Ik zeg niet dat ik het doe, maar ik vind het echt fijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met zo'n man na een half uur gillend de deur uit zou rennen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pffff GMTAquote:
Dat zou ik niet reddenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
Wacht ff...
Staan Marijke, LovelyLady én Pien nou in de rij voor.. voor mij![]()
?
dat kan ook verstikkend werkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het doe, maar ik vind het echt fijn.![]()
Ik mag iemand graag laten merken dat ik om diegene geef.
Pff. Dan moet dat wel echt zo ZIJN natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
Wacht ff...
?
Ja, als het een kutwijf is zal ze ook niet horen dat ze lief is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff. Dan moet dat wel echt zo ZIJN natuurlijk
Sterker nog, ik zou ontploffen denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Pffff GMTA
Ik zou er helemaal krankjorum van owrden.
Kusjekroel ismaar het kan ook té
Ow.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan ook verstikkend werken
hahaha ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is het naar je bol gestegen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
Wacht ff...
?
wou je nog snert?quote:
zeg meneer ben je jaloers ofzo?:Dquote:
Zeker, komt overal pas volgende week uit. Mag m deze week al zien.quote:
quote:
Ik hou ook enorm van knuffelen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow.
Ik ben echt een faalhaas in de liefde volgens mij.
Wat een geluk, ik weet niet of ik hem wel wil zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, komt overal pas volgende week uit. Mag m deze week al zien.
Een beetjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wou je nog snert?
[..]
zeg meneer ben je jaloers ofzo?:D
Ik had vorig jaar zo'n vriendje, na 4 weken was het echt op met m'n geduldquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.Ik durf haast wel te zeggen dat ik van alle mannen op aarde de grootste knuffelbeer ben. Het liefst houd ik iemand de hele dag vast.
En kusjes geven en zeggen dat ze lief is enzo.
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou ook enorm van knuffelen hoor![]()
En van mijn eigen persoonlijke ruimte
Tegen gratis zeg ik geen nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk, ik weet niet of ik hem wel wil zien
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou ook enorm van knuffelen hoor![]()
En van mijn eigen persoonlijke ruimte
Jaaaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
En ik houd ook van knuffelen met jou
staat in de koelingquote:
ik snap niet waarom? je hebt je internetliefje toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje
Maar dat is toch niet zo heel gek
Daarom ook een beetjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
staat in de koeling
[..]
ik snap niet waarom? je hebt je internetliefje toch?
En jij bent ook een knuffiebeer
ja op een vrijdag wie doet dat nouquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
Ik bedenk me net dat ik wel weer op de goede dag ga werken
Ja. ALLEEEEEEEEEEEEEEEEENquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik ookKnuffelen is fijn, maar daarna is het weer over en dan wil ik ook weer even alleen enzo
Ik heb alleen maar maandag gewerkt dus zo'n ramp vind ik het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja op een vrijdag wie doet dat nou
Ik heb al weekend![]()
maandag en vrijdag werken..ain't that cute....quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar maandag gewerkt dus zo'n ramp vind ik het niet
maar wel grappig dat mijn 2de dag morgen is
Ik heb een cupcake beker voor je...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
Kiektan:
[ afbeelding ]
Regenboogcakejes
Jaquote:
En de Lays snert?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
Trouwens, het zijn 2 Stella's geworden en ik overweeg ook om de Lays paprika tot me te nemen
De volgende keer steek ik een naald in je voodoo popjequote:
Ik zeg ook niet dat ik het doe. Maar ik laat wel graag merken dat ik iemand leuk vind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar zo'n vriendje, na 4 weken was het echt op met m'n geduldIk houd van knuffelen enzo, maar ik houd ook van personal space
oh das ook ongezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jawij zijn momenteel hele dagen thuis samen, soms... zien elkaar wel weinig
hij zit boven, ik zit beneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
Kiektan:
[ afbeelding ]
Regenboogcakejes
Maar wel vrijdag vleesboer erquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maandag en vrijdag werken..ain't that cute....
Okay, die zal ik even 1,000,000x printenquote:
Oeh oeh oeh oeh jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een cupcake beker voor je...
hebben?
Probeer te mikken op de longen, misschien dat ik dan van die snerthoest af kom!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
De volgende keer steek ik een naald in je voodoo popje
Ah, cosyquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jawij zijn momenteel hele dagen thuis samen, soms... zien elkaar wel weinig
hij zit boven, ik zit beneden
geef ik em aan Marijke mee... had em gratis gekregen bij de supermarkt.. maar tis wel een leukerdje voor jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh oeh jaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |