gelukkig heb je geen kort lontjequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben een gemeen kreng hoor![]()
slaap lekker lieverdje![]()
![]()
ben je zellufquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
truste allemaalik vind jullie zo lief
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef STFireworks het volgende:
[..]
gelukkig heb je geen kort lontje
Too Dirty to Mindquote:
Whehehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
Wiki en OP zijn bijgewerkt.
Uiteraard niet voordat de internetverbinding nog een keer wegviel, precies voor ik op opslaan wilde drukken.
Ben je alweer los Myr?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*armen spreidt.
Ja hoor, kom maar.
Wat had je toch weer een gelukquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
Wiki en OP zijn bijgewerkt.
Uiteraard niet voordat de internetverbinding nog een keer wegviel, precies voor ik op opslaan wilde drukken.
Slaap lekker mopquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gemenerd
lieverdjes ik ga mijn bedje opzoeken... mijn vriendje wacht al denk ik zo'n 3 kwartier![]()
Wat denk je, die is jammerlijk in de val gelopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef STFireworks het volgende:
[..]
Ben je alweer los Myr?
Je post opeens niet meer
ik hoor wel ergens in de verte een vage hulpkreet volgens mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat denk je, die is jammerlijk in de val gelopen
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie hier dus echt meerdere dingen![]()
![]()
![]()
Moet je je kelderdeur wel open zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef STFireworks het volgende:
[..]
ik hoor wel ergens in de verte een vage hulpkreet volgens mij
Niet mijn kelderdeur hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet je je kelderdeur wel open zetten.
Shit, verradenquote:
Ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoef er pas om half 7 uit dus kan zo nog wel![]()
Ik schijn dat effect te hebben jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
ST nu heb ik o.a. nog meer honger door jou
Heb je nog wat lekkers?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik schijn dat effect te hebben ja
iedereen wil je opetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik schijn dat effect te hebben ja
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
owwww en wat smaken ze weer lekker vandaag
Trusten Flesquote:
Maar..het is toch ook uit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Gloeiende godverdomme.
Als het waar is wat ik nu hoorde wordt er een hoop duidelijk. Dan heeft dat kreng gewoon een ander.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |