Jammer, lapo opent nieuw deelquote:
Ja, soms komt dat ineens weer bovenquote:
Ja maar kindjes spelen ook amper buiten...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een BMI in het rood, op die leeftijd...
En 1 op 8 kinderen is al te dik tegenwoordig, jeumig.
Geen wonder dat ze bij het Consultatie-bureau al zo er mee bezig zijn bij baby's.
regels zijn regelsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik net de TT van zijn topic zo leuk aangepast
Motorcycle emptinessquote:
Ik speelde binnen en buiten, hing er net vanaf waar ik zin in had. Maar tv kijken alleen op de woensdagmiddag en op zaterdag. Snoep en chips kregen wij al helemaal nooit. Wij kregen fruit en gemeentepilsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kindjes spelen ook amper buiten...
Toen ik zo jong was, was ik alleen maar buiten. Binnenspelen was een straf!
En toen we eindelijk eene Nintendo kregen, mochten we maar 1 uurtje per dag spelen
Nu zitten ze heel de dag door te gamen (als ik naar me neefje kijk)
Ik vind het echt een mooi nummer ook gewoonquote:
Ik hield echt niet van buitenspelen... Maar ik kreeg idd ook weinig snoep, alleen limonade en soms in het weekend "prik"quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik speelde binnen en buiten, hing er net vanaf waar ik zin in had. Maar tv kijken alleen op de woensdagmiddag en op zaterdag. Snoep en chips kregen wij al helemaal nooit. Wij kregen fruit en gemeentepils![]()
Ik weet al wie ik ga nomineren voor 'langste ban' in de volgende FOK!-verkiezingenquote:
Je hield niet van buitenspelen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hield echt niet van buitenspelen... Maar ik kreeg idd ook weinig snoep, alleen limonade en soms in het weekend "prik"
Ik kreeg wel chips en snoep, maar niet veel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik speelde binnen en buiten, hing er net vanaf waar ik zin in had. Maar tv kijken alleen op de woensdagmiddag en op zaterdag. Snoep en chips kregen wij al helemaal nooit. Wij kregen fruit en gemeentepils![]()
Als je binnen speelt en normaal eet ben je als kind gewoon nog slankquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kindjes spelen ook amper buiten...
Toen ik zo jong was, was ik alleen maar buiten. Binnenspelen was een straf!
En toen we eindelijk eene Nintendo kregen, mochten we maar 1 uurtje per dag spelen
Nu zitten ze heel de dag door te gamen (als ik naar me neefje kijk)
Neequote:
Toen ik 18/19 was was ik dik!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kreeg wel chips en snoep, maar niet veel.
Maar ik was een dunne latIk kon alles eten wat ik wilde, klodders mayo bij mijn patat enzo
Ik ben pas aangekomen toen ik samen ging wonen en in een Spaanse (lees veel en lekker eten) familie kwam
ja dat is ook wel waarquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je binnen speelt en normaal eet ben je als kind gewoon nog slank![]()
Heeft niet in grote mate met buiten spelen te maken, kijk wat dat joch eet.
En die vader, in de 40 en een buik alsof hij zwanger van een drieling is
Oh ja dat had ik met mijn Engelse vriend en zijn English breakkiesquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kreeg wel chips en snoep, maar niet veel.
Maar ik was een dunne latIk kon alles eten wat ik wilde, klodders mayo bij mijn patat enzo
Ik ben pas aangekomen toen ik samen ging wonen en in een Spaanse (lees veel en lekker eten) familie kwam
echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen ik 18/19 was was ik dik!Nou ja, voor mijn doen iig
Als ik foto's van toen zie
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik met mijn Engelse vriend en zijn English breakkies
Maar dat klinkt wel heel gezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik met mijn Engelse vriend en zijn English breakkies
Nou ja, buikje enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik kan me daar niks bij voorstellen bij jou
Ja maar hij was echt slecht voor mijn lijn. Hij at alles wat los en vast zat, ik ook. Ben in een jaar tijd, 15 kilo aangekomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat klinkt wel heel gezellig![]()
Gelukkig is alles goed gekomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, buikje enzo
Toen heeft mn moeder zelfs gezegd dat ik erop moest letten
Nee, alleen fanatiekquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
Nee dat is onzin mama!
Nou ja vind ik dan... ik vind niet dat ik agressief word van gamen
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig is alles goed gekomen
Dierentuintjequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Binnen, vadertje en moedertje, hut maken onder de hoogslaper, dierentuintje
Misschien vinden ze hun kinderen gezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En mijn moeder gaf dus echt aan dat ik (en mn zusje later) wel een beetje op moest gaan letten, ik snap niet dat ouders van anderen dat niet doen
ik weet niet wat ik me daar bij voor moet stellenquote:
Niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, maar het is niet zo dat ik naar buiten ga en alles in elkaar wil gaan beuken ofzo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik haal wel altijd mijn AK47 tevoorschijn en ga erop los schieten
'wat'? Ik denk wel iets meer dan alleen 'wat'quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Die moeder mag ook wel wat afvallen
Alle knuffels waren dieren, hokken bouwen enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik me daar bij voor moet stellen
De 1 speelde de tijger en de ander de olifant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |