abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:48:39 #151
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_90937851
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Je schrijft mij een visie toe die absoluut niet de mijne is. Ik stel enkel dat een burqaverbod niets oplost. Onderdrukking van de vrouw is absoluut een probleem dat moet worden getackeld. Echter, dat doe je niet door een burqaverbod in te voeren. Mannen gedragen zich dan niet plots vriendelijker tegen hun vrouw en ze gaan ook niet van de een op de andere dag ongesluierd de deur uit. De enige remedie is hen laten onderdompelen in de westerse cultuur en daarvoor moeten ze de deur uit. Als dat in eerste instantie alleen met een burqa kan, dan so be it.

Verder is het typisch rechts om de onderbuik te laten rommelen. Links beschuldigen van verkapte vrouwenhaat. Goed vergelijkbaar met de bewering dat wanneer je niet tegen internettoezicht bent, je sympathiseert met pedo's.
Eigenlijk moet het ons niks interesseren dat zo'n vrouw wordt onderdrukt. Wie geeft er nou om een moslima? Ik niet :)
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_90938538
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In theorie kunnen deze vrouwen nu ook al aangifte doen. Dat zal echter niet snel gebeuren, wat natuurlijk heeft te maken met de manier waarop zij zijn opgevoed en hun leven leiden. Een vleugje westerse beschaving kan daar verandering in brengen, maar dan moet je wel de deur uit.
Ze wonen in Nederland, veel meer "westerse beschaving" dan dat kunnen ze toch niet wensen, daar hoeven we verder weinig moeite voor te doen mag ik hopen. Nouja, toegegeven, de enige moeite die we doen is boerkini's toestaan, schilderijen verbieden en straatterreur tolereren.

Maar of dat nou het goede signaal is, vraag ik me ook af.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90938621
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ze wonen in Nederland, veel meer "westerse beschaving" dan dat kunnen ze toch niet wensen, daar hoeven we verder weinig moeite voor te doen mag ik hopen. Nouja, toegegeven, de enige moeite die we doen is boerkini's toestaan, schilderijen verbieden en straatterreur tolereren.

Maar of dat nou het goede signaal is, vraag ik me ook af.
Door in huis te blijven krijg je weinig mee van die westerse beschaving.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:16:06 #154
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_90939281
quote:
13s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]
Ze weten niet beter, te angstig
Je hebt gelijk. Moslima's zijn minderwaardige wezens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:17:16 #155
pi_90939340
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef mlg het volgende:

[..]

Eigenlijk moet het ons niks interesseren dat zo'n vrouw wordt onderdrukt. Wie geeft er nou om een moslima? Ik niet :)
Precies. Laat ze het zelf uitzoeken.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_90945342
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Moslima's zijn minderwaardige wezens.
Heb je nou echt niet door dat ik jouw argumenten herhaalde?

:D
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90945420
Oef. Ik vind het niet slim van Welten. En ik vind het eigenlijk ook niet kunnen. Hij heeft de wet uit te voeren.

Hoe belachelijk die soms is.
pi_90945608
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Door in huis te blijven krijg je weinig mee van die westerse beschaving.
Door je te verstoppen onder een doek waardoor alle Nederlanders wegblijven ook niet. Het klinkt lullig, maar wanneer ik als Nederlander me zo kleed dan zal er ook weinig aandacht aan mij besteed worden, en de enige aandacht die ik krijg van andere Hollanders zou vooral negatief zijn. Nou, ik denk niet echt dat dat een positief effect heeft op de inburgering of aanpassing aan ons land. Wellicht radicaliseren ze alleen maar meer omdat ze denken dat wij een probleem hebben met ons tolerantie.

Terwijl wij alleen willen dat we iemand kunnen herkennen en er fatsoenlijk mee om kunnen gaan. Het spijt me zeer, maar een boerka mevrouw achter de kassa hoef ik ook niet, ik vind het zo verdomd asociaal en beledigend dat ik wel naar een andere kassa loop. :{w
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:32:02 #159
pi_90945761
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Heb je nou echt niet door dat ik jouw argumenten herhaalde?

:D
Die stropoppen?
pi_90945873
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die stropoppen?
Geen idee, oordeel jij maar, het is terug te vinden in de vorige 7 pagina's.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:35:24 #161
pi_90945918
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

oordeel jij maar
Mijn argumenten staan als een huis, zijn logisch en consistent.
Jij lult poep.
pi_90946123
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Jij lult poep.
quote:
Mijn argumenten staan als een huis, zijn logisch en consistent.
Uhu, blij dat je zelf de contradictie mooi neerzet in een post. Chapeau!
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:41:44 #163
pi_90946234
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

[..]

contradictie
Die zitten in doe stropoppen.
pi_90946290
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die zitten in doe stropoppen.
Ja sorry, ben geen Jezus, je blindheid kan ik niet genezen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90946466
Niet zo heel raar van Welten deze uitspraken, lijkt me. De politie is tot op zekere hoogte vrij in het stellen van prioriteiten. Zo wordt in steden bijvoorbeeld vaak minder streng gecontroleerd (in Groningen volgens mij helemaal niet) op fietsverlichting, terwijl dit op het platteland wel wordt gedaan. In Amsterdam hebben de agenten natuurlijk wel iets beters te doen dan het opsporen en keihard straffen van die pakweg 50 boerkadraagsters. Ik heb liever dat de politie prioriteit geeft aan het oppakken van straatterroristen. Vanwaar al die verontwaardiging?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:47:37 #166
294269 mlg
pi_90946499
De enige manier hoe we die klote religie uit Nederland werpen, is door de mensen te laten ervaren hoe kwaadaardig deze religie is. Laat deze vrouwen maar lekker onderdrukt worden, laat deze vrouwen maar tot bloedens toe in elkaar geslagen worden, en tot slot; laat deze vrouwen maar vermoord worden als ze niet aan de regels der Islam voldoen. Betere afschrik reclame waar geen subsidies aan te pas komen, zijn er niet.
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:49:41 #167
294269 mlg
pi_90946587
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Compatibel het volgende:
Niet zo heel raar van Welten deze uitspraken, lijkt me. De politie is tot op zekere hoogte vrij in het stellen van prioriteiten. Zo wordt in steden bijvoorbeeld vaak minder streng gecontroleerd (in Groningen volgens mij helemaal niet) op fietsverlichting, terwijl dit op het platteland wel wordt gedaan. In Amsterdam hebben de agenten natuurlijk wel iets beters te doen dan het opsporen en keihard straffen van die pakweg 50 boerkadraagsters. Ik heb liever dat de politie prioriteit geeft aan het oppakken van straatterroristen. Vanwaar al die verontwaardiging?
Er waren volgens jullie toch niet zoveel burqa dragers? En anders maar een donut minder in de pauze.
pi_90946771
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef mlg het volgende:

[..]

Er waren volgens jullie toch niet zoveel burqa dragers? En anders maar een donut minder in de pauze.
Des te langer duurt het zoeken he. Waarom zou je er prioriteit aan geven, en dus kostbare tijd aan verspillen?

Wel lastig om je te volgen trouwens als user, ben je nu voor of tegen persoonlijke vrijheid?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_90948880
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Compatibel het volgende:
Zijn prioriteiten ook niet de zaak van de politiek?
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:38:57 #170
294269 mlg
pi_90949132
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Des te langer duurt het zoeken he. Waarom zou je er prioriteit aan geven, en dus kostbare tijd aan verspillen?

Wel lastig om je te volgen trouwens als user, ben je nu voor of tegen persoonlijke vrijheid?
Voor. Ik ben tegen het burka verbod, maar ik ben ook tegen bescherming van deze minderheidsgroep. Ik denk dat een vrije samenleving een beter remedie tegen zo'n burka is, dan verboden.

Ik kijk wel kritisch naar persoonlijke vrijheden, omdat dit andere vrijheden kan aantasten. Ik denk dat sommige mensen te principieel zijn met vrijheden. Er mag wel wat actiever over nagedacht worden. Vooral als het om eigendomsrechten gaat.

Je moet tevens niet verwachten dat ze burka's gaan opsporen, maar dat de patrouille ook moet letten op mensen met een burka. Over het algemeen niet iets wat je zo over het hoofd ziet. Het geld en tijd verhaal is in ieder geval een niet geldig argument.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:52:59 #171
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90953236
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:47:09 #172
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90956508
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
hij kijkt hem aan zo van tja wat brabbel je nou man? Als je iets geks doet pak ik je op.
pi_90956663
Wilders mag niet bepalen wat mensen wel of niet aandoen.
Oke, geen naaktlopers, maar das logisch.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:51:34 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_90956779
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:54:53 #175
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90956971
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef marsPlanets het volgende:
Wilders mag niet bepalen wat mensen wel of niet aandoen.
Oke, geen naaktlopers, maar das logisch.
Slecht voorbeeld, want laat dat (naaktlopen) nu juist wEl natuurlijk zijn! :)

En helaas, 'wilders' en diens kabinet mag dat wel, _van ons notabene_ ! blanco cheque :) gaaf systeem he!?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')