Zoveel mogelijk proberen te redden en te laten drogen? Ik heb nog wel een ruimte waar het droog en heel warm is? Ding is al jaren niet meer gebruikt en alleen mn collega en ik hebben de sleutelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leiding gesprongen. Maar het zijn mijn spullen niet dus ik weet niet of ik dingen mag wegflikkeren of dat ik het gewoon moet laten staanAls het goed is zijn ze vanmorgen bezig geweest om het water weg te zuigen ofzo. Ik heb de tent die er lag al wel weggehaald en uitgehangen.
Ossengalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neee! Niet wéér een interieur weggooien omdat ik de bank niet schoon krijg
Hou je in, je hoort van peu dat het lastig is vlekken uit bekleding te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja jongens, ik ga proberen nog wat van mn gezicht te maken, de chauffeur komt zo..
Dat woord... chauffeur..dat klinkt zo lekker..
een chauffeur hebben...
chauffeur
prrrrrrrrrrr
Had ik toen nietquote:
Werken? Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, hele fijne dag met Peuter nog
MB, sterkte met miniPuber
Q., beterschap
De rest werkze enzo!
Thanks babe, werkse jij!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, hele fijne dag met Peuter nog
MB, sterkte met miniPuber
Q., beterschap
De rest werkze enzo!
De elektrische dingen kan ik wel wegpleuren, maar het is niet van mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk proberen te redden en te laten drogen? Ik heb nog wel een ruimte waar het droog en heel warm is? Ding is al jaren niet meer gebruikt en alleen mn collega en ik hebben de sleutel
Je hoeft ook niet te schrobbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik toen nieten auto bekleding kan je niet op schrobben
Chauffeurs rijden over het algemeen in auto's met lederen bekledingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou je in, je hoort van peu dat het lastig is vlekken uit bekleding te krijgen
Ikea dekens à 3 euroquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te schrobbenVolgende keer maar een handdoek of plastic zeil eronder met ene handdoek erop of zo?
Die uit mn auto niet, die gebruik ik uiteindelijk meestal als doek om olie ed mee weg te vegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die geef je vervolgens aan 't asiel?
Oh, dat kanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die uit mn auto niet, die gebruik ik uiteindelijk meestal als doek om olie ed mee weg te vegenDie uit huis blijkbaar wel, maar daar liggen alleen ik of de kat op
Grofvuil? Is daar geen container voor bij je in de buurt? Hier staan ze bij elke flatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De elektrische dingen kan ik wel wegpleuren, maar het is niet van mijEr lag ook laminaat, dat zal ook wel naar de kloten zijn. Maar jezus, hoe pleur ik die grote dingen weg, waar laat ik het?
succesquote:
Kan je niet naar het lokale vuilnisbedrijf bellen en dat op laten halen? Kan hier wel iig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De elektrische dingen kan ik wel wegpleuren, maar het is niet van mijEr lag ook laminaat, dat zal ook wel naar de kloten zijn. Maar jezus, hoe pleur ik die grote dingen weg, waar laat ik het?
als ze niet aangesloten waren dan werken die gewoon nog na het drogen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De elektrische dingen kan ik wel wegpleuren, maar het is niet van mij
Klinkt heel goed!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Vriendje is aan het stofzuigen en dweilen en ik zit achter de laptop. Goed geregeld, al zeg ik het zelf
Ik zou het echt niet weten. Afval gaat de piepkleine stortkoker in. Het is een megalamp en dus laminaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grofvuil? Is daar geen container voor bij je in de buurt? Hier staan ze bij elke flat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |