Moeders wil is wetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dinges ook leuk, oohh "Maar liever heb ik moeder hier en vader in Maasluis."
Ron Brandsteder was dan de pa en die kon niet koken.
Misschienquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Over 3 weken begint XFA weer.
Komen jullie ook weer?
Hihi, bij het bedrijf waar ik werk gaan we waarschijnlijk de site van de gemeente Maassluis maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dinges ook leuk, oohh "Maar liever heb ik moeder hier en vader in Maasluis."
Ron Brandsteder was dan de pa en die kon niet koken.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
He
[..]
Heeey
We hebben het over vroeger
KVK
Yepquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook wel gekeken
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje Talentenjachtmoe. Weet nog niet of ik het ga volgen
Vorig seizoen was echt tof.quote:
Kees van Kooten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
He
[..]
Heeey
We hebben het over vroeger
KVK
Maar vader lapt dat aan zn laars als moeder weg is gaat een nieuwe wereld oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopen!quote:
en dat jongentje wat dan zegt : Met ballenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar vader lapt dat aan zn laars als moeder weg is gaat een nieuwe wereld oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopen!
Hahaha dan zet je dát liedje verstopt op de sitequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hihi, bij het bedrijf waar ik werk gaan we waarschijnlijk de site van de gemeente Maassluis maken.
Maar kwam dat door de mensen of omdat de show zo leuk was? Vond X-Factor vorig jaar ook niet echt geweldig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Vorig seizoen was echt tof.
Ik had echt de tijd van mijn leven in het XFA forum
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dan zet je dát liedje verstopt op de site
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Kally, had je al iets van JJH gehoord?
is er wat met hem, nee toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Kally, had je al iets van JJH gehoord?
Ik hoop het niet, maar hij is al een tijdje weg en niks meer gezien of gehoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |