Gewoon eentje uit Hong Kong via eBay. Voorbeeld.quote:
Okquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon eentje uit Hong Kong via eBay. Voorbeeld.
Instructies volgen... ik heb de mijne eropgeplakt zonder bubbels! Laat verder geen residu achter o.i.d. dus je kunt 'em altijd nog hergebruiken en zelfs 'wassen', mocht het nodig zijn. Let erop dat er twee lagen folie omheen zitten, ik had eerst maar een laag erafgehaald en vroeg me af waarom het scherm niet veel minder spiegelend was.Na weghalen van die tweede laag zie je meteen hoe vet die screenprotector werkt en weerkaatsingen diffuseert.
En geen vingerafdrukgedoe.
Dat zijn de voordelen voornamelijk van zo'n folie, gaat me niet eens zozeer om het voorkomen van krasjes.
Ook maar eens besteld. Vanwegen de reflectie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon eentje uit Hong Kong via eBay. Voorbeeld.
Instructies volgen... ik heb de mijne eropgeplakt zonder bubbels! Laat verder geen residu achter o.i.d. dus je kunt 'em altijd nog hergebruiken en zelfs 'wassen', mocht het nodig zijn. Let erop dat er twee lagen folie omheen zitten, ik had eerst maar een laag erafgehaald en vroeg me af waarom het scherm niet veel minder spiegelend was.Na weghalen van die tweede laag zie je meteen hoe vet die screenprotector werkt en weerkaatsingen diffuseert.
En geen vingerafdrukgedoe.
Dat zijn de voordelen voornamelijk van zo'n folie, gaat me niet eens zozeer om het voorkomen van krasjes.
Ik neem aan vanwege de leveringsproblemen via de site, staat er ook bij hè dat het langer kan duren. Je had beter gewoon naar de winkel kunnen gaan..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef eXclusiv het volgende:
Bij Vodafone is nu om de keer dat ik bel mijn bestelling geannuleerd en dan weer 'in behandeling.'
Als het nog lang duurt annuleer ik de bestelling en kunnen ze het bekijken.
Wel raar dat ze dan gewoon zeggen dat het binnen 24 uur is in de mail.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik neem aan vanwege de leveringsproblemen via de site, staat er ook bij hè dat het langer kan duren. Je had beter gewoon naar de winkel kunnen gaan..
200 euro verschil tussen de vodafone winkel en de vodafone website?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:02 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Wel raar dat ze dan gewoon zeggen dat het binnen 24 uur is in de mail.
Bovendien is mijn telefoon gewoon op voorraad.
Enige nadeel is dat als ik naar de winkel ga ik 200 euro (ongeveer) duurder uit ben, vandaar dat ik voor internet koos.
Mijn abonnement heb ik de eerste 12 maanden voor 'maar' 20 euro ipv 35, bovendien moet ik in de winkel nog iets van 160 euro bijbetalen. Ik ben bij verschillende telecom winkels geweest en geen een had een aanbieding op de HTC Desire HD icm Vodafone. Vodafone winkel zit hier niet in de buurt dus dat is geen optie, helaas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
200 euro verschil tussen de vodafone winkel en de vodafone website?
Ik moest in de winkel 29 euro betalen voor het toestel. Op de site ook geloof ik.
Andere sites waren wel gratis, maar ik wou niet wachten
Ik heb hetzelfde abo idd, Bel+SMS+Web 200.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Mijn abonnement heb ik de eerste 12 maanden voor 'maar' 20 euro ipv 35, bovendien moet ik in de winkel nog iets van 160 euro bijbetalen. Ik ben bij verschillende telecom winkels geweest en geen een had een aanbieding op de HTC Desire HD icm Vodafone. Vodafone winkel zit hier niet in de buurt dus dat is geen optie, helaas.
Die staat ook online idd Nu 12 maanden van ¤ 34,50 voor ¤ 24,50 en telefoon ¤50,-quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde abo idd, Bel+SMS+Web 200.
En mij werd bij de belcompany (maandag na kerst was dat) verteld dat ik 160 euro moest bij betalen voor de Desire HD icm met verlenging.
Daarna naar de Vodafone winkel gelopen (wij hebben ze wel allemaal, en bijna allemaal in dezelfde straat :/ ) en daar kreeg ik hem mee voor 29 euro.
Maar ja, als je idd geen vodafone winkel in de buurt hebt is het dan wel handig om het via internet te doen ja.
Internetacties gelden dus wel in de Vodafonewinkel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde abo idd, Bel+SMS+Web 200.
En mij werd bij de belcompany (maandag na kerst was dat) verteld dat ik 160 euro moest bij betalen voor de Desire HD icm met verlenging.
Daarna naar de Vodafone winkel gelopen (wij hebben ze wel allemaal, en bijna allemaal in dezelfde straat :/ ) en daar kreeg ik hem mee voor 29 euro.
Maar ja, als je idd geen vodafone winkel in de buurt hebt is het dan wel handig om het via internet te doen ja.
Volgens mij heb ik 22,50 ipv 34,50quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die staat ook online idd Nu 12 maanden van ¤ 34,50 voor ¤ 24,50 en telefoon ¤50,-
Maar ff afwachten, als ik geen goed vooruitzicht heb begin volgende week, dan annuleer ik hem en ga ik wel naar de Vodafone winkel, ook al ben ik dan wel ff aan het reizen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 22,50 ipv 34,50
Internet was idd 20 euro ipv 34,50 dacht ik.
Dus zal het via internet alsnog goedkoper zijn denk ik.
Nee, 24,50 en dan moet je 54,15 bijbetalen, 23 bij studentmobiel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 22,50 ipv 34,50
Internet was idd 20 euro ipv 34,50 dacht ik.
Dus zal het via internet alsnog goedkoper zijn denk ik.
Nee, mijn abo voor BelSmsWeb 2 jaar was echt:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, 24,50 en dan moet je 54,15 bijbetalen, 23 bij studentmobiel.
Zo, dalijk naar de winkel, ik heb het gehad met die service van vodafone over de telefoon. Ik heb hem geannuleerd en ga dalijk langs 3 vodafone winkels in verschillende plaatsen. Ik weet dat ze er op een plek sowieso 2 hebben, maar ze zetten ze niet vastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, mijn abo voor BelSmsWeb 2 jaar was echt:
eerste jaar 22,50, daarna 34,50
en het toestel voor 29 euro.
Maar goed, kan na 31 dec wel weer veranderd zijn.
QFT.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
kan het niet vaak genoeg zeggen; wat een telefoon
Ik zie nog niet zo snel een opvolger aankomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef stoeltafel het volgende:
Wil deze super telefoon aanschaffen. Zit nu bij t-mobile maar wil overstappen. Het is volgens mij vrij duur, langzaam internet, slecht bereik en op grote feesten nooit bereik.
Nu zag ik een mooie aanbieding op
http://www.algebeld.nl/in(...)ducts=0&DataBundel=0
Maar hoe kunnen zij het goedkoper aanbieden dan Vodafone zelf? Het toestel is namelijk bij algebeld gratis en bij Vodafone moet je betalen.
Edit: Lees net dit
Hoewel de Desire HD op dit moment één van de beste Android-telefoons op de markt is, kan dit heel snel veranderen. Naar alle waarschijnlijkheid worden er eind dit jaar of begin volgend jaar nieuwe Android-telefoons aangekondigd met een dual-core-chip, die dus twee keer zo snel zijn als de Desire HD. Als je het beste toestel op de markt wil en je hebt nog even geduld, dan is het verstandig om te wachten op de eerste lichting dual-cores met Gingerbread.
Wachtend waard?
Nope.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef eXclusiv het volgende:
Internetacties gelden dus wel in de Vodafonewinkel?
Anders ga ik binnenkort even met de auto naar de stad, ben ik wel ff bezig maar dat is het geld wel waard.
Ik zou zeggen: lees even wat vorige topics terug (zie OP).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:17 schreef eXclusiv het volgende:
Ik loop nu wat te kloten en tot nu toe bevalt hij prima!
Ik heb er al wat games op gezet, jullie nog tips voor bepaalde apps?
Werkt niet helaas, er staat dat ik telefoonzoeker in moet schakelen, maar dit staat gewoon ingeschakeld volgens mijn telefoon.quote:
Ja, dat heb ik dus ook..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:43 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Werkt niet helaas, er staat dat ik telefoonzoeker in moet schakelen, maar dit staat gewoon ingeschakeld volgens mijn telefoon.
Nee. Want 3 maanden daarna komen er snellere DUal-cores met android 2.4. 3 maanden daarna komen de eerste quadcores.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef stoeltafel het volgende:
Hoewel de Desire HD op dit moment één van de beste Android-telefoons op de markt is, kan dit heel snel veranderen. Naar alle waarschijnlijkheid worden er eind dit jaar of begin volgend jaar nieuwe Android-telefoons aangekondigd met een dual-core-chip, die dus twee keer zo snel zijn als de Desire HD. Als je het beste toestel op de markt wil en je hebt nog even geduld, dan is het verstandig om te wachten op de eerste lichting dual-cores met Gingerbread.
Wachtend waard?
Tering wat doen ze moeilijk op die site zeg, moet je de apk persee via je telefoon downloaden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:28 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij kan je een beta-versie halen op http://beta.swype.com
Heeft 1 van die een kickstand? Ik wacht nog steeds op een 4.3 inch htc MET kickstand in nederland.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef Wells.p het volgende:
De opvolgers: verwacht januari
http://www.gsmarena.com/htc_thunderbolt_4g-3703.php
En nog 1
http://www.gsmarena.com/htc_inspire_4g-3706.php
Volgens mij is de Thunderbolt gewoon de HTC Desire HD, maar dan aangepast voor het Verizon netwerk? En de Inspire is de AT&T variant van de Desire HD.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef Wells.p het volgende:
De opvolgers: verwacht januari
http://www.gsmarena.com/htc_thunderbolt_4g-3703.php
En nog 1
http://www.gsmarena.com/htc_inspire_4g-3706.php
Dit dus. ;') zijn allemaal dezelfde, alleen voor Amerika / andere netwerkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij is de Thunderbolt gewoon de HTC Desire HD, maar dan aangepast voor het Verizon netwerk? En de Inspire is de AT&T variant van de Desire HD.
Wat zie jij allemaal dan, want volgens mij zie ik veel minder opties dan andere mensen:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:32 schreef eXclusiv het volgende:
Ik zit nog steeds met het probleem dat HTC Sense mijn telefoon niet kan vinden, ook kan ik hem niet over laten gaan. Ik heb me account verwijdert van me telefoon en opnieuw toegevoegd. Heb op htcsense.com de telefoonnummers ook al op de volgende manieren ingevuld:
- +316..........
- 00316..........
- 06...........
Iemand die mij kan helpen?
Zover kom in niet eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat zie jij allemaal dan, want volgens mij zie ik veel minder opties dan andere mensen:
[ afbeelding ]
Ik probeerde maandag die blokkeer functie uit, woensdag kreeg ik pas een melding...
Ik zou liever de Thunderbolt hebben hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij is de Thunderbolt gewoon de HTC Desire HD, maar dan aangepast voor het Verizon netwerk? En de Inspire is de AT&T variant van de Desire HD.
Allemaal leuk en aardig, maar bellen kan je hier niet met een thunderbolt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:47 schreef shiznuts het volgende:
De briljantste is gewoon TuneIn Radio.Erg fijn.
-edit-
[..]
Ik zou liever de Thunderbolt hebben hoor.(Leg-/)Kickstand, 1.3 frontcamera etc.
Is niet helemaal hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |