Duitse ex-vriendje, brommer&zegelring ex-vriendje... hoeveel zijn er wel nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
[..]
Dat was het nummer van mij en mijn Duitse ex-vriendje![]()
En wanneer gaan we met zijn allen de Breakfast club kijken?![]()
Vriend van me woont samen met zijn datingsitedate... mijn laatste datingsitedate vond me via de sms leuker dan in het echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel, eigenlijk.
Maar volgens mij komen er uit datingsites nog meer teleurstellingen dan uit het echt leven.
als we hem dan maar niet hoeven te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed, zal ik The Blues Borthers nog mee nemen?
Dat is balenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De dames waar Paiq mij aankoppelt zeggen niks of zijn nooit online.
Neequote:
Whehe, leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, zocht je nog extra spellcheckers?.
vier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Duitse ex-vriendje, brommer&zegelring ex-vriendje... hoeveel zijn er wel niet![]()
?
En jaaaaa, Breakfast Club meet![]()
Dan laat ik hem wel thuisquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als we hem dan maar niet hoeven te kijken
Je vergeet mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vriend van me woont samen met zijn datingsitedate... mijn laatste datingsitedate vond me via de sms leuker dan in het echt.
Heel veelquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Duitse ex-vriendje, brommer&zegelring ex-vriendje... hoeveel zijn er wel niet![]()
?
En jaaaaa, Breakfast Club meet![]()
Een vriendin van mij heeft haar man via Paiq. Dus het kan ook best. Ik wil alleen hun tempo niet aanhouden. Binnen 2,5 jaar getrouwd en zwanger.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das nie woar! Mijn datingsitedate gaat nu al bijna 2 jaar door
Bij mij zeggen ze wat, net zo lang tot je foto's kunt zien, en dan verwijderen ze zichzelf uit mijn lijst met matchesquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De dames waar Paiq mij aankoppelt zeggen niks of zijn nooit online.
ik heb mijn vriend hier op fok leren kennen en was binnen een half jaar zwangerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft haar man via Paiq. Dus het kan ook best. Ik wil alleen hun tempo niet aanhouden. Binnen 2,5 jaar getrouwd en zwanger.![]()
Daarom heb ik eigenlijk ook liever een meisje dat wat jonger is, die hebben nog niet zo'n last van rammelende eierstokken.
Niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft haar man via Paiq. Dus het kan ook best. Ik wil alleen hun tempo niet aanhouden. Binnen 2,5 jaar getrouwd en zwanger.![]()
Daarom heb ik eigenlijk ook liever een meisje dat wat jonger is, die hebben nog niet zo'n last van rammelende eierstokken.
Trusten Wokquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst moet suikertje even voorlezen
Oh, dat laatste herken ik wel. Tien jaar geleden meisje leren kennen via het toen nog leuke Chatpoint. Veel schrijven en bellen en ze vond me ook op de foto leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vriend van me woont samen met zijn datingsitedate... mijn laatste datingsitedate vond me via de sms leuker dan in het echt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb mijn vriend hier op fok leren kennen en was binnen een half jaar zwanger
Ow. Ok. Neuken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel veel![]()
Want ik ben een slettebak
die waren nog ergerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het vroegah nog wel eens in de pre-internet tijd met een advertentie in de krant geprobeerd
Dat ging wel heel snelquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ehm, meisje, te laatquote:
Joh laat toch zitten al dat gezeik. Kost je gewoon klauwen vol energie en het levert echt helemaal niks noppes nakkes nada op. Jammerdepammer poepchineesquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat laatste herken ik wel. Tien jaar geleden meisje leren kennen via het toen nog leuke Chatpoint. Veel schrijven en bellen en ze vond me ook op de foto leuk.
Tot ze me in het echt zag.
dat merk je vanzelf welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat deze lief genoeg is gezien je bui.....
en nog goed afgeleverd ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MPG is geen haar?quote:
Oh, dat is mij ook vaak genoeg gebeurd, maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik dat zelf ook doe. Uiterlijk is heus niet het belangrijkste maar er zijn grenzen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze wat, net zo lang tot je foto's kunt zien, en dan verwijderen ze zichzelf uit mijn lijst met matches.
heb er wel wat leuke dates aan overgehouden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die waren nog erger
En toch raar, vroeger konden we alles zonder internet en nu nagenoeg niets meer
We hebben vier dates gehad, allemaal gezellig... maar ja, toen zij wat terughoudender werd met berichtjes sturen, kostte het mij eigenlijk te weinig moeite om daarin mee te gaan, dat zegt ook wel wat denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat laatste herken ik wel. Tien jaar geleden meisje leren kennen via het toen nog leuke Chatpoint. Veel schrijven en bellen en ze vond me ook op de foto leuk.
Tot ze me in het echt zag.
Ehm, omdat jij eerst al niet meer kan?quote:
Mag ik ook meedoen dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, omdat jij eerst al niet meer kan?![]()
![]()
Maar delen is goed hoor
nahja ik wil ook best wel even wachten tot je klaar bent hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, omdat jij eerst al niet meer kan?![]()
![]()
Maar delen is goed hoor
Persoonlijk zou ik dat niet willen. Maar het kan nog gekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |