* ReMcOrE heeft ook geen problemen gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen problemen met SD-kaart na de update...
Heb je al whatsapp?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE heeft ook geen problemen gehad
heb maar 1 kameraad die het heeft en daar heb ik nog geen reactie van op mijn berichtjequote:
haha minderquote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb maar 1 kameraad die het heeft en daar heb ik nog geen reactie van op mijn berichtje
Ik snap niet waar de mensen over zeurenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Morgen om 13/15 uur krijg ik mijn eerste HTC ooit
Ga van de Iphone 3G naar de HTC, kan echt niet wachten.
Hoe vinden jullie de audio? Lees op verschillende reviews dat het niet zo goed klinkt, heb dan wel een goede koptelefoon.
Goede koptelefoon + SRS = eargasmquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe vinden jullie de audio? Lees op verschillende reviews dat het niet zo goed klinkt, heb dan wel een goede koptelefoon.
Iemand?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Heb ik ook last van
Al een oplossing gevonden? Handmatig downloaden ofzo?
Heb Android versie 2.2
Softwarenummer: 1.32.405.6
Als ik handmatig de update opvraag zegt 'ie nog steeds dat 'ie up to date is.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Kanariegeel het volgende:
Iemand?
Als ik zoek op Google lijken weinig andere mensen dit probleem te hebben...
Hij kan de automatische update niet vinden. Het hoort dit te zijn:quote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waar het over gaat?
Zoals ik zei, ik wilde een voorzichtig begin maken, maar na de update naar Android 2.2.1 is dat (momenteel) niet meer mogelijk (iig niet met VISIONary)quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie heeft er een ROM op staan?
Volgens mij klinkt het prima. Ben ook geen ontzettende audiofiel, maar wel muziekliefhebber, en met mijn Sennheiser headphones klinkt het prima.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Thxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef Cryothic het volgende:
Nog even terug komend op het zoomen tijdens filmen vraagje in het vorige topic:
[..]
[..]
Het viel mij op dat ik niet in kan zoomen als ik in HD film. (ergens ook logisch, aangezien het digitale zoom is).
Als ik hem op de standaard laat (800x400 ofzo, of 800x480) dan kan ik wel inzoomen.
Het kan met het schuifje, en met de volume-knoppen.
Waarom zou je Locations Premium gebruiken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
Hoelang hebben jullie een abonnement voor Locations Premium? (Route 66 kaarten)
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik handmatig de update opvraag zegt 'ie nog steeds dat 'ie up to date is.
Heb de update wel een keer geweigerd toen ik in het buitenland zat.
Volgens mij is die update teruggetrokken, omdat ie SD kaarten sloopt. En van gesloopte SD kaarten hebben meerdere mensnen last hier?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Heb ik ook last van
Al een oplossing gevonden? Handmatig downloaden ofzo?
Heb Android versie 2.2
Softwarenummer: 1.32.405.6
Locaties Premium is van Route 66 en heeft off-line kaarten en nog véél meer in hun shop. Er zit een maand gratis gebruik bij de HDH maar ik heb dit al weten te verlengen met 2 maanden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom zou je Locations Premium gebruiken?
Je hebt gratis de gewone Locations, en gratis Google Navigatie.
Of heeft Locations Premium heel veel voordelen?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef kikoooooo het volgende:
Tip: Sygic aura
overal gratis te downloaden.
Ziet er goed uit...quote:
Ze zijn al een eind op wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
[mobile] TouchPhone forum layout voor smartphones #4
ff checkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef kikoooooo het volgende:
Door Wenen in 3D!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:23 schreef kikoooooo het volgende:
ik heb geroot en een costum rom draaien.. Hoezo?!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie heeft er een ROM op staan?
Ik ben nieuwsgierig en ik vraag me af of het echt sneller is enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik heb geroot en een costum rom draaien.. Hoezo?!
Heb je wel een Sense rom?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef the_critic het volgende:
ligt aan welke rom je gebruikt. De mijne is niet perse sneller, maar wel zonder al die vervelende voorgeinstalleerde apps. (ik gebruik geen facebook, twitter, of aandelenkoersen)
maar je hebt ook inderdaad wel roms die overclocken en sneller zijn dus ja. Goed zoeken dan is er genoeg leuks te vinden. Voor elk wat wils..
Hm, ik kan ze niet vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef the_critic het volgende:
ja heb wel een sense rom. de meeste zijn eigenlijk wel op sense gebaseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |