quote:
Het viel mij op dat ik niet in kan zoomen als ik in HD film. (ergens ook logisch, aangezien het digitale zoom is).quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat schuifbalkje zie ik alleen maar bij foto's nemen, niet bij filmen
Dat zeg ik: 'Is niet helemaal hetzelfde', dat behoort daar dan ook zeker toe.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar bellen kan je hier niet met een thunderbolt.
Ik zit in hetzelfde pakket, twijfel tussen de DHD of I-phone 4, maar zou liever voor de DHD gaan als er duidelijk argumenten voor zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezenMag verlengen per 23 januari (of nu al overstappen) en zit sterk te denken om een DHD te gaan kopen
Alleen ja, toch twijfels!
Het grote scherm is awesomequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef hoogie123 het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde pakket, twijfel tussen de DHD of I-phone 4, maar zou liever voor de DHD gaan als er duidelijk argumenten voor zijn.
Ja, ik wil eigenlijk wel eens een vergelijking zien qua snelheid, want de DHD wordt altijd alleen maar met andere toestellen vergelekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef hoogie123 het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde pakket, twijfel tussen de DHD of I-phone 4, maar zou liever voor de DHD gaan als er duidelijk argumenten voor zijn.
Awesome qua grootte ja, de kwaliteit van het scherm van de iPhone is weer beter vind ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het grote scherm is awesome
Ga ik ook zeker doen volgende week, ff pielenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga er mee spelen in een telefoonwinkel zou ik zeggen.
Ik zat ook te twijfelen tussen iPhone en HTC, ben uiteindelijk voor de DHD gegaan en heb er geen moment spijt van!
Met iPhone zit je vast met iTunes, tenzij je hem jailbreakt en dat slaat nergens op, dan gaat toch het hele iPhone-iTunes principe weg?
Als je wel iTunes gebruikt dan kun je via iSyncr heel eenvoudig je muziek syncen met itunes. Kost wel paar euro, maar dan werkt het zonder gezeur.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen volgende week, ff pielen
En ik heb (ook) een Mac, dus dat probleem heb ik niet
Een collega van mij heeft ook de DHD maar bij hem loopt de sluiting van het klepje niet zo goed als bij mij bij, hangt denk ik ook echt van hoe je zelf er mee om gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen volgende week, ff pielen
En ik heb (ook) een Mac, dus dat probleem heb ik niet
Hoe zit het tegenwoordig met de bouwkwaliteit trouwens? Qua kiertjes en (camera)afwerking...
Valt toch mee qua snelheid?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je wel iTunes gebruikt dan kun je via iSyncr heel eenvoudig je muziek syncen met itunes. Kost wel paar euro, maar dan werkt het zonder gezeur.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het syncen stuk trager gaat dan met de iPhone. Daar heb ik me wel op verkeken. Dat kan dus frustrerend zijn als je vaak en snel muziek wilt syncen.
Ik heb een iPod voor muziek, dus het enige syncen wat ik doe is contacten en agendaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je wel iTunes gebruikt dan kun je via iSyncr heel eenvoudig je muziek syncen met itunes. Kost wel paar euro, maar dan werkt het zonder gezeur.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het syncen stuk trager gaat dan met de iPhone. Daar heb ik me wel op verkeken. Dat kan dus frustrerend zijn als je vaak en snel muziek wilt syncen.
Mmh, ik haal dat ding er in de winkel wel ff uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft ook de DHD maar bij hem loopt de sluiting van het klepje niet zo goed als bij mij bij, hangt denk ik ook echt van hoe je zelf er mee om gaat.
De camera is gewoon primaGeen problemen mee.
Goed planquote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een iPod voor muziek, dus het enige syncen wat ik doe is contacten en agenda
[..]
Mmh, ik haal dat ding er in de winkel wel ff uit
Mwah.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt toch mee qua snelheid?
Dan loop je wel de hele tijd met 2 apparaten te slepen. Daar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een iPod voor muziek, dus het enige syncen wat ik doe is contacten en agenda
Ik loop nog steeds met twee apparaten te slepen hehehehe, ik kan gewoon geen afstand nemen van mn ipodjequote:Op zondag 9 januari 2011 00:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dan loop je wel de hele tijd met 2 apparaten te slepen. Daar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt.
Oke fijnquote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Bigboss407 het volgende:
Er zijn nu 3 soorten telefoons.
1. Iphones
2. Blackberry's
3. Iphone wannabe's
HTC= Iphone Wannebee.
Doei Trol !quote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Bigboss407 het volgende:
Er zijn nu 3 soorten telefoons.
1. Iphones
2. Blackberry's
3. Iphone wannabe's
HTC= Iphone Wannebee.
Wat nou Trolquote:
iPhonefanboyyyyquote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef Bigboss407 het volgende:
[..]
Wat nou Trol.
Ik gaf alleen een andere kijk op de hedendaagse smartphones.
True, don't worry ga niet lopen trollen...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BB
Oke genoeg over die 3 merken, dit topic gaat over de Desire HD!
Moet het echt elke avond? Ik moet mijn Touch HD ook wel elke dag opladen als ik hem intensief gebruik, maar met alleen wat smsen doe ik er wel 2 dagen mee. In het buitenland wel een dag of 4quote:Op zondag 9 januari 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Verder heb ik niet echt punten waarvan ik denk, damn had ik maar wat anders gekozen. Ik kan zelfs met de accu levenIn het begin is het wel wennen om hem elke avond op te laden, maar das nu een gewoonte geworden...
Ja, dat dusquote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds met twee apparaten te slepen hehehehe, ik kan gewoon geen afstand nemen van mn ipodje
Ja nee niet elke avond, mijn staat al 2 dagen aan, heb er mee zitten internetten en smsen en dagelijkse dingetjes gewoonquote:Op zondag 9 januari 2011 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet het echt elke avond? Ik moet mijn Touch HD ook wel elke dag opladen als ik hem intensief gebruik, maar met alleen wat smsen doe ik er wel 2 dagen mee. In het buitenland wel een dag of 4
Veel langer is best overdrevenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef static het volgende:
Sinds die nieuwe firmware en als je wifi uitzet gaat hij veel langer mee dan één dag.
Ooooooh, chillquote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nee niet elke avond, mijn staat al 2 dagen aan, heb er mee zitten internetten en smsen en dagelijkse dingetjes gewoon
Niet waar :p kijk maar naar de afmetingen en intern geheugen is bij de ene groterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Dit dus. ;') zijn allemaal dezelfde, alleen voor Amerika / andere netwerken
Iphone 4 accu is vele malen sterkerquote:Op zondag 9 januari 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
iPhone accu is ook hetzelfde geloof ik.. Iedereen laadt zn telefoon dagelijks op tegenwoordig.
Oh ok sorry.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Iphone 4 accu is vele malen sterker
Zelfde pakket en ben voor de dhd gegaan, ontvang hem donderdag. IPhone 4 is echt minder dan de dhd, in alle opzichten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef hoogie123 het volgende:
[..]
Niet waarquote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Grappig, ik ben nog geen een iPhone bezitter tegengekomen die me daar in gelijk gafquote:Op zondag 9 januari 2011 03:15 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zelfde pakket en ben voor de dhd gegaan, ontvang hem donderdag. IPhone 4 is echt minder dan de dhd, in alle opzichten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Niet waar
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=5493&ch=1#3
Wut, ziet dat er echt zo uit?!quote:Op zondag 9 januari 2011 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via: Angry Birds voor BlackBerry
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut, ziet dat er echt zo uit?!
Onzin, de Desire had een 1400 mAh accu en de iPhone 4 een 1420 mAh accu, dus die zijn allebei even sterk. De iPhone is alleen een stukje zuiniger, door z'n scherm en wat softwarematige handigheidjes. In praktijk doe je met allebei de toestellen ongeveer 2 dagen, bij gemiddeld gebruik.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Wow, 2 zinnen over de accu in die review
De accu van de iphone 4 is vele malen beter dan die van de desire en dus automatisch ook beter dan dier van de desire hd.
Onzin, iPhone4 is op vele gebieden goed, maar de accu is nu net iets waar hij niet op uitblinktquote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jepquote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus eigenlijk moeten gewoon een DHD aanschaffen
Dat is wel een hele makkelijke conclusiequote:Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus eigenlijk moeten gewoon een DHD aanschaffen
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via: Angry Birds voor BlackBerry
Ja besteld maar komt pas begin van de week hier in huis dus dan kan ik even objectief bekijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is wel een hele makkelijke conclusie![]()
Maaruh, jouw vriending had er toch al 1?
Ah, ik dacht dat ze hem al had! Dan wacht ik daar sowieso nog even opquote:Op zondag 9 januari 2011 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja besteld maar komt pas begin van de week hier in huis dus dan kan ik even objectief bekijken
Wtf? Juist wel! De iPhone 4 haalt makkelijk 1,5 dag bij gemiddeld gebruik. Ik heb zelf de DHD niet uitvoerig getest, maar ik hoor best veel klachten over de batterij (ik werk bij een telefoonwinkel) en over de iPhone hoor ik nooit klachten.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:38 schreef Alxander het volgende:
[..]
Onzin, iPhone4 is op vele gebieden goed, maar de accu is nu net iets waar hij niet op uitblinkt
Kom er maar in Retorprabi
Dit.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wtf? Juist wel! De iPhone 4 haalt makkelijk 1,5 dag bij gemiddeld gebruik. Ik heb zelf de DHD niet uitvoerig getest, maar ik hoor best veel klachten over de batterij (ik werk bij een telefoonwinkel) en over de iPhone hoor ik nooit klachten.
De iPhone haalt het einde van de dag altijd, ook al gebruik je hem best veel. Dat is bij de DHD wel anders.
Klopt, hij is gelijk aan de 'gewone' Desire, zoals al eerder gezegd, maar het verbruik van de iPhone is minder.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit.
Mijn vriendin heeft een 4, ik een normale desire. Zij gebruikt dat ding echt de godganse dag constant. En heeft 's avonds nog gewoon een flinke berg batterij over.
Ik heb de originele Desire en mag vaak in de middag al de telefoon aan de oplader leggen. Ik gebruik hem ook veel.
Je kunt echt niet zeggen dat de batterij van de DHD gelijk is aan die van de i4, dat is gewoon onzin.
De batterij is misschien wel gelijk qua pure mAh, maar de iPhone is wellicht ook gewoon zuiniger. Hoe dan ook, de iPhone gaat zeker een stuk langer mee dan alle andere smartphones, dat is juist een van de dingen waar de iPhone 4 echt een voordeel heeft.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit.
Mijn vriendin heeft een 4, ik een normale desire. Zij gebruikt dat ding echt de godganse dag constant. En heeft 's avonds nog gewoon een flinke berg batterij over.
Ik heb de originele Desire en mag vaak in de middag al de telefoon aan de oplader leggen. Ik gebruik hem ook veel.
Je kunt echt niet zeggen dat de batterij van de DHD gelijk is aan die van de i4, dat is gewoon onzin.
Waar tegenover staat dat de DHD weer zuiniger is dan de Desire, waardoor het elkaar weer opheft.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:18 schreef kikoooooo het volgende:
Ja en de batterij van de DHD is op zijn beurt weer minder dan die van de gewone desire.
Ik betwijfel of dat zo is. Heb je een bron?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar tegenover staat dat de DHD weer zuiniger is dan de Desire, waardoor het elkaar weer opheft.
75% van de energie gaat op aan het scherm bij mij, en aangezien de DHD een groot scherm heeft kan dat snel gaan. Ik moet hem iedere avond aan de lader leggen... maar dan heb ik wel internet altijd aan staan.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar tegenover staat dat de DHD weer zuiniger is dan de Desire, waardoor het elkaar weer opheft.
45 nm chip en software geoptimaliseerd, wat hem zuiniger maakt dan de Desire.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat zo is. Heb je een bron?
Volgens mij gaat een DHD ongeveer net zo lang mee als een normale Desire hoor.
En een 4,3" scherm i.p.v. 3,7". Wat hem weer minder zuinig maakt.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
45 nm chip en software geoptimaliseerd, wat hem zuiniger maakt dan de Desire.
En dat is ook zoquote:Op zondag 9 januari 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou er vanuit gaan dat een DHD bij normaal gebruik bijna leeg is voor het slapen gaan.
Klopt, het grotere scherm slurpt meer energie, ook omdat het geen amoled is (hoewel dat in de praktijk amper zuiniger schijnt te zijn), maar daar merk je alleen wat van als je puur kijkt naar de tijd dat je hem gebruikt. In standby zal hij even lang meegaan als de Desire, misschien wel langer, als ik Tweakers mag geloven.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
En een 4,3" scherm i.p.v. 3,7". Wat hem weer minder zuinig maakt.
Ik zou er vanuit gaan dat een DHD bij normaal gebruik bijna leeg is voor het slapen gaan. Dat is de tendens die ik opmaak, tenminste.
quote:
Buh, dat vind ik toch wel een nadeelquote:
Daarom heb ik op kantoor een oplader, in de auto een oplader en thuisquote:Op zondag 9 januari 2011 14:29 schreef Bravebart het volgende:
Buh, dat vind ik toch wel een nadeelAls ik dan een keer intensief bezig ben en niet voor het donker thuis ben, is m'n mobiel opeens op
Maar spammen wel heel GoT vol op hun mobiel met WiFi immer aan!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef kikoooooo het volgende:
Tweakers hebben geen vrienden, dus die whatsappen en twitteren weinig
Menu -> instellingen -> mobiele netwerken -> gegevensroaming (vinkje weghalen)quote:Op zondag 9 januari 2011 14:42 schreef DuTank het volgende:
Is er ergens een functie dat je geen internetverkeer hebt, als je in het buitenland bent?
Want ik had het laatst voor de zekerheid handmatig uitgezet en op de Touch HD had je daar een app voor die dat vrijwel automatisch tegen hield.
En dat vinkje kun je dus altijd uit laten?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Menu -> instellingen -> mobiele netwerken -> gegevensroaming (vinkje weghalen)
Dan maakt ie geen verbinding als je op een 'vreemd' netwerk zit. Heb je geen app voor nodig.
Niet, wel heel vaak gehoord dat het een koelkast is etc.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, hoe vaak hebben jullie de opmerking gehad: jezus, is dat een iPad ofzo?
Jep. Behalve als je Telfort hebt, want die 'roamen' op het KPN netwerk.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dat vinkje kun je dus altijd uit laten?
Ja ik hoor het dus heel vaak omdat mijn broertje, vader en vrienden hem zo noemenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet, wel heel vaak gehoord dat het een koelkast is etc.
Dan druk ik op "Ik ben aangemeld op de telefoon" en vervolgens blijft hij dus zoeken, maar vind nooit iets..quote:De geselecteerde telefoon kan verbinding maken met HTC Sense voor een completere beleving. Controleer hieronder uw telefoonnummer. Druk vervolgens op Verbinden met HTC Sense om door te gaan met de productregistratie. Het serienummer en andere gegevens van de telefoon worden opgeslagen in het online account.
Voor het beste resultaat zorgt u dat de telefoon volledig is opgeladen en met een sterk signaal verbonden is met het netwerk en internet.
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, hoe vaak hebben jullie de opmerking gehad: jezus, is dat een iPad ofzo?
koelkast en baksteen (vanwege het gewicht) krijg ik ook wel vaak te horenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet, wel heel vaak gehoord dat het een koelkast is etc.
Home 1 - Leegquote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Markster het volgende:
Zat net even in het topic in tweakers, over andere homescreens enzo.
Gebruiken jullie nou gewoon HTC Sense, of hebben jullie ook allemaal andere launchers geinstalleerd?
Ik heb het eigenlijk allemaal heel standaard;
home 1 - HTC twitter widget
home 2 - HTC Photo Gallery
Home 3 - Losse shortcuts
Home 4 (hoofd) HTC Clock bovenaan, 4 shortcuts (gmail, messages, market en camera) en HTC agenda
Home 5 - HTC People Widget
Home 6 - HTC Bookmarks Widget
Home 7 - Google Translate en 8 knoppen voor aan / uit van wifi / gps / bluetooth etc.
Als mensen zeggen wat een koelkast, zeg ik altijd: het is wel zo'n amerikaanse koelkast, met ijsblokjes enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
koelkast en baksteen (vanwege het gewicht) krijg ik ook wel vaak te horen
Ik weet niet hoe, bij mij deed hij vanaf het begin zijn werk...quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand mij nog even helpen met dat HTC Sense gezeik? Wil dat namelijk wel geactiveerd hebben
Spaar je de moeite, bij mij werkt het na 1 maand proberen nog steeds niet. En er zijn wel meerdere lotgenotenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand mij nog even helpen met dat HTC Sense gezeik? Wil dat namelijk wel geactiveerd hebben
En wat is hiervan de reden?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Spaar je de moeite, bij mij werkt het na 1 maand proberen nog steeds niet. En er zijn wel meerdere lotgenoten
En dat heb ik soms ook, zeeeeeeeeeer vervelendquote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef DuTank het volgende:
Oh god, ik krijg Touch HD flashbacks... Soms krijg ik gewoon geen melding van een sms..
ik heb een account gemaakt, netjes de verificatie gedaan en toen geprobeerd met "Ik ben aangemeld op de telefoon" maar dat blijft ook rustig ure lopenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef DuTank het volgende:
Ik kan het gewoon niet activeren via htcsense.com
Je moet dan allerlei gegevens invullen (volgens mij heb ik dat gewoon goed gedaan) en dan druk je vervolgens op een knop die het zou moeten gaan activeren, maar dat blijft non-stop doorgaan, al laat ik die pagina 10 uur aan staan, dan nog is het niet geactiveerd..
dat dusquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een account gemaakt, netjes de verificatie gedaan en toen geprobeerd met "Ik ben aangemeld op de telefoon" maar dat blijft ook rustig ure lopen
Volgens mij verbruikt Wifi niet veel accucapaciteit meer tegenwoordig. Bij mij is het volgens de statistieken uiteindelijk 4% of 5% van het totaalverbruik.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar spammen wel heel GoT vol op hun mobiel met WiFi immer aan!
Terwijl je het altijd aan hebt staan?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij verbruikt Wifi niet veel accucapaciteit meer tegenwoordig. Bij mij is het volgens de statistieken uiteindelijk 4% of 5% van het totaalverbruik.
dus om stroom te besparen de wifi uitzetten als je niet thuis bent?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef delano.888 het volgende:
Als je onderweg bent en alle internet gaat dus gewoon via de 3g omdat wifi niet verbonden is, maak je dubbel stroomgebruik, 3g en de wifi die constant aan het zoeken is naar netwerken.
Als je thuis bent en de wifi is verbonden is de 3g zo goed als uit.
Nee goh, had je dat zelf niet kunnen bedenken?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus om stroom te besparen de wifi uitzetten als je niet thuis bent?
Yep.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus om stroom te besparen de wifi uitzetten als je niet thuis bent?
Ja. Ben de afgelopen week ziek thuis geweest dus eigenlijk altijd WIFI aan en toestel behoorlijk intensief gebruikt.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terwijl je het altijd aan hebt staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |