Als ik koorts heb merk ik dat gelijk aan mijn evenwichtsorgaan. Wel een makkelijke manier.. dus ik liep weer naar boven thermometer in de aarsch en ja hoor.. 39 gradenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pijnlijke manier om er achter te komen
Is dat even mazzel hebben!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was 21 en een half jaar aan de pil. Vijf op de 10.000 (?) vrouwen krijgen trombose door de pil. Ik was 1 van de 5.
Toen mijn oma stierf vond ik het een aandachtsgeil wijf wat het niet kon hebben dat de aandacht even niet naar haar ging de week ervoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Bij mijn opa was t ook anders, maar ik was toen ook jonger.
Moeder staat denk ik wel dichterbij. Maar dat zal ook verschillen van persoon tot persoon.
euhm, maar je kon wel fanatiek waterpolo doen gisteren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je van de trap dondert omdat je je evenwicht niet meer kan houden ben ik wel ziek. en daarom ga ik ook niet auto rijden.
Ik ga ook altijd wel door, ik merk het doordat mn gewrichten pijn gaan doen. Heel vervelend als je de trap op/af moet voor het toilet of de keukenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik koorts heb merk ik dat gelijk aan mijn evenwichtsorgaan. Wel een makkelijke manier.. dus ik liep weer naar boven thermometer in de aarsch en ja hoor.. 39 graden
Dat ik dan nog wel gewoon eet en zo stom ben om gisteravond te gaan sporten.. ja, dat ben ik![]()
Ja, moeder staat dichterbij vaak. Maar ik had met opa ook een goede relatie en heb iedere dag aan zijn ziektebed gezeten en zo lang het nog kon hebben we leuke dingen gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Bij mijn opa was t ook anders, maar ik was toen ook jonger.
Moeder staat denk ik wel dichterbij. Maar dat zal ook verschillen van persoon tot persoon.
Dat is niet bijster slim idd. Je lichaam heeft rust nodig als je koorts hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik koorts heb merk ik dat gelijk aan mijn evenwichtsorgaan. Wel een makkelijke manier.. dus ik liep weer naar boven thermometer in de aarsch en ja hoor.. 39 graden
Dat ik dan nog wel gewoon eet en zo stom ben om gisteravond te gaan sporten.. ja, dat ben ik![]()
Nee klopt, maar ik hou dan ook van domme ondoordachte acties. Alles 100x overdenken voor iets te doen is niet aan mij besteed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet bijster slim idd. Je lichaam heeft rust nodig als je koorts hebt.
Ik meet gewoon nooit mijn temperatuur, als ik het wisselend warm/koud heb en rillingen heb heb ik koorts. Mocht het ooit zo erg worden dat ik ga ijlen dan pak ik de thermometer wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd wel door, ik merk het doordat mn gewrichten pijn gaan doen. Heel vervelend als je de trap op/af moet voor het toilet of de keuken![]()
En ik ben zó blij met een oor thermometer
ik kan t uitsprekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
Vrouw Hoaverkamp, vrouw Hoaverkamp,
Wa' heij'ie grote tiet'n
Hoe wee'die da'?
Hoe wee'die da'?
Ik he' ze zelv' in d'hand uh hat
Ik he' ze overeind zien stoahn!
Ik he' ze hen en weer zien goan
Wa' heij'ie grote tiet'n...
Ik kan 't knetter hard en vals meezingenquote:
stofzuiger ff open maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Shit, ik heb iets opgezogen maar zag niet wat. Nu hoor ik de hele tijd zo'n 'kedeng' geluid
Vraag die derde dan om commentaar of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Ik vind het vervelend als mensen mij in PM iets zeggen wat moet doorgaan voor de waarheid, in Singles iets heel anders, en dan daarmee een derde ernstig benadelen.
OMG, je hebt Guus Meeuwis opgezogen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Shit, ik heb iets opgezogen maar zag niet wat. Nu hoor ik de hele tijd zo'n 'kedeng' geluid
Varianten daarop zongen we op de middelbare school altijd over leraressen als we op schooluitstapjes gingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
Wa' heij'ie grote tiet'n
Hoe wee'die da'?
Hoe wee'die da'?
Ik he' ze zelv' in d'hand uh hat
Ik he' ze overeind zien stoahn!
Ik he' ze hen en weer zien goan
Wa' heij'ie grote tiet'n...
quote:
Stuur maar door dan die PM over wie LDG doetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Ik vind het vervelend als mensen mij in PM iets zeggen wat moet doorgaan voor de waarheid, in Singles iets heel anders, en dan daarmee een derde ernstig benadelen.
Kut, t echo't hier als ik hardop lachquote:
Nee, ik ga de persoon in kwestie maar aanspreken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag die derde dan om commentaar of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |