Is en blijft een mooie vrouw ja!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
Hier maar verder dan...![]()
Oh oh, wat zou ik die Stone toch hard nemen.
uhmmm, nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij eigenlijk buiten met deze tempraturen?
Beetje te oud voor mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
Hier maar verder dan...![]()
Oh oh, wat zou ik die Stone toch hard nemen.
Mjah, ik zit wel naar een film van 15 jaar oud te kijken....quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is en blijft een mooie vrouw ja!!
mainzelmännchen heten die poppetjes, die vonden mijn kinderen zo leuk dat we ze eens in Duitsland hebben gekocht, Die komen er al sinds de jaren 60, zolang ik me kan herinneren op tv.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nope, wij hingen aan de centrale antenne en alleen met goede weersomstandigheden kregen wij de ZDF binnen. Nou dan was het bijna feest want we konden die knapen met petjes zien. (De Duitse Loeki)
Dat kan niet, toen was je nog geen SMquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, ik zit wel naar een film van 15 jaar oud te kijken....
15 jaar geleden was ik god en jezus in 1 persoon!
Die bedoel ik ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef Clan het volgende:
[..]
mainzelmännchen heten die poppetjes, die vonden mijn kinderen zo leuk dat we ze eens in Duitsland hebben gekocht, Die komen er al sinds de jaren 60, zolang ik me kan herinneren op tv.
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Nee, toen was ik wmr, dat is ongeveer hetzelfde!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan niet, toen was je nog geen SM
brrr, tijd gaat snel. 15 jaar geleden was ik gewoon "nebbes eerste klasse"quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, toen was ik wmr, dat is ongeveer hetzelfde!
toen deed hij aan smquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan niet, toen was je nog geen SM
Maar nu ik er over nadenk is ook Loeki "asjemnou" de Leeuw dood...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:21 schreef Clan het volgende:
Zo te zien nog steeds populair, ook op internet.
Over 2 weekjes 2 tentamens en 2 essaysquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Stalkster..
Nog tentamens komende tijd?
Loeki de Leeuw verdwijnt definitiefquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar nu ik er over nadenk is ook Loeki "asjemnou" de Leeuw dood...
Vijftien jaar geleden speelde ik nog met piratenlego. Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
brrr, tijd gaat snel. 15 jaar geleden was ik gewoon "nebbes eerste klasse"
Broekventjequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:28 schreef Vortix het volgende:
[..]
Vijftien jaar geleden speelde ik nog met piratenlego. Goeie ouwe tijd
Nu mag je uitzitten tot FLOquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Toen was ik nog jong en vol met energie... Nu is dat alleen maar tijdverspilling.
Hey, ff dimmen ja. Ik ben nog niet eens de jongste DEF-erquote:
Trustenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hey, ff dimmen ja. Ik ben nog niet eens de jongste DEF-er
Jongens, ik ga tukken. Tot morgen!
Ach, een geluk, wij verschillen niet erg veel in leeftijd, en ik moet zeggen dat jij het dan toch verder hebt geschopt dan ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik word oud...
Te laat geboren in een oude wereld.
Mijn god dat ik dit nog heb afgekeken ook.. Ongelooflijk..quote:
Onzin, jij hebt in het verleden een beslissing genomen waar ik nog niet over zou dromen. En die ervaring die jij nu in je rugzak hebt zitten is meer waard dan mijn vakantie tripjes naar Vlieland oid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, een geluk, wij verschillen niet erg veel in leeftijd, en ik moet zeggen dat jij het dan toch verder hebt geschopt dan ik
Yep, en dinges?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
Over 2 weekjes 2 tentamens en 2 essays.
Jij weer richting de kou als ik het goed gelezen heb?
Ik heb idd veel levens-ervaring opgedaan, maar soms, als ik de tijd terug kon draaien had ik enkele zaken anders aangepakt. Maar goed, dat is er nu niet bij, en het pad des levens heeft me gebracht tot waar ik nu ben. En ondanks alle barrieres, ik mag niet klagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onzin, jij hebt in het verleden een beslissing genomen waar ik nog niet over zou dromen. En die ervaring die jij nu in je rugzak hebt zitten is meer waard dan mijn vakantie tripjes naar Vlieland oid.
Dan neem ik aan dat jij niets te klagen hebt..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Die is er niet bij.
Ik ga ook lekker tukken nu. Tot morgen allen.
Nope, ondanks alles is LMB zo slecht nog niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb idd veel levens-ervaring opgedaan, maar soms, als ik de tijd terug kon draaien had ik enkele zaken anders aangepakt. Maar goed, dat is er nu niet bij, en het pad des levens heeft me gebracht tot waar ik nu ben. En ondanks alle barrieres, ik mag niet klagen
hehehe, ach, ik heb daar toch echt een hele mooie tijd gehadquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, ondanks alles is LMB zo slecht nog niet..
Als als als mn vader koning was had k mn dt ook bij een pakje boter gehad. Kop op en door gaan man!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb idd veel levens-ervaring opgedaan, maar soms, als ik de tijd terug kon draaien had ik enkele zaken anders aangepakt. Maar goed, dat is er nu niet bij, en het pad des levens heeft me gebracht tot waar ik nu ben. En ondanks alle barrieres, ik mag niet klagen
Achteraf zou iedereen het anders aangepakt hebben. Als ik het opnieuw kon doen had ik nu ergens op zee gezeten, ik kom uit een varende familie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Tja, de keuzes die we ooit hebben gemaakt vallen niet terug te draaien, en moeten leven met de beslissingen die we gemaakt hebben. Dat dat voor elk individu anders uitpakt is natuurlijk weer wat anders. Toch, als ik nu, op dit moment terugkijk, zou ik op 1 ding na hetzelfde hebben gedaan, in mijn beslissingen (ook 1 fatale in Bosnië), en dat is educatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Achteraf zou iedereen het anders aangepakt hebben. Als ik het opnieuw kon doen had ik nu ergens op zee gezeten, ik kom uit een varende familie.
Maar ik was weer dwars en ging voor de zandmacht.
Of ze nu daar of hier op onze kosten zitten maakt niet veel uit, Wat wij toen hebben binnengehaald is de complete maffia van Bosnië, die hadden daar geen werk meer met die oorlog en die hebben wij toen even naar Nederland geimporteerd, van mij mogen al die Bosnische struikrovers teruggezonden worden naar dat geitenland, desnoods met een toelage!quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Wederom een ferme tik in mijn gezicht. Schijnbaar heeft men alles over voor die vluchtelingen, maar voor hen die daar gezeten hebben doet men niks tot weinig.........
http://www.nu.nl/binnenla(...)ugkeer-bosniers.html
.quote:ZAGREB - Nederland wil Bosnische vluchtelingen van 45 jaar en ouder, die terugkeren naar Bosnië-Herzegovina, levenslang een maandelijkse toelage van 470 euro geven. Een echtpaar heeft recht op 670 euro
Onzin, gewoon eruit zetten die gasten. Niks geen levenslange toelage.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Of ze nu daar of hier op onze kosten zitten maakt niet veel uit, Wat wij toen hebben binnengehaald is de complete maffia van Bosnië, die hadden daar geen werk meer met die oorlog en die hebben wij toen even naar Nederland geimporteerd, van mij mogen al die Bosnische struikrovers teruggezonden worden naar dat geitenland, desnoods met een toelage!
Wat is er mis met de Kmar? Is toch ook een mooie organisatie met een mooie achtergrond? In Buren heb je het museum van de Kmar liggen, in het oude weeshuis, erg mooi om te bezichtigen, het wordt gerund door een Kapitein b.d. die mij en mijn gezin nog even gratis naar binnen liet.quote:
Ik denk dat Europa daar weer regels voor heeft, dus ik denk dat die optie er geen is. Weglokken met geld werkt wel, en ik durf te wedden dat de criminaliteit een stuk daalt, dus daar compenseren we dat mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin, gewoon eruit zetten die gasten. Niks geen levenslange toelage.
Ik heb mijn trots en mijn waardigheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Kmar? Is toch ook een mooie organisatie met een mooie achtergrond? In Buren heb je het museum van de Kmar liggen, in het oude weeshuis, erg mooi om te bezichtigen, het wordt gerund door een Kapitein b.d. die mij en mijn gezin nog even gratis naar binnen liet.
Dat begrijp ik niet helemaal, als hij voor het Yougoslavië tribunaal komt zou de VN hem onderdak e.d moeten verlenen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:15 schreef Thaboel het volgende:
Wij hebben toevalig een bosnier op mn werk die is hierheen gekomen om te getuigen en krijgt geen toelages of wat dan ook. Kerel is beetje verknipt en is met nieuwjaar niet naar buiten geweest. Maar die werkt voor z'n centen en hard ook!
Sorry hoor, maar met die kriminaliteit verdienen die gasten meer dan met die ¤470 euro levenslang.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik denk dat Europa daar weer regels voor heeft, dus ik denk dat die optie er geen is. Weglokken met geld werkt wel, en ik durf te wedden dat de criminaliteit een stuk daalt, dus daar compenseren we dat mee.
Ik zou me er niet zo druk om maken, met al die open grenzen komen ze net zo snel weer terug, daar doe je weinig aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit alles maakt me dus echt witheet!!!
ze hebben ze moeder+broer hierheen gehaalt en toen was het klaar... Hij praat trouwens nooit over wat daar gebeurt. Behalve 1x over een grote groep die werd meegevoerd (1500 man) beschoten in een bos en voor dood werd achtergelatenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet helemaal, als hij voor het Yougoslavië tribunaal komt zou de VN hem onderdak e.d moeten verlenen.
Het gaat mij om het principe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken, met al die open grenzen komen ze net zo snel weer terug, daar doe je weinig aan.
Van mij mogen die grenzen best wel terug, dan maar een paspoortcontrole bij de Duitse en Franse grens, al reed je bij de meeste West Duitse overgangen ook zo over, zonder controle.
Nice try. Gaat nergens op uitlopen puur omdat je een nederlander bent en je was een beroeps want beroeps hebben overal 'vrijwillig' voor heb gekozen. Sommige dingen zijn idd heel erg scheef!quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het gaat mij om het principe.
Die lieden krijgen gvd levenslang een toelage, daar waar de Bosnië-veteraan het maar zelf moet zien te redden.
Dat tuig, vast niet onschuldig, behoord dit niet te krijgen!
Het is gewoon van de zotte dat men dit gaat/wilt doen.
Gaat mij niet om het geld, als oprotpremie zeg maar, maar om het geheel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nice try. Gaat nergens op uitlopen puur omdat je een nederlander bent en je was een beroeps want beroeps hebben overal 'vrijwillig' voor heb gekozen. Sommige dingen zijn idd heel erg scheef!
quote:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. De Tweede Kamer is met reces. Tot en met 9 januari ben ik afwezig.
Met vriendelijke groet,
Banenjacht? Druk bezig, maar het vlot niet bepaald.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:53 schreef Thaboel het volgende:
Met andere woorden: fuck off! Ben vakantie houden!
ER hoe is het met de banenjacht? Vacaturebank al op ingeschreven?
natuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:54 schreef Royyy het volgende:
En dat reces zullen ze wel dubbel en dik uitbetaald krijgen
Zover ik lees heeft Nederland nog niets laten blijken. Ik lees iets vaags over Bosnië die iets op de Kroatische televisie laat vertonen over een toezegging van de Nederlandse regering. Nu heb ik daar niets over gelezen en dit kabinet is echt niet zo in het weggeven van geld, dus ik moet dat eerst nog eens bevestigd zien, anders ga ik me hier niet zo druk om maken, die 20 miljoen aan Jemen, elk jaar, is volgens mij een groter bedrag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaat mij niet om het geld, als oprotpremie zeg maar, maar om het geheel.
Gvd, geef dan dat geld uit aan al die bijstandsmoeders die het al lastig hebben de touwtjes aan elkaar te knopen. Niet aan die vluchtelingen.
Maar nee, Nederland moet weer zgn "sociaal" doen, een "gebaar" "wiedergutmachung" doen.
Nee, voor mij als Bosnië-veteraan is dit een brug té ver, en ja, ik blijf niet passief, maar ga ook actief nu tegen dit beleid in.
Uch!!
Nee, WW gaat niet lukken, bijstand evt wel. Maar zit nog net boven dat "eigen vermogen". Daar leef ik nu dus van. Karig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:00 schreef Thaboel het volgende:
Kan je geen uitkering aanvragen ofzo?
Hoop dat er binnenkort dan uitsluitsel over komt. Mocht het zo zijn, dan ga ik naar het Binnenhof, en met mij enkele andere veteranen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Zover ik lees heeft Nederland nog niets laten blijken. Ik lees iets vaags over Bosnië die iets op de Kroatische televisie laat vertonen over een toezegging van de Nederlandse regering. Nu heb ik daar niets over gelezen en dit kabinet is echt niet zo in het weggeven van geld, dus ik moet dat eerst nog eens bevestigd zien, anders ga ik me hier niet zo druk om maken, die 20 miljoen aan Jemen, elk jaar, is volgens mij een groter bedrag.
Ach, het komt wel goed hoor, daar ga ik maar vanuit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:04 schreef Thaboel het volgende:
Wat een gekloot zeg! Komt altijd wel goed maar dat gekut dr tussendoor. Zelf ook 4maanden zonder werk gezeten en dat was ook flink zuur.
Opbokken jijquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:12 schreef Rave_NL het volgende:
Mooi, dan heb ik nog 11 uur om weg te komen!
Snurkse
Een vriendin van mij is geboren in Bosnië-Herzegovina, en die ouders zijn hierheen gevlucht vlak voordat het echt losging. Zijn ook behoorlijk hardwerkende en intelligente mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:15 schreef Thaboel het volgende:
Wij hebben toevalig een bosnier op mn werk die is hierheen gekomen om te getuigen en krijgt geen toelages of wat dan ook. Kerel is beetje verknipt en is met nieuwjaar niet naar buiten geweest. Maar die werkt voor z'n centen en hard ook!
Overdag slaap inhalen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:54 schreef EllaN het volgende:
Ik heb nog geen oog dicht gedaan. Heb iets verkeerds gegeten en heb om het halfuur naar het toilet moeten rennen
Ik ken ook mensen uit Afghanistan en Koeweit en andere landen waar het mis is gegaan. Het zijn vaak de hoger opgeleiden en dus de rijkeren die de middelen en de financiële onafhankelijkheid hebben om alles achter zich te laten en ergens een nieuw leven op te bouwen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:54 schreef Vortix het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is geboren in Bosnië-Herzegovina, en die ouders zijn hierheen gevlucht vlak voordat het echt losging. Zijn ook behoorlijk hardwerkende en intelligente mensen.
Gehehe, dat eerste stuk is echt briljant. (Over Amerika). Want hij heeft gewoon gelijk.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:54 schreef EllaN het volgende:
Ik heb nog geen oog dicht gedaan. Heb iets verkeerds gegeten en heb om het halfuur naar het toilet moeten rennen
hoe weet je dat hij gelijk heeft? het klinkt leuk als je het zo zegt als hij doet maar daar blijft het ook bij denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe, dat eerste stuk is echt briljant. (Over Amerika). Want hij heeft gewoon gelijk.
Sowieso snijden Lebbes en Jansen altijd mooie onderwerpen aan.
Eerste stukje is vermakelijk ware het niet dat andere caberatiers het eerder en beter gedaan hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe, dat eerste stuk is echt briljant. (Over Amerika). Want hij heeft gewoon gelijk.
Sowieso snijden Lebbes en Jansen altijd mooie onderwerpen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |