Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
lauwe cola jaquote:
en dan klagen over buikpijn he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in meer snoep. Heb 2 zakjes chips op en chocolade munten. Wat zal ik nu nemen. Een zak Skittles![]()
Zie je wel dat ik gelijk hadquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
is me nu te veel werk dus gf mag het wel doen
.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef STFireworks het volgende:
[..]
maar dan moet je ze niet de hele dag vasthouden, dan ontploffen ze
Myrquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik sla de snert over, mag ik dan extra knuffels.
vooruit omdat jij het bentquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Luie flikkers hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de wiki is al ff niet gedaan zo te zien
*armen spreidt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Snert en knuffels mag dat ook?
[..]
lauwe cola ja
[..]
en dan klagen over buikpijn he?![]()
ik zei ook somsquote:
Van mij welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Yay, Koenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
terug
geen kwartier
vrouwlief kwam binnen
wat is er eigenlijk met je UI aan de hand?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
terug
geen kwartier
vrouwlief kwam binnen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
er is hier iemand die daar expert in is, en nu is Suikertaartje ontploftquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Goed bezigquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
terug
geen kwartier
vrouwlief kwam binnen
ik zoek een andere, de oude was ik zatquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met je UI aan de hand?
pfoe, gelukkig ben ik met zonder hoofdletterquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:51 schreef STFireworks het volgende:
[..]
er is hier iemand die daar expert in is, en nu is Suikertaartje ontploft
die zijn lekkerquote:
Oh noes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:51 schreef STFireworks het volgende:
[..]
er is hier iemand die daar expert in is, en nu is Suikertaartje ontploft
oh..dan lust je ook geen regenboog denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, volgens mij vind ik die maar zo-zo
Bedank de voodoo pop maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
Toek, mijn internetverbinding ligt plat, doe er eens wat aan.
Ga je naar bed?quote:
Is het weer zo laat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
oh noes, vrouw heeft reisgidsen meegenomen
Die is al pittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
kinderbier?quote:
* Trevland schenkt Pien een wijntje inquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef Pien85 het volgende:
Iemand die mij even een wijntje in wil schenken?
Hoe kun je hier dan postenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
Rood of wit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef Pien85 het volgende:
Dank, snelle servicequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
Zoet wit graagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland schenkt Pien een wijntje in
* Stuart schenkt snel een pint wijn inquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef Pien85 het volgende:
Gewoon een klein glaasje is voldoende hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart schenkt snel een pint wijn in
een pintquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart schenkt snel een pint wijn in
uhohquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
ze wil weekend weg 3 maart
en ik heb eigenlijk andere plannen
dat wordt ruzie
ik doe de wiki nooitquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben er allemaal verzaakt om KSC's 2481-2483 in de Wiki te zetten?
Ik niet. Obviouslyquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
Ik wel, maar ik heb dr geen zin inquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sterker nog
ik weet niet eens hoe dat moet
Weet mijn wachtwoord al een tijd niet meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
Kijk maar naar de TSen, ikke alleen dezequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
Vraag je toch een nieuwe opquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet mijn wachtwoord al een tijd niet meer.
Ik vind dat echt totaal oninteressantquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
Geen zin inquote:
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt totaal oninteressant
exactly my thoughtsquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het nog NOOIT gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het liefst verneuk ik alle nummertjes zodat de die-hard-wiki-mensen in paniek rakenquote:
Klopt, ben de laatste tijd te weinig op fok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij bijna geen topics opent
Lolquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, ben de laatste tijd te weinig op fok.
Edit: wow, het was de versie 7 wachtwoorden geleden die werkte bij de fok wiki.
Whehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het liefst verneuk ik alle nummertjes zodat de die-hard-wiki-mensen in paniek raken
vergeet niet de 50 cent naar hem te gooienquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe
dan pak je dat bloknootje van die treinspotter af, smijt je het op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!! Wheheheh
Nee, dat is gewoon stomquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe
dan pak je dat bloknootje van die treinspotter af, smijt je het op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!! Wheheheh
Gelijk ge-update.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het liefst verneuk ik alle nummertjes zodat de die-hard-wiki-mensen in paniek raken
Ik kom er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staan nu voor me in een bakje
het is dat je er aaaaaaaaaaaaaaaan achter typtquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
ik ben een gemeen kreng hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gemenerd
lieverdjes ik ga mijn bedje opzoeken... mijn vriendje wacht al denk ik zo'n 3 kwartier![]()
Dat snap ikquote:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gemenerd
lieverdjes ik ga mijn bedje opzoeken... mijn vriendje wacht al denk ik zo'n 3 kwartier![]()
Welterustenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gemenerd
ja, want nu dacht je alleen onschuldige dingen, he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
het is dat je er aaaaaaaaaaaaaaaan achter typt
weet ik, daarom vind ik je liefquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben een gemeen kreng hoor![]()
slaap lekker lieverdje![]()
![]()
Trusten LLquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gemenerd
a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want nu dacht je alleen onschuldige dingen, he?
hihihihihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik, daarom vind ik je lief![]()
Was niet weg?quote:
Omdat jijquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
truste allemaalik vind jullie zo lief
Helemaal mee eenschquote:
gelukkig heb je geen kort lontjequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben een gemeen kreng hoor![]()
slaap lekker lieverdje![]()
![]()
ben je zellufquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
truste allemaalik vind jullie zo lief
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef STFireworks het volgende:
[..]
gelukkig heb je geen kort lontje
Too Dirty to Mindquote:
Whehehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
Wiki en OP zijn bijgewerkt.
Uiteraard niet voordat de internetverbinding nog een keer wegviel, precies voor ik op opslaan wilde drukken.
Ben je alweer los Myr?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*armen spreidt.
Ja hoor, kom maar.
Wat had je toch weer een gelukquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
Wiki en OP zijn bijgewerkt.
Uiteraard niet voordat de internetverbinding nog een keer wegviel, precies voor ik op opslaan wilde drukken.
Slaap lekker mopquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gemenerd
Wat denk je, die is jammerlijk in de val gelopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef STFireworks het volgende:
[..]
Ben je alweer los Myr?
Je post opeens niet meer
ik hoor wel ergens in de verte een vage hulpkreet volgens mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat denk je, die is jammerlijk in de val gelopen
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie hier dus echt meerdere dingen![]()
![]()
![]()
Moet je je kelderdeur wel open zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef STFireworks het volgende:
[..]
ik hoor wel ergens in de verte een vage hulpkreet volgens mij
Niet mijn kelderdeur hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet je je kelderdeur wel open zetten.
Shit, verradenquote:
Ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoef er pas om half 7 uit dus kan zo nog wel![]()
Ik schijn dat effect te hebben jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
ST nu heb ik o.a. nog meer honger door jou
Heb je nog wat lekkers?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik schijn dat effect te hebben ja
iedereen wil je opetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik schijn dat effect te hebben ja
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
owwww en wat smaken ze weer lekker vandaag
Trusten Flesquote:
Maar..het is toch ook uit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Gloeiende godverdomme.
Als het waar is wat ik nu hoorde wordt er een hoop duidelijk. Dan heeft dat kreng gewoon een ander.
![]()
Ze is een en al lekkersquote:
ik denk dat ik zo langzamerhand wel weet waarom.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Gloeiende godverdomme.
Als het waar is wat ik nu hoorde wordt er een hoop duidelijk. Dan heeft dat kreng gewoon een ander.
![]()
Als het een kreng is, moet je blij wezen dat je der vanaf bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Gloeiende godverdomme.
![]()
Die ander heeft ze toen gekregen. Dat is dus ook de reden dat het over is.quote:
Nou, dan was het dus niet meant to be, heb jij je verklaring EN ben je boos op haar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die ander heeft ze toen gekregen. Dat is dus ook de reden dat het over is.![]()
Ik vond het al vreemd: maandag komt ze naar me toe omdat ze me mist en vrijdag is het ineens over.
Ja, daar knapt het wel van op, ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan was het dus niet meant to be, heb jij je verklaring EN ben je boos op haar.
Klaaaaar
Trusten Solquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Trusten allen die nog wakker zijnde
Welterusten Solquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
Ik wil aan haar likkenquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
lijkt me een prima samenvattingquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan was het dus niet meant to be, heb jij je verklaring EN ben je boos op haar.
Klaaaaar
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef RealZeus het volgende:
Ja, daar knapt het wel van op, ja.
Nou weet ik zeker dat het gauw over is.
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me een prima samenvatting
Misschien wil hij langzaam uit de kast komenquote:
Enfermerelquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef Enfermera het volgende:
Symph
Pgr![]()
Stu![]()
Taartje![]()
Koen
Hey, wie gooide het topic net dicht
denk ikquote:
Dit keer was ik het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef Enfermera het volgende:
Symph
Pgr![]()
Stu![]()
Taartje![]()
Koen
dat kan niet, want ik mis hem zooooo erg dat het zeer doetquote:
stuartquote:
Ik mis jou more than the worldquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan niet, want ik mis hem zooooo erg dat het zeer doet
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan niet, want ik mis hem zooooo erg dat het zeer doet
ik, was ff een grapjequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef Enfermera het volgende:
Symph
Pgr![]()
Stu![]()
Taartje![]()
Koen
ik mis jou meer dan missen omschrijven kanquote:
Taartje!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
![]()
Nog ziek, of weer beter(ig)?
Ahquote:
trevquote:
ik dus he..ik zoek op zwelgje, en daarna op als je begrijpt wat ik bedoel...quote:
symquote:
Whahaahah roflquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik dus he..ik zoek op zwelgje, en daarna op als je begrijpt wat ik bedoel...
vind ik dit plaatje:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:SkV2tOBKeHClyM:http://i14.photobucket.co(...)n.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
ik heb een heel topic gemist
koenquote:
waarom zoek je op zwelgje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vind ik dit plaatje:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:SkV2tOBKeHClyM:http://i14.photobucket.co(...)n.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
eigenlijk moet je hem ff teruglezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
ik heb een heel topic gemist
en wat heeft dat met mij te makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vind ik dit plaatje:
zekersquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk moet je hem ff teruglezen
GMTAquote:
oh, omdat ehm.quote:
ik zocht op zwelgen en ik vond:quote:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, omdat ehm.
iets met zwelgen.
en ehm.
zo.
jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:34 schreef STFireworks het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik zocht op zwelgen en ik vond:
Klinkt waardeloosquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:34 schreef DaMart het volgende:
Dat wordt nog leuk als de internetverbinding morgen ook zo stabiel is. Wordt dan een productieve thuiswerkdag.
Ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen popjes, wie wil er morgen komen spelen?
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker snoetquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Spelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
SLaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Meer dan de aarde de zon kan missenquote:
Als internet het niet doet, heb ik daar tijd genoeg voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
van de week lag Haarlem er ook uit en kon ik niet werkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als internet het niet doet, heb ik daar tijd genoeg voor.
KPN meldt geen storing op de website, maar ik heb net mijn modem eens opnieuw gestart, misschien dat die even van slag was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van de week lag Haarlem er ook uit en kon ik niet werken
in Rotterdamquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
En mocht het wel aan KPN liggen, dan weet ik Toek wel te vinden morgen.
Slaap ze koenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
En mocht het wel aan KPN liggen, dan weet ik Toek wel te vinden morgen.
wat een luxequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier loopt die snertwekker weer af om half acht.
Op jou wachten natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Wat doen jullie hier allemaal nog zo laat btw?
dat is ook wel een goede om je voor te bereiden op een nachtdienstquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben aan het voorbereiden voor mn nachtdienst (morgen), dus vandaag lang opblijven XD.
Zit nu Resident Evil te kijken en durfde net bijna niet naar de wc![]()
Ben echt een schijtluis
Ik hoef niet vroeg op te staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben aan het voorbereiden voor mn nachtdienst (morgen), dus vandaag lang opblijven XD.
Ben echt een schijtluis
Euh, wordt afgeleid om naar bed toe te gaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Ben echt een schijtluis
dan zit ik al in Haarlenmquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier loopt die snertwekker weer af om half acht.
Op bed liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Ben echt een schijtluis
Guzelluggggquote:
Nee. Is het ook niet. Maar ik dacht; ik ga films kijken. Eerst maar deze enge, en dan hierna The 40 Year Old Virgin, die wil ik nog een keer zien XDquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook wel een goede om je voor te bereiden op een nachtdienst
Lekkerquote:
XDquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, wordt afgeleid om naar bed toe te gaan
Ah.quote:
En jij bent?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:34 schreef STFireworks het volgende:
[..]
ik zocht op zwelgen en ik vond:
[ afbeelding ]
en ik zocht op zelfmedelijden en ik vond:
[ afbeelding ][img
Later dit jaar missquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnenkort post je als pgrmini mee?
Ga je er een eind aan makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry dat er daar zo een eind aan komt
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aan mijn tijd van wakker zijn hooguit, ik wil nog niet dood, heb nog mensen om te irriteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |