The Butterfly effect is minstens zo geniaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Erasmo het volgende:
Maar memento is wel een geniale film omdat ie je telkens op het verkeerde been zet.
Wat een wereldstad toch, Moerdijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef Clan het volgende:
CNN:Factory fire sparks toxic-smoke worries in the Netherlands
http://edition.cnn.com/20(...)re/index.html?hpt=T2
We worden nog wereldnieuws.
Ik denk dat Cobra ons gered heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef Thaboel het volgende:
Avond!
Dus wat is er gebeur? Er kwam ZO'N GROTE VUURBAL JONGUH op cnn? Toen is dat opgeeist door alkwambiebie en gaan we in noordholland allemaal kapot door chemische fall out terwijl cobra ons probeert te redden?
Zoveel Limburgers?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef AchJa het volgende:
Ik zit nu The Quick and the Dead te kijken in het Duits....
Ik krijg wat van dit kampement met al die reserve duitsers.
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik denk dat Cobra ons gered heeft![]()
![]()
Zoals het er nu uitziet is het meeste gedoofd.
Anywee, ik ben in mijn bedje.
Trusten!!
Hier zitten veel koude oorlog GGW'ers (Stolzenau, Blomberg etc.) en die hebben een dikke vinger in de pap bij het bepalen van het zenderpakket. Dus ik heb hier een hoop Duitse zenders.quote:
JOEHOE HANSIEBOYKANJERT!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef Remco026 het volgende:
Weekend![]()
Heb de hele week niks anders gedaan dan op mijn kamer zitten wachten op eindappèl...
?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef Remco026 het volgende:
Weekend![]()
Heb de hele week niks anders gedaan dan op mijn kamer zitten wachten op eindappèl...
Ik ben het wel gewend, voor 1989 hadden we alleen NL 1 en 2, BRT 1 en 2 en de rest waren duitstalig; ZDF, ARD, SWR, RTL en nog een hoop.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier zitten veel koude oorlog GGW'ers (Stolzenau, Blomberg etc.) en die hebben een dikke vinger in de pap bij het bepalen van het zenderpakket. Dus ik heb hier een hoop Duitse zenders.
En ja, ik heb ook in Duitsland gezeten, maar ik ben nooit een Duitser geworden, dit in tegenstelling tot die luftwaffe lui.
En dat was zeker gisteren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef Remco026 het volgende:
Weekend![]()
Soepel, ik had alleen Ned 1,2 en later 3.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend, voor 1989 hadden we alleen NL 1 en 2, BRT 1 en 2 en de rest waren duitstalig; ZDF, ARD, SWR, RTL en nog een hoop.
Jullie konden de Belg en de Duitser niet ontvangen? Wij konden hier zelfs RTL Luxemburg ontvangen, maar daar verstond je de helft niets van.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Soepel, ik had alleen Ned 1,2 en later 3.
En Duitse TV!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef Remco026 het volgende:
Weekend![]()
Nope, wij hingen aan de centrale antenne en alleen met goede weersomstandigheden kregen wij de ZDF binnen. Nou dan was het bijna feest want we konden die knapen met petjes zien. (De Duitse Loeki)quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Jullie konden de Belg en de Duitser niet ontvangen? Wij konden hier zelfs RTL Luxemburg ontvangen, maar daar verstond je de helft niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |