Meer dan de aarde de zon kan missenquote:
Als internet het niet doet, heb ik daar tijd genoeg voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen popjes, wie wil er morgen komen spelen?
van de week lag Haarlem er ook uit en kon ik niet werkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als internet het niet doet, heb ik daar tijd genoeg voor.
KPN meldt geen storing op de website, maar ik heb net mijn modem eens opnieuw gestart, misschien dat die even van slag was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van de week lag Haarlem er ook uit en kon ik niet werken
in Rotterdamquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
En mocht het wel aan KPN liggen, dan weet ik Toek wel te vinden morgen.
Slaap ze koenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
En mocht het wel aan KPN liggen, dan weet ik Toek wel te vinden morgen.
wat een luxequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier loopt die snertwekker weer af om half acht.
Op jou wachten natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Wat doen jullie hier allemaal nog zo laat btw?
dat is ook wel een goede om je voor te bereiden op een nachtdienstquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben aan het voorbereiden voor mn nachtdienst (morgen), dus vandaag lang opblijven XD.
Zit nu Resident Evil te kijken en durfde net bijna niet naar de wc![]()
Ben echt een schijtluis
Ik hoef niet vroeg op te staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben aan het voorbereiden voor mn nachtdienst (morgen), dus vandaag lang opblijven XD.
Ben echt een schijtluis
Euh, wordt afgeleid om naar bed toe te gaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Ben echt een schijtluis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |