Semi. Ik heb mijn eerste verdieping nog niet verkocht. Ik zit nu gewoon bijna altijd bij hem en 1 dag per week in mijn huis. Nu nog de eerste verkopen en dan kan ik mijn verdieping verhuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jullie nu samenwonen?
Hoe was t bij de dokter? Dat kon ik niet terugvindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef missbehavin het volgende:
Gup is eindelijk in slaap gevallen
De waarschuwingen die ze in vooral Amerika op sommige dingen zetten zijn ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kocht ooit een lamp waar een gebruiksaanwijzing (!) bij zat met als stap 1:
Steek de stekker in het stopcontact. Tot op de dag van vandaag is me onduidelijk geweest voor wat voor mensen zo'n gebruiksaanwijzing is, maar suddenly it hits me.
Kom op zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het al een wonder dat ze wist dat je de stekker in het stopcontact moest doen om de frituurpan aan te krijgen
Verhuren mag niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Semi. Ik heb mijn eerste verdieping nog niet verkocht. Ik zit nu gewoon bijna altijd bij hem en 1 dag per week in mijn huis. Nu nog de eerste verkopen en dan kan ik mijn verdieping verhuren.
LOL, koken is heel makkelijk, maar het moet je wel interresserenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat kan hij niet. Sinds kort kan hij lasagne maken. Dus als hij roept: Ik kook! weet ik wat ik krijg te eten
Voor de rest schilt hij wel eens aan aardappel maar die stopt hij nog niet eens in de stoomkoker want dan issie bang het te verknallen. Terwijl die stoomkoker zo handig is! Ook voor mensen die niet kunnen koken
Misschien moet er aan de gebruiksaanwijzing iets toegevoegd worden in de zin van:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom op zegdoet natuurlijke selectie niks tegen zulke mensen?
Je hebt het wel over mn zusje hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom op zegdoet natuurlijke selectie niks tegen zulke mensen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien moet er aan de gebruiksaanwijzing iets toegevoegd worden in de zin van:
"als u deze gebruiksaanwijzing echt nodig heeft gehad deze frituurpan aan de praat te krijgen, gelieve dan nu uw hoofd in de frituurpan te steken. Als het lampje groen is!
Die deed heel relaxed, buikgriep, met paracetamol naar bed, als ie maandag nog koorts heeft, terugkomen. Maar mij iets te relaxed.. Als hij 40 blijft houden dit weekend denk ik dat ik m ms wel meeneem naar de weekendpost.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe was t bij de dokter? Dat kon ik niet terugvinden
Nee denk ook niet dat ze hem dat in dank afnemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Tally het volgende:
Ik vind het jammer dat ik zo alleen naar de verloskundige moetMaar ook begrijpelijk als je vent koorts heeft (en ja toch strijken he!) dat hij dan niet mee gaat. Hij wil wel maar lijkt mij niet handig met al die zwangere daar
Leuk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Ripley het volgende:
Semi. Ik heb mijn eerste verdieping nog niet verkocht. Ik zit nu gewoon bijna altijd bij hem en 1 dag per week in mijn huis. Nu nog de eerste verkopen en dan kan ik mijn verdieping verhuren.
Kleine man ziek?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die deed heel relaxed, buikgriep, met paracetamol naar bed, als ie maandag nog koorts heeft, terugkomen. Maar mij iets te relaxed.. Als hij 40 blijft houden dit weekend denk ik dat ik m ms wel meeneem naar de weekendpost.
Dat was al wat je voorspelde toch, dattie relaxed zou doen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die deed heel relaxed, buikgriep, met paracetamol naar bed, als ie maandag nog koorts heeft, terugkomen. Maar mij iets te relaxed.. Als hij 40 blijft houden dit weekend denk ik dat ik m ms wel meeneem naar de weekendpost.
Ik moest heel hard lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien moet er aan de gebruiksaanwijzing iets toegevoegd worden in de zin van:
"als u deze gebruiksaanwijzing echt nodig heeft gehad deze frituurpan aan de praat te krijgen, gelieve dan nu uw hoofd in de frituurpan te steken. Als het lampje groen is!
Weet ik, maar geef toe, als t niet je zusje was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het wel over mn zusje he![]()
Ach het kind hoefde nooit iets te doen thuis. Alles werd voor dr gedaan door dr pa, dr ma en dr grote zus. We hebben haar verwent. Nu kan ze wel een beetje koken enz hoor
Ja die heeft al 3 dagen 40 graden koorts.quote:
Er heerst een griepje op het moment.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze weten niet wat t is. Het zou heel goed ernstig kunnen zijn. Maar we moeten maar weer wachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, als het ernstig was geweest, had ze eerder terecht gekund
Ik pest haar er nog wel mee bij iedere kans die ik krijgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen
[..]
Weet ik, maar geef toe, als t niet je zusje was?
En volgens de huisarts is dat buikgriep? Dat duurt toch maar een paar dagen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die heeft al 3 dagen 40 graden koorts.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat ze hem dat in dank afnemen.
Morgen je pretecho toch?
Wil jij hem ook?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er heerst een griepje op het moment.
(kinderen hebben volgens mij ook vaker hogere koorts dan volwassenen)
Wel eens bijna 2 weken mee zoet geweest andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
En volgens de huisarts is dat buikgriep? Dat duurt toch maar een paar dagen?
Maar idd, in de gaten houden ja. Veel vocht. En als het erger wordt, groot gelijk dat je naar de weekendarts gaat.
Ja precies. En die man maakte zo'n rare opmerking over die koorts, dat het vanzelf ophoudt met stijgen ofzo, 'het wordt geen 50 graden'.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
En volgens de huisarts is dat buikgriep? Dat duurt toch maar een paar dagen?
Maar idd, in de gaten houden ja. Veel vocht. En als het erger wordt, groot gelijk dat je naar de weekendarts gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |