Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je postte door het slotjequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
Ik had wel iets van 7 Australian trainingspakken maar droeg alleen de jasjes eigenlijk![]()
Dat Stu het doet is wel apart... of heeft hij stiekem crewrechten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk en ik had weer eens niet door dat ik de lapo had
ik vind het ook verdachtquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat Stu het doet is wel apart... of heeft hij stiekem crewrechten?
Whehehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
krijg nou wat, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
pre-TFM, niet TMF.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef RealZeus het volgende:
Het pre-TMF tijdperk: is dat tussen het Countdown/Toppop en TMF tijdperk in?
Nu wel? Volgens mij verdwijnen zequote:
Wat niet is kan nog komenquote:
Ik heb er de laatste tijd ook problemen meequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu wel? Volgens mij verdwijnen zeIk PM je wel even
caviaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
shoot
ik zou ook het hok van de cavia nog schoonmaken
Bis spätah!quote:
Nu krijg ik er twee tegelijk binnen samen met de PMquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu wel? Volgens mij verdwijnen zeIk PM je wel even
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu krijg ik er twee tegelijk binnen samen met de PM
Het systeem is niet helemaal feilloos
hahahah om op te eten allemaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellow
welke datingsite?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb nou 4 keer gereageerd op een profiel op een datingsite:
2 hebben op mijn profiel gekeken en hadden geen interesse.
1 heeft wel gekeken maar reageert niet.
1 heeft niet eens gekeken maar stuurde gelijk al dat ze geen interesse had.
Staan er ook mensen op die wel willen daten of ben ik echt kansloos bezig?
RP is kutquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb nou 4 keer gereageerd op een profiel op een datingsite:
2 hebben op mijn profiel gekeken en hadden geen interesse.
1 heeft wel gekeken maar reageert niet.
1 heeft niet eens gekeken maar stuurde gelijk al dat ze geen interesse had.
Staan er ook mensen op die wel willen daten of ben ik echt kansloos bezig?
toen was ik al getrouwdquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Pre-TFM-tijdperk = 4,6 miljard b.c. - 22 juli 1996 rond 3 uur.
WTF, je bent nog jonger dan mijn halfbroertje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Dat was het nummer van mij en mijn Duitse ex-vriendjequote:
waarom las ik shitake?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke datingsite?
Zit volgens mij een hoop shit en fakezooi tussen
Same herequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Datingsites begin ik niet aan. Gewoon echt niet.
we gooien gewoon de spelletjes aan de kantquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Dat was het nummer van mij en mijn Duitse ex-vriendje![]()
En wanneer gaan we met zijn allen de Breakfast club kijken?![]()
Sorry. Ik was piepjong en onbezonnenquote:
keer op vrijdagavond ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Dat hoeft ook niet niemand dwingt jequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ben ik dus inderdaad kansloos bezig.quote:
Ja, maar wildde het je toch laten weten, dat je niet denkt dat de postbode op vakantie gaat ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah
Maar is goed hoor, ik vind het evengoed lief enzo
DMquote:
jij ook ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry. Ik was piepjong en onbezonnen...
Omdat voedsel. Duh.quote:
Nee, ik ook liever niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik heb ik je misdaan dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar wildde het je toch laten weten, dat je niet denkt dat de postbode op vakantie gaat ofzo
[..]
DMen BOL
Jaquote:
Als jij dan ook kunt komen is goedquote:
Is goed, zal ik The Blues Borthers nog mee nemen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Jij bent 10 jaar en 362 dagen jonger dan ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Dat vind ik ook wel, eigenlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef RealZeus het volgende:
En ik vind het al dapper van mezelf dat ik reageer,
Nee, die kan ik echt niet meer zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed, zal ik The Blues Borthers nog mee nemen?
De dames waar Paiq mij aankoppelt zeggen niks of zijn nooit online.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet niemand dwingt je
maar Paiq vond ik altijd wel geinig
makkelijker recht te lullen dan zaterdagen hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij dan ook kunt komen is goed
Maar hij is zo tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die kan ik echt niet meer zienMijn broertje keek die echt vet vaak
Das nie woar! Mijn datingsitedate gaat nu al bijna 2 jaar doorquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel, eigenlijk.
Maar volgens mij komen er uit datingsites nog meer teleurstellingen dan uit het echt leven.
Neem een biertje Flashquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan het nou ff oprotten wezen met die TFM ik irriteer me verdomme dood aan die neukfout
shit en fake samen lijken op shitakequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuut? Lijkt er niet eens op![]()
Shitake? Sirtaki??
Fixedquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan het nou ff oprotten wezen met die TFM ik irriteer erger me verdomme dood aan die neukfout
Nou nee, als ze gelijk een berichtje sturen dat ze niet geinteresseerd zijn is dat jammer maar wel overleefbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar volgens mij komen er uit datingsites nog meer teleurstellingen dan uit het echt leven.
heb het vroegah nog wel eens in de pre-internet tijd met een advertentie in de krant geprobeerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duitse ex-vriendje, brommer&zegelring ex-vriendje... hoeveel zijn er wel nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Vriend van me woont samen met zijn datingsitedate... mijn laatste datingsitedate vond me via de sms leuker dan in het echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als we hem dan maar niet hoeven te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed, zal ik The Blues Borthers nog mee nemen?
Dat is balenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De dames waar Paiq mij aankoppelt zeggen niks of zijn nooit online.
Neequote:
Whehe, leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, zocht je nog extra spellcheckers?.
vier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Duitse ex-vriendje, brommer&zegelring ex-vriendje... hoeveel zijn er wel niet![]()
?
En jaaaaa, Breakfast Club meet![]()
Dan laat ik hem wel thuisquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als we hem dan maar niet hoeven te kijken
Je vergeet mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vriend van me woont samen met zijn datingsitedate... mijn laatste datingsitedate vond me via de sms leuker dan in het echt.
Heel veelquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Duitse ex-vriendje, brommer&zegelring ex-vriendje... hoeveel zijn er wel niet![]()
?
En jaaaaa, Breakfast Club meet![]()
Een vriendin van mij heeft haar man via Paiq. Dus het kan ook best. Ik wil alleen hun tempo niet aanhouden. Binnen 2,5 jaar getrouwd en zwanger.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das nie woar! Mijn datingsitedate gaat nu al bijna 2 jaar door
Bij mij zeggen ze wat, net zo lang tot je foto's kunt zien, en dan verwijderen ze zichzelf uit mijn lijst met matchesquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De dames waar Paiq mij aankoppelt zeggen niks of zijn nooit online.
ik heb mijn vriend hier op fok leren kennen en was binnen een half jaar zwangerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft haar man via Paiq. Dus het kan ook best. Ik wil alleen hun tempo niet aanhouden. Binnen 2,5 jaar getrouwd en zwanger.![]()
Daarom heb ik eigenlijk ook liever een meisje dat wat jonger is, die hebben nog niet zo'n last van rammelende eierstokken.
Niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft haar man via Paiq. Dus het kan ook best. Ik wil alleen hun tempo niet aanhouden. Binnen 2,5 jaar getrouwd en zwanger.![]()
Daarom heb ik eigenlijk ook liever een meisje dat wat jonger is, die hebben nog niet zo'n last van rammelende eierstokken.
Trusten Wokquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst moet suikertje even voorlezen
Oh, dat laatste herken ik wel. Tien jaar geleden meisje leren kennen via het toen nog leuke Chatpoint. Veel schrijven en bellen en ze vond me ook op de foto leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vriend van me woont samen met zijn datingsitedate... mijn laatste datingsitedate vond me via de sms leuker dan in het echt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb mijn vriend hier op fok leren kennen en was binnen een half jaar zwanger
Ow. Ok. Neuken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel veel![]()
Want ik ben een slettebak
die waren nog ergerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het vroegah nog wel eens in de pre-internet tijd met een advertentie in de krant geprobeerd
Dat ging wel heel snelquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ehm, meisje, te laatquote:
Joh laat toch zitten al dat gezeik. Kost je gewoon klauwen vol energie en het levert echt helemaal niks noppes nakkes nada op. Jammerdepammer poepchineesquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat laatste herken ik wel. Tien jaar geleden meisje leren kennen via het toen nog leuke Chatpoint. Veel schrijven en bellen en ze vond me ook op de foto leuk.
Tot ze me in het echt zag.
dat merk je vanzelf welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat deze lief genoeg is gezien je bui.....
en nog goed afgeleverd ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MPG is geen haar?quote:
Oh, dat is mij ook vaak genoeg gebeurd, maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik dat zelf ook doe. Uiterlijk is heus niet het belangrijkste maar er zijn grenzen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze wat, net zo lang tot je foto's kunt zien, en dan verwijderen ze zichzelf uit mijn lijst met matches.
heb er wel wat leuke dates aan overgehouden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die waren nog erger
En toch raar, vroeger konden we alles zonder internet en nu nagenoeg niets meer
We hebben vier dates gehad, allemaal gezellig... maar ja, toen zij wat terughoudender werd met berichtjes sturen, kostte het mij eigenlijk te weinig moeite om daarin mee te gaan, dat zegt ook wel wat denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat laatste herken ik wel. Tien jaar geleden meisje leren kennen via het toen nog leuke Chatpoint. Veel schrijven en bellen en ze vond me ook op de foto leuk.
Tot ze me in het echt zag.
Ehm, omdat jij eerst al niet meer kan?quote:
Mag ik ook meedoen dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, omdat jij eerst al niet meer kan?![]()
![]()
Maar delen is goed hoor
nahja ik wil ook best wel even wachten tot je klaar bent hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, omdat jij eerst al niet meer kan?![]()
![]()
Maar delen is goed hoor
Persoonlijk zou ik dat niet willen. Maar het kan nog gekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoorquote:
Oh als je nu eerst bedoelt dan kan dat welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahja ik wil ook best wel even wachten tot je klaar bent hoor![]()
Geylquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorDes te meer zielen des te meer vreugd
[..]
Oh als je nu eerst bedoelt dan kan dat welBe my guest
Die laatste groep, zijn daar nog een paar lieve leuke singles bij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet?Ik heb het idee dat het in mijn omgeving precies andersom is
Alle meiden die jonger zijn dan ik hebben kinderen of zijn zwanger... Alle meiden die mijn leeftijd hebben of wat ouder zijn willen geen kinderen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorDes te meer zielen des te meer vreugd
[..]
Oh als je nu eerst bedoelt dan kan dat welBe my guest
gekke wijvenquote:
Vast welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die laatste groep, zijn daar nog een paar lieve leuke singles bij?
Nope, wel allemaal getrouwd of in een lange relatiequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die laatste groep, zijn daar nog een paar lieve leuke singles bij?
quote:
Fles, ik heb nou van de liefde geproefd en ik vind het geweldig. Ik wil het weer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat toch zitten al dat gezeik. Kost je gewoon klauwen vol energie en het levert echt helemaal niks noppes nakkes nada op. Jammerdepammer poepchinees
Nahja tuurlijk kan het gekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat niet willen. Maar het kan nog gekker.
"raakte ze zwanger"quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef RealZeus het volgende:
We hebben het uitgerekend, anderhalve maand nadat ze wat kregen raakte ze zwanger.
Oh, dat kanquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fles, ik heb nou van de liefde geproefd en ik vind het geweldig. Ik wil het weer.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, wel allemaal getrouwd of in een lange relatie
hmmm Frank Boeijen doet me aan die krantenadvertentie-korte-relatie denkenquote:
Wat jij graag wil, Bis Laterquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ff de cavia doen, terug over een kwartiertje ofzo
voor diegenen die gaan slapen intussen![]()
Met de cavia wandelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Veel plezier en tot strakjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Hihihiquote:
Ik hou wel een beetje van jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou wel van een beetje gek
GATVERDAMME!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Dat kan ook prima, maar ik heb bij anderen aardig wat relaties zien klappen na 2,5 jaar. En sowieso, ik ben zo lang single, ik wil eerst van een meisje genieten en overal met haar heen en zulks.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja tuurlijk kan het gekkerMaar goed ik ben wel al bijna 4 jaar samen + happy
Nee, dat is uitlatenquote:
Je kunt inderdaad beter zeggen:"Hij raakte haar zwanger."quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"raakte ze zwanger"![]()
Meest walgelijke uitdrukking die je kan verzinnenAlsof dat uit de blauwe hemel komt vallen of zo
![]()
Trouwens: Wie zijn "we"??
Ik wilde dat ik dat kon zeggen, maar ik ben iets te veel gevoelsmens om daar zonder te kunnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat kanVeel plezier nog
![]()
Mijn energie zal het niet meer kosten iig
Daar houd ik ook vanquote:
hihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
ik las hem net voor de tweede keer en toen viel het kwartje![]()
Ik ookquote:
Nou kom maar even danquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook en wou dat ik dat kon doen
Dat dacht ik ook nietquote:
Dan is jou geest nog niet zo ziekquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las hem net voor de tweede keer en toen viel het kwartje![]()
Hey Bosquote:
Dank jequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Nou kom maar even dan![]()
Ik ook.quote:
Solquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Solique het volgende:
Goedenavond
Ontvang net mail dat ik bij premiere screening ben van The Green Hornet
Ik denk dat ik met zo'n man na een half uur gillend de deur uit zou rennenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.Ik durf haast wel te zeggen dat ik van alle mannen op aarde de grootste knuffelbeer ben. Het liefst houd ik iemand de hele dag vast.
En kusjes geven en zeggen dat ze lief is enzo.
Ik geef het een dagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met zo'n man na een half uur gillend de deur uit zou rennen
Hey Solquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Solique het volgende:
Goedenavond
Ontvang net mail dat ik bij premiere screening ben van The Green Hornet
Waarom herken ik dit nouquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.Ik durf haast wel te zeggen dat ik van alle mannen op aarde de grootste knuffelbeer ben. Het liefst houd ik iemand de hele dag vast.
Ik zeg niet dat ik het doe, maar ik vind het echt fijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pffff GMTAquote:
Dat zou ik niet reddenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
Wacht ff...
Staan Marijke, LovelyLady én Pien nou in de rij voor.. voor mij![]()
?
dat kan ook verstikkend werkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het doe, maar ik vind het echt fijn.![]()
Ik mag iemand graag laten merken dat ik om diegene geef.
Pff. Dan moet dat wel echt zo ZIJN natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
Wacht ff...
?
Ja, als het een kutwijf is zal ze ook niet horen dat ze lief is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff. Dan moet dat wel echt zo ZIJN natuurlijk
Sterker nog, ik zou ontploffen denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Pffff GMTA
Ik zou er helemaal krankjorum van owrden.
Kusjekroel ismaar het kan ook té
Ow.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan ook verstikkend werken
hahaha ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is het naar je bol gestegen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
Wacht ff...
?
wou je nog snert?quote:
zeg meneer ben je jaloers ofzo?:Dquote:
Zeker, komt overal pas volgende week uit. Mag m deze week al zien.quote:
quote:
Ik hou ook enorm van knuffelen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow.
Ik ben echt een faalhaas in de liefde volgens mij.
Wat een geluk, ik weet niet of ik hem wel wil zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, komt overal pas volgende week uit. Mag m deze week al zien.
Een beetjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wou je nog snert?
[..]
zeg meneer ben je jaloers ofzo?:D
Ik had vorig jaar zo'n vriendje, na 4 weken was het echt op met m'n geduldquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou ook enorm van knuffelen hoor![]()
En van mijn eigen persoonlijke ruimte
Tegen gratis zeg ik geen nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk, ik weet niet of ik hem wel wil zien
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou ook enorm van knuffelen hoor![]()
En van mijn eigen persoonlijke ruimte
Jaaaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
En ik houd ook van knuffelen met jou
staat in de koelingquote:
ik snap niet waarom? je hebt je internetliefje toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje
Maar dat is toch niet zo heel gek
Daarom ook een beetjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
staat in de koeling
[..]
ik snap niet waarom? je hebt je internetliefje toch?
En jij bent ook een knuffiebeer
ja op een vrijdag wie doet dat nouquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
Ik bedenk me net dat ik wel weer op de goede dag ga werken
Ja. ALLEEEEEEEEEEEEEEEEENquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik ookKnuffelen is fijn, maar daarna is het weer over en dan wil ik ook weer even alleen enzo
Ik heb alleen maar maandag gewerkt dus zo'n ramp vind ik het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja op een vrijdag wie doet dat nou
Ik heb al weekend![]()
maandag en vrijdag werken..ain't that cute....quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar maandag gewerkt dus zo'n ramp vind ik het niet
maar wel grappig dat mijn 2de dag morgen is
Ik heb een cupcake beker voor je...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
Kiektan:
[ afbeelding ]
Regenboogcakejes
Jaquote:
En de Lays snert?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
Trouwens, het zijn 2 Stella's geworden en ik overweeg ook om de Lays paprika tot me te nemen
De volgende keer steek ik een naald in je voodoo popjequote:
Ik zeg ook niet dat ik het doe. Maar ik laat wel graag merken dat ik iemand leuk vind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar zo'n vriendje, na 4 weken was het echt op met m'n geduldIk houd van knuffelen enzo, maar ik houd ook van personal space
oh das ook ongezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jawij zijn momenteel hele dagen thuis samen, soms... zien elkaar wel weinig
hij zit boven, ik zit beneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
Kiektan:
[ afbeelding ]
Regenboogcakejes
Maar wel vrijdag vleesboer erquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maandag en vrijdag werken..ain't that cute....
Okay, die zal ik even 1,000,000x printenquote:
Oeh oeh oeh oeh jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een cupcake beker voor je...
hebben?
Probeer te mikken op de longen, misschien dat ik dan van die snerthoest af kom!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
De volgende keer steek ik een naald in je voodoo popje
Ah, cosyquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jawij zijn momenteel hele dagen thuis samen, soms... zien elkaar wel weinig
hij zit boven, ik zit beneden
geef ik em aan Marijke mee... had em gratis gekregen bij de supermarkt.. maar tis wel een leukerdje voor jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh oeh jaaaaaaaaaaaa
Een klapjong zal je krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer te mikken op de longen, misschien dat ik dan van die snerthoest af kom!
Wil je ook nog wat anders aan haar mee geven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geef ik em aan Marijke mee... had em gratis gekregen bij de supermarkt.. maar tis wel een leukerdje voor joumet allemaal cupcakejes erop
dacht gelijk aan jou
ohja wii-spelletje zeldaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je ook nog wat anders aan haar mee geven?
Hij wilde dat ik op de longen prikquote:
Komt goed, stuur hem voor de zeker heid wel naar jullie allebeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja wii-spelletje zeldakomt in orde .... pff kan je zaterdag nog even smsje sturen dan want ik vergeet het geheid
dat mag ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt goed, stuur hem voor de zeker heid wel naar jullie allebei
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou ontploffen denk ik
Ik kom wel gewoon die kant opquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor de mensen zonder knuffels
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:39 schreef STFireworks het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Gebeurt mij ook regelmatig.
Wat lief wat lief wat liefquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geef ik em aan Marijke mee... had em gratis gekregen bij de supermarkt.. maar tis wel een leukerdje voor joumet allemaal cupcakejes erop
dacht gelijk aan jou
Zaterdagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent Arnold nietquote:
die is echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Nee, tummy ache. Ik weet nu hoe Maria zich heeft gevoeld. Zwanger zonder seksquote:
Drink even wat warms, dat kan schelen. En dan bij voorkeur warme melk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, tummy ache. Ik weet nu hoe Maria zich heeft gevoel. Zwanger zonder seks
die combi komt er dus nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je kinderen wilt zou ik er alvast maar aan wennen
mijn moeder at koffieprutquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb die rare combi echt nooit gesnapt... broodje aap verhaal
Vooralsnog wil ik geen kinderen. Eerst maar eens zien dat ik een leuke vrouw vind. En dan nog: ik hoef geen augurken met slagroom te eten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je kinderen wilt zou ik er alvast maar aan wennen
Ik wil wel kinderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vooralsnog wil ik geen kinderen. Eerst maar eens zien dat ik een leuke vrouw vind. En dan nog: ik hoef geen augurken met slagroom te eten.
Tenzij je een maagvliesontsteking of galontsteking hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Drink even wat warms, dat kan schelen. En dan bij voorkeur warme melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mijn oom had er geen moeite mee om als hij de kat Whiskas uit blik gaf, zelf ook een hap te nemenquote:
ik heb er niets van gemerkt hoor, hoewel ik wel een koffieleut ben gewordenquote:
Whahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn oom had er geen moeite mee om als hij de kat Whiskas uit blik gaf, zelf ook een hap te nemen.
OMGquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn oom had er geen moeite mee om als hij de kat Whiskas uit blik gaf, zelf ook een hap te nemen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik ook niet, ik bleef die krengen ook vies vindenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb die rare combi echt nooit gesnapt... broodje aap verhaal
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tenzij je een maagvliesontsteking of galontsteking hebtWant dan ga je kotsen
cola helpt ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan moet je ze niet de hele dag vasthouden, dan ontploffen zequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vooralsnog wil ik geen kinderen. Eerst maar eens zien dat ik een leuke vrouw vind. En dan nog: ik hoef geen augurken met slagroom te eten.
ik vind van die kleine augurkjes wel oke, met salami eromheen ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet, ik bleef die krengen ook vies vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |