Ze is een en al lekkersquote:
ik denk dat ik zo langzamerhand wel weet waarom.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Gloeiende godverdomme.
Als het waar is wat ik nu hoorde wordt er een hoop duidelijk. Dan heeft dat kreng gewoon een ander.
![]()
Als het een kreng is, moet je blij wezen dat je der vanaf bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Gloeiende godverdomme.
Als het waar is wat ik nu hoorde wordt er een hoop duidelijk. Dan heeft dat kreng gewoon een ander.
![]()
Die ander heeft ze toen gekregen. Dat is dus ook de reden dat het over is.quote:
Nou, dan was het dus niet meant to be, heb jij je verklaring EN ben je boos op haar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die ander heeft ze toen gekregen. Dat is dus ook de reden dat het over is.![]()
Ik vond het al vreemd: maandag komt ze naar me toe omdat ze me mist en vrijdag is het ineens over.
Ja, daar knapt het wel van op, ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan was het dus niet meant to be, heb jij je verklaring EN ben je boos op haar.
Klaaaaar
Trusten Solquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Trusten allen die nog wakker zijnde
Welterusten Solquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
Ik wil aan haar likkenquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
lijkt me een prima samenvattingquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan was het dus niet meant to be, heb jij je verklaring EN ben je boos op haar.
Klaaaaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |