Jammer, lapo opent nieuw deelquote:
Ja, soms komt dat ineens weer bovenquote:
Ja maar kindjes spelen ook amper buiten...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een BMI in het rood, op die leeftijd...
En 1 op 8 kinderen is al te dik tegenwoordig, jeumig.
Geen wonder dat ze bij het Consultatie-bureau al zo er mee bezig zijn bij baby's.
regels zijn regelsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik net de TT van zijn topic zo leuk aangepast
Motorcycle emptinessquote:
Ik speelde binnen en buiten, hing er net vanaf waar ik zin in had. Maar tv kijken alleen op de woensdagmiddag en op zaterdag. Snoep en chips kregen wij al helemaal nooit. Wij kregen fruit en gemeentepilsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kindjes spelen ook amper buiten...
Toen ik zo jong was, was ik alleen maar buiten. Binnenspelen was een straf!
En toen we eindelijk eene Nintendo kregen, mochten we maar 1 uurtje per dag spelen
Nu zitten ze heel de dag door te gamen (als ik naar me neefje kijk)
Ik vind het echt een mooi nummer ook gewoonquote:
Ik hield echt niet van buitenspelen... Maar ik kreeg idd ook weinig snoep, alleen limonade en soms in het weekend "prik"quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik speelde binnen en buiten, hing er net vanaf waar ik zin in had. Maar tv kijken alleen op de woensdagmiddag en op zaterdag. Snoep en chips kregen wij al helemaal nooit. Wij kregen fruit en gemeentepils![]()
Ik weet al wie ik ga nomineren voor 'langste ban' in de volgende FOK!-verkiezingenquote:
Je hield niet van buitenspelen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hield echt niet van buitenspelen... Maar ik kreeg idd ook weinig snoep, alleen limonade en soms in het weekend "prik"
Ik kreeg wel chips en snoep, maar niet veel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik speelde binnen en buiten, hing er net vanaf waar ik zin in had. Maar tv kijken alleen op de woensdagmiddag en op zaterdag. Snoep en chips kregen wij al helemaal nooit. Wij kregen fruit en gemeentepils![]()
Als je binnen speelt en normaal eet ben je als kind gewoon nog slankquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kindjes spelen ook amper buiten...
Toen ik zo jong was, was ik alleen maar buiten. Binnenspelen was een straf!
En toen we eindelijk eene Nintendo kregen, mochten we maar 1 uurtje per dag spelen
Nu zitten ze heel de dag door te gamen (als ik naar me neefje kijk)
Neequote:
Toen ik 18/19 was was ik dik!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kreeg wel chips en snoep, maar niet veel.
Maar ik was een dunne latIk kon alles eten wat ik wilde, klodders mayo bij mijn patat enzo
Ik ben pas aangekomen toen ik samen ging wonen en in een Spaanse (lees veel en lekker eten) familie kwam
ja dat is ook wel waarquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je binnen speelt en normaal eet ben je als kind gewoon nog slank![]()
Heeft niet in grote mate met buiten spelen te maken, kijk wat dat joch eet.
En die vader, in de 40 en een buik alsof hij zwanger van een drieling is
Oh ja dat had ik met mijn Engelse vriend en zijn English breakkiesquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kreeg wel chips en snoep, maar niet veel.
Maar ik was een dunne latIk kon alles eten wat ik wilde, klodders mayo bij mijn patat enzo
Ik ben pas aangekomen toen ik samen ging wonen en in een Spaanse (lees veel en lekker eten) familie kwam
echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen ik 18/19 was was ik dik!Nou ja, voor mijn doen iig
Als ik foto's van toen zie
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik met mijn Engelse vriend en zijn English breakkies
Maar dat klinkt wel heel gezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik met mijn Engelse vriend en zijn English breakkies
Nou ja, buikje enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik kan me daar niks bij voorstellen bij jou
Ja maar hij was echt slecht voor mijn lijn. Hij at alles wat los en vast zat, ik ook. Ben in een jaar tijd, 15 kilo aangekomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat klinkt wel heel gezellig![]()
Gelukkig is alles goed gekomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, buikje enzo
Toen heeft mn moeder zelfs gezegd dat ik erop moest letten
Nee, alleen fanatiekquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
Nee dat is onzin mama!
Nou ja vind ik dan... ik vind niet dat ik agressief word van gamen
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig is alles goed gekomen
Dierentuintjequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Binnen, vadertje en moedertje, hut maken onder de hoogslaper, dierentuintje
Misschien vinden ze hun kinderen gezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En mijn moeder gaf dus echt aan dat ik (en mn zusje later) wel een beetje op moest gaan letten, ik snap niet dat ouders van anderen dat niet doen
ik weet niet wat ik me daar bij voor moet stellenquote:
Niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, maar het is niet zo dat ik naar buiten ga en alles in elkaar wil gaan beuken ofzo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik haal wel altijd mijn AK47 tevoorschijn en ga erop los schieten
'wat'? Ik denk wel iets meer dan alleen 'wat'quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Die moeder mag ook wel wat afvallen
Alle knuffels waren dieren, hokken bouwen enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik me daar bij voor moet stellen
De 1 speelde de tijger en de ander de olifant
Zo zou ik het wel doen jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik me daar bij voor moet stellen
De 1 speelde de tijger en de ander de olifant
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alle knuffels waren dieren, hokken bouwen enzoEn dan rondlopen
En Playmobil, dat was ook feest![]()
Coolquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had geen knuffels
Ik klom in bomen, sprong in de sloten en voetbalde met de jongen buiten
Rondlopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alle knuffels waren dieren, hokken bouwen enzoEn dan rondlopen
En Playmobil, dat was ook feest![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rondlopen![]()
Playmobil en Lego vond ik ook superen Nopper, kennen jullie dat nog toevallig?
Nopper?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rondlopen![]()
Nu je het zegt wel, maar ik weet niet wat het is!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rondlopen![]()
Oh ja, daar had mijn oma bakken vol vanquote:
Ja maar met 18/19 is het in principe eigen verantwoordelijkheid, als ouders niks zeggen, maar een kind op de basisschool is gewoon absurd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En mijn moeder gaf dus echt aan dat ik (en mn zusje later) wel een beetje op moest gaan letten, ik snap niet dat ouders van anderen dat niet doen
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
En we gingen dansjes doen op Kinderen voor Kinderen liedjes
True, maar ik vond het wel goed dat ze het zei eigenlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar met 18/19 is het in principe eigen verantwoordelijkheid, als ouders niks zeggen, maar een kind op de basisschool is gewoon absurd.
Voor zover ik gelezen heb nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand al wat gehoord van Jeejeehey
Oh geweldig vond ik diequote:
met borstels (microfoons) in onze handen, het haar bijna hetzelfde...quote:
RHCPquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:12 schreef Graseter het volgende:
I DON'T WANNA FEEL, LIKE I DID THAT DAY. TAKE ME TO THE PLACE I LOVE, TAKE ME ALL THE WAY. I DON'T WANNA FEEL, LIKE I DID THAT DAY. TAKE ME TO THE PLACE I LOVE, TAKE ME ALL THE WAY.
In F&F heeft toch wel iemand z'n 06?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand al wat gehoord van Jeejeehey
Hier hebben d'r een aantal gesmst of gewhatsappedquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In F&F heeft toch wel iemand z'n 06?
Ja, Greys sowieso, ik ook wel denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In F&F heeft toch wel iemand z'n 06?
Jaquote:
Hij is wel vaker een week wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier hebben d'r een aantal gesmst of gewhatsapped
Ik ken hem nu nog helemaal uit me hoofdquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaIk heb die nog op een origineel KVK cassette bandje
Nee joh, nooit echt een halve week stil op FOK! en Twitter toch? Weleens dat je hem weinig ziet, maar dan issie er 's nachts ff ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is wel vaker een week weg, gewoon druk met werk enzo.
Maar checken is wel fijn
mp3 is voor mietjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken hem nu nog helemaal uit me hoofd
Ik heb laatste alle KVK gevonden... en heb nu alles op mp3
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken hem ook uit m'n hoofdquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boeiend.... ik kan zo zo op cd brandenquote:
Halve week is maar 3/4 dagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, nooit echt een halve week stil op FOK! en Twitter toch? Weleens dat je hem weinig ziet, maar dan issie er 's nachts ff ofzo
Oh van Twitter weet ik het niet, van Fok welquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, nooit echt een halve week stil op FOK! en Twitter toch? Weleens dat je hem weinig ziet, maar dan issie er 's nachts ff ofzo
Ik ken ze bijna allemaal uit mn hoofdquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kriebeltrui, kriebeltruiquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken ze bijna allemaal uit mn hoofd
Ik kijk nooit talentenshows, ik heb de eerste 2 idol's gezien. Dat was het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Over 3 weken begint XFA weer.
Komen jullie ook weer?
Weet niet of ik het ga volgen, maar ben sowieso niet zo'n Live-topic posterquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Komen jullie ook weer?
Ik vond dinges ook leuk, oohh "Maar liever heb ik moeder hier en vader in Maasluis."quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa
Jeugdsentiment
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij prikt en jeukt en pluist.... en hij kirebelt
Ik ben geloof ik een beetje Talentenjachtmoe. Weet nog niet of ik het ga volgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Komen jullie ook weer?
Moeders wil is wetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dinges ook leuk, oohh "Maar liever heb ik moeder hier en vader in Maasluis."
Ron Brandsteder was dan de pa en die kon niet koken.
Misschienquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Komen jullie ook weer?
Hihi, bij het bedrijf waar ik werk gaan we waarschijnlijk de site van de gemeente Maassluis maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dinges ook leuk, oohh "Maar liever heb ik moeder hier en vader in Maasluis."
Ron Brandsteder was dan de pa en die kon niet koken.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
He
[..]
Heeey
We hebben het over vroeger
KVK
Yepquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook wel gekeken
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje Talentenjachtmoe. Weet nog niet of ik het ga volgen
Vorig seizoen was echt tof.quote:
Kees van Kooten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
He
[..]
Heeey
We hebben het over vroeger
KVK
Maar vader lapt dat aan zn laars als moeder weg is gaat een nieuwe wereld oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopen!quote:
en dat jongentje wat dan zegt : Met ballenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar vader lapt dat aan zn laars als moeder weg is gaat een nieuwe wereld oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopen!
Hahaha dan zet je dát liedje verstopt op de sitequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hihi, bij het bedrijf waar ik werk gaan we waarschijnlijk de site van de gemeente Maassluis maken.
Maar kwam dat door de mensen of omdat de show zo leuk was? Vond X-Factor vorig jaar ook niet echt geweldig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Vorig seizoen was echt tof.
Ik had echt de tijd van mijn leven in het XFA forum
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dan zet je dát liedje verstopt op de site
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Kally, had je al iets van JJH gehoord?
is er wat met hem, nee toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Kally, had je al iets van JJH gehoord?
Ik hoop het niet, maar hij is al een tijdje weg en niks meer gezien of gehoordquote:
Hoiiiiiquote:
ik zie het hij is al 5 dagen niet op het forum geweest...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar hij is al een tijdje weg en niks meer gezien of gehoord
Ik welquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
Ik was helemaal niet zo gek op kinderen voor kinderen
Alleen op een onbewoond eiland vond ik leuk
Volgens mij heb ik toen ook wel eens meegelezen, maar is volgens mij gewoon hetzelfde als nu met VOH op Vrijdag in de LIVE topics toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Vorig seizoen was echt tof.
Ik had echt de tijd van mijn leven in het XFA forum
Nee, ik was het formaat aan het aanpassenquote:
Ah oke, goed planquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik was het formaat aan het aanpassenHij resized nu steeds en dat vind ik lelijk
I dunno.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat hij vanavond wel werkt, maandag en dinsdag zijn zijn vrije dagen toch?
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik was het formaat aan het aanpassenHij resized nu steeds en dat vind ik lelijk
Ik ook, maar ik dacht dat het altijd dat ik er alleen "last" van had met een 15" laptopquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik dacht dat het altijd dat ik er alleen "last" van had met een 15" laptop
Supahquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
Meteen ook maar de avatars bijgewerkt
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Postte ik zolang geleden? Stop a.u.b. de tijd, die vliegt.
quote:
In het toernooi een subtoppertje, van de 100 deelnemers zit ik wel bij de beste 15/20 denk ik. Alleen is het te vaak alles of niets/vorm van de dag(en).quote:
Knapquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In het toernooi een subtoppertje, van de 100 deelnemers zit ik wel bij de beste 15/20 denk ik. Alleen is het te vaak alles of niets/vorm van de dag(en).
Bye Miauw!
Oh jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vergeet die wedstrijd nou niet als je echt wilt he
Gedeelde smart hequote:
Zeker. Ben wel lastig ingedeeld. Maar dat is misschien ook maar goed, die druk erop.quote:
Spannend danquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker. Ben wel lastig ingedeeld. Maar dat is misschien ook maar goed, die druk erop.
Mijn scores zijn niet altijd even goed, maar ik heb veel precisie met het (onder druk) uitgooien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Spannend dan
Wist niet dat je zo goed kon darten.
Mogguhquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:45 schreef omearos het volgende:
Even een avond niet op Fok en gelijk heel topic 204 gemist
Goedemorgen
Mauwiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was eerder![]()
En goedemorgen verder
Boh, op dat tijdstip was ik ook wakker. En op nog meer tijdstippenquote:
Niet heel goed en niet heel veel. Haal het vanmiddag wel inquote:
Bij jou schiet het ook niet op hèquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Boh, op dat tijdstip was ik ook wakker. En op nog meer tijdstippenberoerd geslapen
ben alleen wel in bed blijven liggen
29equote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet heel goed en niet heel veel. Haal het vanmiddag wel in![]()
Jij hebt bijna weekendWanneer is nou het nieuwjaarsfeest?
Wat is het thema?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
29e
Maar ik kan geen outfits bedenken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is het thema?
En goedemorgen C_A
Oh my, ik ga zó solliciteren daar waar jij werktquote:
quote:
En ze heeft gelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n vriendin kwam met allerlei stomme suggesties, en toen die ik allemaal afkeurde zei ze dat ik maar wat moest bedenken
Nou ja dat dus, ik wil wel iets wat een beetje origineel is, en waar ik géén spandex broekje voor aan hoef ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:28 schreef -Miauw- het volgende:
Of je gaat als Ninja TurtleIk kan wel Spiderman, Superman en dat soort types opnoemen maar dan ben je vast niet de enige. De Hulk enzo....
Ivanhoe, Hellboy, Hulk, Ironman, Herculesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus, ik wil wel iets wat een beetje origineel is, en waar ik géén spandex broekje voor aan hoef ofzo
Nee, dat zijn losersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar hoe de neuk maak jij een Iron Man pak
Zijn New Kids geen Super Heroes
Met papiermachéquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar hoe de neuk maak jij een Iron Man pak
Zijn New Kids geen Super Heroes
quote:
Ik zou het zó voor je doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Ik ga niet knutselen, en het moet ook nog een beetje te dragen zijn en daar me in kunnen bewegen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm guess Robocop is out of the question
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En 't moet ook nog wel leuk matchen samen hé, dus eigenlijk moet het een duo of team zijn ofzo.
M'n vriendin kwam op een gegeven moment met Knabbel en BabbelDat vond ik sowieso al geen optie en ook geen superhelden, maar ze had wel een punt dat als je als eekhoorn kan praten je wel cool bent
Hoiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Koffie-automaat gemold, ik ben weer lekker bezig.
Goedemorgen!
Ja maar dan zijn we weer terug bij spandexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef -Miauw- het volgende:
Of jullie gaan als Clark Kent en Lois Lane
Ja duh, ik zei toch Clark Kent, niet Supermanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we weer terug bij spandex![]()
Maar goed, wellicht als Clark Kent gaan, en dan gewoon een normaal superman t-shirt onder een wit overhemd en dan een donkere bril ofzo...
Alleen is m'n vriendin blond
Of je gaat het een bunch collega's en je vriendin voor paal als de X-men. Allemaal spandexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we weer terug bij spandex![]()
Maar goed, wellicht als Clark Kent gaan, en dan gewoon een normaal superman t-shirt onder een wit overhemd en dan een donkere bril ofzo...
Alleen is m'n vriendin blond
4quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Met hoeveel zit je als ieder op z'n werkplek zit?
Miauwquote:
Woei, hoe close was je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Aan het oppassen
Net bijna de sloot in gegleden, t was onverwacht glad
Nou, echt close, nog 1 meter en ik zat met mn voorwielen erin schat ik... Maar ik deed heel cool alsof er niks aan de hand was (want kinderen in de auto...)quote:
Toen je net voor de sloot tot stilstand komt reageerde jij zeker zo:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, echt close, nog 1 meter en ik zat met mn voorwielen erin schat ik... Maar ik deed heel cool alsof er niks aan de hand was (want kinderen in de auto...)
Hart in de keel zeker, maar goed dat je dat kunt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, echt close, nog 1 meter en ik zat met mn voorwielen erin schat ik... Maar ik deed heel cool alsof er niks aan de hand was (want kinderen in de auto...)
Mantelpakkie heeft ze wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het haar van Lois Lane
[ afbeelding ]
En als ze verder een tweed mantelpakje heeft of kokerrok met blouse, blocnote en bril...klaar!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen je net voor de sloot tot stilstand komt reageerde jij zeker zo:
[ afbeelding ]
Ja, anders maak je de kinderen ook maar bangquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hart in de keel zeker, maar goed dat je dat kunt.
Als je nou heel hysterisch had gezegd; "OH MY GOD WE WAREN BIJNA DOOD! IK REED BIJNA IN DE SLOOT!"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze vroegen wat er was, en ik zei dat ik om een gat in de weg heen probeerde te rijden
Ze hebben een keer een journaalbericht over een auto in de sloot gezien, daarbij waren 2 mensen dood, en sindsdien zijn ze panisch voor gladheid en sloten
Redelijk. Het is gewoon 's nachts zo irritant. Nu gaat het wel weerquote:
Oh bahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Redelijk. Het is gewoon 's nachts zo irritant. Nu gaat het wel weer
Heldinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, op dat moment wel, als dan eenmaal alle kinderen op school zitten slaat het in en zit ik te jankenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heldin![]()
Oh ll, je kunt altijd nog als Supergroover gaan
Aahwwwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, op dat moment wel, als dan eenmaal alle kinderen op school zitten slaat het in en zit ik te janken
Ja, wel fijn dat in een stresssituatie de adrenaline het overneemt en ik daarna pas instortquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wel fijn dat in een stresssituatie de adrenaline het overneemt en ik daarna pas instort
quote:
Oh, dat heb ik wel vaak hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat instorten hoeft niet hoor!
Doet me denken aan Martin Gaus. Niet likken, niet likken!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
Oh over adrenaline gesproken...Ik liep net naar de supermarkt en zag een groepje jongens op straat, vage types. Eentje had allemaal bloed op zijn gezicht, zijn oor, zijn hoofd, alles. Dus ik bleef staan, kijken...bleken het acteurs te zijn. Om de hoek stonden nepagenten met dito wapens. Het zag er zo dom uitOm een lang verhaal kort te maken...terug van de supermarkt zag ik dat de echte agenten erbij stonden en namen an adressen noteerden. Misschien niet zo slim om dat soort dingen zonder vergunning te doen in een straat dichtbij het politiebureau
Ja, dat ken ik wel. Ik ga meestal hysterisch lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat heb ik wel vaak hoorDat als er iets echt stresserigs/noodsituatie-achtig is ik heel helder kan denken en doen, en erna, als het "gevaar weg is" zeg maar ben ik helemaal kapot
Het was echt zo knullig. Sowieso was het heel genant om te zien, hun acteerprestatiesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik heb ook behoefte aan iets raars in positieve zin.
Is ook niet gek. Dan mag je in ieder geval terugkijken op goed handelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat heb ik wel vaak hoorDat als er iets echt stresserigs/noodsituatie-achtig is ik heel helder kan denken en doen, en erna, als het "gevaar weg is" zeg maar ben ik helemaal kapot
Oh nee, ik word heel moe of ga huilenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel. Ik ga meestal hysterisch lachen
Haha, moeten ze op filmsets soms ook doen. Gewoon arresteren, kaf van koren!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was echt zo knullig. Sowieso was het heel genant om te zien, hun acteerprestaties![]()
Dat alleen was al een arrestatie waard
Samen lachen en huilenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ik word heel moe of ga huilen
Ohh dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, moeten ze op filmsets soms ook doen. Gewoon arresteren, kaf van koren!
Ik schaamde me gek genoegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
Miauw lag volgens mij helemaal dubbel![]()
![]()
Zou ik ook doen
Dushkaquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiemorgentjes![]()
Wat schrikken Tombeauquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Piscesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiemorgentjes![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel ME-team tot je beschikking. Komt goed.
Poezelquote:
Nee iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:24 schreef -Miauw- het volgende:
Echt waar, soms hoor je het verschil niet tussen een huilend kind en een kat
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd
Als ik mn moeder aan de lijn heb en ik ben thuis, vraagt ze 9 van de 10 keer "ben je aan het oppassen?", als Nelis aan het schreeuwen is
[..]
Nee idd
Als ik mn moeder aan de lijn heb en ik ben thuis, vraagt ze 9 van de 10 keer "ben je aan het oppassen?", als Nelis aan het schreeuwen is
[..]
Nee idd
Mooi zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, ze hadden een afspraak in rotterdam om 11 uur.
Jij denkt aan leverworst met stukjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb echt zin in de lunch. Ik zal jullie maar niet gek maken aan welke etenswaren ik denk.
Haha, nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij denkt aan leverworst met stukjes.
Vertel het onsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb echt zin in de lunch. Ik zal jullie maar niet gek maken aan welke etenswaren ik denk.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij denkt aan leverworst met stukjes.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel het ons
En goedemorgen allemaal
Oh vertel nou lange meneerquote:
Hai mopquote:
Tussen de middagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai mopOh, voor ik het vergeet, weet je al hoe laat je ongeveer hier kunt zijn zondag en wanneer je mee eet?
Ik kan zo niet tegen geslijm.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh vertel nou lange meneerMaak ons wild met je gedachten
Keequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tussen de middag
Ik vertrek rond 10.00.
Verwacht dan rond 13.00 daar te zijn
Ik slijm heul nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan zo niet tegen geslijm.Maar het lukt me nog om het niet te verklappen.
Wat een liefdequote:
Marijrijrijkequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel het ons
En goedemorgen allemaal
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee![]()
[..]
Ik slijm heul nietDoor je lengte ben ik gewoon stiekem verliefd op je
En wil ik alles van je weten
Ohh Vaduzjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan zo niet tegen geslijm.Maar het lukt me nog om het niet te verklappen.
Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pittig wiefgedrag he. Ik ga m'n stokbroodjes kip sate maar ophalen.
Haha.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik slijm heul nietDoor je lengte ben ik gewoon stiekem verliefd op je
En wil ik alles van je weten
Hoelang kunnen we nog proberen er in de komen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
Jammer dat het banmeldtopic weggaatVond die commentaren altijd zo grappig om te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |