Ja hoorquote:
Oh als je nu eerst bedoelt dan kan dat welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahja ik wil ook best wel even wachten tot je klaar bent hoor![]()
Geylquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorDes te meer zielen des te meer vreugd
[..]
Oh als je nu eerst bedoelt dan kan dat welBe my guest
Die laatste groep, zijn daar nog een paar lieve leuke singles bij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet?Ik heb het idee dat het in mijn omgeving precies andersom is
Alle meiden die jonger zijn dan ik hebben kinderen of zijn zwanger... Alle meiden die mijn leeftijd hebben of wat ouder zijn willen geen kinderen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorDes te meer zielen des te meer vreugd
[..]
Oh als je nu eerst bedoelt dan kan dat welBe my guest
gekke wijvenquote:
Vast welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die laatste groep, zijn daar nog een paar lieve leuke singles bij?
Nope, wel allemaal getrouwd of in een lange relatiequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die laatste groep, zijn daar nog een paar lieve leuke singles bij?
quote:
Fles, ik heb nou van de liefde geproefd en ik vind het geweldig. Ik wil het weer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat toch zitten al dat gezeik. Kost je gewoon klauwen vol energie en het levert echt helemaal niks noppes nakkes nada op. Jammerdepammer poepchinees
Nahja tuurlijk kan het gekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat niet willen. Maar het kan nog gekker.
"raakte ze zwanger"quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef RealZeus het volgende:
We hebben het uitgerekend, anderhalve maand nadat ze wat kregen raakte ze zwanger.
Oh, dat kanquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fles, ik heb nou van de liefde geproefd en ik vind het geweldig. Ik wil het weer.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, wel allemaal getrouwd of in een lange relatie
hmmm Frank Boeijen doet me aan die krantenadvertentie-korte-relatie denkenquote:
Wat jij graag wil, Bis Laterquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ff de cavia doen, terug over een kwartiertje ofzo
voor diegenen die gaan slapen intussen![]()
Met de cavia wandelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Veel plezier en tot strakjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Hihihiquote:
Ik hou wel een beetje van jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou wel van een beetje gek
GATVERDAMME!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Dat kan ook prima, maar ik heb bij anderen aardig wat relaties zien klappen na 2,5 jaar. En sowieso, ik ben zo lang single, ik wil eerst van een meisje genieten en overal met haar heen en zulks.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja tuurlijk kan het gekkerMaar goed ik ben wel al bijna 4 jaar samen + happy
Nee, dat is uitlatenquote:
Je kunt inderdaad beter zeggen:"Hij raakte haar zwanger."quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"raakte ze zwanger"![]()
Meest walgelijke uitdrukking die je kan verzinnenAlsof dat uit de blauwe hemel komt vallen of zo
![]()
Trouwens: Wie zijn "we"??
Ik wilde dat ik dat kon zeggen, maar ik ben iets te veel gevoelsmens om daar zonder te kunnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat kanVeel plezier nog
![]()
Mijn energie zal het niet meer kosten iig
Daar houd ik ook vanquote:
hihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
ik las hem net voor de tweede keer en toen viel het kwartje![]()
Ik ookquote:
Nou kom maar even danquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook en wou dat ik dat kon doen
Dat dacht ik ook nietquote:
Dan is jou geest nog niet zo ziekquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las hem net voor de tweede keer en toen viel het kwartje![]()
Hey Bosquote:
Dank jequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Nou kom maar even dan![]()
Ik ook.quote:
Solquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Solique het volgende:
Goedenavond
Ontvang net mail dat ik bij premiere screening ben van The Green Hornet
Ik denk dat ik met zo'n man na een half uur gillend de deur uit zou rennenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.Ik durf haast wel te zeggen dat ik van alle mannen op aarde de grootste knuffelbeer ben. Het liefst houd ik iemand de hele dag vast.
En kusjes geven en zeggen dat ze lief is enzo.
Ik geef het een dagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met zo'n man na een half uur gillend de deur uit zou rennen
Hey Solquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Solique het volgende:
Goedenavond
Ontvang net mail dat ik bij premiere screening ben van The Green Hornet
Waarom herken ik dit nouquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.Ik durf haast wel te zeggen dat ik van alle mannen op aarde de grootste knuffelbeer ben. Het liefst houd ik iemand de hele dag vast.
En kusjes geven en zeggen dat ze lief is enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |