Hele uitgebreide review (14 pagina's):quote:Het menu Energieopties is gestroomlijnd zodat het alleen de belangrijkste opties bevat: Opnieuw starten, Vliegtuigmodus, Afsluiten. Opnieuw starten: deze optie schakelt alle applicaties en services uit om de telefoon uit en weer in te schakelen. Vliegtuigmodus: deze optie schakelt alle draadloze radio's uit waaronder telefoon, gegevens, Bluetooth en Wi-Fi. Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen (of Applicaties) > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
deze heb je ook (gewoon via NL); http://www.pdashop.nl/pro(...)e-htc-desire-hd.htmlquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/Dockin(...)&hash=item4cf43e6daa
o.a. al vind ik dit een afschuwelijke
ff zoeken op "desire hd cradle" en je komt een hele lijst tegen.
Die van 11 euro enzo komen echter allemaal uit engeland, dus ik zou zeggen: informeer even naar het type stekker dat er aan zit.
Ik kwam 1 winkel tegen die aan de hand van je locatie een andere stekker erbij leverde.
Maar dat was meteen een cradle van 24 euro (zat ook een stylus en extra accu bij)
edit: tenzij de cradle natuurlijk gevoed wordt via USB, dan is er niks aan de hand
bij mij SE was "lang" trillen het teken dat ik gebeld werd en 3x "kort" trillen was een smsjequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:41 schreef Neooo het volgende:
Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd op stil staan, nu was er bij mijn vorige Samsung een optie dat een trilling van een melding (bv. SMS) om de zoveel minuten herhaald werd.. en de trilling was daar ook wat langer zodat je het beter kon voelen zeg maar.
Nu merk ik soms niet eens een melding op ofzo, best wel vervelend en ik heb alle opties al doorzocht maar ik kom nergens die opties tegen.. Is er maar 1 standaard trilling dus? Of weet iemand iets anders?
jeej eindelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Er komt een update voor die SMS-bug![]()
Best onbegrijpelijk dat het 5 maanden moest duren
http://tweakers.net/nieuw(...)ndroid-oplossen.html
ik heb hetzelfde hoesje besteld, ook via die site; en geen enkel probleem ondervondenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:29 schreef eXclusiv het volgende:
Ik ben nu van plan om voor dit hoesje te gaan:
http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.html
Is dit een betrouwbare site?
Thanks! Die Missed Reminder werkt best wel oke, alleen wel jammer dat HTC er zelf niet aan gedacht heeft om deze optie toe te voegen.. Achja, ben al lang blij met deze app!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:01 schreef TopGear90 het volgende:
http://androidforums.com/(...)age-tone-repeat.html
Geeft aan dat Handcent of "Missed Reminder" dit wel moet kunnen.
http://www.appbrain.com/a(...)gesoftware.areminder
Op z'n minst zou toch eentje hiervan moeten werken?
Ik kan het niet proberen, ik heb (nog) geen Desire HD, maar ben eveneens geïnteresseerd in deze functie. Dus laat even weten of het werkt
Gaat de HD er fatsoenlijk in en uit? Dus niet dat als je gebeld wordt dat je de oproep mist omdat hij er moeilijk uitgaat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde hoesje besteld, ook via die site; en geen enkel probleem ondervonden
gewoon ff paar keer indoen en uithalen, dan rekt het hoesje wat op; daarna gaat hij er zonder problemen uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Gaat de HD er fatsoenlijk in en uit? Dus niet dat als je gebeld wordt dat je de oproep mist omdat hij er moeilijk uitgaat?
Hoesje besteldquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon ff paar keer indoen en uithalen, dan rekt het hoesje wat op; daarna gaat hij er zonder problemen uit
Ja. Heb het hoesje ook en het isquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:29 schreef eXclusiv het volgende:
Ik ben nu van plan om voor dit hoesje te gaan:
http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.html
Is dit een betrouwbare site?
Dat staat bij 'software number', toch?quote:
Jup. Handmatig op updates gechecked?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat staat bij 'software number', toch?
Ik heb 1.32.405.6
Yup.quote:
Heb jij ook nog iets van een screenprotector voor als je hem niet in het hoesje hebt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja. Heb het hoesje ook en het is
Werkt inderdaad goed, geen problemen met erin en eruit.
Neuh, vind ik overbodig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets van een screenprotector voor als je hem niet in het hoesje hebt?
Ik denk dat het niet nodig is maar twijfel nog.
x2quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef Cryothic het volgende:
ik ook 1.72.405.3
android 2,2,1
Kernel 2.6.32.21, 1 dec 2010
precies!quote:
Op bol.com staat bij releasedatum juni 2010. Ik weet niet of dit de officiele is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef algebra010 het volgende:
Deze telefoon is nu toch al redelijk lang uit? Is er al een opvolger aangekondigd?
Volgens mij is de HD pas sinds oktober leverbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Op bol.com staat bij releasedatum juni 2010. Ik weet niet of dit de officiele is.
Verder krijg ik net een mail dat mijn bestelling is geannuleerd waar ik niet om gevraagd hebt, dus ik bellen met Vodafone, blijkt dat ik nog wel ff kan wachten.
En pas sinds december fatsoenlijk geloof ik. In het begin waren er veel leveringsproblemen. Lijkt me sterk dat er binnen nu en 6 maanden al een opvolger voor de Desire HD of Z verschijnt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij is de HD pas sinds oktober leverbaar.
Ik niet. Op mijn vorige telefoon had ik echt een lelijke dikke kras op me scherm gekregen, door een scherp afgeknipte vingernagelquote:
dan moet OF dat scherm heel kwetsbaar zijn OF je nagel heel erg scherp, want anders zie ik dat nog niet zo snel gebeuren lijkt me...quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik niet. Op mijn vorige telefoon had ik echt een lelijke dikke kras op me scherm gekregen, door een scherp afgeknipte vingernagel
Het was een HTC Touch Pro. En me nagel was idd scherp, dat bleekquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet OF dat scherm heel kwetsbaar zijn OF je nagel heel erg scherp, want anders zie ik dat nog niet zo snel gebeuren lijkt me...
Thxquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Knuck-les het volgende:
Toch wel knap dat je met je nagels een kras kan maken in glas.
dat bedoel ik...quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Knuck-les het volgende:
Toch wel knap dat je met je nagels een kras kan maken in glas.
Geen last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het scherm reageert niet eens op nagels
Die van de touch pro wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het scherm reageert niet eens op nagels
Schermhelderheid op 30% zetten en de accu gaat lang mee. Je merkt amper verschil op het scherm. Is nog steeds super mee te werken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Mattt het volgende:
Ik zit ook te denken aan de HTC Desire HD, mijn contract verloopt bijna bij T-mobile.
Bevalt deze telefoon jullie ? Ikzelf heb nu een Iphone 3G.
Maar ben toe aan wat nieuws. Hoe zit de duur van de batterij ?
Prima telefoon, het scherm verbruikt idd het meeste stroom dus helderheid lager zetten scheelt een hoop.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Mattt het volgende:
Ik zit ook te denken aan de HTC Desire HD, mijn contract verloopt bijna bij T-mobile.
Bevalt deze telefoon jullie ? Ikzelf heb nu een Iphone 3G.
Maar ben toe aan wat nieuws. Hoe zit de duur van de batterij ?
Wil je mobiel gaan streamen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
Nog een vraagje...welke snelheden halen jullie met Wi-Fi?
Voornamelijk om de makers van mobiele telefoons tegemoet te komen is de minimum vereiste doorvoer op de fysieke laag echter niet hoger dan 65 Mbit/s voor terminals
( http://nl.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11#802.11n )
En ik dacht nog wel dat het zoveel sneller was dan 54Mb(g), dat valt tegen![]()
Volgens mij is 72 Mbit het maximum voor deze telefoon
Dat kan ik nu al via Ustreamquote:
Mijn screenprotector is fingerprintproof en anti-glare.quote:
En welke heb je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn screenprotector is fingerprintproof en anti-glare.
Daar ga je heus wel wat aan hebben!
Gewoon eentje uit Hong Kong via eBay. Voorbeeld.quote:
Okquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon eentje uit Hong Kong via eBay. Voorbeeld.
Instructies volgen... ik heb de mijne eropgeplakt zonder bubbels! Laat verder geen residu achter o.i.d. dus je kunt 'em altijd nog hergebruiken en zelfs 'wassen', mocht het nodig zijn. Let erop dat er twee lagen folie omheen zitten, ik had eerst maar een laag erafgehaald en vroeg me af waarom het scherm niet veel minder spiegelend was.Na weghalen van die tweede laag zie je meteen hoe vet die screenprotector werkt en weerkaatsingen diffuseert.
En geen vingerafdrukgedoe.
Dat zijn de voordelen voornamelijk van zo'n folie, gaat me niet eens zozeer om het voorkomen van krasjes.
Ook maar eens besteld. Vanwegen de reflectie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon eentje uit Hong Kong via eBay. Voorbeeld.
Instructies volgen... ik heb de mijne eropgeplakt zonder bubbels! Laat verder geen residu achter o.i.d. dus je kunt 'em altijd nog hergebruiken en zelfs 'wassen', mocht het nodig zijn. Let erop dat er twee lagen folie omheen zitten, ik had eerst maar een laag erafgehaald en vroeg me af waarom het scherm niet veel minder spiegelend was.Na weghalen van die tweede laag zie je meteen hoe vet die screenprotector werkt en weerkaatsingen diffuseert.
En geen vingerafdrukgedoe.
Dat zijn de voordelen voornamelijk van zo'n folie, gaat me niet eens zozeer om het voorkomen van krasjes.
Ik neem aan vanwege de leveringsproblemen via de site, staat er ook bij hè dat het langer kan duren. Je had beter gewoon naar de winkel kunnen gaan..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef eXclusiv het volgende:
Bij Vodafone is nu om de keer dat ik bel mijn bestelling geannuleerd en dan weer 'in behandeling.'
Als het nog lang duurt annuleer ik de bestelling en kunnen ze het bekijken.
Wel raar dat ze dan gewoon zeggen dat het binnen 24 uur is in de mail.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik neem aan vanwege de leveringsproblemen via de site, staat er ook bij hè dat het langer kan duren. Je had beter gewoon naar de winkel kunnen gaan..
200 euro verschil tussen de vodafone winkel en de vodafone website?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Wel raar dat ze dan gewoon zeggen dat het binnen 24 uur is in de mail.
Bovendien is mijn telefoon gewoon op voorraad.
Enige nadeel is dat als ik naar de winkel ga ik 200 euro (ongeveer) duurder uit ben, vandaar dat ik voor internet koos.
Mijn abonnement heb ik de eerste 12 maanden voor 'maar' 20 euro ipv 35, bovendien moet ik in de winkel nog iets van 160 euro bijbetalen. Ik ben bij verschillende telecom winkels geweest en geen een had een aanbieding op de HTC Desire HD icm Vodafone. Vodafone winkel zit hier niet in de buurt dus dat is geen optie, helaas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
200 euro verschil tussen de vodafone winkel en de vodafone website?
Ik moest in de winkel 29 euro betalen voor het toestel. Op de site ook geloof ik.
Andere sites waren wel gratis, maar ik wou niet wachten
Ik heb hetzelfde abo idd, Bel+SMS+Web 200.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Mijn abonnement heb ik de eerste 12 maanden voor 'maar' 20 euro ipv 35, bovendien moet ik in de winkel nog iets van 160 euro bijbetalen. Ik ben bij verschillende telecom winkels geweest en geen een had een aanbieding op de HTC Desire HD icm Vodafone. Vodafone winkel zit hier niet in de buurt dus dat is geen optie, helaas.
Die staat ook online idd Nu 12 maanden van ¤ 34,50 voor ¤ 24,50 en telefoon ¤50,-quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde abo idd, Bel+SMS+Web 200.
En mij werd bij de belcompany (maandag na kerst was dat) verteld dat ik 160 euro moest bij betalen voor de Desire HD icm met verlenging.
Daarna naar de Vodafone winkel gelopen (wij hebben ze wel allemaal, en bijna allemaal in dezelfde straat :/ ) en daar kreeg ik hem mee voor 29 euro.
Maar ja, als je idd geen vodafone winkel in de buurt hebt is het dan wel handig om het via internet te doen ja.
Internetacties gelden dus wel in de Vodafonewinkel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde abo idd, Bel+SMS+Web 200.
En mij werd bij de belcompany (maandag na kerst was dat) verteld dat ik 160 euro moest bij betalen voor de Desire HD icm met verlenging.
Daarna naar de Vodafone winkel gelopen (wij hebben ze wel allemaal, en bijna allemaal in dezelfde straat :/ ) en daar kreeg ik hem mee voor 29 euro.
Maar ja, als je idd geen vodafone winkel in de buurt hebt is het dan wel handig om het via internet te doen ja.
Volgens mij heb ik 22,50 ipv 34,50quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die staat ook online idd Nu 12 maanden van ¤ 34,50 voor ¤ 24,50 en telefoon ¤50,-
Maar ff afwachten, als ik geen goed vooruitzicht heb begin volgende week, dan annuleer ik hem en ga ik wel naar de Vodafone winkel, ook al ben ik dan wel ff aan het reizen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 22,50 ipv 34,50
Internet was idd 20 euro ipv 34,50 dacht ik.
Dus zal het via internet alsnog goedkoper zijn denk ik.
Nee, 24,50 en dan moet je 54,15 bijbetalen, 23 bij studentmobiel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 22,50 ipv 34,50
Internet was idd 20 euro ipv 34,50 dacht ik.
Dus zal het via internet alsnog goedkoper zijn denk ik.
Nee, mijn abo voor BelSmsWeb 2 jaar was echt:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, 24,50 en dan moet je 54,15 bijbetalen, 23 bij studentmobiel.
Zo, dalijk naar de winkel, ik heb het gehad met die service van vodafone over de telefoon. Ik heb hem geannuleerd en ga dalijk langs 3 vodafone winkels in verschillende plaatsen. Ik weet dat ze er op een plek sowieso 2 hebben, maar ze zetten ze niet vastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, mijn abo voor BelSmsWeb 2 jaar was echt:
eerste jaar 22,50, daarna 34,50
en het toestel voor 29 euro.
Maar goed, kan na 31 dec wel weer veranderd zijn.
QFT.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
kan het niet vaak genoeg zeggen; wat een telefoon
Ik zie nog niet zo snel een opvolger aankomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef stoeltafel het volgende:
Wil deze super telefoon aanschaffen. Zit nu bij t-mobile maar wil overstappen. Het is volgens mij vrij duur, langzaam internet, slecht bereik en op grote feesten nooit bereik.
Nu zag ik een mooie aanbieding op
http://www.algebeld.nl/in(...)ducts=0&DataBundel=0
Maar hoe kunnen zij het goedkoper aanbieden dan Vodafone zelf? Het toestel is namelijk bij algebeld gratis en bij Vodafone moet je betalen.
Edit: Lees net dit
Hoewel de Desire HD op dit moment één van de beste Android-telefoons op de markt is, kan dit heel snel veranderen. Naar alle waarschijnlijkheid worden er eind dit jaar of begin volgend jaar nieuwe Android-telefoons aangekondigd met een dual-core-chip, die dus twee keer zo snel zijn als de Desire HD. Als je het beste toestel op de markt wil en je hebt nog even geduld, dan is het verstandig om te wachten op de eerste lichting dual-cores met Gingerbread.
Wachtend waard?
Nope.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef eXclusiv het volgende:
Internetacties gelden dus wel in de Vodafonewinkel?
Anders ga ik binnenkort even met de auto naar de stad, ben ik wel ff bezig maar dat is het geld wel waard.
Ik zou zeggen: lees even wat vorige topics terug (zie OP).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:17 schreef eXclusiv het volgende:
Ik loop nu wat te kloten en tot nu toe bevalt hij prima!
Ik heb er al wat games op gezet, jullie nog tips voor bepaalde apps?
Werkt niet helaas, er staat dat ik telefoonzoeker in moet schakelen, maar dit staat gewoon ingeschakeld volgens mijn telefoon.quote:
Ja, dat heb ik dus ook..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:43 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Werkt niet helaas, er staat dat ik telefoonzoeker in moet schakelen, maar dit staat gewoon ingeschakeld volgens mijn telefoon.
Nee. Want 3 maanden daarna komen er snellere DUal-cores met android 2.4. 3 maanden daarna komen de eerste quadcores.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef stoeltafel het volgende:
Hoewel de Desire HD op dit moment één van de beste Android-telefoons op de markt is, kan dit heel snel veranderen. Naar alle waarschijnlijkheid worden er eind dit jaar of begin volgend jaar nieuwe Android-telefoons aangekondigd met een dual-core-chip, die dus twee keer zo snel zijn als de Desire HD. Als je het beste toestel op de markt wil en je hebt nog even geduld, dan is het verstandig om te wachten op de eerste lichting dual-cores met Gingerbread.
Wachtend waard?
Tering wat doen ze moeilijk op die site zeg, moet je de apk persee via je telefoon downloaden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:28 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij kan je een beta-versie halen op http://beta.swype.com
Heeft 1 van die een kickstand? Ik wacht nog steeds op een 4.3 inch htc MET kickstand in nederland.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef Wells.p het volgende:
De opvolgers: verwacht januari
http://www.gsmarena.com/htc_thunderbolt_4g-3703.php
En nog 1
http://www.gsmarena.com/htc_inspire_4g-3706.php
Volgens mij is de Thunderbolt gewoon de HTC Desire HD, maar dan aangepast voor het Verizon netwerk? En de Inspire is de AT&T variant van de Desire HD.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef Wells.p het volgende:
De opvolgers: verwacht januari
http://www.gsmarena.com/htc_thunderbolt_4g-3703.php
En nog 1
http://www.gsmarena.com/htc_inspire_4g-3706.php
Dit dus. ;') zijn allemaal dezelfde, alleen voor Amerika / andere netwerkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij is de Thunderbolt gewoon de HTC Desire HD, maar dan aangepast voor het Verizon netwerk? En de Inspire is de AT&T variant van de Desire HD.
Wat zie jij allemaal dan, want volgens mij zie ik veel minder opties dan andere mensen:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef eXclusiv het volgende:
Ik zit nog steeds met het probleem dat HTC Sense mijn telefoon niet kan vinden, ook kan ik hem niet over laten gaan. Ik heb me account verwijdert van me telefoon en opnieuw toegevoegd. Heb op htcsense.com de telefoonnummers ook al op de volgende manieren ingevuld:
- +316..........
- 00316..........
- 06...........
Iemand die mij kan helpen?
Zover kom in niet eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat zie jij allemaal dan, want volgens mij zie ik veel minder opties dan andere mensen:
[ afbeelding ]
Ik probeerde maandag die blokkeer functie uit, woensdag kreeg ik pas een melding...
Ik zou liever de Thunderbolt hebben hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij is de Thunderbolt gewoon de HTC Desire HD, maar dan aangepast voor het Verizon netwerk? En de Inspire is de AT&T variant van de Desire HD.
Allemaal leuk en aardig, maar bellen kan je hier niet met een thunderbolt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:47 schreef shiznuts het volgende:
De briljantste is gewoon TuneIn Radio.Erg fijn.
-edit-
[..]
Ik zou liever de Thunderbolt hebben hoor.(Leg-/)Kickstand, 1.3 frontcamera etc.
Is niet helemaal hetzelfde.
quote:
Het viel mij op dat ik niet in kan zoomen als ik in HD film. (ergens ook logisch, aangezien het digitale zoom is).quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat schuifbalkje zie ik alleen maar bij foto's nemen, niet bij filmen
Dat zeg ik: 'Is niet helemaal hetzelfde', dat behoort daar dan ook zeker toe.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar bellen kan je hier niet met een thunderbolt.
Ik zit in hetzelfde pakket, twijfel tussen de DHD of I-phone 4, maar zou liever voor de DHD gaan als er duidelijk argumenten voor zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezenMag verlengen per 23 januari (of nu al overstappen) en zit sterk te denken om een DHD te gaan kopen
Alleen ja, toch twijfels!
Het grote scherm is awesomequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef hoogie123 het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde pakket, twijfel tussen de DHD of I-phone 4, maar zou liever voor de DHD gaan als er duidelijk argumenten voor zijn.
Ja, ik wil eigenlijk wel eens een vergelijking zien qua snelheid, want de DHD wordt altijd alleen maar met andere toestellen vergelekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef hoogie123 het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde pakket, twijfel tussen de DHD of I-phone 4, maar zou liever voor de DHD gaan als er duidelijk argumenten voor zijn.
Awesome qua grootte ja, de kwaliteit van het scherm van de iPhone is weer beter vind ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het grote scherm is awesome
Ga ik ook zeker doen volgende week, ff pielenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga er mee spelen in een telefoonwinkel zou ik zeggen.
Ik zat ook te twijfelen tussen iPhone en HTC, ben uiteindelijk voor de DHD gegaan en heb er geen moment spijt van!
Met iPhone zit je vast met iTunes, tenzij je hem jailbreakt en dat slaat nergens op, dan gaat toch het hele iPhone-iTunes principe weg?
Als je wel iTunes gebruikt dan kun je via iSyncr heel eenvoudig je muziek syncen met itunes. Kost wel paar euro, maar dan werkt het zonder gezeur.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen volgende week, ff pielen
En ik heb (ook) een Mac, dus dat probleem heb ik niet
Een collega van mij heeft ook de DHD maar bij hem loopt de sluiting van het klepje niet zo goed als bij mij bij, hangt denk ik ook echt van hoe je zelf er mee om gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen volgende week, ff pielen
En ik heb (ook) een Mac, dus dat probleem heb ik niet
Hoe zit het tegenwoordig met de bouwkwaliteit trouwens? Qua kiertjes en (camera)afwerking...
Valt toch mee qua snelheid?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je wel iTunes gebruikt dan kun je via iSyncr heel eenvoudig je muziek syncen met itunes. Kost wel paar euro, maar dan werkt het zonder gezeur.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het syncen stuk trager gaat dan met de iPhone. Daar heb ik me wel op verkeken. Dat kan dus frustrerend zijn als je vaak en snel muziek wilt syncen.
Ik heb een iPod voor muziek, dus het enige syncen wat ik doe is contacten en agendaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je wel iTunes gebruikt dan kun je via iSyncr heel eenvoudig je muziek syncen met itunes. Kost wel paar euro, maar dan werkt het zonder gezeur.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het syncen stuk trager gaat dan met de iPhone. Daar heb ik me wel op verkeken. Dat kan dus frustrerend zijn als je vaak en snel muziek wilt syncen.
Mmh, ik haal dat ding er in de winkel wel ff uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft ook de DHD maar bij hem loopt de sluiting van het klepje niet zo goed als bij mij bij, hangt denk ik ook echt van hoe je zelf er mee om gaat.
De camera is gewoon primaGeen problemen mee.
Goed planquote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een iPod voor muziek, dus het enige syncen wat ik doe is contacten en agenda
[..]
Mmh, ik haal dat ding er in de winkel wel ff uit
Mwah.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt toch mee qua snelheid?
Dan loop je wel de hele tijd met 2 apparaten te slepen. Daar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een iPod voor muziek, dus het enige syncen wat ik doe is contacten en agenda
Ik loop nog steeds met twee apparaten te slepen hehehehe, ik kan gewoon geen afstand nemen van mn ipodjequote:Op zondag 9 januari 2011 00:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dan loop je wel de hele tijd met 2 apparaten te slepen. Daar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt.
Oke fijnquote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Bigboss407 het volgende:
Er zijn nu 3 soorten telefoons.
1. Iphones
2. Blackberry's
3. Iphone wannabe's
HTC= Iphone Wannebee.
Doei Trol !quote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Bigboss407 het volgende:
Er zijn nu 3 soorten telefoons.
1. Iphones
2. Blackberry's
3. Iphone wannabe's
HTC= Iphone Wannebee.
Wat nou Trolquote:
iPhonefanboyyyyquote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef Bigboss407 het volgende:
[..]
Wat nou Trol.
Ik gaf alleen een andere kijk op de hedendaagse smartphones.
True, don't worry ga niet lopen trollen...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BB
Oke genoeg over die 3 merken, dit topic gaat over de Desire HD!
Moet het echt elke avond? Ik moet mijn Touch HD ook wel elke dag opladen als ik hem intensief gebruik, maar met alleen wat smsen doe ik er wel 2 dagen mee. In het buitenland wel een dag of 4quote:Op zondag 9 januari 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Verder heb ik niet echt punten waarvan ik denk, damn had ik maar wat anders gekozen. Ik kan zelfs met de accu levenIn het begin is het wel wennen om hem elke avond op te laden, maar das nu een gewoonte geworden...
Ja, dat dusquote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds met twee apparaten te slepen hehehehe, ik kan gewoon geen afstand nemen van mn ipodje
Ja nee niet elke avond, mijn staat al 2 dagen aan, heb er mee zitten internetten en smsen en dagelijkse dingetjes gewoonquote:Op zondag 9 januari 2011 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet het echt elke avond? Ik moet mijn Touch HD ook wel elke dag opladen als ik hem intensief gebruik, maar met alleen wat smsen doe ik er wel 2 dagen mee. In het buitenland wel een dag of 4
Veel langer is best overdrevenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef static het volgende:
Sinds die nieuwe firmware en als je wifi uitzet gaat hij veel langer mee dan één dag.
Ooooooh, chillquote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nee niet elke avond, mijn staat al 2 dagen aan, heb er mee zitten internetten en smsen en dagelijkse dingetjes gewoon
Niet waar :p kijk maar naar de afmetingen en intern geheugen is bij de ene groterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Dit dus. ;') zijn allemaal dezelfde, alleen voor Amerika / andere netwerken
Iphone 4 accu is vele malen sterkerquote:Op zondag 9 januari 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
iPhone accu is ook hetzelfde geloof ik.. Iedereen laadt zn telefoon dagelijks op tegenwoordig.
Oh ok sorry.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Iphone 4 accu is vele malen sterker
Zelfde pakket en ben voor de dhd gegaan, ontvang hem donderdag. IPhone 4 is echt minder dan de dhd, in alle opzichten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef hoogie123 het volgende:
[..]
Niet waarquote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Grappig, ik ben nog geen een iPhone bezitter tegengekomen die me daar in gelijk gafquote:Op zondag 9 januari 2011 03:15 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zelfde pakket en ben voor de dhd gegaan, ontvang hem donderdag. IPhone 4 is echt minder dan de dhd, in alle opzichten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Niet waar
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=5493&ch=1#3
Wut, ziet dat er echt zo uit?!quote:Op zondag 9 januari 2011 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via: Angry Birds voor BlackBerry
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut, ziet dat er echt zo uit?!
Onzin, de Desire had een 1400 mAh accu en de iPhone 4 een 1420 mAh accu, dus die zijn allebei even sterk. De iPhone is alleen een stukje zuiniger, door z'n scherm en wat softwarematige handigheidjes. In praktijk doe je met allebei de toestellen ongeveer 2 dagen, bij gemiddeld gebruik.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Wow, 2 zinnen over de accu in die review
De accu van de iphone 4 is vele malen beter dan die van de desire en dus automatisch ook beter dan dier van de desire hd.
Onzin, iPhone4 is op vele gebieden goed, maar de accu is nu net iets waar hij niet op uitblinktquote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jepquote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus eigenlijk moeten gewoon een DHD aanschaffen
Dat is wel een hele makkelijke conclusiequote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus eigenlijk moeten gewoon een DHD aanschaffen
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via: Angry Birds voor BlackBerry
Ja besteld maar komt pas begin van de week hier in huis dus dan kan ik even objectief bekijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is wel een hele makkelijke conclusie![]()
Maaruh, jouw vriending had er toch al 1?
Ah, ik dacht dat ze hem al had! Dan wacht ik daar sowieso nog even opquote:Op zondag 9 januari 2011 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja besteld maar komt pas begin van de week hier in huis dus dan kan ik even objectief bekijken
Wtf? Juist wel! De iPhone 4 haalt makkelijk 1,5 dag bij gemiddeld gebruik. Ik heb zelf de DHD niet uitvoerig getest, maar ik hoor best veel klachten over de batterij (ik werk bij een telefoonwinkel) en over de iPhone hoor ik nooit klachten.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:38 schreef Alxander het volgende:
[..]
Onzin, iPhone4 is op vele gebieden goed, maar de accu is nu net iets waar hij niet op uitblinkt
Kom er maar in Retorprabi
Dit.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wtf? Juist wel! De iPhone 4 haalt makkelijk 1,5 dag bij gemiddeld gebruik. Ik heb zelf de DHD niet uitvoerig getest, maar ik hoor best veel klachten over de batterij (ik werk bij een telefoonwinkel) en over de iPhone hoor ik nooit klachten.
De iPhone haalt het einde van de dag altijd, ook al gebruik je hem best veel. Dat is bij de DHD wel anders.
Klopt, hij is gelijk aan de 'gewone' Desire, zoals al eerder gezegd, maar het verbruik van de iPhone is minder.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit.
Mijn vriendin heeft een 4, ik een normale desire. Zij gebruikt dat ding echt de godganse dag constant. En heeft 's avonds nog gewoon een flinke berg batterij over.
Ik heb de originele Desire en mag vaak in de middag al de telefoon aan de oplader leggen. Ik gebruik hem ook veel.
Je kunt echt niet zeggen dat de batterij van de DHD gelijk is aan die van de i4, dat is gewoon onzin.
De batterij is misschien wel gelijk qua pure mAh, maar de iPhone is wellicht ook gewoon zuiniger. Hoe dan ook, de iPhone gaat zeker een stuk langer mee dan alle andere smartphones, dat is juist een van de dingen waar de iPhone 4 echt een voordeel heeft.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit.
Mijn vriendin heeft een 4, ik een normale desire. Zij gebruikt dat ding echt de godganse dag constant. En heeft 's avonds nog gewoon een flinke berg batterij over.
Ik heb de originele Desire en mag vaak in de middag al de telefoon aan de oplader leggen. Ik gebruik hem ook veel.
Je kunt echt niet zeggen dat de batterij van de DHD gelijk is aan die van de i4, dat is gewoon onzin.
Waar tegenover staat dat de DHD weer zuiniger is dan de Desire, waardoor het elkaar weer opheft.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:18 schreef kikoooooo het volgende:
Ja en de batterij van de DHD is op zijn beurt weer minder dan die van de gewone desire.
Ik betwijfel of dat zo is. Heb je een bron?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar tegenover staat dat de DHD weer zuiniger is dan de Desire, waardoor het elkaar weer opheft.
75% van de energie gaat op aan het scherm bij mij, en aangezien de DHD een groot scherm heeft kan dat snel gaan. Ik moet hem iedere avond aan de lader leggen... maar dan heb ik wel internet altijd aan staan.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar tegenover staat dat de DHD weer zuiniger is dan de Desire, waardoor het elkaar weer opheft.
45 nm chip en software geoptimaliseerd, wat hem zuiniger maakt dan de Desire.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat zo is. Heb je een bron?
Volgens mij gaat een DHD ongeveer net zo lang mee als een normale Desire hoor.
En een 4,3" scherm i.p.v. 3,7". Wat hem weer minder zuinig maakt.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
45 nm chip en software geoptimaliseerd, wat hem zuiniger maakt dan de Desire.
En dat is ook zoquote:Op zondag 9 januari 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou er vanuit gaan dat een DHD bij normaal gebruik bijna leeg is voor het slapen gaan.
Klopt, het grotere scherm slurpt meer energie, ook omdat het geen amoled is (hoewel dat in de praktijk amper zuiniger schijnt te zijn), maar daar merk je alleen wat van als je puur kijkt naar de tijd dat je hem gebruikt. In standby zal hij even lang meegaan als de Desire, misschien wel langer, als ik Tweakers mag geloven.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
En een 4,3" scherm i.p.v. 3,7". Wat hem weer minder zuinig maakt.
Ik zou er vanuit gaan dat een DHD bij normaal gebruik bijna leeg is voor het slapen gaan. Dat is de tendens die ik opmaak, tenminste.
quote:
Buh, dat vind ik toch wel een nadeelquote:
Daarom heb ik op kantoor een oplader, in de auto een oplader en thuisquote:Op zondag 9 januari 2011 14:29 schreef Bravebart het volgende:
Buh, dat vind ik toch wel een nadeelAls ik dan een keer intensief bezig ben en niet voor het donker thuis ben, is m'n mobiel opeens op
Maar spammen wel heel GoT vol op hun mobiel met WiFi immer aan!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef kikoooooo het volgende:
Tweakers hebben geen vrienden, dus die whatsappen en twitteren weinig
Menu -> instellingen -> mobiele netwerken -> gegevensroaming (vinkje weghalen)quote:Op zondag 9 januari 2011 14:42 schreef DuTank het volgende:
Is er ergens een functie dat je geen internetverkeer hebt, als je in het buitenland bent?
Want ik had het laatst voor de zekerheid handmatig uitgezet en op de Touch HD had je daar een app voor die dat vrijwel automatisch tegen hield.
En dat vinkje kun je dus altijd uit laten?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Menu -> instellingen -> mobiele netwerken -> gegevensroaming (vinkje weghalen)
Dan maakt ie geen verbinding als je op een 'vreemd' netwerk zit. Heb je geen app voor nodig.
Niet, wel heel vaak gehoord dat het een koelkast is etc.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, hoe vaak hebben jullie de opmerking gehad: jezus, is dat een iPad ofzo?
Jep. Behalve als je Telfort hebt, want die 'roamen' op het KPN netwerk.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dat vinkje kun je dus altijd uit laten?
Ja ik hoor het dus heel vaak omdat mijn broertje, vader en vrienden hem zo noemenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet, wel heel vaak gehoord dat het een koelkast is etc.
Dan druk ik op "Ik ben aangemeld op de telefoon" en vervolgens blijft hij dus zoeken, maar vind nooit iets..quote:De geselecteerde telefoon kan verbinding maken met HTC Sense voor een completere beleving. Controleer hieronder uw telefoonnummer. Druk vervolgens op Verbinden met HTC Sense om door te gaan met de productregistratie. Het serienummer en andere gegevens van de telefoon worden opgeslagen in het online account.
Voor het beste resultaat zorgt u dat de telefoon volledig is opgeladen en met een sterk signaal verbonden is met het netwerk en internet.
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, hoe vaak hebben jullie de opmerking gehad: jezus, is dat een iPad ofzo?
koelkast en baksteen (vanwege het gewicht) krijg ik ook wel vaak te horenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet, wel heel vaak gehoord dat het een koelkast is etc.
Home 1 - Leegquote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Markster het volgende:
Zat net even in het topic in tweakers, over andere homescreens enzo.
Gebruiken jullie nou gewoon HTC Sense, of hebben jullie ook allemaal andere launchers geinstalleerd?
Ik heb het eigenlijk allemaal heel standaard;
home 1 - HTC twitter widget
home 2 - HTC Photo Gallery
Home 3 - Losse shortcuts
Home 4 (hoofd) HTC Clock bovenaan, 4 shortcuts (gmail, messages, market en camera) en HTC agenda
Home 5 - HTC People Widget
Home 6 - HTC Bookmarks Widget
Home 7 - Google Translate en 8 knoppen voor aan / uit van wifi / gps / bluetooth etc.
Als mensen zeggen wat een koelkast, zeg ik altijd: het is wel zo'n amerikaanse koelkast, met ijsblokjes enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
koelkast en baksteen (vanwege het gewicht) krijg ik ook wel vaak te horen
Ik weet niet hoe, bij mij deed hij vanaf het begin zijn werk...quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand mij nog even helpen met dat HTC Sense gezeik? Wil dat namelijk wel geactiveerd hebben
Spaar je de moeite, bij mij werkt het na 1 maand proberen nog steeds niet. En er zijn wel meerdere lotgenotenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand mij nog even helpen met dat HTC Sense gezeik? Wil dat namelijk wel geactiveerd hebben
En wat is hiervan de reden?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Spaar je de moeite, bij mij werkt het na 1 maand proberen nog steeds niet. En er zijn wel meerdere lotgenoten
En dat heb ik soms ook, zeeeeeeeeeer vervelendquote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef DuTank het volgende:
Oh god, ik krijg Touch HD flashbacks... Soms krijg ik gewoon geen melding van een sms..
ik heb een account gemaakt, netjes de verificatie gedaan en toen geprobeerd met "Ik ben aangemeld op de telefoon" maar dat blijft ook rustig ure lopenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef DuTank het volgende:
Ik kan het gewoon niet activeren via htcsense.com
Je moet dan allerlei gegevens invullen (volgens mij heb ik dat gewoon goed gedaan) en dan druk je vervolgens op een knop die het zou moeten gaan activeren, maar dat blijft non-stop doorgaan, al laat ik die pagina 10 uur aan staan, dan nog is het niet geactiveerd..
dat dusquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een account gemaakt, netjes de verificatie gedaan en toen geprobeerd met "Ik ben aangemeld op de telefoon" maar dat blijft ook rustig ure lopen
Volgens mij verbruikt Wifi niet veel accucapaciteit meer tegenwoordig. Bij mij is het volgens de statistieken uiteindelijk 4% of 5% van het totaalverbruik.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar spammen wel heel GoT vol op hun mobiel met WiFi immer aan!
Terwijl je het altijd aan hebt staan?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij verbruikt Wifi niet veel accucapaciteit meer tegenwoordig. Bij mij is het volgens de statistieken uiteindelijk 4% of 5% van het totaalverbruik.
dus om stroom te besparen de wifi uitzetten als je niet thuis bent?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef delano.888 het volgende:
Als je onderweg bent en alle internet gaat dus gewoon via de 3g omdat wifi niet verbonden is, maak je dubbel stroomgebruik, 3g en de wifi die constant aan het zoeken is naar netwerken.
Als je thuis bent en de wifi is verbonden is de 3g zo goed als uit.
Nee goh, had je dat zelf niet kunnen bedenken?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus om stroom te besparen de wifi uitzetten als je niet thuis bent?
Yep.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus om stroom te besparen de wifi uitzetten als je niet thuis bent?
Ja. Ben de afgelopen week ziek thuis geweest dus eigenlijk altijd WIFI aan en toestel behoorlijk intensief gebruikt.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terwijl je het altijd aan hebt staan?
Spannendquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE heeft Whatsapp geïnstalleerd...
Zomaar?!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef -J-D- het volgende:
Hmmmz, m'n DHD is aan het prutsen met de SD-kaart...
"SD-kaart onverwacht verwijderd" enz. Daarna wordt de kaart niet herkend. Opnieuw plaatsen of reboot levert niets op. In het verleden ook wel eens gehad en toen herkende het toestel de SD-kaart een paar dagen later wel, zonder dat ik iets gedaan heb.
Bagger.
Lijkt dus een bekend probleem na de laatste update, maar heb geen oplossing gevonden.
Power Toolbaar is een app?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Cryothic het volgende:
ik heb op m'n homescreen die power-toolbar widget gezet.
Kan je met 1 druk op de knop de wifi, bluetooth, gps, sync en scherm-helderheid instellen.
Echt ideaal
Zomaar.quote:
Meer dan 5 dat is zekerquote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef TopGear90 het volgende:
Ik verwacht mijn DHD dinsdag en ben al aan het rondkijken naar apps![]()
Nu vroeg ik mij af hoeveel apps er eigenlijk op kunnen zonder dat er lag is?
Op mijn vorige HTC met WM 6.5 () kon ik er hoogstens 5 installeren en dan was het gewoon niet meer handelbaar...
In die wat ik had ookquote:Op zondag 9 januari 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meer dan 5 dat is zekerEr zit een 8 gb sd kaartje in...
In winmo 6.5 kan je best 50 apps installeren hoor, je moet ze alleen wel afsluiten nadat je ze gebruikt hebquote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef TopGear90 het volgende:
[..]
In die wat ik had ook![]()
Maar dus al heb je 30 apps, je voelt niet dat hij trager reageert ofzo?
Labyrinth Lite in 3D-modus of Hungry Shark spelen bijvoorbeeld!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef DuTank het volgende:
Uhm, waarom zit je thuis intensief op je telefoon te internetten als je ook zo iets als computers hebt?
Alleen liep je geheugen dan wel helemaal vol, wat weer funest was voor je accuduur/snelheid. Is dat bij Android beter of heb je daar ook het vollopend geheugen probleem?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In winmo 6.5 kan je best 50 apps installeren hoor, je moet ze alleen wel afsluiten nadat je ze gebruikt heb
Nee, je geheugen loopt niet vol als je ze AFSLUIT.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen liep je geheugen dan wel helemaal vol, wat weer funest was voor je accuduur/snelheid. Is dat bij Android beter of heb je daar ook het vollopend geheugen probleem?
Aan te bevelen vind ik de Task Manager / File Manager van het Adao Team.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen liep je geheugen dan wel helemaal vol, wat weer funest was voor je accuduur/snelheid. Is dat bij Android beter of heb je daar ook het vollopend geheugen probleem?
Uuh jawel.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, je geheugen loopt niet vol als je ze AFSLUIT.
Dr was een optie voor, dat kruisje zo ook echt afsloot, en niet alleen verkleinde. Dan ging alles gewoon goed.
Ok, dat is fijn om te wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aan te bevelen vind ik de Task Manager / File Manager van het Adao Team.![]()
Zeker die eerste, daarmee kun je de items automatisch laten killen en heb je genoeg controle over door uitzonderingen aan te maken etc.
Wil je even langskomen en mijn HD2 met 82 apps zien die vloeiend loopt? Mag best hoor.quote:
Neehoor, ik heb het met mijn HD zelf ondervonden.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil je even langskomen en mijn HD2 met 82 apps zien die vloeiend loopt? Mag best hoor.
Ja, die.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, een widget. Energiebeheer heet ie volgens mij.
Een Touch HD moet je inderdaad regelmatig rebooten omdat anders het geheugen vol loopt.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Bravebart het volgende:
Neehoor, ik heb het met mijn HD zelf ondervonden.
Hangt dat niet van je launcher af? Ik kan t, maar gebruik adwlauncher.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef Trafasi het volgende:
Iemand enig idee hoe ik applicaties/widgets kan hernoemen? Ik dacht het laatst gevonden te hebben, maar krijg het niet meer voor elkaar![]()
quote:
Wat is het nut van zo'n launcher?quote:
Ik vind die 4d app drawer wel heel geliktquote:Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat is het nut van zo'n launcher?
Die 7 homescreens is standaard bij HTC Sense, en dat je effecten kan kiezen kan me niet heel veel boeien eigenlijk. Zijn er verder dan nog (grote, want hij kost wel 4 dollar) pluspunten?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, een widget. Energiebeheer heet ie volgens mij.
oke, thanks!!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, die.
Power Dashboard (zit bij je widgets onder "instellingen") heb je ook nog, zitten net even wat andere knoppen op.
die kwam ik laatst ook ergens tegen, lijkt me ook errug tofquote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Tering wat is ninjump toch verslavend btw
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef APK het volgende:
[..]
Yup.
About phone --> System software updates --> Scheduled check (staat aangevinkt) --> check now.
Your phone is up to date, no updates available.
Ik niet, wacht gingerbread nog even af.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie heeft er een ROM op staan?
Ik weet het niet, ik heb geen problemen met SD-kaart na de update...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:45 schreef TopGear90 het volgende:
Is het nodig om voorzichtig te zijn met het updaten van een nieuwe DHD met als doel het levend houden van de SD-kaart? (wat een zin)
* ReMcOrE heeft ook geen problemen gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen problemen met SD-kaart na de update...
Heb je al whatsapp?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE heeft ook geen problemen gehad
heb maar 1 kameraad die het heeft en daar heb ik nog geen reactie van op mijn berichtjequote:
haha minderquote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb maar 1 kameraad die het heeft en daar heb ik nog geen reactie van op mijn berichtje
Ik snap niet waar de mensen over zeurenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Morgen om 13/15 uur krijg ik mijn eerste HTC ooit
Ga van de Iphone 3G naar de HTC, kan echt niet wachten.
Hoe vinden jullie de audio? Lees op verschillende reviews dat het niet zo goed klinkt, heb dan wel een goede koptelefoon.
Goede koptelefoon + SRS = eargasmquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe vinden jullie de audio? Lees op verschillende reviews dat het niet zo goed klinkt, heb dan wel een goede koptelefoon.
Iemand?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Heb ik ook last van
Al een oplossing gevonden? Handmatig downloaden ofzo?
Heb Android versie 2.2
Softwarenummer: 1.32.405.6
Als ik handmatig de update opvraag zegt 'ie nog steeds dat 'ie up to date is.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Kanariegeel het volgende:
Iemand?
Als ik zoek op Google lijken weinig andere mensen dit probleem te hebben...
Hij kan de automatische update niet vinden. Het hoort dit te zijn:quote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waar het over gaat?
Zoals ik zei, ik wilde een voorzichtig begin maken, maar na de update naar Android 2.2.1 is dat (momenteel) niet meer mogelijk (iig niet met VISIONary)quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij klinkt het prima. Ben ook geen ontzettende audiofiel, maar wel muziekliefhebber, en met mijn Sennheiser headphones klinkt het prima.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Thxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef Cryothic het volgende:
Nog even terug komend op het zoomen tijdens filmen vraagje in het vorige topic:
[..]
[..]
Het viel mij op dat ik niet in kan zoomen als ik in HD film. (ergens ook logisch, aangezien het digitale zoom is).
Als ik hem op de standaard laat (800x400 ofzo, of 800x480) dan kan ik wel inzoomen.
Het kan met het schuifje, en met de volume-knoppen.
Waarom zou je Locations Premium gebruiken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
Hoelang hebben jullie een abonnement voor Locations Premium? (Route 66 kaarten)
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik handmatig de update opvraag zegt 'ie nog steeds dat 'ie up to date is.
Heb de update wel een keer geweigerd toen ik in het buitenland zat.
Volgens mij is die update teruggetrokken, omdat ie SD kaarten sloopt. En van gesloopte SD kaarten hebben meerdere mensnen last hier?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Heb ik ook last van
Al een oplossing gevonden? Handmatig downloaden ofzo?
Heb Android versie 2.2
Softwarenummer: 1.32.405.6
Locaties Premium is van Route 66 en heeft off-line kaarten en nog véél meer in hun shop. Er zit een maand gratis gebruik bij de HDH maar ik heb dit al weten te verlengen met 2 maanden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom zou je Locations Premium gebruiken?
Je hebt gratis de gewone Locations, en gratis Google Navigatie.
Of heeft Locations Premium heel veel voordelen?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef kikoooooo het volgende:
Tip: Sygic aura
overal gratis te downloaden.
Ziet er goed uit...quote:
Ze zijn al een eind op wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
[mobile] TouchPhone forum layout voor smartphones #4
ff checkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef kikoooooo het volgende:
Door Wenen in 3D!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef kikoooooo het volgende:
ik heb geroot en een costum rom draaien.. Hoezo?!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nieuwsgierig en ik vraag me af of het echt sneller is enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik heb geroot en een costum rom draaien.. Hoezo?!
Heb je wel een Sense rom?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef the_critic het volgende:
ligt aan welke rom je gebruikt. De mijne is niet perse sneller, maar wel zonder al die vervelende voorgeinstalleerde apps. (ik gebruik geen facebook, twitter, of aandelenkoersen)
maar je hebt ook inderdaad wel roms die overclocken en sneller zijn dus ja. Goed zoeken dan is er genoeg leuks te vinden. Voor elk wat wils..
Hm, ik kan ze niet vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef the_critic het volgende:
ja heb wel een sense rom. de meeste zijn eigenlijk wel op sense gebaseerd
Zeker, XDA is geweldig wat dat betreft.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef the_critic het volgende:
xda forum staat er vol mee..
staat ook genoeg info om veilig te rooten. Ben zelf ook zeker geen nerd, dus ook voor mij is het iedere keer weer spannend, maar ben er wel happy mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |