Een klapjong zal je krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer te mikken op de longen, misschien dat ik dan van die snerthoest af kom!
Wil je ook nog wat anders aan haar mee geven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geef ik em aan Marijke mee... had em gratis gekregen bij de supermarkt.. maar tis wel een leukerdje voor joumet allemaal cupcakejes erop
dacht gelijk aan jou
ohja wii-spelletje zeldaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je ook nog wat anders aan haar mee geven?
Hij wilde dat ik op de longen prikquote:
Komt goed, stuur hem voor de zeker heid wel naar jullie allebeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja wii-spelletje zeldakomt in orde .... pff kan je zaterdag nog even smsje sturen dan want ik vergeet het geheid
dat mag ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt goed, stuur hem voor de zeker heid wel naar jullie allebei
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou ontploffen denk ik
Ik kom wel gewoon die kant opquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor de mensen zonder knuffels
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:39 schreef STFireworks het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Gebeurt mij ook regelmatig.
Wat lief wat lief wat liefquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geef ik em aan Marijke mee... had em gratis gekregen bij de supermarkt.. maar tis wel een leukerdje voor joumet allemaal cupcakejes erop
dacht gelijk aan jou
Zaterdagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent Arnold nietquote:
die is echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Nee, tummy ache. Ik weet nu hoe Maria zich heeft gevoeld. Zwanger zonder seksquote:
Drink even wat warms, dat kan schelen. En dan bij voorkeur warme melk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, tummy ache. Ik weet nu hoe Maria zich heeft gevoel. Zwanger zonder seks
die combi komt er dus nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je kinderen wilt zou ik er alvast maar aan wennen
mijn moeder at koffieprutquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb die rare combi echt nooit gesnapt... broodje aap verhaal
Vooralsnog wil ik geen kinderen. Eerst maar eens zien dat ik een leuke vrouw vind. En dan nog: ik hoef geen augurken met slagroom te eten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je kinderen wilt zou ik er alvast maar aan wennen
Ik wil wel kinderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vooralsnog wil ik geen kinderen. Eerst maar eens zien dat ik een leuke vrouw vind. En dan nog: ik hoef geen augurken met slagroom te eten.
Tenzij je een maagvliesontsteking of galontsteking hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Drink even wat warms, dat kan schelen. En dan bij voorkeur warme melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mijn oom had er geen moeite mee om als hij de kat Whiskas uit blik gaf, zelf ook een hap te nemenquote:
ik heb er niets van gemerkt hoor, hoewel ik wel een koffieleut ben gewordenquote:
Whahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn oom had er geen moeite mee om als hij de kat Whiskas uit blik gaf, zelf ook een hap te nemen.
OMGquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn oom had er geen moeite mee om als hij de kat Whiskas uit blik gaf, zelf ook een hap te nemen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik ook niet, ik bleef die krengen ook vies vindenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb die rare combi echt nooit gesnapt... broodje aap verhaal
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tenzij je een maagvliesontsteking of galontsteking hebtWant dan ga je kotsen
cola helpt ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan moet je ze niet de hele dag vasthouden, dan ontploffen zequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vooralsnog wil ik geen kinderen. Eerst maar eens zien dat ik een leuke vrouw vind. En dan nog: ik hoef geen augurken met slagroom te eten.
ik vind van die kleine augurkjes wel oke, met salami eromheen ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet, ik bleef die krengen ook vies vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |