hmmm ik ben er alleen maar overdag gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar was ik maandagSushi eten om zusje van vriendin op te vrolijken en voor de gezellig
Hoe laat mag je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Damn, ik zou blij zijn als ik maandag in het ziekenhuis meer te weten kom
Nou, ontzettend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Pien85 het volgende:
Probleem met Computer (Tewarm denk ik ) wat een heerlijk leesbare OP
aaahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft met een oranje krijtje streepjes gemaakt op zijn fiets en heeft nu volgens hem een politiefiets
gratis verkrijgbaar in ruil voor een bordje eten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb jouw nummer niet eens oelewapper
Ik hoop ook zoooooo dat ze meer kunnen zeggenquote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, jullie tekening is nog niet op de post, want Thijs wilde nog verder tekenen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik even?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik even?wat voor groot onrecht hebben wij mannen nou weer gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Damn, ik zou blij zijn als ik maandag in het ziekenhuis meer te weten kom
Mag ik even?Wat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mag ik even?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mag ik even?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor groot onrecht hebben wij mannen nou weer gedaanHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft met een oranje krijtje streepjes gemaakt op zijn fiets en heeft nu volgens hem een politiefiets
Ik ook, ben de afgelopen paar dagen zo ontiegelijk moe geweest dat het gewoon niet leuk meer isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoop ook zoooooo dat ze meer kunnen zeggen![]()
Haha, je muts ligt ook nog steeds keurig ingepakt klaar, dat is veel ergerquote:Oeh, jullie tekening is nog niet op de post, want Thijs wilde nog verder tekenen
Mag ik even?Wie moet ik schoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Muck het volgende:
Ik ook, ben de afgelopen paar dagen zo ontiegelijk moe geweest dat het gewoon niet leuk meer is
nee, dat is niet erg, want dan heeft de post hem tenminste niet kwijt gemaaktquote:Haha, je muts ligt ook nog steeds keurig ingepakt klaar, dat is veel erger
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Moet je maandag weer heen?
Ik ben benieuwd en duim in elk geval voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |