quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm guess Robocop is out of the question
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En 't moet ook nog wel leuk matchen samen hé, dus eigenlijk moet het een duo of team zijn ofzo.
M'n vriendin kwam op een gegeven moment met Knabbel en BabbelDat vond ik sowieso al geen optie en ook geen superhelden, maar ze had wel een punt dat als je als eekhoorn kan praten je wel cool bent
Hoiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Koffie-automaat gemold, ik ben weer lekker bezig.
Goedemorgen!
Ja maar dan zijn we weer terug bij spandexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef -Miauw- het volgende:
Of jullie gaan als Clark Kent en Lois Lane
Ja duh, ik zei toch Clark Kent, niet Supermanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we weer terug bij spandex![]()
Maar goed, wellicht als Clark Kent gaan, en dan gewoon een normaal superman t-shirt onder een wit overhemd en dan een donkere bril ofzo...
Alleen is m'n vriendin blond
Of je gaat het een bunch collega's en je vriendin voor paal als de X-men. Allemaal spandexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we weer terug bij spandex![]()
Maar goed, wellicht als Clark Kent gaan, en dan gewoon een normaal superman t-shirt onder een wit overhemd en dan een donkere bril ofzo...
Alleen is m'n vriendin blond
4quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Met hoeveel zit je als ieder op z'n werkplek zit?
Miauwquote:
Woei, hoe close was je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Aan het oppassen
Net bijna de sloot in gegleden, t was onverwacht glad
Nou, echt close, nog 1 meter en ik zat met mn voorwielen erin schat ik... Maar ik deed heel cool alsof er niks aan de hand was (want kinderen in de auto...)quote:
Toen je net voor de sloot tot stilstand komt reageerde jij zeker zo:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, echt close, nog 1 meter en ik zat met mn voorwielen erin schat ik... Maar ik deed heel cool alsof er niks aan de hand was (want kinderen in de auto...)
Hart in de keel zeker, maar goed dat je dat kunt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, echt close, nog 1 meter en ik zat met mn voorwielen erin schat ik... Maar ik deed heel cool alsof er niks aan de hand was (want kinderen in de auto...)
Mantelpakkie heeft ze wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het haar van Lois Lane
[ afbeelding ]
En als ze verder een tweed mantelpakje heeft of kokerrok met blouse, blocnote en bril...klaar!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen je net voor de sloot tot stilstand komt reageerde jij zeker zo:
[ afbeelding ]
Ja, anders maak je de kinderen ook maar bangquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hart in de keel zeker, maar goed dat je dat kunt.
Als je nou heel hysterisch had gezegd; "OH MY GOD WE WAREN BIJNA DOOD! IK REED BIJNA IN DE SLOOT!"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze vroegen wat er was, en ik zei dat ik om een gat in de weg heen probeerde te rijden
Ze hebben een keer een journaalbericht over een auto in de sloot gezien, daarbij waren 2 mensen dood, en sindsdien zijn ze panisch voor gladheid en sloten
Redelijk. Het is gewoon 's nachts zo irritant. Nu gaat het wel weerquote:
Oh bahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Redelijk. Het is gewoon 's nachts zo irritant. Nu gaat het wel weer
Heldinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, op dat moment wel, als dan eenmaal alle kinderen op school zitten slaat het in en zit ik te jankenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heldin![]()
Oh ll, je kunt altijd nog als Supergroover gaan
Aahwwwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, op dat moment wel, als dan eenmaal alle kinderen op school zitten slaat het in en zit ik te janken
Ja, wel fijn dat in een stresssituatie de adrenaline het overneemt en ik daarna pas instortquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wel fijn dat in een stresssituatie de adrenaline het overneemt en ik daarna pas instort
quote:
Oh, dat heb ik wel vaak hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat instorten hoeft niet hoor!
Doet me denken aan Martin Gaus. Niet likken, niet likken!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
Oh over adrenaline gesproken...Ik liep net naar de supermarkt en zag een groepje jongens op straat, vage types. Eentje had allemaal bloed op zijn gezicht, zijn oor, zijn hoofd, alles. Dus ik bleef staan, kijken...bleken het acteurs te zijn. Om de hoek stonden nepagenten met dito wapens. Het zag er zo dom uitOm een lang verhaal kort te maken...terug van de supermarkt zag ik dat de echte agenten erbij stonden en namen an adressen noteerden. Misschien niet zo slim om dat soort dingen zonder vergunning te doen in een straat dichtbij het politiebureau
Ja, dat ken ik wel. Ik ga meestal hysterisch lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat heb ik wel vaak hoorDat als er iets echt stresserigs/noodsituatie-achtig is ik heel helder kan denken en doen, en erna, als het "gevaar weg is" zeg maar ben ik helemaal kapot
Het was echt zo knullig. Sowieso was het heel genant om te zien, hun acteerprestatiesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik heb ook behoefte aan iets raars in positieve zin.
Is ook niet gek. Dan mag je in ieder geval terugkijken op goed handelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat heb ik wel vaak hoorDat als er iets echt stresserigs/noodsituatie-achtig is ik heel helder kan denken en doen, en erna, als het "gevaar weg is" zeg maar ben ik helemaal kapot
Oh nee, ik word heel moe of ga huilenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel. Ik ga meestal hysterisch lachen
Haha, moeten ze op filmsets soms ook doen. Gewoon arresteren, kaf van koren!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was echt zo knullig. Sowieso was het heel genant om te zien, hun acteerprestaties![]()
Dat alleen was al een arrestatie waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |