Achteraf zou iedereen het anders aangepakt hebben. Als ik het opnieuw kon doen had ik nu ergens op zee gezeten, ik kom uit een varende familie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb idd veel levens-ervaring opgedaan, maar soms, als ik de tijd terug kon draaien had ik enkele zaken anders aangepakt. Maar goed, dat is er nu niet bij, en het pad des levens heeft me gebracht tot waar ik nu ben. En ondanks alle barrieres, ik mag niet klagen
Tja, de keuzes die we ooit hebben gemaakt vallen niet terug te draaien, en moeten leven met de beslissingen die we gemaakt hebben. Dat dat voor elk individu anders uitpakt is natuurlijk weer wat anders. Toch, als ik nu, op dit moment terugkijk, zou ik op 1 ding na hetzelfde hebben gedaan, in mijn beslissingen (ook 1 fatale in Bosnië), en dat is educatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Achteraf zou iedereen het anders aangepakt hebben. Als ik het opnieuw kon doen had ik nu ergens op zee gezeten, ik kom uit een varende familie.
Maar ik was weer dwars en ging voor de zandmacht.
Of ze nu daar of hier op onze kosten zitten maakt niet veel uit, Wat wij toen hebben binnengehaald is de complete maffia van Bosnië, die hadden daar geen werk meer met die oorlog en die hebben wij toen even naar Nederland geimporteerd, van mij mogen al die Bosnische struikrovers teruggezonden worden naar dat geitenland, desnoods met een toelage!quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Wederom een ferme tik in mijn gezicht. Schijnbaar heeft men alles over voor die vluchtelingen, maar voor hen die daar gezeten hebben doet men niks tot weinig.........
http://www.nu.nl/binnenla(...)ugkeer-bosniers.html
.quote:ZAGREB - Nederland wil Bosnische vluchtelingen van 45 jaar en ouder, die terugkeren naar Bosnië-Herzegovina, levenslang een maandelijkse toelage van 470 euro geven. Een echtpaar heeft recht op 670 euro
Onzin, gewoon eruit zetten die gasten. Niks geen levenslange toelage.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Of ze nu daar of hier op onze kosten zitten maakt niet veel uit, Wat wij toen hebben binnengehaald is de complete maffia van Bosnië, die hadden daar geen werk meer met die oorlog en die hebben wij toen even naar Nederland geimporteerd, van mij mogen al die Bosnische struikrovers teruggezonden worden naar dat geitenland, desnoods met een toelage!
Wat is er mis met de Kmar? Is toch ook een mooie organisatie met een mooie achtergrond? In Buren heb je het museum van de Kmar liggen, in het oude weeshuis, erg mooi om te bezichtigen, het wordt gerund door een Kapitein b.d. die mij en mijn gezin nog even gratis naar binnen liet.quote:
Ik denk dat Europa daar weer regels voor heeft, dus ik denk dat die optie er geen is. Weglokken met geld werkt wel, en ik durf te wedden dat de criminaliteit een stuk daalt, dus daar compenseren we dat mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin, gewoon eruit zetten die gasten. Niks geen levenslange toelage.
Ik heb mijn trots en mijn waardigheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Kmar? Is toch ook een mooie organisatie met een mooie achtergrond? In Buren heb je het museum van de Kmar liggen, in het oude weeshuis, erg mooi om te bezichtigen, het wordt gerund door een Kapitein b.d. die mij en mijn gezin nog even gratis naar binnen liet.
Dat begrijp ik niet helemaal, als hij voor het Yougoslavië tribunaal komt zou de VN hem onderdak e.d moeten verlenen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:15 schreef Thaboel het volgende:
Wij hebben toevalig een bosnier op mn werk die is hierheen gekomen om te getuigen en krijgt geen toelages of wat dan ook. Kerel is beetje verknipt en is met nieuwjaar niet naar buiten geweest. Maar die werkt voor z'n centen en hard ook!
Sorry hoor, maar met die kriminaliteit verdienen die gasten meer dan met die ¤470 euro levenslang.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik denk dat Europa daar weer regels voor heeft, dus ik denk dat die optie er geen is. Weglokken met geld werkt wel, en ik durf te wedden dat de criminaliteit een stuk daalt, dus daar compenseren we dat mee.
Ik zou me er niet zo druk om maken, met al die open grenzen komen ze net zo snel weer terug, daar doe je weinig aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit alles maakt me dus echt witheet!!!
ze hebben ze moeder+broer hierheen gehaalt en toen was het klaar... Hij praat trouwens nooit over wat daar gebeurt. Behalve 1x over een grote groep die werd meegevoerd (1500 man) beschoten in een bos en voor dood werd achtergelatenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet helemaal, als hij voor het Yougoslavië tribunaal komt zou de VN hem onderdak e.d moeten verlenen.
Het gaat mij om het principe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken, met al die open grenzen komen ze net zo snel weer terug, daar doe je weinig aan.
Van mij mogen die grenzen best wel terug, dan maar een paspoortcontrole bij de Duitse en Franse grens, al reed je bij de meeste West Duitse overgangen ook zo over, zonder controle.
Nice try. Gaat nergens op uitlopen puur omdat je een nederlander bent en je was een beroeps want beroeps hebben overal 'vrijwillig' voor heb gekozen. Sommige dingen zijn idd heel erg scheef!quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het gaat mij om het principe.
Die lieden krijgen gvd levenslang een toelage, daar waar de Bosnië-veteraan het maar zelf moet zien te redden.
Dat tuig, vast niet onschuldig, behoord dit niet te krijgen!
Het is gewoon van de zotte dat men dit gaat/wilt doen.
Gaat mij niet om het geld, als oprotpremie zeg maar, maar om het geheel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nice try. Gaat nergens op uitlopen puur omdat je een nederlander bent en je was een beroeps want beroeps hebben overal 'vrijwillig' voor heb gekozen. Sommige dingen zijn idd heel erg scheef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |