Okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ligt er echt aan hoe ik me zondag voel.
Ik heb dan ook geen boot.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet hoelang die van jou is?
Marijkjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje![]()
[..]
He, RZ? Ben je een beetje technisch?En wat voor opleidingen heb je gedaan?
Oh? Vertel eens?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
We hebben een klacht binnengekregen over je.
Als ik nog steeds de longen uit mijn lijf hoest, dan zit het ook niet prettig 2 uur in de auto, zeker niet als het door het hoesten af en toe zwart voor mijn ogen wordtquote:
Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nog steeds de longen uit mijn lijf hoest, dan zit het ook niet prettig 2 uur in de auto, zeker niet als het door het hoesten af en toe zwart voor mijn ogen wordt.
Valt wel mee hoor. Met af en toe bijna in slaap donderen is het ook best te rijdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nog steeds de longen uit mijn lijf hoest, dan zit het ook niet prettig 2 uur in de auto, zeker niet als het door het hoesten af en toe zwart voor mijn ogen wordt.
Een klein beetje. Ik heb ooit in een grijs verleden KMBO-elektro gedaan, maar die theorie was kut. Veel wiskunde en daar was ik dus heel slecht in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
He, RZ? Ben je een beetje technisch?En wat voor opleidingen heb je gedaan?
Dit dus:quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck kan zelf heel goed pannenkoeken bakken hoor!.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom weet ik dat nog niet uit ervaring
De slopert!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
Hoi Muck.
Schup Toek es. Of sla em een bloedneus. Hij heb het internet van Mart gesloopt.
Hehehe, voor jou heb ik inderdaad meer pannenkoeken gebakken dan voor Toekquote:
Dat van Wok ook toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
Hoi Muck.
Schup Toek es. Of sla em een bloedneus. Hij heb het internet van Mart gesloopt.
Heb je diploma's van iets?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een klein beetje. Ik heb ooit in een grijs verleden KMBO-elektro gedaan, maar die theorie was kut. Veel wiskunde en daar was ik dus heel slecht in.
die moet je OOK niet opeten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Koen66 het volgende:
ik zie het al, is maar goed dat ik koks schreef en niet per ongeluck cocks
Boterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
En een hoofd boterDat is jouw specialiteit
Moet je dan een vaarbewijs hebben? Ja toch?quote:
Doe eens niet zo eng jahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Met af en toe bijna in slaap donderen is het ook best te rijden...
Kijk naar de PI....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |