hoe was het met noukie onder die steen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wacht ff, is LDG de 'relatie' van RZ geweest?
Nieuwe kleren kopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe krijg je het beste bloed uit de kleren?
koud water en groene zeep ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ewwwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat? Een nieuwe machine om vrouwen te laten squirten?
Ossengal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Net als rode wijn volgens mij, soda, zout of gewoon meteen goed spoelen met warm water.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kun je pas advies geven als je de ins en outs weet? En ja, ik zal het ook via PM bespreekbaar maken, maar ik snap nu echt niet waarom het zo erg is dat ik dat deelde. Ik benadeel niemand, alleen de nieuwsgierigen omdat ik niet alles vertel. Dat ligt niet bij mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind wat je hier postte eerder iets wat ik diegene terug zou pm-en. Wat kunnen wij er hiermee als je niet zegt waar het over gaat
Ossengalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
koud water en groene zeep ofzo
Ha! Ik gebruik al jaaaaren torrents, dus we zaten niet onder dezelfde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
hoe was het met noukie onder die steen?
wassen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
koud water en groene zeep ofzo
ik ga er vanuit dat de vrouw/moeder in deze het beter weet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net als rode wijn volgens mij, soda, zout of gewoon meteen goed spoelen met warm water.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet te warm! Door te heet water stollen de eiwitten in het bloed en gaat het er juist niet meer uit. Wijze raad van oma.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net als rode wijn volgens mij, soda, zout of gewoon meteen goed spoelen met warm water.
OSSENGAL!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
ik ga er vanuit dat de vrouw/moeder in deze het beter weet...
stomme rot deuren ook altijd..
Ach, ik geef het een week voordat het weer overal rondzingt, dus mij maakt het niet uit. Ik vind het gewoon een stomme manier van postenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je pas advies geven als je de ins en outs weet? En ja, ik zal het ook via PM bespreekbaar maken, maar ik snap nu echt niet waarom het zo erg is dat ik dat deelde. Ik benadeel niemand, alleen de nieuwsgierigen omdat ik niet alles vertel. Dat ligt niet bij mij.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ha! Ik gebruik al jaaaaren torrents, dus we zaten niet onder dezelfde.
Je leert wel iets van het werken op 't slachthuisquote:
Haha tegen de deur aangelopen? Ik wist niet dat jij zo onhandig was als ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
ik ga er vanuit dat de vrouw/moeder in deze het beter weet...
stomme rot deuren ook altijd..
Was ook het eerste wat in mij op kwamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oooeeehquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
radio 538 oldskool momentje![]()
Gigi D'Agostino L'amour Tojour
Had t er gisteren avond nog over met een vriend van me, we hadden t beide nog nooit meegemaakt, gingen we speculeren hoe we zouden reagerenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |