Moeders wil is wetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dinges ook leuk, oohh "Maar liever heb ik moeder hier en vader in Maasluis."
Ron Brandsteder was dan de pa en die kon niet koken.
Misschienquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Over 3 weken begint XFA weer.
Komen jullie ook weer?
Hihi, bij het bedrijf waar ik werk gaan we waarschijnlijk de site van de gemeente Maassluis maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dinges ook leuk, oohh "Maar liever heb ik moeder hier en vader in Maasluis."
Ron Brandsteder was dan de pa en die kon niet koken.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
He
[..]
Heeey
We hebben het over vroeger
KVK
Yepquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook wel gekeken
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje Talentenjachtmoe. Weet nog niet of ik het ga volgen
Vorig seizoen was echt tof.quote:
Kees van Kooten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
He
[..]
Heeey
We hebben het over vroeger
KVK
Maar vader lapt dat aan zn laars als moeder weg is gaat een nieuwe wereld oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopen!quote:
en dat jongentje wat dan zegt : Met ballenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar vader lapt dat aan zn laars als moeder weg is gaat een nieuwe wereld oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopen!
Hahaha dan zet je dát liedje verstopt op de sitequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hihi, bij het bedrijf waar ik werk gaan we waarschijnlijk de site van de gemeente Maassluis maken.
Maar kwam dat door de mensen of omdat de show zo leuk was? Vond X-Factor vorig jaar ook niet echt geweldig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Vorig seizoen was echt tof.
Ik had echt de tijd van mijn leven in het XFA forum
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dan zet je dát liedje verstopt op de site
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Kally, had je al iets van JJH gehoord?
is er wat met hem, nee toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Kally, had je al iets van JJH gehoord?
Ik hoop het niet, maar hij is al een tijdje weg en niks meer gezien of gehoordquote:
Hoiiiiiquote:
ik zie het hij is al 5 dagen niet op het forum geweest...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar hij is al een tijdje weg en niks meer gezien of gehoord
Ik welquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
Ik was helemaal niet zo gek op kinderen voor kinderen
Alleen op een onbewoond eiland vond ik leuk
Volgens mij heb ik toen ook wel eens meegelezen, maar is volgens mij gewoon hetzelfde als nu met VOH op Vrijdag in de LIVE topics toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Vorig seizoen was echt tof.
Ik had echt de tijd van mijn leven in het XFA forum
Nee, ik was het formaat aan het aanpassenquote:
Ah oke, goed planquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik was het formaat aan het aanpassenHij resized nu steeds en dat vind ik lelijk
I dunno.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat hij vanavond wel werkt, maandag en dinsdag zijn zijn vrije dagen toch?
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik was het formaat aan het aanpassenHij resized nu steeds en dat vind ik lelijk
Ik ook, maar ik dacht dat het altijd dat ik er alleen "last" van had met een 15" laptopquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik dacht dat het altijd dat ik er alleen "last" van had met een 15" laptop
Supahquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
Meteen ook maar de avatars bijgewerkt
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Postte ik zolang geleden? Stop a.u.b. de tijd, die vliegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |