welke datingsite?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb nou 4 keer gereageerd op een profiel op een datingsite:
2 hebben op mijn profiel gekeken en hadden geen interesse.
1 heeft wel gekeken maar reageert niet.
1 heeft niet eens gekeken maar stuurde gelijk al dat ze geen interesse had.
Staan er ook mensen op die wel willen daten of ben ik echt kansloos bezig?
RP is kutquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb nou 4 keer gereageerd op een profiel op een datingsite:
2 hebben op mijn profiel gekeken en hadden geen interesse.
1 heeft wel gekeken maar reageert niet.
1 heeft niet eens gekeken maar stuurde gelijk al dat ze geen interesse had.
Staan er ook mensen op die wel willen daten of ben ik echt kansloos bezig?
toen was ik al getrouwdquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Pre-TFM-tijdperk = 4,6 miljard b.c. - 22 juli 1996 rond 3 uur.
WTF, je bent nog jonger dan mijn halfbroertje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Dat was het nummer van mij en mijn Duitse ex-vriendjequote:
waarom las ik shitake?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke datingsite?
Zit volgens mij een hoop shit en fakezooi tussen
Same herequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Datingsites begin ik niet aan. Gewoon echt niet.
we gooien gewoon de spelletjes aan de kantquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Dat was het nummer van mij en mijn Duitse ex-vriendje![]()
En wanneer gaan we met zijn allen de Breakfast club kijken?![]()
Sorry. Ik was piepjong en onbezonnenquote:
keer op vrijdagavond ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Dat hoeft ook niet niemand dwingt jequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ben ik dus inderdaad kansloos bezig.quote:
Ja, maar wildde het je toch laten weten, dat je niet denkt dat de postbode op vakantie gaat ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah
Maar is goed hoor, ik vind het evengoed lief enzo
DMquote:
jij ook ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry. Ik was piepjong en onbezonnen...
Omdat voedsel. Duh.quote:
Nee, ik ook liever niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik heb ik je misdaan dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar wildde het je toch laten weten, dat je niet denkt dat de postbode op vakantie gaat ofzo
[..]
DMen BOL
Jaquote:
Als jij dan ook kunt komen is goedquote:
Is goed, zal ik The Blues Borthers nog mee nemen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Jij bent 10 jaar en 362 dagen jonger dan ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Dat vind ik ook wel, eigenlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef RealZeus het volgende:
En ik vind het al dapper van mezelf dat ik reageer,
Nee, die kan ik echt niet meer zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed, zal ik The Blues Borthers nog mee nemen?
De dames waar Paiq mij aankoppelt zeggen niks of zijn nooit online.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet niemand dwingt je
maar Paiq vond ik altijd wel geinig
makkelijker recht te lullen dan zaterdagen hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij dan ook kunt komen is goed
Maar hij is zo tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die kan ik echt niet meer zienMijn broertje keek die echt vet vaak
Das nie woar! Mijn datingsitedate gaat nu al bijna 2 jaar doorquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel, eigenlijk.
Maar volgens mij komen er uit datingsites nog meer teleurstellingen dan uit het echt leven.
Neem een biertje Flashquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan het nou ff oprotten wezen met die TFM ik irriteer me verdomme dood aan die neukfout
shit en fake samen lijken op shitakequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuut? Lijkt er niet eens op![]()
Shitake? Sirtaki??
Fixedquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan het nou ff oprotten wezen met die TFM ik irriteer erger me verdomme dood aan die neukfout
Nou nee, als ze gelijk een berichtje sturen dat ze niet geinteresseerd zijn is dat jammer maar wel overleefbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar volgens mij komen er uit datingsites nog meer teleurstellingen dan uit het echt leven.
heb het vroegah nog wel eens in de pre-internet tijd met een advertentie in de krant geprobeerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |