Niet heel goed en niet heel veel. Haal het vanmiddag wel inquote:
Bij jou schiet het ook niet op hèquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Boh, op dat tijdstip was ik ook wakker. En op nog meer tijdstippenberoerd geslapen
ben alleen wel in bed blijven liggen
29equote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet heel goed en niet heel veel. Haal het vanmiddag wel in![]()
Jij hebt bijna weekendWanneer is nou het nieuwjaarsfeest?
Wat is het thema?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
29e
Maar ik kan geen outfits bedenken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is het thema?
En goedemorgen C_A
Oh my, ik ga zó solliciteren daar waar jij werktquote:
quote:
En ze heeft gelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n vriendin kwam met allerlei stomme suggesties, en toen die ik allemaal afkeurde zei ze dat ik maar wat moest bedenken
Nou ja dat dus, ik wil wel iets wat een beetje origineel is, en waar ik géén spandex broekje voor aan hoef ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:28 schreef -Miauw- het volgende:
Of je gaat als Ninja TurtleIk kan wel Spiderman, Superman en dat soort types opnoemen maar dan ben je vast niet de enige. De Hulk enzo....
Ivanhoe, Hellboy, Hulk, Ironman, Herculesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus, ik wil wel iets wat een beetje origineel is, en waar ik géén spandex broekje voor aan hoef ofzo
Nee, dat zijn losersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar hoe de neuk maak jij een Iron Man pak
Zijn New Kids geen Super Heroes
Met papiermachéquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar hoe de neuk maak jij een Iron Man pak
Zijn New Kids geen Super Heroes
quote:
Ik zou het zó voor je doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Ik ga niet knutselen, en het moet ook nog een beetje te dragen zijn en daar me in kunnen bewegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |