Menu -> instellingen -> mobiele netwerken -> gegevensroaming (vinkje weghalen)quote:Op zondag 9 januari 2011 14:42 schreef DuTank het volgende:
Is er ergens een functie dat je geen internetverkeer hebt, als je in het buitenland bent?
Want ik had het laatst voor de zekerheid handmatig uitgezet en op de Touch HD had je daar een app voor die dat vrijwel automatisch tegen hield.
En dat vinkje kun je dus altijd uit laten?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Menu -> instellingen -> mobiele netwerken -> gegevensroaming (vinkje weghalen)
Dan maakt ie geen verbinding als je op een 'vreemd' netwerk zit. Heb je geen app voor nodig.
Niet, wel heel vaak gehoord dat het een koelkast is etc.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, hoe vaak hebben jullie de opmerking gehad: jezus, is dat een iPad ofzo?
Jep. Behalve als je Telfort hebt, want die 'roamen' op het KPN netwerk.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dat vinkje kun je dus altijd uit laten?
Ja ik hoor het dus heel vaak omdat mijn broertje, vader en vrienden hem zo noemenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet, wel heel vaak gehoord dat het een koelkast is etc.
Dan druk ik op "Ik ben aangemeld op de telefoon" en vervolgens blijft hij dus zoeken, maar vind nooit iets..quote:De geselecteerde telefoon kan verbinding maken met HTC Sense voor een completere beleving. Controleer hieronder uw telefoonnummer. Druk vervolgens op Verbinden met HTC Sense om door te gaan met de productregistratie. Het serienummer en andere gegevens van de telefoon worden opgeslagen in het online account.
Voor het beste resultaat zorgt u dat de telefoon volledig is opgeladen en met een sterk signaal verbonden is met het netwerk en internet.
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, hoe vaak hebben jullie de opmerking gehad: jezus, is dat een iPad ofzo?
koelkast en baksteen (vanwege het gewicht) krijg ik ook wel vaak te horenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet, wel heel vaak gehoord dat het een koelkast is etc.
Home 1 - Leegquote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Markster het volgende:
Zat net even in het topic in tweakers, over andere homescreens enzo.
Gebruiken jullie nou gewoon HTC Sense, of hebben jullie ook allemaal andere launchers geinstalleerd?
Ik heb het eigenlijk allemaal heel standaard;
home 1 - HTC twitter widget
home 2 - HTC Photo Gallery
Home 3 - Losse shortcuts
Home 4 (hoofd) HTC Clock bovenaan, 4 shortcuts (gmail, messages, market en camera) en HTC agenda
Home 5 - HTC People Widget
Home 6 - HTC Bookmarks Widget
Home 7 - Google Translate en 8 knoppen voor aan / uit van wifi / gps / bluetooth etc.
Als mensen zeggen wat een koelkast, zeg ik altijd: het is wel zo'n amerikaanse koelkast, met ijsblokjes enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
koelkast en baksteen (vanwege het gewicht) krijg ik ook wel vaak te horen
Ik weet niet hoe, bij mij deed hij vanaf het begin zijn werk...quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand mij nog even helpen met dat HTC Sense gezeik? Wil dat namelijk wel geactiveerd hebben
Spaar je de moeite, bij mij werkt het na 1 maand proberen nog steeds niet. En er zijn wel meerdere lotgenotenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand mij nog even helpen met dat HTC Sense gezeik? Wil dat namelijk wel geactiveerd hebben
En wat is hiervan de reden?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Spaar je de moeite, bij mij werkt het na 1 maand proberen nog steeds niet. En er zijn wel meerdere lotgenoten
En dat heb ik soms ook, zeeeeeeeeeer vervelendquote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef DuTank het volgende:
Oh god, ik krijg Touch HD flashbacks... Soms krijg ik gewoon geen melding van een sms..
ik heb een account gemaakt, netjes de verificatie gedaan en toen geprobeerd met "Ik ben aangemeld op de telefoon" maar dat blijft ook rustig ure lopenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef DuTank het volgende:
Ik kan het gewoon niet activeren via htcsense.com
Je moet dan allerlei gegevens invullen (volgens mij heb ik dat gewoon goed gedaan) en dan druk je vervolgens op een knop die het zou moeten gaan activeren, maar dat blijft non-stop doorgaan, al laat ik die pagina 10 uur aan staan, dan nog is het niet geactiveerd..
dat dusquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een account gemaakt, netjes de verificatie gedaan en toen geprobeerd met "Ik ben aangemeld op de telefoon" maar dat blijft ook rustig ure lopen
Volgens mij verbruikt Wifi niet veel accucapaciteit meer tegenwoordig. Bij mij is het volgens de statistieken uiteindelijk 4% of 5% van het totaalverbruik.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar spammen wel heel GoT vol op hun mobiel met WiFi immer aan!
Terwijl je het altijd aan hebt staan?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij verbruikt Wifi niet veel accucapaciteit meer tegenwoordig. Bij mij is het volgens de statistieken uiteindelijk 4% of 5% van het totaalverbruik.
dus om stroom te besparen de wifi uitzetten als je niet thuis bent?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef delano.888 het volgende:
Als je onderweg bent en alle internet gaat dus gewoon via de 3g omdat wifi niet verbonden is, maak je dubbel stroomgebruik, 3g en de wifi die constant aan het zoeken is naar netwerken.
Als je thuis bent en de wifi is verbonden is de 3g zo goed als uit.
Nee goh, had je dat zelf niet kunnen bedenken?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus om stroom te besparen de wifi uitzetten als je niet thuis bent?
Yep.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus om stroom te besparen de wifi uitzetten als je niet thuis bent?
Ja. Ben de afgelopen week ziek thuis geweest dus eigenlijk altijd WIFI aan en toestel behoorlijk intensief gebruikt.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terwijl je het altijd aan hebt staan?
Spannendquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE heeft Whatsapp geïnstalleerd...
Zomaar?!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef -J-D- het volgende:
Hmmmz, m'n DHD is aan het prutsen met de SD-kaart...
"SD-kaart onverwacht verwijderd" enz. Daarna wordt de kaart niet herkend. Opnieuw plaatsen of reboot levert niets op. In het verleden ook wel eens gehad en toen herkende het toestel de SD-kaart een paar dagen later wel, zonder dat ik iets gedaan heb.
Bagger.
Lijkt dus een bekend probleem na de laatste update, maar heb geen oplossing gevonden.
Power Toolbaar is een app?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Cryothic het volgende:
ik heb op m'n homescreen die power-toolbar widget gezet.
Kan je met 1 druk op de knop de wifi, bluetooth, gps, sync en scherm-helderheid instellen.
Echt ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |