Serieus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Varianten daarop zongen we op de middelbare school altijd over leraressen als we op schooluitstapjes gingen
Verzin maar iemand.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet wie zij doet, maar wellicht wil ze het zelf delen.
En dat. Volgens mij hebben we hier allemaal last van een onnatuurlijke nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
overigens ook irritant om zoiets hier te melden en geen uitleg te geven. Zeg dan niks
Ik vind dat ik best mag delen waar ik mee zit zonder dat ik namen noem. Dat vind ik niet netjes, ik snap dat jouw nieuwsgierigheid het daar lastig mee heeft, maar het zij zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
overigens ook irritant om zoiets hier te melden en geen uitleg te geven. Zeg dan niks
dat jij je nieuwsgierigheid niet kan beheersen, kan zij toch niks aan doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Ik vind het vervelend als mensen mij in PM iets zeggen wat moet doorgaan voor de waarheid, in Singles iets heel anders, en dan daarmee een derde ernstig benadelen.
ATWT Single Stylequote:
quote:
Ik zeg dan gewwoon niks hier. Je prikkelt expres de nieuwsgierigheid, of om een beetje te stoken of om een beetje verontwaardigd over anderen te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best mag delen waar ik mee zit zonder dat ik namen noem. Dat vind ik niet netjes, ik snap dat jouw nieuwsgierigheid het daar lastig mee heeft, maar het zij zo.
Ah, is het van Normaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?Hoe kan het dat jij Normaal kent?
Ik zit volgens mij niet in de tamtamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens over de LDG/RZ kwestie, volgens mij weet minimaal 3/4 al exact hoe alles zit via het roddel circuit, dus waarom er over verder lullen?
Maak het uit!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn beste vriend zit nu in Spanje en ik mocht niet mee
Normaal is Achterhoeksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, is het van Normaal?
Maar wij zongen het niet in tukkerstoal natuurlijk. 1 keer echt verschrikkelijk gelachen. Juffrouw X ging met meneer Y en juf had ook echt absurd grote jetsers. En wie reden er mee in de bus waar wij in zaten, juf X en meneer Y. Y trok het niet dat we dat over zijn vriendin zongen en ontplofte compleet, waarop wij spontaan in een variant over hoe groot de ballen van meneer Y waren uitbarsten.Achteraf minder slim want hij heeft ons in de klas nog wekenlang het leven zuur gemaakt
HVJJN hebben we daarvoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Sinterklaas is ieders beste vriend.. Claimerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Vriendin van me gaat volgende week naar Frankrijk en ik mag ook niet meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Oh jaquote:
Dat kan ook niet, want het is Achterhoeksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, is het van Normaal?
Maar wij zongen het niet in tukkerstoal natuurlijk. 1 keer echt verschrikkelijk gelachen. Juffrouw X ging met meneer Y en juf had ook echt absurd grote jetsers. En wie reden er mee in de bus waar wij in zaten, juf X en meneer Y. Y trok het niet dat we dat over zijn vriendin zongen en ontplofte compleet, waarop wij spontaan in een variant over hoe groot de ballen van meneer Y waren uitbarsten.Achteraf minder slim want hij heeft ons in de klas nog wekenlang het leven zuur gemaakt
Roddelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens over de LDG/RZ kwestie, volgens mij weet minimaal 3/4 al exact hoe alles zit via het roddel circuit, dus waarom er over verder lullen?
Zoveel mis je nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij niet in de tamtam
Ik heb mijn teleurstelling duidelijk kenbaar gemaaktquote:
Alleen op vakantie gaan kan heel gaaf zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Want als je op vakantie gaat moet je natuurlijk je hele vriendengroep meenemen
+1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg dan gewwoon niks hier. Je prikkelt expres de nieuwsgierigheid, of om een beetje te stoken of om een beetje verontwaardigd over anderen te doen
Je kunt ook prima niks hier posten en het oplossen met de mensen die je pmt toch?
Ik moet doodgaan, wil ik daar eventueel postenquote:
is weer typisch zo'n gevalletje waarbij mensen continu halve dingen neerzetten tot het bij de echte roddelaars aankomt en die pmen dan gewoon alles rond. Dat krampachtige gedoe van tevoren is alleen zo ergerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij niet in de tamtam
Dan kan je heul niet meer postenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet doodgaan, wil ik daar eventueel posten
Ik prikkel niet expres de nieuwsgierigheid, het is iets waar ik last van had/heb en om die reden deelde. Ik denk dat ik prima in staat ben om zelf te bepalen in hoeverre ik hier iets wil delen, en ik besloot om het wel te doen. Rot dat jij dat als vervelend ervaart, maar ik zeg zulke dingen niet om te stoken of met een andere negatieve motivatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg dan gewwoon niks hier. Je prikkelt expres de nieuwsgierigheid, of om een beetje te stoken of om een beetje verontwaardigd over anderen te doen
Je kunt ook prima niks hier posten en het oplossen met de mensen die je pmt toch?
Wacht ff, is LDG de 'relatie' van RZ geweest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
Oh, jeeeetjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wacht ff, is LDG de 'relatie' van RZ geweest?
Zover was ik zelfs.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind wat je hier postte eerder iets wat ik diegene terug zou pm-en. Wat kunnen wij er hiermee als je niet zegt waar het over gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik prikkel niet expres de nieuwsgierigheid, het is iets waar ik last van had/heb en om die reden deelde. Ik denk dat ik prima in staat ben om zelf te bepalen in hoeverre ik hier iets wil delen, en ik besloot om het wel te doen. Rot dat jij dat als vervelend ervaart, maar ik zeg zulke dingen niet om te stoken of met een andere negatieve motivatie.
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet ook nog wel eens werken enzo.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat? Een nieuwe machine om vrouwen te laten squirten?quote:
hoe was het met noukie onder die steen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nieuwe kleren kopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe krijg je het beste bloed uit de kleren?
koud water en groene zeep ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe krijg je het beste bloed uit de kleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |