Meer dan 5 dat is zekerquote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef TopGear90 het volgende:
Ik verwacht mijn DHD dinsdag en ben al aan het rondkijken naar apps![]()
Nu vroeg ik mij af hoeveel apps er eigenlijk op kunnen zonder dat er lag is?
Op mijn vorige HTC met WM 6.5 () kon ik er hoogstens 5 installeren en dan was het gewoon niet meer handelbaar...
In die wat ik had ookquote:Op zondag 9 januari 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meer dan 5 dat is zekerEr zit een 8 gb sd kaartje in...
In winmo 6.5 kan je best 50 apps installeren hoor, je moet ze alleen wel afsluiten nadat je ze gebruikt hebquote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef TopGear90 het volgende:
[..]
In die wat ik had ook![]()
Maar dus al heb je 30 apps, je voelt niet dat hij trager reageert ofzo?
Labyrinth Lite in 3D-modus of Hungry Shark spelen bijvoorbeeld!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef DuTank het volgende:
Uhm, waarom zit je thuis intensief op je telefoon te internetten als je ook zo iets als computers hebt?
Alleen liep je geheugen dan wel helemaal vol, wat weer funest was voor je accuduur/snelheid. Is dat bij Android beter of heb je daar ook het vollopend geheugen probleem?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In winmo 6.5 kan je best 50 apps installeren hoor, je moet ze alleen wel afsluiten nadat je ze gebruikt heb
Nee, je geheugen loopt niet vol als je ze AFSLUIT.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen liep je geheugen dan wel helemaal vol, wat weer funest was voor je accuduur/snelheid. Is dat bij Android beter of heb je daar ook het vollopend geheugen probleem?
Aan te bevelen vind ik de Task Manager / File Manager van het Adao Team.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen liep je geheugen dan wel helemaal vol, wat weer funest was voor je accuduur/snelheid. Is dat bij Android beter of heb je daar ook het vollopend geheugen probleem?
Uuh jawel.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, je geheugen loopt niet vol als je ze AFSLUIT.
Dr was een optie voor, dat kruisje zo ook echt afsloot, en niet alleen verkleinde. Dan ging alles gewoon goed.
Ok, dat is fijn om te wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aan te bevelen vind ik de Task Manager / File Manager van het Adao Team.![]()
Zeker die eerste, daarmee kun je de items automatisch laten killen en heb je genoeg controle over door uitzonderingen aan te maken etc.
Wil je even langskomen en mijn HD2 met 82 apps zien die vloeiend loopt? Mag best hoor.quote:
Neehoor, ik heb het met mijn HD zelf ondervonden.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil je even langskomen en mijn HD2 met 82 apps zien die vloeiend loopt? Mag best hoor.
Ja, die.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, een widget. Energiebeheer heet ie volgens mij.
Een Touch HD moet je inderdaad regelmatig rebooten omdat anders het geheugen vol loopt.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Bravebart het volgende:
Neehoor, ik heb het met mijn HD zelf ondervonden.
Hangt dat niet van je launcher af? Ik kan t, maar gebruik adwlauncher.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef Trafasi het volgende:
Iemand enig idee hoe ik applicaties/widgets kan hernoemen? Ik dacht het laatst gevonden te hebben, maar krijg het niet meer voor elkaar![]()
quote:
Wat is het nut van zo'n launcher?quote:
Ik vind die 4d app drawer wel heel geliktquote:Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat is het nut van zo'n launcher?
Die 7 homescreens is standaard bij HTC Sense, en dat je effecten kan kiezen kan me niet heel veel boeien eigenlijk. Zijn er verder dan nog (grote, want hij kost wel 4 dollar) pluspunten?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, een widget. Energiebeheer heet ie volgens mij.
oke, thanks!!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, die.
Power Dashboard (zit bij je widgets onder "instellingen") heb je ook nog, zitten net even wat andere knoppen op.
die kwam ik laatst ook ergens tegen, lijkt me ook errug tofquote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Tering wat is ninjump toch verslavend btw
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef APK het volgende:
[..]
Yup.
About phone --> System software updates --> Scheduled check (staat aangevinkt) --> check now.
Your phone is up to date, no updates available.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |