abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:36:14 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90958997
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef TopGear90 het volgende:

[..]

En welke heb je? :)
Gewoon eentje uit Hong Kong via eBay. Voorbeeld.
Instructies volgen... ik heb de mijne eropgeplakt zonder bubbels! Laat verder geen residu achter o.i.d. dus je kunt 'em altijd nog hergebruiken en zelfs 'wassen', mocht het nodig zijn. Let erop dat er twee lagen folie omheen zitten, ik had eerst maar een laag erafgehaald en vroeg me af waarom het scherm niet veel minder spiegelend was. :P Na weghalen van die tweede laag zie je meteen hoe vet die screenprotector werkt en weerkaatsingen diffuseert. _O_ En geen vingerafdrukgedoe. :Y Dat zijn de voordelen voornamelijk van zo'n folie, gaat me niet eens zozeer om het voorkomen van krasjes. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90959471
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Instructies volgen... ik heb de mijne eropgeplakt zonder bubbels! Laat verder geen residu achter o.i.d. dus je kunt 'em altijd nog hergebruiken en zelfs 'wassen', mocht het nodig zijn. Let erop dat er twee lagen folie omheen zitten, ik had eerst maar een laag erafgehaald en vroeg me af waarom het scherm niet veel minder spiegelend was. :P Na weghalen van die tweede laag zie je meteen hoe vet die screenprotector werkt en weerkaatsingen diffuseert. _O_ En geen vingerafdrukgedoe. :Y Dat zijn de voordelen voornamelijk van zo'n folie, gaat me niet eens zozeer om het voorkomen van krasjes. ;)
Ok :)

Ik heb op mijn diamond2 een matte screenprotector, beviel mij wel (inderdaad geen vingerafdrukken + lichtreductie). Waarschijnlijk stap ik snel over naar de DHD dus een soortgelijke screenprotector vinden is altijd nice ^O^
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:11:33 #53
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_90965426
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ook maar eens besteld. Vanwegen de reflectie.
In de auto kan ik gewoon amper op het scherm kijken (komt ook omdat ik een rooster-houder heb, en die niet kan draaien ofzo). En voor die 4 dollar (in totaal) durf ik die gok wel te nemen :)
NIEUW: Foto's!
pi_90972442
Bij Vodafone is nu om de keer dat ik bel mijn bestelling geannuleerd en dan weer 'in behandeling.'
Als het nog lang duurt annuleer ik de bestelling en kunnen ze het bekijken.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 januari 2011 @ 12:55:34 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_90972649
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef eXclusiv het volgende:
Bij Vodafone is nu om de keer dat ik bel mijn bestelling geannuleerd en dan weer 'in behandeling.'
Als het nog lang duurt annuleer ik de bestelling en kunnen ze het bekijken.
Ik neem aan vanwege de leveringsproblemen via de site, staat er ook bij hè dat het langer kan duren. Je had beter gewoon naar de winkel kunnen gaan..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_90972947
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik neem aan vanwege de leveringsproblemen via de site, staat er ook bij hè dat het langer kan duren. Je had beter gewoon naar de winkel kunnen gaan..
Wel raar dat ze dan gewoon zeggen dat het binnen 24 uur is in de mail.
Bovendien is mijn telefoon gewoon op voorraad.
Enige nadeel is dat als ik naar de winkel ga ik 200 euro (ongeveer) duurder uit ben, vandaar dat ik voor internet koos.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:07:59 #57
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_90973148
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef eXclusiv het volgende:

[..]

Wel raar dat ze dan gewoon zeggen dat het binnen 24 uur is in de mail.
Bovendien is mijn telefoon gewoon op voorraad.
Enige nadeel is dat als ik naar de winkel ga ik 200 euro (ongeveer) duurder uit ben, vandaar dat ik voor internet koos.
200 euro verschil tussen de vodafone winkel en de vodafone website?

Ik moest in de winkel 29 euro betalen voor het toestel. Op de site ook geloof ik.
Andere sites waren wel gratis, maar ik wou niet wachten :D
pi_90973244
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Cryothic het volgende:

[..]

200 euro verschil tussen de vodafone winkel en de vodafone website?

Ik moest in de winkel 29 euro betalen voor het toestel. Op de site ook geloof ik.
Andere sites waren wel gratis, maar ik wou niet wachten :D
Mijn abonnement heb ik de eerste 12 maanden voor 'maar' 20 euro ipv 35, bovendien moet ik in de winkel nog iets van 160 euro bijbetalen. Ik ben bij verschillende telecom winkels geweest en geen een had een aanbieding op de HTC Desire HD icm Vodafone. Vodafone winkel zit hier niet in de buurt dus dat is geen optie, helaas.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:13:36 #59
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_90973405
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef eXclusiv het volgende:

[..]

Mijn abonnement heb ik de eerste 12 maanden voor 'maar' 20 euro ipv 35, bovendien moet ik in de winkel nog iets van 160 euro bijbetalen. Ik ben bij verschillende telecom winkels geweest en geen een had een aanbieding op de HTC Desire HD icm Vodafone. Vodafone winkel zit hier niet in de buurt dus dat is geen optie, helaas.
Ik heb hetzelfde abo idd, Bel+SMS+Web 200.

En mij werd bij de belcompany (maandag na kerst was dat) verteld dat ik 160 euro moest bij betalen voor de Desire HD icm met verlenging.
Daarna naar de Vodafone winkel gelopen (wij hebben ze wel allemaal, en bijna allemaal in dezelfde straat :/ ) en daar kreeg ik hem mee voor 29 euro.

Maar ja, als je idd geen vodafone winkel in de buurt hebt is het dan wel handig om het via internet te doen ja.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 januari 2011 @ 13:14:43 #60
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_90973447
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Cryothic het volgende:

[..]

En mij werd bij de belcompany (maandag na kerst was dat) verteld dat ik 160 euro moest bij betalen voor de Desire HD icm met verlenging.
Daarna naar de Vodafone winkel gelopen (wij hebben ze wel allemaal, en bijna allemaal in dezelfde straat :/ ) en daar kreeg ik hem mee voor 29 euro.

Maar ja, als je idd geen vodafone winkel in de buurt hebt is het dan wel handig om het via internet te doen ja.
Die staat ook online idd Nu 12 maanden van ¤ 34,50 voor ¤ 24,50 en telefoon ¤50,-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_90973465
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Internetacties gelden dus wel in de Vodafonewinkel?
Anders ga ik binnenkort even met de auto naar de stad, ben ik wel ff bezig maar dat is het geld wel waard.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:34:00 #62
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_90974260
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Die staat ook online idd Nu 12 maanden van ¤ 34,50 voor ¤ 24,50 en telefoon ¤50,-
Volgens mij heb ik 22,50 ipv 34,50

Internet was idd 20 euro ipv 34,50 dacht ik.

Dus zal het via internet alsnog goedkoper zijn denk ik.
pi_90974329
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Maar ff afwachten, als ik geen goed vooruitzicht heb begin volgende week, dan annuleer ik hem en ga ik wel naar de Vodafone winkel, ook al ben ik dan wel ff aan het reizen.
pi_90974702
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nee, 24,50 en dan moet je 54,15 bijbetalen, 23 bij studentmobiel.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:44:01 #65
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_90977284
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nee, 24,50 en dan moet je 54,15 bijbetalen, 23 bij studentmobiel.
Nee, mijn abo voor BelSmsWeb 2 jaar was echt:
eerste jaar 22,50, daarna 34,50
en het toestel voor 29 euro.
Maar goed, kan na 31 dec wel weer veranderd zijn.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:49:57 #66
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_90983110
Toestel binnen gekregen op 20 december. Vanaf 2 januari registreert hij zich niet meer op het Telfort netwerk. Vage is wel dat mobiel internet het wel doet, maar dat is alleen op gprs.

• Afgelopen zondag gebeld met de helpdesk van Telfort. Die zijn alleen geopend op werkdagen.
• Afgelopen maandag nogmaals gebeld en doorverwezen naar de Telfort winkel.
• Telefoons die binnen 7 dagen defect raken worden beschouwd als DOA. De mijne moet opgestuurd worden ter reparatie.
• Het model van de telefoon staat niet in het systeem om reparaties aan te melden, dus ze konden hem niet invoeren.
• Vandaag een terugkoppeling gehad via sms dat het hoofdkantoor de aanvraag voor het invoeren van het model van de telefoon doorgezet is naar het reparatiebedrijf.

Zelf gevonden -> software bug in android: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2845
Eerst bug melding is van 3 juni 2009. _O-

Ik wens ze alvast veel succes. 8-)
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_90987418
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nee, mijn abo voor BelSmsWeb 2 jaar was echt:
eerste jaar 22,50, daarna 34,50
en het toestel voor 29 euro.
Maar goed, kan na 31 dec wel weer veranderd zijn.
Zo, dalijk naar de winkel, ik heb het gehad met die service van vodafone over de telefoon. Ik heb hem geannuleerd en ga dalijk langs 3 vodafone winkels in verschillende plaatsen. Ik weet dat ze er op een plek sowieso 2 hebben, maar ze zetten ze niet vast :'(.
pi_90988293
kan het niet vaak genoeg zeggen; wat een telefoon O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90989804
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
kan het niet vaak genoeg zeggen; wat een telefoon O+
QFT.
pi_90990746
Ik moet het afleren om naar dit topic te komen kijken ;(

Ik wacht al van dinsdag op een oordeel van coolblue over mij retour of ze mijn touch diamond2 al dan niet gaan vergoeden (zat voor de 3de keer stof onder)

Indien ja, dan koop ik mij direct een DHD

Indien nee, dan recycleer ik hem voor een 80 tal euros en koop ik ook een DHD.

In afwachting pijnig ik mijzelf door zowat elke review te bekijken :X
pi_90995013
Ik heb hem! Wat een topservice bij de Vodafone Winkel, dat maakt de ongein bij klantenservice weer goed. Advies van de verkoper was om hem eerst 2 uur op te laden voordat ik hem ga gebruiken. Nog even vol houden dus :9~
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:28:04 #72
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_90996936
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je op je homescreen, midden op het scherm naar beneden 'swyped' de meldingen 'lade' naar beneden komt? Kon me namelijk niet herinneren dat dit in het begin ook zo gevoelig was. Heb wat zitten spelen met launchers e.d. dus hoop niet dat het daar door komt.

Ah, dat kan je dus gewoon aanpassen met ADW launcher. Nu lekker alles naar me zin aanpassen ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door Knuck-les op 07-01-2011 21:43:34 ]
pi_91003911
Wil deze super telefoon aanschaffen. Zit nu bij t-mobile maar wil overstappen. Het is volgens mij vrij duur, langzaam internet, slecht bereik en op grote feesten nooit bereik.

Nu zag ik een mooie aanbieding op
http://www.algebeld.nl/in(...)ducts=0&DataBundel=0

Maar hoe kunnen zij het goedkoper aanbieden dan Vodafone zelf? Het toestel is namelijk bij algebeld gratis en bij Vodafone moet je betalen.

Edit: Lees net dit

Hoewel de Desire HD op dit moment één van de beste Android-telefoons op de markt is, kan dit heel snel veranderen. Naar alle waarschijnlijkheid worden er eind dit jaar of begin volgend jaar nieuwe Android-telefoons aangekondigd met een dual-core-chip, die dus twee keer zo snel zijn als de Desire HD. Als je het beste toestel op de markt wil en je hebt nog even geduld, dan is het verstandig om te wachten op de eerste lichting dual-cores met Gingerbread.

Wachtend waard?

[ Bericht 28% gewijzigd door stoeltafel op 07-01-2011 23:19:34 ]
pi_91006034
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef stoeltafel het volgende:
Wil deze super telefoon aanschaffen. Zit nu bij t-mobile maar wil overstappen. Het is volgens mij vrij duur, langzaam internet, slecht bereik en op grote feesten nooit bereik.

Nu zag ik een mooie aanbieding op
http://www.algebeld.nl/in(...)ducts=0&DataBundel=0

Maar hoe kunnen zij het goedkoper aanbieden dan Vodafone zelf? Het toestel is namelijk bij algebeld gratis en bij Vodafone moet je betalen.

Edit: Lees net dit

Hoewel de Desire HD op dit moment één van de beste Android-telefoons op de markt is, kan dit heel snel veranderen. Naar alle waarschijnlijkheid worden er eind dit jaar of begin volgend jaar nieuwe Android-telefoons aangekondigd met een dual-core-chip, die dus twee keer zo snel zijn als de Desire HD. Als je het beste toestel op de markt wil en je hebt nog even geduld, dan is het verstandig om te wachten op de eerste lichting dual-cores met Gingerbread.

Wachtend waard?
Ik zie nog niet zo snel een opvolger aankomen
  zaterdag 8 januari 2011 @ 01:44:42 #75
2651 svann
night-hawk
pi_91011951
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef eXclusiv het volgende:

Internetacties gelden dus wel in de Vodafonewinkel?
Anders ga ik binnenkort even met de auto naar de stad, ben ik wel ff bezig maar dat is het geld wel waard.
Nope.

Dacht hem te gaan halen, maar dat zou ¤72 duurder uitpakken dan online bestellen.
Kan me van de vorige aankoop toch echt herinneren dat ik in de winkel de online aanbieding kreeg.

Dus online besteld.
Kreeg ik een bevestigingsmail die het abonnement vermeldt en "Q4 Gemini". :? Niets over DHD.
Wat moet ik daar van denken?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_91015936
Ik loop nu wat te kloten en tot nu toe bevalt hij prima!
Ik heb er al wat games op gezet, jullie nog tips voor bepaalde apps?
pi_91015970
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:17 schreef eXclusiv het volgende:
Ik loop nu wat te kloten en tot nu toe bevalt hij prima!
Ik heb er al wat games op gezet, jullie nog tips voor bepaalde apps?
Ik zou zeggen: lees even wat vorige topics terug (zie OP).
Deze vraag is al vaker beantwoord in de afgelopen topics.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:25:22 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_91016048
Camera van dit toestel heeft veel mooiere kleuren dan die van de normale Desire :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_91016109
Ik weet niet of dit al is gevraagd, maar hoe vul ik mijn 06 nummer in op HTC Sense? Hij kan mijn telefoonnummer namelijk niet vinden, moet ik 0031 ervoor doen ofzo?
pi_91016203
Volgens mij +31611223344
pi_91016323
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:36 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij +31611223344
Werkt niet helaas, er staat dat ik telefoonzoeker in moet schakelen, maar dit staat gewoon ingeschakeld volgens mijn telefoon.
pi_91016491
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:43 schreef eXclusiv het volgende:

[..]

Werkt niet helaas, er staat dat ik telefoonzoeker in moet schakelen, maar dit staat gewoon ingeschakeld volgens mijn telefoon.
Ja, dat heb ik dus ook..
Dat scheelt..
pi_91016497
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:56 schreef Neooo het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook..
Heb jij al contact gehad met de klantenservice ofzo?
pi_91019707
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef stoeltafel het volgende:

Wachtend waard?
Nee. Want 3 maanden daarna komen er snellere DUal-cores met android 2.4. 3 maanden daarna komen de eerste quadcores.

Bij wijze van, maar je snapt me he. In deze wereld (pc's, tv's etc) kan je eeuwig blijven wachten.
pi_91020588
Ja maar wou het even checken. Net toch een goede aanbieding gekregen van t mobile en heb volgende week de dhd! Werd echt schijt ziek van mijn iPhone 3G dus kan niet wachten.
pi_91022760
Is er ondertussen nog geen nieuwe apk van swype gekomen na die in de op?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_91022924
Volgens mij kan je een beta-versie halen op http://beta.swype.com
pi_91023204
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:28 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij kan je een beta-versie halen op http://beta.swype.com
Tering wat doen ze moeilijk op die site zeg, moet je de apk persee via je telefoon downloaden.
Om jullie de moeite te besparen, nieuwste swype beta:
Excuus, heb je niks aan, geen NL woordenboek. Gewoon die uit de op houden dus.

Maar goed, er is dus nog geen nieuwe complete apk ergens?

[ Bericht 5% gewijzigd door DX11 op 08-01-2011 14:41:50 ]
pi_91023746
quote:
Heeft 1 van die een kickstand? Ik wacht nog steeds op een 4.3 inch htc MET kickstand in nederland.
En het liefst ook met hdmi.

Eigenlijk wil ik gewoon al heel lang de EVO 4g maarja dat gaat niet in NL..
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:47:17 #91
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_91025977
quote:
Volgens mij is de Thunderbolt gewoon de HTC Desire HD, maar dan aangepast voor het Verizon netwerk? En de Inspire is de AT&T variant van de Desire HD.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_91027758
Ik zit nog steeds met het probleem dat HTC Sense mijn telefoon niet kan vinden, ook kan ik hem niet over laten gaan. Ik heb me account verwijdert van me telefoon en opnieuw toegevoegd. Heb op htcsense.com de telefoonnummers ook al op de volgende manieren ingevuld:
- +316..........
- 00316..........
- 06...........
Iemand die mij kan helpen?
pi_91033216
HTC Sense werkend krijgen is mij ook nog niet gelukt -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_91033357
Hihi bij mij werkt het gewoon. Ik had +316... ingevuld.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_91039654
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Volgens mij is de Thunderbolt gewoon de HTC Desire HD, maar dan aangepast voor het Verizon netwerk? En de Inspire is de AT&T variant van de Desire HD.
Dit dus. ;') zijn allemaal dezelfde, alleen voor Amerika / andere netwerken
pi_91040469
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef eXclusiv het volgende:
Ik zit nog steeds met het probleem dat HTC Sense mijn telefoon niet kan vinden, ook kan ik hem niet over laten gaan. Ik heb me account verwijdert van me telefoon en opnieuw toegevoegd. Heb op htcsense.com de telefoonnummers ook al op de volgende manieren ingevuld:
- +316..........
- 00316..........
- 06...........
Iemand die mij kan helpen?
Wat zie jij allemaal dan, want volgens mij zie ik veel minder opties dan andere mensen:

Ik probeerde maandag die blokkeer functie uit, woensdag kreeg ik pas een melding...
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:26:46 #97
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_91041788
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Wat zie jij allemaal dan, want volgens mij zie ik veel minder opties dan andere mensen:

[ afbeelding ]

Ik probeerde maandag die blokkeer functie uit, woensdag kreeg ik pas een melding...
Zover kom in niet eens. :')

Helemaal niets doet het.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_91042141
Wat is een goed programma voor streaming radio (pls) te luisteren? Winamp ziet alleen stations die bij Shoutcast zijn aangemeld zo te zien, ik wil eigenlijk zelf servers kunnen toevoegen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:47:01 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_91042741
De briljantste is gewoon TuneIn Radio. _O_ Erg fijn.

-edit-
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik zou liever de Thunderbolt hebben hoor. ;) (Leg-/)Kickstand, 1.3 frontcamera etc. ;)
Is niet helemaal hetzelfde.

[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 08-01-2011 21:53:46 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:52:10 #100
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91046034
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:47 schreef shiznuts het volgende:
De briljantste is gewoon TuneIn Radio. _O_ Erg fijn.

-edit-

[..]

Ik zou liever de Thunderbolt hebben hoor. ;) (Leg-/)Kickstand, 1.3 frontcamera etc. ;)
Is niet helemaal hetzelfde.
Allemaal leuk en aardig, maar bellen kan je hier niet met een thunderbolt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')