Ik bedoel het echt niet gemeen naar jou toe, echt niet. Ik heb juist veel bewondering voor hoe je hiermee omgaat.quote:
Volgens RZ met iedereenquote:
Het is een gave schatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe weet jij dat ik de "Hot summer hits '86" op heb staan?!
Ja maar ik heb dus ook doorgevraagd, wanneer ik me dan wel zorgen moest gaan maken enzo.. Tja, als ie half in coma ligt blijkbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
Als hij al drie dagen 40 graden koorts heeft zou ik me niet zo makkelijk laten afschepen als ik jou was
Ach, zo gaat 't altijd. En zo'n roddelput als Fok helpt daar ook niks bijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
Meestal komen zulke vermoedens toch wel ergens vandaan en hoor je dan een maand later dat er toch wel iets was
Daarom rochel ik dus ook niks meer via Fokquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
Meestal komen zulke vermoedens toch wel ergens vandaan en hoor je dan een maand later dat er toch wel iets was
Alleen koorts is idd geen reden om in paniek te raken, maar ik kan me je bezorgdheid voorstellen, ik ben ook zo'n muts sinds Peuter de Mexicaanse Griep heeft gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus ook doorgevraagd, wanneer ik me dan wel zorgen moest gaan maken enzo.. Tja, als ie half in coma ligt blijkbaar
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet gemeen naar jou toe, echt niet. Ik heb juist veel bewondering voor hoe je hiermee omgaat.
Maar RZ overdrijft het gewoon en moet het gewoon loslaten, imo. Maar ja, dat vond ik toen ik 15 was ook niet makkelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
Alleen is hij iets ouder dan 15quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar RZ overdrijft het gewoon en moet het gewoon loslaten, imo. Maar ja, dat vond ik toen ik 15 was ook niet makkelijk.
Zo moet je het ook zien, denk ik. Dit is zijn eerste liefde, veel grootser voor hem dan wij ons kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar RZ overdrijft het gewoon en moet het gewoon loslaten, imo. Maar ja, dat vond ik toen ik 15 was ook niet makkelijk.
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo moet je het ook zien, denk ik. Dit is zijn eerste liefde, veel grootser voor hem dan wij ons kunnen voorstellen.
Een fiets! Van mij dus. En van de oppas auto's. En vanmiddag krijgtie van Zus&Zwager een Buzz Lightyear met geluid enzo (daar hou ik niet zo van, maar hij wel dus heb ik pech..quote:
Als je enigszins normaal uit elkaar gaat valt dat best mee. Toen het uitging met mijn fokex heb ik hem gewoon gemeden op fok. Het was niet leuk om viavia toch te horen dat ie op zat te scheppen op fok hoe hij me gedumpt had, maar als je daar niet op reageert ben je er vrij snel vanafquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom rochel ik dus ook niks meer via Fok10.000 Fok!ers die over je schouder mee kijken
En er is altijd iets, anders gaat "iets" niet over.
Ja het is zo kut, die man zit daar met al zijn 'wijsheid' en ik ben dan het overbezorgde moedertje. Bahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
Lees net dat als koorts langer dan 12 uur aanhoud dat je contact moet opnemen met de huisarts.
Nou die van jou is net zoals die van mij incompitent, dus zou gewoon rechtstreeks naar de eerste hulp gaan
Ik binnen een jaar nog nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:17 schreef Myraela het volgende:
Ik was ook niet binnen een maand over mijn eerste liefde heen.
Eens. Vandaar hier ook even een FOK-stop na de breuk. Soms gaan mensen ook normaal uit elkaar, al doet FOK je anders geloven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je enigszins normaal uit elkaar gaat valt dat best mee. Toen het uitging met mijn fokex heb ik hem gewoon gemeden op fok. Het was niet leuk om viavia toch te horen dat ie op zat te scheppen op fok hoe hij me gedumpt had, maar als je daar niet op reageert ben je er vrij snel vanaf
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen
Ik denk dat je ook wel genoeg over m'n schuldgevoel naar m'n moeder hebt gelezen...
En nu wil ik dat ze eindelijk belt!
Ja ik hou 'm maar goed in de gaten en anders sleep ik 'm gewoon mee naar de weekendpost.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen koorts is idd geen reden om in paniek te raken, maar ik kan me je bezorgdheid voorstellen, ik ben ook zo'n muts sinds Peuter de Mexicaanse Griep heeft gehad.
Uitzingen tot maandag en dan een bloedonderzoek eisen misschien?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
Alleen is hij iets ouder dan 15![]()
Hoewel, qua relaties misschien niet
Dat bedoelde ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
Zo moet je het ook zien, denk ik. Dit is zijn eerste liefde, veel grootser voor hem dan wij ons kunnen voorstellen.
Stuur Evie ff een Pm andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is zo kut, die man zit daar met al zijn 'wijsheid' en ik ben dan het overbezorgde moedertje. Bah
Better safe then sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is zo kut, die man zit daar met al zijn 'wijsheid' en ik ben dan het overbezorgde moedertje. Bah
Precies, dat kan altijd nog. Beterschap voor hem.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik hou 'm maar goed in de gaten en anders sleep ik 'm gewoon mee naar de weekendpost.
Ja, heb ik ook. Misschien dat ik daarom zoiets had van Damn. Ik heb me bij opa nooit zo gevoeld, maar misschien is dat andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen
Ik denk dat je ook wel genoeg over m'n schuldgevoel naar m'n moeder hebt gelezen...
En nu wil ik dat ze eindelijk belt!
Ik vind het moeilijk, aan de ene kant wil je de huisarts gewoon vertrouwen natuurlijk, maar helemaal serieus genomen voel ik me ook niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuur Evie ff een Pm andersze is er nog niet, maar die leest ze wel en anders schop ik dr wel ff.
12 uur? Dan zit die hele wachtkamer vol.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
Lees net dat als koorts langer dan 12 uur aanhoud dat je contact moet opnemen met de huisarts.
Nou die van jou is net zoals die van mij incompitent, dus zou gewoon rechtstreeks naar de eerste hulp gaan
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
Hey niet leuk als je zelf de voorzetten inkopt
12 uur is inderdaad weinig, maar vind dat er na 72 uur toch wel iets meer gezegd mag worden dan een paracetamolletje en kom maandag maar terugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
12 uur? Dan zit die hele wachtkamer vol.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had ooit een huisarts op bezoek wegens ernstige pijn in mijn zij, die zei tegen mijn ma : ik denk dat ie zich een beetje aanstelt, hier heb je wat pijnstillers
Die hielpen uiteraard niet, ging echt kapot van de pijn, toen naar de 1e hulp gebracht door mijn ouders, uitslag : gekneusde rib en klaplong.
op jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens bij de HAP weg gestuurd met wat een dag later een longembolie bleek. Daar kun je gewoon aan dood gaan. Stel je eens voor, dan hadden jullie zonder mij gezeten.!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, aan de ene kant wil je de huisarts gewoon vertrouwen natuurlijk, maar helemaal serieus genomen voel ik me ook niet.
En ja ik zeg het maar voor jullie het doen, werd ik maar eens serieus genomen
Ik vind dat jij niet moet doen alsof je zelf arts bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
12 uur is inderdaad weinig, maar vind dat er na 72 uur toch wel iets meer gezegd mag worden dan een paracetamolletje en kom maandag maar terug
of als je zelf denkt iets te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
Google is NIET je vriend als je kind ziek is.
Ik was 21 en een half jaar aan de pil. Vijf op de 10.000 (?) vrouwen krijgen trombose door de pil. Ik was 1 van de 5.quote:
Nou ja, wat wil je dat hij doet? Hij is blijkbaar nog aanspreekbaar, zal wel genoeg drinken en eten. Ik denk dat als het maandag nog niet beter is, er wel bloed afgetapt zal worden, maar dat willen ze waarschijnlijk ook graag uitstellen want daar wordt zo'n kleine ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
12 uur is inderdaad weinig, maar vind dat er na 72 uur toch wel iets meer gezegd mag worden dan een paracetamolletje en kom maandag maar terug
Ok, ik bemoei me er al niet meer meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niet moet doen alsof je zelf arts bent.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was 21 en een half jaar aan de pil. Vijf op de 10.000 (?) vrouwen krijgen trombose door de pil. Ik was 1 van de 5.
dat ik na 1,5 jaar zo af en zoiets heb van "zeg hoofd, hou 'ns op over exquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Ripley het volgende:
Bij mijn echte grote liefde heeft het 3 jaar geduurd voordat ik er overheen was. Maar dat was dan ook een relatie van 5 jaar
Ik zou al vijf soorten kanker hebben gehad als ik op google afga.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, weer fris en fruitig na wat douchen... en...Mijn riem kan weer een tandje strakker
En dat na 3 keer sporten al.. Potdikkeme, ik ga een lekker ding worden
Oh, en google als ik ziek bendat ga ik dus nooit meer doen, dan zou ik al 12x gestorven zijn minimaal!
Ze heeft bizar veel parate kennis en vind het nooit erg om haar mening te geven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, aan de ene kant wil je de huisarts gewoon vertrouwen natuurlijk, maar helemaal serieus genomen voel ik me ook niet.
En ja ik zeg het maar voor jullie het doen, werd ik maar eens serieus genomen
nopesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ik na 1,5 jaar zo af en zoiets heb van "zeg hoofd, hou 'ns op over ex" is dus niet gek?
Ben je nog niet opgehaald?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, weer fris en fruitig na wat douchen... en...Mijn riem kan weer een tandje strakker
En dat na 3 keer sporten al.. Potdikkeme, ik ga een lekker ding worden
Oh, en google als ik ziek bendat ga ik dus nooit meer doen, dan zou ik al 12x gestorven zijn minimaal!
De duur van een relatie zegt mij minder dan de intensiteit. In hoeverre jij nog aan iemand denkt is toch nooit 'gek' te noemen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ik na 1,5 jaar zo af en zoiets heb van "zeg hoofd, hou 'ns op over ex" is dus niet gek?
Nee hoor, ik ben ook een jaar kapot geweest na een relatie van 2 jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee man, ik vreet me helemaal lens, doe helemaal niets en maar boterhammen met kaas en jam en alles blijven eten...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nog niet opgehaald?
Een paar dagen ziek zijn helpt vaak meer dan sporten
Dit zijn geen goede dingen om te lezen nu voor me...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had ooit een huisarts op bezoek wegens ernstige pijn in mijn zij, die zei tegen mijn ma : ''ik denk dat ie zich een beetje aanstelt, hier heb je wat pijnstillers''
Die hielpen uiteraard niet, ging echt kapot van de pijn, toen naar de 1e hulp gebracht door mijn ouders, uitslag : gekneusde rib en klaplong.
Zolang jij nog eet, ben je niet ziek. Watje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, ik vreet me helemaal lens, doe helemaal niets en maar boterhammen met kaas en jam en alles blijven eten...
Ik word rond 12 opgehaalden heb gevraagd of het krantje klaar ligt evenals de kop thee.
Laat ff weten of die er ook echt ligtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, ik vreet me helemaal lens, doe helemaal niets en maar boterhammen met kaas en jam en alles blijven eten...
Ik word rond 12 opgehaalden heb gevraagd of het krantje klaar ligt evenals de kop thee.
dunno, ik word er met name zelf wel eens gek van.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
De duur van een relatie zegt mij minder dan de intensiteit. In hoeverre jij nog aan iemand denkt is toch nooit 'gek' te noemen?
Als je van de trap dondert omdat je je evenwicht niet meer kan houden ben ik wel ziekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Zolang jij nog eet, ben je niet ziek. Watje.
pijnlijke manier om er achter te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je van de trap dondert omdat je je evenwicht niet meer kan houden ben ik wel ziek. en daarom ga ik ook niet auto rijden.
Leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Een fiets! Van mij dus. En van de oppas auto's. En vanmiddag krijgtie van Zus&Zwager een Buzz Lightyear met geluid enzo (daar hou ik niet zo van, maar hij wel dus heb ik pech..) De rest komt morgen dus.
Als je van de trap dondert vanwege je evenwicht ben je in de meeste gevallen dronken, niet ziekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je van de trap dondert omdat je je evenwicht niet meer kan houden ben ik wel ziek. en daarom ga ik ook niet auto rijden.
Dat weet ik ook niet. Bij mijn opa was t ook anders, maar ik was toen ook jonger.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Misschien dat ik daarom zoiets had van Damn. Ik heb me bij opa nooit zo gevoeld, maar misschien is dat anders
Als ik koorts heb merk ik dat gelijk aan mijn evenwichtsorgaan. Wel een makkelijke manier.. dus ik liep weer naar boven thermometer in de aarsch en ja hoor.. 39 gradenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pijnlijke manier om er achter te komen
Is dat even mazzel hebben!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was 21 en een half jaar aan de pil. Vijf op de 10.000 (?) vrouwen krijgen trombose door de pil. Ik was 1 van de 5.
Toen mijn oma stierf vond ik het een aandachtsgeil wijf wat het niet kon hebben dat de aandacht even niet naar haar ging de week ervoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Bij mijn opa was t ook anders, maar ik was toen ook jonger.
Moeder staat denk ik wel dichterbij. Maar dat zal ook verschillen van persoon tot persoon.
euhm, maar je kon wel fanatiek waterpolo doen gisteren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd wel door, ik merk het doordat mn gewrichten pijn gaan doen. Heel vervelend als je de trap op/af moet voor het toilet of de keukenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik koorts heb merk ik dat gelijk aan mijn evenwichtsorgaan. Wel een makkelijke manier.. dus ik liep weer naar boven thermometer in de aarsch en ja hoor.. 39 graden
Dat ik dan nog wel gewoon eet en zo stom ben om gisteravond te gaan sporten.. ja, dat ben ik![]()
Ja, moeder staat dichterbij vaak. Maar ik had met opa ook een goede relatie en heb iedere dag aan zijn ziektebed gezeten en zo lang het nog kon hebben we leuke dingen gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Bij mijn opa was t ook anders, maar ik was toen ook jonger.
Moeder staat denk ik wel dichterbij. Maar dat zal ook verschillen van persoon tot persoon.
Dat is niet bijster slim idd. Je lichaam heeft rust nodig als je koorts hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik koorts heb merk ik dat gelijk aan mijn evenwichtsorgaan. Wel een makkelijke manier.. dus ik liep weer naar boven thermometer in de aarsch en ja hoor.. 39 graden
Dat ik dan nog wel gewoon eet en zo stom ben om gisteravond te gaan sporten.. ja, dat ben ik![]()
Nee klopt, maar ik hou dan ook van domme ondoordachte acties. Alles 100x overdenken voor iets te doen is niet aan mij besteed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet bijster slim idd. Je lichaam heeft rust nodig als je koorts hebt.
Ik meet gewoon nooit mijn temperatuur, als ik het wisselend warm/koud heb en rillingen heb heb ik koorts. Mocht het ooit zo erg worden dat ik ga ijlen dan pak ik de thermometer wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd wel door, ik merk het doordat mn gewrichten pijn gaan doen. Heel vervelend als je de trap op/af moet voor het toilet of de keuken![]()
En ik ben zó blij met een oor thermometer
ik kan t uitsprekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
Vrouw Hoaverkamp, vrouw Hoaverkamp,
Wa' heij'ie grote tiet'n
Hoe wee'die da'?
Hoe wee'die da'?
Ik he' ze zelv' in d'hand uh hat
Ik he' ze overeind zien stoahn!
Ik he' ze hen en weer zien goan
Wa' heij'ie grote tiet'n...
Ik kan 't knetter hard en vals meezingenquote:
stofzuiger ff open maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Shit, ik heb iets opgezogen maar zag niet wat. Nu hoor ik de hele tijd zo'n 'kedeng' geluid
Vraag die derde dan om commentaar of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Ik vind het vervelend als mensen mij in PM iets zeggen wat moet doorgaan voor de waarheid, in Singles iets heel anders, en dan daarmee een derde ernstig benadelen.
OMG, je hebt Guus Meeuwis opgezogen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Shit, ik heb iets opgezogen maar zag niet wat. Nu hoor ik de hele tijd zo'n 'kedeng' geluid
Varianten daarop zongen we op de middelbare school altijd over leraressen als we op schooluitstapjes gingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
Wa' heij'ie grote tiet'n
Hoe wee'die da'?
Hoe wee'die da'?
Ik he' ze zelv' in d'hand uh hat
Ik he' ze overeind zien stoahn!
Ik he' ze hen en weer zien goan
Wa' heij'ie grote tiet'n...
quote:
Stuur maar door dan die PM over wie LDG doetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Ik vind het vervelend als mensen mij in PM iets zeggen wat moet doorgaan voor de waarheid, in Singles iets heel anders, en dan daarmee een derde ernstig benadelen.
Kut, t echo't hier als ik hardop lachquote:
Nee, ik ga de persoon in kwestie maar aanspreken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag die derde dan om commentaar of zo.
Dat kan je ook doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik ga de persoon in kwestie maar aanspreken.
Lekker roddels de wereld in helpen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stuur maar door dan die PM over wie LDG doet
Quelle surprise overigens
Haha, ik weet niet wie zij doet, maar wellicht wil ze het zelf delen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stuur maar door dan die PM over wie LDG doet
Quelle surprise overigens
Serieus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Varianten daarop zongen we op de middelbare school altijd over leraressen als we op schooluitstapjes gingen
Verzin maar iemand.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet wie zij doet, maar wellicht wil ze het zelf delen.
En dat. Volgens mij hebben we hier allemaal last van een onnatuurlijke nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
overigens ook irritant om zoiets hier te melden en geen uitleg te geven. Zeg dan niks
Ik vind dat ik best mag delen waar ik mee zit zonder dat ik namen noem. Dat vind ik niet netjes, ik snap dat jouw nieuwsgierigheid het daar lastig mee heeft, maar het zij zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
overigens ook irritant om zoiets hier te melden en geen uitleg te geven. Zeg dan niks
dat jij je nieuwsgierigheid niet kan beheersen, kan zij toch niks aan doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
ATWT Single Stylequote:
quote:
Ik zeg dan gewwoon niks hier. Je prikkelt expres de nieuwsgierigheid, of om een beetje te stoken of om een beetje verontwaardigd over anderen te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best mag delen waar ik mee zit zonder dat ik namen noem. Dat vind ik niet netjes, ik snap dat jouw nieuwsgierigheid het daar lastig mee heeft, maar het zij zo.
Ah, is het van Normaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?Hoe kan het dat jij Normaal kent?
Ik zit volgens mij niet in de tamtamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens over de LDG/RZ kwestie, volgens mij weet minimaal 3/4 al exact hoe alles zit via het roddel circuit, dus waarom er over verder lullen?
Maak het uit!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn beste vriend zit nu in Spanje en ik mocht niet mee
Normaal is Achterhoeksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, is het van Normaal?
Maar wij zongen het niet in tukkerstoal natuurlijk. 1 keer echt verschrikkelijk gelachen. Juffrouw X ging met meneer Y en juf had ook echt absurd grote jetsers. En wie reden er mee in de bus waar wij in zaten, juf X en meneer Y. Y trok het niet dat we dat over zijn vriendin zongen en ontplofte compleet, waarop wij spontaan in een variant over hoe groot de ballen van meneer Y waren uitbarsten.Achteraf minder slim want hij heeft ons in de klas nog wekenlang het leven zuur gemaakt
HVJJN hebben we daarvoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Sinterklaas is ieders beste vriend.. Claimerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Vriendin van me gaat volgende week naar Frankrijk en ik mag ook niet meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Oh jaquote:
Dat kan ook niet, want het is Achterhoeksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, is het van Normaal?
Maar wij zongen het niet in tukkerstoal natuurlijk. 1 keer echt verschrikkelijk gelachen. Juffrouw X ging met meneer Y en juf had ook echt absurd grote jetsers. En wie reden er mee in de bus waar wij in zaten, juf X en meneer Y. Y trok het niet dat we dat over zijn vriendin zongen en ontplofte compleet, waarop wij spontaan in een variant over hoe groot de ballen van meneer Y waren uitbarsten.Achteraf minder slim want hij heeft ons in de klas nog wekenlang het leven zuur gemaakt
Roddelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens over de LDG/RZ kwestie, volgens mij weet minimaal 3/4 al exact hoe alles zit via het roddel circuit, dus waarom er over verder lullen?
Zoveel mis je nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij niet in de tamtam
Ik heb mijn teleurstelling duidelijk kenbaar gemaaktquote:
Alleen op vakantie gaan kan heel gaaf zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Want als je op vakantie gaat moet je natuurlijk je hele vriendengroep meenemen
+1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg dan gewwoon niks hier. Je prikkelt expres de nieuwsgierigheid, of om een beetje te stoken of om een beetje verontwaardigd over anderen te doen
Je kunt ook prima niks hier posten en het oplossen met de mensen die je pmt toch?
Ik moet doodgaan, wil ik daar eventueel postenquote:
is weer typisch zo'n gevalletje waarbij mensen continu halve dingen neerzetten tot het bij de echte roddelaars aankomt en die pmen dan gewoon alles rond. Dat krampachtige gedoe van tevoren is alleen zo ergerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij niet in de tamtam
Dan kan je heul niet meer postenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet doodgaan, wil ik daar eventueel posten
Ik prikkel niet expres de nieuwsgierigheid, het is iets waar ik last van had/heb en om die reden deelde. Ik denk dat ik prima in staat ben om zelf te bepalen in hoeverre ik hier iets wil delen, en ik besloot om het wel te doen. Rot dat jij dat als vervelend ervaart, maar ik zeg zulke dingen niet om te stoken of met een andere negatieve motivatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg dan gewwoon niks hier. Je prikkelt expres de nieuwsgierigheid, of om een beetje te stoken of om een beetje verontwaardigd over anderen te doen
Je kunt ook prima niks hier posten en het oplossen met de mensen die je pmt toch?
Wacht ff, is LDG de 'relatie' van RZ geweest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
Oh, jeeeetjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wacht ff, is LDG de 'relatie' van RZ geweest?
Zover was ik zelfs.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind wat je hier postte eerder iets wat ik diegene terug zou pm-en. Wat kunnen wij er hiermee als je niet zegt waar het over gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik prikkel niet expres de nieuwsgierigheid, het is iets waar ik last van had/heb en om die reden deelde. Ik denk dat ik prima in staat ben om zelf te bepalen in hoeverre ik hier iets wil delen, en ik besloot om het wel te doen. Rot dat jij dat als vervelend ervaart, maar ik zeg zulke dingen niet om te stoken of met een andere negatieve motivatie.
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet ook nog wel eens werken enzo.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat? Een nieuwe machine om vrouwen te laten squirten?quote:
hoe was het met noukie onder die steen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nieuwe kleren kopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe krijg je het beste bloed uit de kleren?
koud water en groene zeep ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ewwwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat? Een nieuwe machine om vrouwen te laten squirten?
Ossengal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Net als rode wijn volgens mij, soda, zout of gewoon meteen goed spoelen met warm water.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kun je pas advies geven als je de ins en outs weet? En ja, ik zal het ook via PM bespreekbaar maken, maar ik snap nu echt niet waarom het zo erg is dat ik dat deelde. Ik benadeel niemand, alleen de nieuwsgierigen omdat ik niet alles vertel. Dat ligt niet bij mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind wat je hier postte eerder iets wat ik diegene terug zou pm-en. Wat kunnen wij er hiermee als je niet zegt waar het over gaat
Ossengalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
koud water en groene zeep ofzo
Ha! Ik gebruik al jaaaaren torrents, dus we zaten niet onder dezelfde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
hoe was het met noukie onder die steen?
wassen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
koud water en groene zeep ofzo
ik ga er vanuit dat de vrouw/moeder in deze het beter weet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net als rode wijn volgens mij, soda, zout of gewoon meteen goed spoelen met warm water.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet te warm! Door te heet water stollen de eiwitten in het bloed en gaat het er juist niet meer uit. Wijze raad van oma.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net als rode wijn volgens mij, soda, zout of gewoon meteen goed spoelen met warm water.
OSSENGAL!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
ik ga er vanuit dat de vrouw/moeder in deze het beter weet...
stomme rot deuren ook altijd..
Ach, ik geef het een week voordat het weer overal rondzingt, dus mij maakt het niet uit. Ik vind het gewoon een stomme manier van postenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je pas advies geven als je de ins en outs weet? En ja, ik zal het ook via PM bespreekbaar maken, maar ik snap nu echt niet waarom het zo erg is dat ik dat deelde. Ik benadeel niemand, alleen de nieuwsgierigen omdat ik niet alles vertel. Dat ligt niet bij mij.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ha! Ik gebruik al jaaaaren torrents, dus we zaten niet onder dezelfde.
Je leert wel iets van het werken op 't slachthuisquote:
Haha tegen de deur aangelopen? Ik wist niet dat jij zo onhandig was als ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
ik ga er vanuit dat de vrouw/moeder in deze het beter weet...
stomme rot deuren ook altijd..
Was ook het eerste wat in mij op kwamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oooeeehquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
radio 538 oldskool momentje![]()
Gigi D'Agostino L'amour Tojour
Had t er gisteren avond nog over met een vriend van me, we hadden t beide nog nooit meegemaakt, gingen we speculeren hoe we zouden reagerenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn advies.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet te warm! Door te heet water stollen de eiwitten in het bloed en gaat het er juist niet meer uit. Wijze raad van oma.
Dat mag jij vinden. Ik vind daar dan weer niets van.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, ik geef het een week voordat het weer overal rondzingt, dus mij maakt het niet uit. Ik vind het gewoon een stomme manier van posten
Nou ik heb niet het idee dat ik wat mis.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had t er gisteren avond nog over met een vriend van me, we hadden t beide nog nooit meegemaakt, gingen we speculeren hoe we zouden reageren
En ja hoor, kut burenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooeeeh
'I'll flyyyyy with yoooouuuuhoooouuuuuuhooouuuu'
Het is hier een mannenhuishouden, ik heb alles om deuren het piepen af te leren, gaten in muren te boren, planken zagen, vloeren te leggen, ik kan een compleet huis bouwen van de spullen die ik heb, maar van de schoonmaakmiddelen heb ik echt lang niet alles.. groene zeep, wasmiddel en afwasmiddel is het enige aan schoonmaak spul wat ik hebquote:
Ik heb lieve buurtjes. Die zeuren nooit. Die hebben 5 dochters dus er komt ook wel eens herrie van die kant.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ja hoor, kut buren90 seconden de bas open en ze staan weer naast mn bureau
Jawel. Je hebt ossengal nodig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is hier een mannenhuishouden, ik heb alles om deuren het piepen af te leren, gaten in muren te boren, planken zagen, vloeren te leggen, ik kan een compleet huis bouwen van de spullen die ik heb, maar van de schoonmaakmiddelen heb ik echt lang niet alles.. groene zeep, wasmiddel en afwasmiddel is het enige aan schoonmaak spul wat ik hebMeer heeft een mens ook niet nodig.
Jammer, ik had al de hoop dat jij t me ging laten ervarenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik heb niet het idee dat ik wat mis.
What happend?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Zo even kijken hoe de status is van de ondergelopen berging
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, ik had al de hoop dat jij t me ging laten ervaren
Squirting happened!quote:
Het is een studenten complexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb lieve buurtjes. Die zeuren nooit. Die hebben 5 dochters dus er komt ook wel eens herrie van die kant.
Leiding gesprongen. Maar het zijn mijn spullen niet dus ik weet niet of ik dingen mag wegflikkeren of dat ik het gewoon moet laten staanquote:
Het is toch maar Peu's autoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde het zaterdag graag een beetje schoon houden enzo.
Jezus man, wat verschrikkelijk ongezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ha! Ik gebruik al jaaaaren torrents, dus we zaten niet onder dezelfde.
Aha, dekens neerleggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde het zaterdag graag een beetje schoon houden enzo.
Ja joh?quote:
Aah!quote:
Neee! Niet wéér een interieur weggooien omdat ik de bank niet schoon krijgquote:
Dat is wel weer waar....quote:
Jij liet niks van je horen, anders was ik wel langsgekomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jezus man, wat verschrikkelijk ongezellig
Zoveel mogelijk proberen te redden en te laten drogen? Ik heb nog wel een ruimte waar het droog en heel warm is? Ding is al jaren niet meer gebruikt en alleen mn collega en ik hebben de sleutelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leiding gesprongen. Maar het zijn mijn spullen niet dus ik weet niet of ik dingen mag wegflikkeren of dat ik het gewoon moet laten staanAls het goed is zijn ze vanmorgen bezig geweest om het water weg te zuigen ofzo. Ik heb de tent die er lag al wel weggehaald en uitgehangen.
Ossengalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neee! Niet wéér een interieur weggooien omdat ik de bank niet schoon krijg
Hou je in, je hoort van peu dat het lastig is vlekken uit bekleding te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja jongens, ik ga proberen nog wat van mn gezicht te maken, de chauffeur komt zo..
Dat woord... chauffeur..dat klinkt zo lekker..
een chauffeur hebben...
chauffeur
prrrrrrrrrrr
Had ik toen nietquote:
Werken? Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, hele fijne dag met Peuter nog
MB, sterkte met miniPuber
Q., beterschap
De rest werkze enzo!
Thanks babe, werkse jij!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, hele fijne dag met Peuter nog
MB, sterkte met miniPuber
Q., beterschap
De rest werkze enzo!
De elektrische dingen kan ik wel wegpleuren, maar het is niet van mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk proberen te redden en te laten drogen? Ik heb nog wel een ruimte waar het droog en heel warm is? Ding is al jaren niet meer gebruikt en alleen mn collega en ik hebben de sleutel
Je hoeft ook niet te schrobbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik toen nieten auto bekleding kan je niet op schrobben
Chauffeurs rijden over het algemeen in auto's met lederen bekledingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou je in, je hoort van peu dat het lastig is vlekken uit bekleding te krijgen
Ikea dekens à 3 euroquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te schrobbenVolgende keer maar een handdoek of plastic zeil eronder met ene handdoek erop of zo?
Die uit mn auto niet, die gebruik ik uiteindelijk meestal als doek om olie ed mee weg te vegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die geef je vervolgens aan 't asiel?
Oh, dat kanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die uit mn auto niet, die gebruik ik uiteindelijk meestal als doek om olie ed mee weg te vegenDie uit huis blijkbaar wel, maar daar liggen alleen ik of de kat op
Grofvuil? Is daar geen container voor bij je in de buurt? Hier staan ze bij elke flatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De elektrische dingen kan ik wel wegpleuren, maar het is niet van mijEr lag ook laminaat, dat zal ook wel naar de kloten zijn. Maar jezus, hoe pleur ik die grote dingen weg, waar laat ik het?
succesquote:
Kan je niet naar het lokale vuilnisbedrijf bellen en dat op laten halen? Kan hier wel iig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De elektrische dingen kan ik wel wegpleuren, maar het is niet van mijEr lag ook laminaat, dat zal ook wel naar de kloten zijn. Maar jezus, hoe pleur ik die grote dingen weg, waar laat ik het?
als ze niet aangesloten waren dan werken die gewoon nog na het drogen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De elektrische dingen kan ik wel wegpleuren, maar het is niet van mij
Klinkt heel goed!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Vriendje is aan het stofzuigen en dweilen en ik zit achter de laptop. Goed geregeld, al zeg ik het zelf
Ik zou het echt niet weten. Afval gaat de piepkleine stortkoker in. Het is een megalamp en dus laminaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grofvuil? Is daar geen container voor bij je in de buurt? Hier staan ze bij elke flat
Dat ken ik! Die van mij is keihard aan het werk en in zijn pauze staat hij te strijken! Hij werkt thuis vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Vriendje is aan het stofzuigen en dweilen en ik zit achter de laptop. Goed geregeld, al zeg ik het zelf
Serieus? Nou ja, dan laat ik het wel staan en laat ik hem het wel weten. Alleen dat laminaat, dat is nogal groot. Wat een gedoe, ben er echt te lui voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
als ze niet aangesloten waren dan werken die gewoon nog na het drogen.
Luxe hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ken ik! Die van mij is keihard aan het werk en in zijn pauze staat hij te strijken! Hij werkt thuis vandaag
Ook goed geregeld! Ik wilde thuis werken, maar mijn token is gedeactiveerd tegelijk met mijn profiel, en ik ben 'm vergeten te activeren op kantoor...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef Tally het volgende:
Dat ken ik! Die van mij is keihard aan het werk en in zijn pauze staat hij te strijken! Hij werkt thuis vandaag
ja heel serieus. zolang er geen stroom doorheen gaat kan je geen kortsluiting krijgen. zorgen dat het weer goed droog is voor je het aansluit en er is niks aan de hand.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? Nou ja, dan laat ik het wel staan en laat ik hem het wel weten. Alleen dat laminaat, dat is nogal groot. Wat een gedoe, ben er echt te lui voor
inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja heel serieus. zolang er geen stroom doorheen gaat kan je geen kortsluiting krijgen. zorgen dat het weer goed droog is voor je het aansluit en er is niks aan de hand.
Ik buit dat nu wel uit hoorquote:
Ik werk voorlopig gewoon even niet!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook goed geregeld! Ik wilde thuis werken, maar mijn token is gedeactiveerd tegelijk met mijn profiel, en ik ben 'm vergeten te activeren op kantoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:05 schreef rival het volgende:
oh Kluts is hier? dan ga ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Wel even zo goed mogelijk schoon en droog maken. Als er ergens prut tussen blijft zitten kan dat kortsluiting veroorzaken zodra je de stroom erop zet. Of het gaat roestenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? Nou ja, dan laat ik het wel staan en laat ik hem het wel weten. Alleen dat laminaat, dat is nogal groot. Wat een gedoe, ben er echt te lui voor
Echt, ben je gestopt tot na je verlof?quote:
Nee ik moet nog 8 weken tot mijn verlofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt, ben je gestopt tot na je verlof?
Laten we eerlijk zijn, als het ernstig was geweest, had ze eerder terecht gekundquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Uitslag was goed, niets gevonden...
Internist moet nu verder gaan zoeken.
Daar kan ze over een maand pas terecht
Is er geen mogelijkheid om, desnoods bij een ander ziekenhuis, of in overleg met de verzekeraar eerder terecht te kunnen? Lijkt me dat dat in dit soort gevallen wel zo handig is namelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Dat is dus echt niet altijd zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, als het ernstig was geweest, had ze eerder terecht gekund
Ik doe het ondertussen ook al 5jr alleen, een jaar daarvan zelfs voor 2 pers gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik buit dat nu wel uit hoor7 jaar lang alleen gedaan
[..]
Ik werk voorlopig gewoon even niet!
Dat duurt nog even!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Tally het volgende:
Nee ik moet nog 8 weken tot mijn verlofDat zou een beetje te zijn vind ik.
Maar op dit moment ben ik aan het herstellen van een longontsteking. En die moet ik goed uitzieken volgens de dokter omdat ik geen antibiotica krijg door de zwangerschap.
yay voor de Nederlandse gezondheidszorg!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Bij mijn ouders deed ik het ook maar alleen voor mezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe het ondertussen ook al 5jr alleen, een jaar daarvan zelfs voor 2 pers gedaan
Die 8 weken zijn zo voorbij! Ik heb daarvan nog een week vrij i.v.m. dakkapel plaatsen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat duurt nog even!
JezusWat heftig! Lekker uitrusten dan inderdaad en alles uit handen geven
![]()
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan strijken, ik doe het daarom ook niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
Ik doe het ondertussen ook al 5jr alleen, een jaar daarvan zelfs voor 2 pers gedaan
Ik ook hoor! Maar vind ik niet altijd lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef JoeBravo het volgende:
wat heb ik een luizenleven atm eigenlijk
Bij mn ouders heb ik nooit iets aan t huishouden hoeven doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn ouders deed ik het ook maar alleen voor mezelf
En hier heb ik het 7 jaar lang voor 2 gedaan
Vond ik ook niet erg. Maar vind het wel ff lekker dat hubbie het uit handen neemt
[..]
Die 8 weken zijn zo voorbij! Ik heb daarvan nog een week vrij i.v.m. dakkapel plaatsen.
Dus echt werken zal zo 7 weken zijn.
Thanks
het wordt vreselijk wennen als ik weer op mezelf ben, enige wat ik nu doe is af en toe kokenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Maar vind ik niet altijd lekker
Begrijp ik hieruit dat jullie nu samenwonen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
Brox doet de was, ik het opruimen van de was, hij de boodschappen, ik het koken, hij de afwasmachine, ik zijn broodjes voor de volgende dag maken.
En de rest doet hij, want hij is 3 uur eerder dan ik thuis
Ik moet welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan strijken, ik doe het daarom ook niet.
Mja mijn ouders zijn toffe mensen maar schoonmaken of wassen hadden ze een hekel aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mn ouders heb ik nooit iets aan t huishouden hoeven doen.ik heb het ook mezelf moeten leren. Op internet opzoeken hoe het moet enzo
Gelijk uit de wasmachine ophangen. Scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet welvolgens Huppel omdat ik een Corpbal ben
volgens mijzelf omdat ik gewoon veel polo's en blousjes heb.
Mijn zusje had paar jaar terug op google de volgende zoekopdracht ingevoerd: Hoe lang moet je een frikandel frituren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mn ouders heb ik nooit iets aan t huishouden hoeven doen.ik heb het ook mezelf moeten leren. Op internet opzoeken hoe het moet enzo
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelijk uit de wasmachine ophangen. Scheelt een hoop.
Aldus een luie huisvrouw.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het wordt vreselijk wennen als ik weer op mezelf ben, enige wat ik nu doe is af en toe koken(de rest weigert m'n moeder ook uit handen te geven overigens)
Tot ie drijft!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje had paar jaar terug op google de volgende zoekopdracht ingevoerd: Hoe lang moet je een frikandel frituren.
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje had paar jaar terug op google de volgende zoekopdracht ingevoerd: Hoe lang moet je een frikandel frituren.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Ik mocht niks doen thuis, in die tijd was dat maar beter ook, ik verneukte een omelet nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja mijn ouders zijn toffe mensen maar schoonmaken of wassen hadden ze een hekel aan
Dus deed ik dat zelfVroegah streek ik alleen wat ik nodig had die dag, nu ligt alles klaar gestreken in de kast. Dat doe ik sinds ik samenwoon.
Wat ook helpt, als je het gelijk uit de was ophangt en er zitten nog wat kreukels in, je blouse ff in de badkamer hangen tijdens het douchen. Door de stoom gaan de laatste kreukels er vaak wel uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik ookof meteen uit de wasmachine (nog nat) strijken, gaat het ook sneller door
alleen kwam ik er achter dat mn kleding dan ook sneller slijt
Hubbie kan dat niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel lekker
Ik mag de zware dingen niet doen. Wat niet meer dan normaal is maar oke
Voor de rest probeer ik zo veel mogelijk zelf te doen. Al krijg ik voor sommige dingen niet eens meer de kans.
Maar koken blijf ik doen! Ik wil namelijk wel wat te eten savonds
is het ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel lekker
Ik mag de zware dingen niet doen. Wat niet meer dan normaal is maar oke
Voor de rest probeer ik zo veel mogelijk zelf te doen. Al krijg ik voor sommige dingen niet eens meer de kans.
Maar koken blijf ik doen! Ik wil namelijk wel wat te eten savonds
quote:
Ik vond het al een wonder dat ze wist dat je de stekker in het stopcontact moest doen om de frituurpan aan te krijgenquote:
Oh nou gelukkig goede uitslag, kut dat het weer zo lang gaat duren...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Nee dat kan hij niet. Sinds kort kan hij lasagne maken. Dus als hij roept: Ik kook! weet ik wat ik krijg te etenquote:
Ik kocht ooit een lamp waar een gebruiksaanwijzing (!) bij zat met als stap 1:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het al een wonder dat ze wist dat je de stekker in het stopcontact moest doen om de frituurpan aan te krijgen
Semi. Ik heb mijn eerste verdieping nog niet verkocht. Ik zit nu gewoon bijna altijd bij hem en 1 dag per week in mijn huis. Nu nog de eerste verkopen en dan kan ik mijn verdieping verhuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jullie nu samenwonen?
Hoe was t bij de dokter? Dat kon ik niet terugvindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef missbehavin het volgende:
Gup is eindelijk in slaap gevallen
De waarschuwingen die ze in vooral Amerika op sommige dingen zetten zijn ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kocht ooit een lamp waar een gebruiksaanwijzing (!) bij zat met als stap 1:
Steek de stekker in het stopcontact. Tot op de dag van vandaag is me onduidelijk geweest voor wat voor mensen zo'n gebruiksaanwijzing is, maar suddenly it hits me.
Kom op zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het al een wonder dat ze wist dat je de stekker in het stopcontact moest doen om de frituurpan aan te krijgen
Verhuren mag niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Semi. Ik heb mijn eerste verdieping nog niet verkocht. Ik zit nu gewoon bijna altijd bij hem en 1 dag per week in mijn huis. Nu nog de eerste verkopen en dan kan ik mijn verdieping verhuren.
LOL, koken is heel makkelijk, maar het moet je wel interresserenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat kan hij niet. Sinds kort kan hij lasagne maken. Dus als hij roept: Ik kook! weet ik wat ik krijg te eten
Voor de rest schilt hij wel eens aan aardappel maar die stopt hij nog niet eens in de stoomkoker want dan issie bang het te verknallen. Terwijl die stoomkoker zo handig is! Ook voor mensen die niet kunnen koken
Misschien moet er aan de gebruiksaanwijzing iets toegevoegd worden in de zin van:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom op zegdoet natuurlijke selectie niks tegen zulke mensen?
Je hebt het wel over mn zusje hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom op zegdoet natuurlijke selectie niks tegen zulke mensen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien moet er aan de gebruiksaanwijzing iets toegevoegd worden in de zin van:
"als u deze gebruiksaanwijzing echt nodig heeft gehad deze frituurpan aan de praat te krijgen, gelieve dan nu uw hoofd in de frituurpan te steken. Als het lampje groen is!
Die deed heel relaxed, buikgriep, met paracetamol naar bed, als ie maandag nog koorts heeft, terugkomen. Maar mij iets te relaxed.. Als hij 40 blijft houden dit weekend denk ik dat ik m ms wel meeneem naar de weekendpost.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe was t bij de dokter? Dat kon ik niet terugvinden
Nee denk ook niet dat ze hem dat in dank afnemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Tally het volgende:
Ik vind het jammer dat ik zo alleen naar de verloskundige moetMaar ook begrijpelijk als je vent koorts heeft (en ja toch strijken he!) dat hij dan niet mee gaat. Hij wil wel maar lijkt mij niet handig met al die zwangere daar
Leuk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Ripley het volgende:
Semi. Ik heb mijn eerste verdieping nog niet verkocht. Ik zit nu gewoon bijna altijd bij hem en 1 dag per week in mijn huis. Nu nog de eerste verkopen en dan kan ik mijn verdieping verhuren.
Kleine man ziek?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die deed heel relaxed, buikgriep, met paracetamol naar bed, als ie maandag nog koorts heeft, terugkomen. Maar mij iets te relaxed.. Als hij 40 blijft houden dit weekend denk ik dat ik m ms wel meeneem naar de weekendpost.
Dat was al wat je voorspelde toch, dattie relaxed zou doen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die deed heel relaxed, buikgriep, met paracetamol naar bed, als ie maandag nog koorts heeft, terugkomen. Maar mij iets te relaxed.. Als hij 40 blijft houden dit weekend denk ik dat ik m ms wel meeneem naar de weekendpost.
Ik moest heel hard lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien moet er aan de gebruiksaanwijzing iets toegevoegd worden in de zin van:
"als u deze gebruiksaanwijzing echt nodig heeft gehad deze frituurpan aan de praat te krijgen, gelieve dan nu uw hoofd in de frituurpan te steken. Als het lampje groen is!
Weet ik, maar geef toe, als t niet je zusje was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het wel over mn zusje he![]()
Ach het kind hoefde nooit iets te doen thuis. Alles werd voor dr gedaan door dr pa, dr ma en dr grote zus. We hebben haar verwent. Nu kan ze wel een beetje koken enz hoor
Ja die heeft al 3 dagen 40 graden koorts.quote:
Er heerst een griepje op het moment.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze weten niet wat t is. Het zou heel goed ernstig kunnen zijn. Maar we moeten maar weer wachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, als het ernstig was geweest, had ze eerder terecht gekund
Ik pest haar er nog wel mee bij iedere kans die ik krijgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen
[..]
Weet ik, maar geef toe, als t niet je zusje was?
En volgens de huisarts is dat buikgriep? Dat duurt toch maar een paar dagen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die heeft al 3 dagen 40 graden koorts.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat ze hem dat in dank afnemen.
Morgen je pretecho toch?
Wil jij hem ook?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er heerst een griepje op het moment.
(kinderen hebben volgens mij ook vaker hogere koorts dan volwassenen)
Wel eens bijna 2 weken mee zoet geweest andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
En volgens de huisarts is dat buikgriep? Dat duurt toch maar een paar dagen?
Maar idd, in de gaten houden ja. Veel vocht. En als het erger wordt, groot gelijk dat je naar de weekendarts gaat.
Ja precies. En die man maakte zo'n rare opmerking over die koorts, dat het vanzelf ophoudt met stijgen ofzo, 'het wordt geen 50 graden'.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
En volgens de huisarts is dat buikgriep? Dat duurt toch maar een paar dagen?
Maar idd, in de gaten houden ja. Veel vocht. En als het erger wordt, groot gelijk dat je naar de weekendarts gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |