, wat is er nu mis gegaan?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet je dan een vaarbewijs hebben? Ja toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
kweet niet... voor de smaak ga ik volgende keer wel ff experimenterenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
pas vanaf 15 m óf sneller dan 20Km/uur
Ik heb wel al mijn vaarbewijzenVaarschool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ook nog steeds m'n vaarbewijs halen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Nee, daar moet je weer een ander chauffeursdiploma voor hebben. Net als voor taxi-chauffeur en buschauffeur. Die moet je allemaal apart halen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt je toch privéchauffeur?
Kan ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kweet niet... voor de smaak ga ik volgende keer wel ff experimenteren
misschien moet ik er kerrie bij gooien
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Pien85 het volgende:
Oeh bootjes
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal4 januari iets besteld 'vandaag besteld, morgen in huis'
Vertraagd, wordt verzonden op 6 januari.
6 januari... niets verzonden.
Vervolgens word ik net wakker, email... om 2 uur vannacht heeft Bol mij laten weten dat mijn bestelling vertraagd is en uiterlijk 10 januari verzonden wordt. om 5 uur vannacht heeft Bol mij laten weten dat mijn bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst. Volgens de site van Bol is mijn bestelling echter gisteren al verzonden en zou vandaag aan moeten komen.
Dus wanneer komt ie nou?
Om 6 uur heeft bol mij een email verstuurd met daarin de factuur... teminste, dat zeggen ze, de email met factuur bevat alleen een briefhoofd en een afsluiting...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vaarschool?![]()
Ik wil ook nog steeds m'n vaarbewijs halen
Omgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Pien85 het volgende:
Ja, dat snap ik ook niet helemaal4 januari iets besteld 'vandaag besteld, morgen in huis'
Vertraagd, wordt verzonden op 6 januari.
6 januari... niets verzonden.
Vervolgens word ik net wakker, email... om 2 uur vannacht heeft Bol mij laten weten dat mijn bestelling vertraagd is en uiterlijk 10 januari verzonden wordt. om 5 uur vannacht heeft Bol mij laten weten dat mijn bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst. Volgens de site van Bol is mijn bestelling echter gisteren al verzonden en zou vandaag aan moeten komen.
Dus wanneer komt ie nou?
Om 6 uur heeft bol mij een email verstuurd met daarin de factuur... teminste, dat zeggen ze, de email met factuur bevat alleen een briefhoofd en een afsluiting...
Experimenterenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van experimenteren... dan wordt het alleen maar lekkerder
Er staat een taalfout in je inleidende tekstjequote:
Tofquote:
Ja, dat was ook zo'n beetje mijn gedachtequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
pas vanaf 15 m óf sneller dan 20Km/uur
Ik heb wel al mijn vaarbewijzenMaar was het ook niet bij een motor meer dan zoveel pk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woah! Cool!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, Marijke, je haarverf is er
Indeedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Er staat een taalfout in je inleidende tekstje
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.consolid.nl/we(...)eur-drenthe-gezocht/
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar was het ook niet bij een motor meer dan zoveel pk?
"Waar het hard van vol is", was het toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
?? welkequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Er staat een taalfout in je inleidende tekstje
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
"Waar het hard van vol is", was het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
alleen als die PK's ervoor zorgen dat je harder gaat dan 20KM/uur
(in Frankrijk wel ! daar is alles boven 5 PK vaarbewijsplichtig)
Hij wil ook graag een slecht betaalde, te drukke baan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeders vriend is nu bezig voor zijn groot rijbewijs, voor de grote vrachtwagens.
Ik dacht ook nog interactivequote:
Nee, hij werkt voor een gevangenis. Nu staat hij op de werkzaal, maar hij wil goederen gaan rijden voor diezelfde gevangenis. Dus zijn loon blijft hetzelfde en zijn uren worden zelfs minder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij wil ook graag een slecht betaalde, te drukke baan?
Dan heeft hij groot gelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij werkt voor een gevangenis. Nu staat hij op de werkzaal, maar hij wil goederen gaan rijden voor diezelfde gevangenis. Dus zijn loon blijft hetzelfde en zijn uren worden zelfs minder.
als je het op z'n Nederlands bedoeld had welquote:
Klopt, dat moet interactieve zijnquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je het op z'n Nederlands bedoeld had wel
Hmhm, behalve als hij het in het engels had bedoeld natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je het op z'n Nederlands bedoeld had wel
Fixedquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Fixed![]()
Mijn dank is groot (veel groter dan mijn taalvaardigheid in elk geval)![]()
senf?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope. Op een duits hart bolletje met senf
Mosterd in het Duits als ik me niet vergisquote:
Kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mosterd in het Duits als ik me niet vergis
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope. Op een duits hart bolletje met senf
Kan hier geen ei bakken op het werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Of een Holsteiner schnitzel: met een gebakken eitje er op.
Ow, da's minder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan hier geen ei bakken op het werk bakken
bis spätahquote:
Zit fles bij man bijt hond?quote:
Ja hij heeft een man bijt hond itemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Zit fles bij man bijt hond?
Dit is die van gisteravond in elk geval...
't Smaakt zoals 't klinktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind de naam al smerig klinken.
Doet me denken aan Flem. Van Flem and Earlquote:
Serieus? Wat dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hij heeft een man bijt hond item
Weet nietquote:
Wist je dat echt nog niet? Oehquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wist je dat echt nog niet? Oeh
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wist je dat echt nog niet? Oeh
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nog niets over treinen gezien, dus ik zal fles niet gemist hebben denk ik
goudkuipjequote:
Dat hoop ik tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dan zou hij het hier ook wel aankondigen denk ik
quote:
beroemdequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ná de eerste uitzending
quote:
Ik ga het niet op de FP zetten heurquote:
1 ding scheelt, dit mag maar 1 keer per dagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's het nadeel. Het zijn altijd de smerige dingen die het best werken.
OKquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
beroemde
[..]
straks even wat boodschappen doen maar voor de rest heb ik het rustig
Daar moest ik bij xs4all zo om lachen. Instructieboekje over hoe je de boel moest aansluiten om internet te krijgen... en in het boekje stond dat als het níet lukte je even op de website moest kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mensen door een storing niet kunnen bellen, heb jij het wel rustig ja!
ik zit boven niet beneden dus die mail kan ik straks pas lezenquote:
en dat noemt ze zich wikimasterquote:
nee dan gaan ze allemaal weer bellen!quote:
het is lunchtijd, ze bellen straks wel weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dan gaan ze allemaal weer bellen!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar moest ik bij xs4all zo om lachen. Instructieboekje over hoe je de boel moest aansluiten om internet te krijgen... en in het boekje stond dat als het níet lukte je even op de website moest kijken
Wikimaster, geen OP-master.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat noemt ze zich wikimaster
daar verzaakte hij ookquote:
alleen jij, marijke en natuurlijk Muck mogen me bellen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is lunchtijd, ze bellen straks wel weer
Ik had als kind een keer een penicilinekuur, die was ook heel smerig. Het was ook gewoon een felroze drankje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 ding scheelt, dit mag maar 1 keer per dag
quote:
Luister dan naar de tekstquote:
Welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Luister dan naar de tekst
Nein man, ich will noch nicht gehen
Ich will noch ein bisschen tanzen
Komm schon, alter
Ist doch noch nicht so spät
Lass uns noch ein bisschen tanzen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overload aan knuffels *knuffelattack*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:
groepsknuffelquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overload aan knuffels *knuffelattack*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Luister dan naar de tekst
Nein man, ich will noch nicht gehen
Ich will noch ein bisschen tanzen
Komm schon, alter
Ist doch noch nicht so spät
Lass uns noch ein bisschen tanzen
Dat ziet er meer als een wilde vrijpartij uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij altijd![]()
[ afbeelding ]
Dankjequote:
KPN vindt ook altijd dat ik moet bellen als mijn telefoon stuk isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Zelfde met Planet jaren geleden, belde ik op omdat internet het niet deed, en vroeg ik of er een storing was. Antwoord:'Dat kunt u op onze website terugvinden.'.
quote:
Als je het kwijt moet zeg je het maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
DankjeZit er nu zelf wel een beetje doorheen
Zo maar even wat leuks doen ofzo...
natuurlijkquote:
Komen knuffelen met Nienke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is van het nieuwe liedje van mensen die ik 'ken'
Dankjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je het kwijt moet zeg je het maar.
quote:
quote:
Ik wil de deur niet uitquote:
Koen, wat een snuitjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is aan het zingen. Hij ligt in bed en het klinkt zo lief
quote:
Ik word er serieus wat geëmotioneerd vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 stuurt een hoop![]()
![]()
![]()
richting Marijke
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen jij, marijke en natuurlijk Muck mogen me bellen!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er meer als een wilde vrijpartij uit![]()
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij loopt hard! Zelfs met de auto red je dat niet in 5 minuten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil de deur niet uitMaar is misschien wel een goed idee om toch te doen
Want ben serieus de hele week al niet buiten geweest muv wat vuilnis weggooien en wandelen naar de sushitent in Almere (wel 5 minuten
).
zal ik de cam even aan doen op msn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik weer
maar ik zie ze heul niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
PM staat altijd open hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er meer als een wilde vrijpartij uit![]()
[..]
kom je bij me op visite in Almerequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil de deur niet uitMaar is misschien wel een goed idee om toch te doen
Want ben serieus de hele week al niet buiten geweest muv wat vuilnis weggooien en wandelen naar de sushitent in Almere (wel 5 minuten
).
oh sorry jij ook en LL ook natuurlijk en Panda.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik de cam even aan doen op msn?*zet MSN aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damn Blackberry ondersteund geen cam beelden
Same shit, different day
SC hopper present
Koenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dan krijg je zoiets [ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij loopt hard! Zelfs met de auto red je dat niet in 5 minuten!
Liefquote:
Daar was ik maandagquote:
Cutequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb jouw nummer niet eens oelewapperquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh sorry jij ook en LL ook natuurlijk en Panda.
Sorry dames!
Kopuh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb jouw nummer niet eens oelewapper
nee lekker door mijn moeder gemaaktquote:
hmmm ik ben er alleen maar overdag gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar was ik maandagSushi eten om zusje van vriendin op te vrolijken en voor de gezellig
Hoe laat mag je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Damn, ik zou blij zijn als ik maandag in het ziekenhuis meer te weten kom
Nou, ontzettend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Pien85 het volgende:
Probleem met Computer (Tewarm denk ik ) wat een heerlijk leesbare OP
aaahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft met een oranje krijtje streepjes gemaakt op zijn fiets en heeft nu volgens hem een politiefiets
gratis verkrijgbaar in ruil voor een bordje eten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb jouw nummer niet eens oelewapper
Ik hoop ook zoooooo dat ze meer kunnen zeggenquote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, jullie tekening is nog niet op de post, want Thijs wilde nog verder tekenen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik even?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik even?wat voor groot onrecht hebben wij mannen nou weer gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Damn, ik zou blij zijn als ik maandag in het ziekenhuis meer te weten kom
Mag ik even?Wat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mag ik even?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mag ik even?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor groot onrecht hebben wij mannen nou weer gedaanHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft met een oranje krijtje streepjes gemaakt op zijn fiets en heeft nu volgens hem een politiefiets
Ik ook, ben de afgelopen paar dagen zo ontiegelijk moe geweest dat het gewoon niet leuk meer isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoop ook zoooooo dat ze meer kunnen zeggen![]()
Haha, je muts ligt ook nog steeds keurig ingepakt klaar, dat is veel ergerquote:Oeh, jullie tekening is nog niet op de post, want Thijs wilde nog verder tekenen
Mag ik even?Wie moet ik schoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Muck het volgende:
Ik ook, ben de afgelopen paar dagen zo ontiegelijk moe geweest dat het gewoon niet leuk meer is
nee, dat is niet erg, want dan heeft de post hem tenminste niet kwijt gemaaktquote:Haha, je muts ligt ook nog steeds keurig ingepakt klaar, dat is veel erger
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Moet je maandag weer heen?
Ik ben benieuwd en duim in elk geval voor je
Niet mij schuppenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, ben de afgelopen paar dagen zo ontiegelijk moe geweest dat het gewoon niet leuk meer is
[..]
Haha, je muts ligt ook nog steeds keurig ingepakt klaar, dat is veel erger
[..]
Wie moet ik schoppen?
mietjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet mij schuppen.. Dan ga ik stuk
...
Na die verkoudheid een beetje genegeerd te hebben, vond mijn lichaam geloof ik dat ik het dan maar uit moest zoekenquote:
Maar wel slordigquote:[..]
nee, dat is niet erg, want dan heeft de post hem tenminste niet kwijt gemaakt
Pas een beetje op jezelf he lieverdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Na die verkoudheid een beetje genegeerd te hebben, vond mijn lichaam geloof ik dat ik het dan maar uit moest zoeken
Ik ben om half 12 opgestaan, heb een beker thee gemaakt
later wat crackers gemaakt
Nu moet ik nog gaan douchen en me aankleden () en ik wil op zijn minst een betje verder met puinruimen, maar ik weet nog niet wanneer
[..]
Maar wel slordig
Joahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas een beetje op jezelf he lieverd
Mag ik even?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt echt niks aan ze
![]()
blij dat ik er niet mee samenwoon
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt echt niks aan ze
![]()
[..]
je hebt echt niks aan ze
![]()
En dan krijg je deze vraag:quote:Volgens L. was koning Willem III, de vader van koningin Wilhelmina, onvruchtbaar. De verdachte wil een dna-onderzoek om dat aan te tonen. Zijn advocate Mariëlle van Essen zei tijdens de zitting een einde te willen maken aan de discussie over de positie van de koningin door het dna van Willem III, koningin Wilhelmina en koningin Juliana te onderzoeken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Lod het volgende:
Kun je uit DNA halen of iemand wel of niet vruchtbaar is (geweest)?
Joh, ze slaat mannen bloedneuzen in bedquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
Dan staat dit in NWS:
[..]
En dan krijg je deze vraag:
[..].
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Joh, ze slaat mannen bloedneuzen in bed.. Ze sloopt lampjes, ze is destructief, dat wil je niet weten
!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Douchen
Ik zie jullie in het volgende topic wel weer
[..]
je hebt echt niks aan ze
![]()
Vergeet de explosieve taart niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Joh, ze slaat mannen bloedneuzen in bed.. Ze sloopt lampjes, ze is destructief, dat wil je niet weten
!
Ja! Die ook nog... Dat heb ik alweer verdrongenquote:
o ik ben niet de eerste mishandelde?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
Dan staat dit in NWS:
[..]
En dan krijg je deze vraag:
[..].
Dat mocht je willenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
o ik ben niet de eerste mishandelde?
En dan misbruikt ze de verf die voor de plinten bedoeld is ook nog eens om haar haren te vervenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! Die ook nog... Dat heb ik alweer verdrongen...
Hear! Hear!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan misbruikt ze de verf die voor de plinten bedoeld is ook nog eens om haar haren te verven.
ik maak geen hyves voor Muck aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom maken mensen een hyves aan voor hun hond?Royal sadness...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |