quote:
Het viel mij op dat ik niet in kan zoomen als ik in HD film. (ergens ook logisch, aangezien het digitale zoom is).quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat schuifbalkje zie ik alleen maar bij foto's nemen, niet bij filmen
Dat zeg ik: 'Is niet helemaal hetzelfde', dat behoort daar dan ook zeker toe.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar bellen kan je hier niet met een thunderbolt.
Ik zit in hetzelfde pakket, twijfel tussen de DHD of I-phone 4, maar zou liever voor de DHD gaan als er duidelijk argumenten voor zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezenMag verlengen per 23 januari (of nu al overstappen) en zit sterk te denken om een DHD te gaan kopen
Alleen ja, toch twijfels!
Het grote scherm is awesomequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef hoogie123 het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde pakket, twijfel tussen de DHD of I-phone 4, maar zou liever voor de DHD gaan als er duidelijk argumenten voor zijn.
Ja, ik wil eigenlijk wel eens een vergelijking zien qua snelheid, want de DHD wordt altijd alleen maar met andere toestellen vergelekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef hoogie123 het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde pakket, twijfel tussen de DHD of I-phone 4, maar zou liever voor de DHD gaan als er duidelijk argumenten voor zijn.
Awesome qua grootte ja, de kwaliteit van het scherm van de iPhone is weer beter vind ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het grote scherm is awesome
Ga ik ook zeker doen volgende week, ff pielenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga er mee spelen in een telefoonwinkel zou ik zeggen.
Ik zat ook te twijfelen tussen iPhone en HTC, ben uiteindelijk voor de DHD gegaan en heb er geen moment spijt van!
Met iPhone zit je vast met iTunes, tenzij je hem jailbreakt en dat slaat nergens op, dan gaat toch het hele iPhone-iTunes principe weg?
Als je wel iTunes gebruikt dan kun je via iSyncr heel eenvoudig je muziek syncen met itunes. Kost wel paar euro, maar dan werkt het zonder gezeur.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen volgende week, ff pielen
En ik heb (ook) een Mac, dus dat probleem heb ik niet
Een collega van mij heeft ook de DHD maar bij hem loopt de sluiting van het klepje niet zo goed als bij mij bij, hangt denk ik ook echt van hoe je zelf er mee om gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen volgende week, ff pielen
En ik heb (ook) een Mac, dus dat probleem heb ik niet
Hoe zit het tegenwoordig met de bouwkwaliteit trouwens? Qua kiertjes en (camera)afwerking...
Valt toch mee qua snelheid?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je wel iTunes gebruikt dan kun je via iSyncr heel eenvoudig je muziek syncen met itunes. Kost wel paar euro, maar dan werkt het zonder gezeur.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het syncen stuk trager gaat dan met de iPhone. Daar heb ik me wel op verkeken. Dat kan dus frustrerend zijn als je vaak en snel muziek wilt syncen.
Ik heb een iPod voor muziek, dus het enige syncen wat ik doe is contacten en agendaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je wel iTunes gebruikt dan kun je via iSyncr heel eenvoudig je muziek syncen met itunes. Kost wel paar euro, maar dan werkt het zonder gezeur.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het syncen stuk trager gaat dan met de iPhone. Daar heb ik me wel op verkeken. Dat kan dus frustrerend zijn als je vaak en snel muziek wilt syncen.
Mmh, ik haal dat ding er in de winkel wel ff uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft ook de DHD maar bij hem loopt de sluiting van het klepje niet zo goed als bij mij bij, hangt denk ik ook echt van hoe je zelf er mee om gaat.
De camera is gewoon primaGeen problemen mee.
Goed planquote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een iPod voor muziek, dus het enige syncen wat ik doe is contacten en agenda
[..]
Mmh, ik haal dat ding er in de winkel wel ff uit
Mwah.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt toch mee qua snelheid?
Dan loop je wel de hele tijd met 2 apparaten te slepen. Daar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een iPod voor muziek, dus het enige syncen wat ik doe is contacten en agenda
Ik loop nog steeds met twee apparaten te slepen hehehehe, ik kan gewoon geen afstand nemen van mn ipodjequote:Op zondag 9 januari 2011 00:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dan loop je wel de hele tijd met 2 apparaten te slepen. Daar ben ik op een gegeven moment maar mee gestopt.
Oke fijnquote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Bigboss407 het volgende:
Er zijn nu 3 soorten telefoons.
1. Iphones
2. Blackberry's
3. Iphone wannabe's
HTC= Iphone Wannebee.
Doei Trol !quote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Bigboss407 het volgende:
Er zijn nu 3 soorten telefoons.
1. Iphones
2. Blackberry's
3. Iphone wannabe's
HTC= Iphone Wannebee.
Wat nou Trolquote:
iPhonefanboyyyyquote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef Bigboss407 het volgende:
[..]
Wat nou Trol.
Ik gaf alleen een andere kijk op de hedendaagse smartphones.
True, don't worry ga niet lopen trollen...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BB
Oke genoeg over die 3 merken, dit topic gaat over de Desire HD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |