Is en blijft een mooie vrouw ja!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
Hier maar verder dan...![]()
Oh oh, wat zou ik die Stone toch hard nemen.
uhmmm, nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij eigenlijk buiten met deze tempraturen?
Beetje te oud voor mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
Hier maar verder dan...![]()
Oh oh, wat zou ik die Stone toch hard nemen.
Mjah, ik zit wel naar een film van 15 jaar oud te kijken....quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is en blijft een mooie vrouw ja!!
mainzelmännchen heten die poppetjes, die vonden mijn kinderen zo leuk dat we ze eens in Duitsland hebben gekocht, Die komen er al sinds de jaren 60, zolang ik me kan herinneren op tv.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nope, wij hingen aan de centrale antenne en alleen met goede weersomstandigheden kregen wij de ZDF binnen. Nou dan was het bijna feest want we konden die knapen met petjes zien. (De Duitse Loeki)
Dat kan niet, toen was je nog geen SMquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, ik zit wel naar een film van 15 jaar oud te kijken....
15 jaar geleden was ik god en jezus in 1 persoon!
Die bedoel ik ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef Clan het volgende:
[..]
mainzelmännchen heten die poppetjes, die vonden mijn kinderen zo leuk dat we ze eens in Duitsland hebben gekocht, Die komen er al sinds de jaren 60, zolang ik me kan herinneren op tv.
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Nee, toen was ik wmr, dat is ongeveer hetzelfde!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan niet, toen was je nog geen SM
brrr, tijd gaat snel. 15 jaar geleden was ik gewoon "nebbes eerste klasse"quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, toen was ik wmr, dat is ongeveer hetzelfde!
toen deed hij aan smquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan niet, toen was je nog geen SM
Maar nu ik er over nadenk is ook Loeki "asjemnou" de Leeuw dood...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:21 schreef Clan het volgende:
Zo te zien nog steeds populair, ook op internet.
Over 2 weekjes 2 tentamens en 2 essaysquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Stalkster..
Nog tentamens komende tijd?
Loeki de Leeuw verdwijnt definitiefquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar nu ik er over nadenk is ook Loeki "asjemnou" de Leeuw dood...
Vijftien jaar geleden speelde ik nog met piratenlego. Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
brrr, tijd gaat snel. 15 jaar geleden was ik gewoon "nebbes eerste klasse"
Broekventjequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:28 schreef Vortix het volgende:
[..]
Vijftien jaar geleden speelde ik nog met piratenlego. Goeie ouwe tijd
Nu mag je uitzitten tot FLOquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Toen was ik nog jong en vol met energie... Nu is dat alleen maar tijdverspilling.
Hey, ff dimmen ja. Ik ben nog niet eens de jongste DEF-erquote:
Trustenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hey, ff dimmen ja. Ik ben nog niet eens de jongste DEF-er
Jongens, ik ga tukken. Tot morgen!
Ach, een geluk, wij verschillen niet erg veel in leeftijd, en ik moet zeggen dat jij het dan toch verder hebt geschopt dan ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik word oud...
Te laat geboren in een oude wereld.
Mijn god dat ik dit nog heb afgekeken ook.. Ongelooflijk..quote:
Onzin, jij hebt in het verleden een beslissing genomen waar ik nog niet over zou dromen. En die ervaring die jij nu in je rugzak hebt zitten is meer waard dan mijn vakantie tripjes naar Vlieland oid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, een geluk, wij verschillen niet erg veel in leeftijd, en ik moet zeggen dat jij het dan toch verder hebt geschopt dan ik
Yep, en dinges?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
Over 2 weekjes 2 tentamens en 2 essays.
Jij weer richting de kou als ik het goed gelezen heb?
Ik heb idd veel levens-ervaring opgedaan, maar soms, als ik de tijd terug kon draaien had ik enkele zaken anders aangepakt. Maar goed, dat is er nu niet bij, en het pad des levens heeft me gebracht tot waar ik nu ben. En ondanks alle barrieres, ik mag niet klagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onzin, jij hebt in het verleden een beslissing genomen waar ik nog niet over zou dromen. En die ervaring die jij nu in je rugzak hebt zitten is meer waard dan mijn vakantie tripjes naar Vlieland oid.
Dan neem ik aan dat jij niets te klagen hebt..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Die is er niet bij.
Ik ga ook lekker tukken nu. Tot morgen allen.
Nope, ondanks alles is LMB zo slecht nog niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb idd veel levens-ervaring opgedaan, maar soms, als ik de tijd terug kon draaien had ik enkele zaken anders aangepakt. Maar goed, dat is er nu niet bij, en het pad des levens heeft me gebracht tot waar ik nu ben. En ondanks alle barrieres, ik mag niet klagen
hehehe, ach, ik heb daar toch echt een hele mooie tijd gehadquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, ondanks alles is LMB zo slecht nog niet..
Als als als mn vader koning was had k mn dt ook bij een pakje boter gehad. Kop op en door gaan man!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb idd veel levens-ervaring opgedaan, maar soms, als ik de tijd terug kon draaien had ik enkele zaken anders aangepakt. Maar goed, dat is er nu niet bij, en het pad des levens heeft me gebracht tot waar ik nu ben. En ondanks alle barrieres, ik mag niet klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |