quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm guess Robocop is out of the question
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En 't moet ook nog wel leuk matchen samen hé, dus eigenlijk moet het een duo of team zijn ofzo.
M'n vriendin kwam op een gegeven moment met Knabbel en BabbelDat vond ik sowieso al geen optie en ook geen superhelden, maar ze had wel een punt dat als je als eekhoorn kan praten je wel cool bent
Hoiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Koffie-automaat gemold, ik ben weer lekker bezig.
Goedemorgen!
Ja maar dan zijn we weer terug bij spandexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef -Miauw- het volgende:
Of jullie gaan als Clark Kent en Lois Lane
Ja duh, ik zei toch Clark Kent, niet Supermanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we weer terug bij spandex![]()
Maar goed, wellicht als Clark Kent gaan, en dan gewoon een normaal superman t-shirt onder een wit overhemd en dan een donkere bril ofzo...
Alleen is m'n vriendin blond
Of je gaat het een bunch collega's en je vriendin voor paal als de X-men. Allemaal spandexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we weer terug bij spandex![]()
Maar goed, wellicht als Clark Kent gaan, en dan gewoon een normaal superman t-shirt onder een wit overhemd en dan een donkere bril ofzo...
Alleen is m'n vriendin blond
4quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Met hoeveel zit je als ieder op z'n werkplek zit?
Miauwquote:
Woei, hoe close was je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Aan het oppassen
Net bijna de sloot in gegleden, t was onverwacht glad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |