Nou euh... weetje... dat euh... dacht ik ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef fespo het volgende:
die broer gaat zo ook zeggen dat hij homo is.
da mekt tuch niks uutquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef ukker het volgende:
"da ge nie homo wurt mar da ge homo ziet"
Ja echt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef ukker het volgende:
Lol en dan de krat bavaria blurren, de flesjes niet
Hij is niet obviousquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef ukker het volgende:
Volgens mij z'n zus. Ach iedereen zag toch dat die gast fag is?
is die alquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef ukker het volgende:
Maar wanneer komt Arie nou uit de kast? Of is dat de seizoensfinale?
Wel een beetje.quote:
Behalve die ene vriend "tja het is jouw keus" vond ik een beetje een rare reactie..alsof het een keuze is dat je op hetzelfde geslacht valt...de rest was wel heel cool...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:40 schreef Marloes het volgende:
Ik werd echt boos om de reactie van z'n ouders
Een beetje chagrijnig kijken en ondertussen dooreten.
Gelukkig reageerde z'n vrienden wel leuk
Ach ik zou ook niet meteen staan te springen, maar die ouders moeten even bekomen. Aan het einde van de dag denken die ouders ook nu is ie tenminste gelukkig en zichzelf.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:39 schreef LoveProfuzion het volgende:
Nou het raakte me wel....die ijzige stilte en dat je dat vlees hoorde sudderen zo op die gourmetpan...vader die niet positief was, moeder die nauwelijks aan hap door haar keel kreeg...het gezellige etentje was opeens niet meer zo gezellig...erg pijnlijk voor die jongen....maar toen die broer zo zijn hand op zijn schouder legde toen kon je me opvegen...erg lief....reactie van die ouders was natuurlijk erg zuur, gelukkig waren ze aan het einde ook een beetje bijgedraaid en ik snap ook wel dat je als ouders een bepaald beeld hebt van hoe je de toekomst van je kind voor je ziet..en dan is het misschien ook wel even schrikken of wennen.
Mijn ouders zeiden meteen dat ze heel erg van me hielden en dat ze het vervelend vonden dat ik het er zo moeilijk mee had gehad. Mijn zus roddelde het meteen aan iedereen in de wijk door...dat was minder prettig....haha.
Hier moest ik steeds om lachen bij die voorstukjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:39 schreef LoveProfuzion het volgende:
die ijzige stilte en dat je dat vlees hoorde sudderen zo op die gourmetpan...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef ukker het volgende:
Maar wanneer komt Arie nou uit de kast? Of is dat de seizoensfinale?
Arie is de meeste sympathieke man op TV.quote:
Jij dacht zeker dat 'ie met Irene getrouwd is?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:53 schreef Beach het volgende:
En wtf ik kijk even op de site van KRO voor de uitzending, zie ik staan"Coming out verhaal:
Carlo Boszhard".
Blijkt hij homo te zijn
Jij keek echt geen Telekids he.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:53 schreef Beach het volgende:
En wtf ik kijk even op de site van KRO voor de uitzending, zie ik staan"Coming out verhaal:
Carlo Boszhard".
Blijkt hij homo te zijn
In ieder geval de meest sympathieke christenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Arie is de meeste sympathieke man op TV.
Dat dacht ik vroeger want ik kon me nog vaag een huwelijk herinneren ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat 'ie met Irene getrouwd is?.
mijn poging tot grappig wezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat 'ie met Irene getrouwd is?.
Oh dat was aflevering 2quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:59 schreef Beach het volgende:
Net begonnen met kijken, maar het begint al goed. Arie gaat door de achteringang naar binnen
Volgens mij nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Die van gisteravond was toch pas aflevering 1?.
Ja, al is de pilot vorig jaar ergens uitgezonden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Die van gisteravond was toch pas aflevering 1?.
Zijn ouders accepteren het wel hoor, maar ze schrikken gewoon. Heb ik de nu de uitzending verpestquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:37 schreef Komakie het volgende:
Het lullige is dat Theo een hartstikke aardige jongen is. Ik heb hem een tijdje meegemaakt toen hij in Oostenrijk les gaf (ik weet niet of dat in het verhaal ook naar voren is gekomen. Ik heb de aflevering nog niet gezien) en toen heb ik hem meegemaakt als een toffe gast.
Jammer dat ouders dan op die manier reageren. Uiteindelijk zullen ze het vast wel accepteren. Ik kan me niet voorstellen dat de ouders van zo'n jongen zo blijven.
Echt een sympathieke gozer iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Arie BoomsmaOntzettend sympathieke man inderdaad.
ik vond het toch wat meer dan schrikken...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Zijn ouders accepteren het wel hoor, maar ze schrikken gewoon. Heb ik de nu de uitzending verpest
Ik vind Arie Boomsma ook heel geschikt hiervoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Echt een sympathieke gozer idd
Prima programma verder, niet overdreven dramatisch of met stomme spelletjes, flitsende tips of blabla, maar gewoon to the point laten zien wat er speelt.
Je zal er maar zo lang mee moeten leven, je gevangen voelen terwijl het niet hoeft
Ik ben zelf niet zo'n fan van coming outs. Je maakt er toch ook geen heisa van als je hetero bent? Ik vertel het alleen als het ter sprake komt en dan ook nog tussen neus en lippen door, als het even kan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vind Arie Boomsma ook heel geschikt hiervoor.![]()
Het 'uit de kast komen' is alleen niet eenmalig. In iedere situatie met nieuwe mensen moet je weer overwegen om het te vertellen of niet.
Volgens mij hadden zijn ouders er nog nooit bij stil gestaan dat het zou kunnen. Zijn broer reageerde wel erg tof trouwens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vond het toch wat meer dan schrikken...
Je zag duidelijk dat ze het liever niet hadden. Ik denk dat een goede ouder meteen een hand om die jongen had moeten slaan en zeggen dat maakt toch niet uit joh!
ja als niemand iets had gezegd zou het helemaal erg zijn geweest voor die jongenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens mij hadden zijn ouders er nog nooit bij stil gestaan dat het zou kunnen. Zijn broer reageerde wel erg tof trouwens.
In sommige gevallen vind ik het wel handig om te weten. Als ik iets vermoed ofzo. Dan weet ik het tenminste zeker. Ik kan niet tegen dat stiekeme gedoe en het is ook zo lullig als je denkt dat iemand homo is, maar het uiteindelijk niet is. Daar gaat het mij ook meer om.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van coming outs. Je maakt er toch ook geen heisa van als je hetero bent? Ik vertel het alleen als het ter sprake komt en dan ook nog tussen neus en lippen door, als het even kan.
Ik kan me echter wel voorstellen dat je wel een echte coming out wilt als je vrienden je elk weekend iemand van het andere geslacht proberen aan te smeren. Lijkt me echt heel vervelend.
Ja, ik denk dat dat ook is waar die vader moeite mee heeft. Ik heb zelf het idee dat mannen sneller moeite hebben met homoseksualiteit van hun zoon dan van hun dochter (en sowieso meer dan de moeder). Mijn vader had er meer problemen mee gehad als ik een jongen was geweest (misschien heeft dat iets te maken met het doorgeven van de familienaam oid?). Maar goed, mijn ouders zijn al voorzien van kleinkinderen, dus ik hoef me niet schuldig te voelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
In sommige gevallen vind ik het wel handig om te weten. Als ik iets vermoed ofzo. Dan weet ik het tenminste zeker. Ik kan niet tegen dat stiekeme gedoe en het is ook zo lullig als je denkt dat iemand homo is, maar het uiteindelijk niet is. Daar gaat het mij ook meer om.
Het maakt me verder totaal niet uit of iemand homo is of niet. Als iemand die gevoelens heeft en daar gelukkig van wordt is daar niet iets mis mee. Het is immers geen misdaad.
Ik kan op zich wel begrijpen dat het even slikken is voor de ouders. Stel je voor dat de moeder altijd graag een schoondochter had willen hebben omdat ze toch een extra vrouw in de familie mist (mijn moeder is bijvoorbeeld heel blij met mijn vriendin) of dat je ouders toch wel hadden gehoopt later opa en oma te worden. Dan is dat nu toch even anders.
Het overgrote deel van de bevolking is hetero en iedereen gaat er dus logischerwijs vanuit dat je ook hetero bent. Als je dan homo bent moet je dat in veel gevallen expliciet vertellen, tenzij het heel obvious is natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van coming outs. Je maakt er toch ook geen heisa van als je hetero bent? Ik vertel het alleen als het ter sprake komt en dan ook nog tussen neus en lippen door, als het even kan.
Ik kan me echter wel voorstellen dat je wel een echte coming out wilt als je vrienden je elk weekend iemand van het andere geslacht proberen aan te smeren. Lijkt me echt heel vervelend.
Als iedereen het al zou weten, zou het op zich nog wel een grappige actie zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat tweede punt kan ik wel beamen. Ik kreeg met sinterklaas stressballen in de vorm van tieten van mijn ouders en mijn van broer de 'FHM buurmeisjes special'.![]()
Die vader: "nou ik vind het wel erg!!"quote:
Je ziet dat het dus niet altijd kan..quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Alleen snap ik niet zo goed waarom je tegenwoordig niet voor je geaardheid uit kunt komen. Als ik homo zou zijn zou ik er juist voor uitkomen en er trots op zijn.
Het gaat mensen gewoon niet aan of ik homo of hetero ben, dus ik vind niet dat ik iets expliciet moet vertellen. Misschien ben ik naïef, maar ik vind dat mensen er maar niet gewoon vanuit moeten gaan dat iedereen hetero isquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de bevolking is hetero en iedereen gaat er dus logischerwijs vanuit dat je ook hetero bent. Als je dan homo bent moet je dat in veel gevallen expliciet vertellen, tenzij het heel obvious is natuurlijk.![]()
Dat tweede punt kan ik wel beamen. Ik kreeg met sinterklaas stressballen in de vorm van tieten van mijn ouders en mijn van broer de 'FHM buurmeisjes special'.![]()
Ik wil het wel vertellen, maar ik ben er nog niet voor de volle honderd procent zeker van.
Ik vind het onzin dat je steeds expliciet moet vermelden dat je homo bent, net of je je schuldig moet voelen als homo en iedereen op de hoogte moet brengen van een besmettelijke ziekte.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de bevolking is hetero en iedereen gaat er dus logischerwijs vanuit dat je ook hetero bent. Als je dan homo bent moet je dat in veel gevallen expliciet vertellen, tenzij het heel obvious is natuurlijk.![]()
Dat idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat je steeds expliciet moet vermelden dat je homo bent, net of je je schuldig moet voelen als homo en iedereen op de hoogte moet brengen van een besmettelijke ziekte.
Ook zonder coming-out kun je je vrienden en familie wel laten weten dat je homo bent, via via gaat zo'n verhaal toch wel verder lijkt mij
Klopt, die eerste stap is gewoon voor acceptatie binnen eigen kring, daarna kan je gewoon echt jezelf zijn en het onbewust uitdragen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat je steeds expliciet moet vermelden dat je homo bent, net of je je schuldig moet voelen als homo en iedereen op de hoogte moet brengen van een besmettelijke ziekte.
Ook zonder coming-out kun je je vrienden en familie wel laten weten dat je homo bent, via via gaat zo'n verhaal toch wel verder lijkt mij
Ik denk niet dat L-ascorbinezuur dat precies bedoelde.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die vriendengroep vond ik nog het tofst. "Ja, maar wat wilde je nou vertellen?"quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Rookert het volgende:
Nog even zeggen dat die broer echt een goede reactie had![]()
En een geniaal accent
Vast door gedrag hè, hij zei dat hij het onderdrukte en net zoals zijn vrienden wilde zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef HappyBob het volgende:
Hoe zagen die mensen niet eerder dat hij homo was?
Omdat die jongen zich helemaal niet zo overduidelijk als een homo gedraagd. Niet als het cliche beeld van een homo bedoel ik dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef HappyBob het volgende:
Hoe zagen die mensen niet eerder dat hij homo was?
ik denk dat het moeilijker is dan het lijkt..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie die Arie bij zowel familie als vrienden lekker nonchi aan een pilsje nippen! Topbaan heeft die vent.
Arie is een held!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat het moeilijker is dan het lijkt..
hij kan alles heel luchtig brengen en kritische vragen stellen en ondertussen mensen in hun waarde laten
Mensen met dat taalgebruik zijn nog triesterquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef Dale. het volgende:
Omg man die uitzending van gisteren... kanker triest die ouders.
Hij heeft het zelf geaccepteerd dat hij homo is, maar dan kun je het nog steeds niet leuk vinden en eigenlijk hetero willen zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het net even teruggekeken, maar ik kreeg er eerst wel een erg ongemakkelijk gevoel van.
Ook jammer dat die vader en familie deels zo moeilijk en bekrompen reageerden.
Maar ik moet zeggen, dat de homo in kwestie zich ook wel vreemd gedroeg. Arie moest fluisteren op de camping en in de caravan mocht er niet over gesproken worden.
En ook dat hij zei dat hij het liefst een pilletje wilde slikken, waardoor hij hetero kon worden.
Hij vond het eigenlijk ook erg om homo te zijn etc. Dus ik kreeg het idee dat hij het zelf niet echt kon accepteren.
Wel leuk hoe z'n broer en vrienden reageerden. Vooral hoe z'n broer het opnam voor hem tijdens dat gourmetten, was erg mooi.
Wel een mooie happy end op het laatste, toen z'n vader het ook min of meer had geaccepteerd.
Maar ik vraag me wel af of deze manier van een coming-out erg slim is, ik zou dat toch echt heel anders aanpakken.
Je kunt zoiets ook langzaam vertellen aan je zussen of je moeder en dan misschien je vader.
(althans als je uit een relatief bekrompen boeren gezin komt).
Verder wel een leuk programma, maar het draait echt om het shock effect en daarmee suggereer je eigenlijk alleen maar dat het apart is om homo te zijn.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen met dat taalgebruik zijn nog triester
Zal best, maar woorden als kanker vind ik toch not done. Daarnaast heb je de betekenis van het woord moraalridder niet helemaal begrepen....quote:
Ik snap de reactie ook wel. Ik heb helemaal niks tegen homo's (sterker nog, 1 van mijn beste maatje is homo) maar als mijn zoon of dochter zal zeggen dat ie homo is, zal ik het ook niet zo grappig vinden....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Het is gewoon een schok voor die vader en dat snap ik ook best. Hij mag toch ook gewoon eerlijk zeggen dat 'ie er niet blij mee is? Maar hij zei ook dat hij het zou accepteren als zijn zoon zo was. Ik weet niet: je kunt erger reageren.
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Het is gewoon een schok voor die vader en dat snap ik ook best. Hij mag toch ook gewoon eerlijk zeggen dat 'ie er niet blij mee is? Maar hij zei ook dat hij het zou accepteren als zijn zoon zo was. Ik weet niet: je kunt erger reageren.
Sommige mensen vinden het belangrijk zoiets 'groots' persoonlijk aan vrienden en familie te vertellen. Het is een persoonlijke voorkeur hoe je dat wilt doen, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat echt even zelf duidelijk wil maken,quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet "groots" verkondigen dat ik hetero ben?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het belangrijk zoiets 'groots' persoonlijk aan vrienden en familie te vertellen. Het is een persoonlijke voorkeur hoe je dat wilt doen, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat echt even zelf duidelijk wil maken,
Daar gaat iedereen al van uit, dus dat heeft geen zin nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet "groots" verkondigen dat ik hetero ben?
Omdat dat al van je verwacht wordt, dus 'hoef' je het niet te vertellen. Maar als jij er groots voor uit wilt komen dat je hetero bent, wat let je? Vooral doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet "groots" verkondigen dat ik hetero ben?
Omdat ik het stom vind om je te moeten verantwoorden voor anderen wat je geaardheid isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Omdat dat al van je verwacht wordt, dus 'hoef' je het niet te vertellen. Maar als jij er groots voor uit wilt komen dat je hetero bent, wat let je? Vooral doen..
Ik heb het ook niet groots aangekondigd, maar kan me voorstellen dan anderen dat gewoon in 1 keer willen vertellen. Homo-zijn is toch een belangrijk iets dat je leven vormt. Er zijn ook mensen die groots aankondigen dat ze zwanger zijn. Of gaan trouwen. Waarom dan niet zo vertellen dat je homo bent.
Ja, inderdaad. En sommigen draaien dan juist weer bij na een goed gesprek terwijl je het niet verwacht had.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Overigens moet ik nog zien of al die positief reagerende lui nog net zo positief zijn als ze het hebben kunnen laten bezinken. Heb zelf ook meegemaakt dat mensen eerst zeiden: "Maakt niet uit joh, je blijft hetzelfde!" en zich vervolgens toch anders gingen gedragen naar mij toe.
trotsquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die vader: "nou ik vind het wel erg!!"
lulhannes. Maar goed dat hij er later blijkbaar toch goed mee omging.
Zijn vrienden waren ook wel positief, vond ik verrassend.
Alleen snap ik niet zo goed waarom je tegenwoordig niet voor je geaardheid uit kunt komen. Als ik homo zou zijn zou ik er juist voor uitkomen en er trots op zijn.
Waarvan 730k homo's?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef RaymanNL het volgende:
Mooi programma. Heel oprecht gemaakt! Die broer was inderdaad erg tof. Er hebben trouwens 735k mensen gekeken, dat is zwaar boven het gemidddelde van Nederland 3.
Je kan op de website terug kijken wat en hoe de ouders van Theo nu reageren ook zijn vrienden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:37 schreef Komakie het volgende:
Het lullige is dat Theo een hartstikke aardige jongen is. Ik heb hem een tijdje meegemaakt toen hij in Oostenrijk les gaf (ik weet niet of dat in het verhaal ook naar voren is gekomen. Ik heb de aflevering nog niet gezien) en toen heb ik hem meegemaakt als een toffe gast.
Jammer dat ouders dan op die manier reageren. Uiteindelijk zullen ze het vast wel accepteren. Ik kan me niet voorstellen dat de ouders van zo'n jongen zo blijven.
Maar ja, zat ook te denken aan wat mensen hier eerder zeiden: die jongen heeft er zelf jaren mee geworsteld, je kan dan ook niet binnen een minuut diezelfde verwerking verwachten van je naasten.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef alors het volgende:
Ik kijk het nu terug, ik vind die broer echt lief reageren
Ik vind het echt wel een kutreactie van zijn pa, hij ziet toch hoe fokking moeilijk die jongen het er zelf al mee heeft.
Dus als jouw vader binnenkort de familie bij elkaar roept om te vertellen dat hij homo is denk jij, het zal wel?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik snap echt NIET dat ouders er moeite mee kunnen hebben dat hun kind homoseksueel is. Ieder normaal mens hoort dat niet te hebben. Wat is er in godsnaam mis met homo zijn, serieus
Er valt NIETS te verwerken. Punt.
HAHAHAH neem je juist mijn vader. Het zou mij echt niets boeien, ik sta overal voor open (en mijn vader is de grootste debiel die er op de aardkloot rondlooptquote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Dus als jouw vader binnenkort de familie bij elkaar roept om te vertellen dat hij homo is denk jij, het zal wel?
En je kan je ook niet voorstellen dat andere het wel even moeten verwerken?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
HAHAHAH neem je juist mijn vader. Het zou mij echt niets boeien, ik sta overal voor open (en mijn vader is de grootste debiel die er op de aardkloot rondloopt)
Ik kan het me wel voorstellen ja, omdat mensen bekrompen zijn of enge gelovigenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef arucard het volgende:
[..]
En je kan je ook niet voorstellen dat andere het wel even moeten verwerken?
Waren er maar meer mensen zonder inlevingsvermogen?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:53 schreef 7eVeNL het volgende:
Wow TheHappyPrince, was iedereen dan maar zoals jou! en dat meen ik serieus. Ik snap het wel van het is maatschappelijk gezien nog altijd een 'taboe' hoe je het went of keert. Ik weet het van mij zelf en ik ben nu 26 en ik loop er alles behalve mee te koop. Mijn vrienden weten het al een tijd, mijn ouders nu bijna een jaar? En ook zij hadden er eventjes moeite mee, ze kwamen er achter tijdens een telefoongesprek toen zij op vakantie waren, bij thuiskomst een goed gesprek gehad, vrij open en nuchter, maar achteraf bleek dat mijn ouders op het vakantie adres toch beide een traaintje hebben weggepinkt. Mijn vader is daarnaast politie in a'dam en heeft genoeg gay collega's of kennissen, dus mijn vader vind het allemaal best, zolang ik maar gelukkig ben en er mee verder kan, zelfde geldt voor mijn moeder, die heeft geaccepteerd dat ik zeer waarschijnlijk voortaan thuis kom met een jongen, en daar was ook een kleine switch voor nodig, schatten van ouders, maar als ouders zo iets niet zien aankomen, of niet willen zien aankomen en vervolgens daarmee geconfronteerd worden, lijkt het mij niet meer dan normaal dat ouders dit moeten 'verwerken'.
Maar nogmaals, waren er maar meer mensen zoals jou TheHappyPrince en jouw vader in kwestie
Het is mij, als lesbiënne nota bene, overkomen (nou, gedeeltelijk homo), en ik moet zeggen, ik vond het geen kattenpis. Nog steeds niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Dus als jouw vader binnenkort de familie bij elkaar roept om te vertellen dat hij homo is denk jij, het zal wel?
Ik denk dat er wel een verschil is tussen een kind wat nog aan het begin van zijn leven staan en een vader die waarschijnlijk al een (lange) relatie heeft gehad met een vrouw en jouw op de aarde heeft gezet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook het geval zijn...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef arucard het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zonder inlevingsvermogen?
Waarom heb ik dan meteen geen inlevingsvermogen? Ik laat mijn kind zijn of haar toekomst gewoon openliggen, ik leid zelf ook geen standaard leven. Je kunt van alles verwachten, maar niets loopt zoals je denkt dat het zal lopen. Dus waarom blijven vasthouden aan zo'n idee? Verras mij maar, imo.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef arucard het volgende:
[..]
Waren er maar meer mensen zonder inlevingsvermogen?
Je moet niet vast blijven houden aan zo'n idee, maar veel mensen moeten dat wel even verwerken als hun wereld zoals zij die waarnemen en de toekomst die ze daar bij verwachten van het een op het andere moment helemaal anders wordt.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan meteen geen inlevingsvermogen? Ik laat mijn kind zijn of haar toekomst gewoon openliggen, ik leid zelf ook geen standaard leven. Je kunt van alles verwachten, maar niets loopt zoals je denkt dat het zal lopen. Dus waarom blijven vasthouden aan zo'n idee? Verras mij maar, imo.
Ik zei het hierboven al, maar misschien heb je eroverheen gelezen. Ik kan het me wél voorstellen dat mensen er moeite mee hebben, maar ik vind het -heel- -erg- achterlijk. Zo goed genoeg?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef arucard het volgende:
[..]
Je moet niet vast blijven houden aan zo'n idee, maar veel mensen moeten dat wel even verwerken als hun wereld zoals zij die waarnemen en de toekomst die ze daar bij verwachten van het een op het andere moment helemaal anders wordt.
En als jij je dat niet kan voorstellen heb je volgens mij geen groot inlevingsvermogen.
Vind ik een erg scheefgetrokken vergelijking. Ik ben geen hippiequote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef arucard het volgende:
Waar ligt de grens voor jou dan? Als je familie omkomt in een vliegtuigongeluk, zeg jij ach je kan alles verwachten? Of iets positievers, je wint de loterij. Dan moet je dat toch ook gewoon verwerken ( al dan niet op een andere manier)
Die wacht nog even met uit de kast komen, Arie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
Gaat die gast nou aan zijn ouders uitleggen dat Arie homo is?
hoe dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
Moeders voelen dat vaak al feilloos aan.
Ingebouwde gaydar.quote:
ramptoerist!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Helemaal geen boze reacties tot nu toe
Zou zo maar kunnen.quote:
neeequote:
ja dat bedoelde hij geloof ik niet zo, maar het klonk wel lullig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Felagund het volgende:
Hij begon goed, maar dan zegt hij het is niet anders.
Ja, en "Die kinderen krijg ik wel van Fe... eh, die kleinkinderen."quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Felagund het volgende:
Hij begon goed, maar dan zegt hij het is niet anders.
neequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef TLC het volgende:
Gaan ze dit ook doen bij een gezin die het Moslim geloof heeft ? ik ben dan wel benieuwd naar de reacties van vooral papa.
en nee, ik heb niks tegen Moslims
Dat grapje maakte ik net, homo! Niet mijn grappen pikkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Onnoman het volgende:
KIJk.. nu wordt zijn vader in beeld "genomen"
Bij P&W zei Arie dat hij geen streng christelijke of islamitische gezinnen kon vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef TLC het volgende:
Gaan ze dit ook doen bij een gezin die het Moslim geloof heeft ? ik ben dan wel benieuwd naar de reacties van vooral papa.
inlogpaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat grapje maakte ik net, homo! Niet mijn grappen pikken
Ik meen te hebben gehoord in een interview met Arie vorige week dat er wel 1 moslim jongen is gevolgd.quote:
nee, ze hadden een Marokkaanse aanmelding, maar dat vond Arie toch te riskantquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef TLC het volgende:
Ja want dat was ook in Marokko en niet in Nederland..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee, ze hadden een Marokkaanse aanmelding, maar dat vond Arie toch te riskant
Ik vind het een mooi programma.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik erger me niet echt aan dit programma.
allemaal in scene gezet man.. linkse manier om tolerantie te kweken..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik meen te hebben gehoord in een interview met Arie vorige week dat er wel 1 moslim jongen is gevolgd.
Prima.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
allemaal in scene gezet man.. linkse manier om tolerantie te kweken..
ik vind dit echt een enorm kutprogamma... maar ik kijk ernaar als satire er cabaret in een..
Enkel een Marokkaanse meid die dus op vrouwen valt, maar daar vonden ze het niet verantwoord ofzo. Die wou het haar broer in Marokko gaan vertellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Baszh het volgende:
[..]
Bij P&W zei Arie dat hij geen streng christelijke of islamitische gezinnen kon vinden
knuffel?quote:
Het wordt pas een kutprogramma als de lesbiennes hun entree doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
allemaal in scene gezet man.. linkse manier om tolerantie te kweken..
ik vind dit echt een enorm kutprogamma... maar ik kijk er naar als satire en cabaret in een..
Die moslims zeggen altijd dat zij geen homo's hebben toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee, ze hadden een Marokkaanse aanmelding, maar dat vond Arie toch te riskant
Nee, enkel schandknaapjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die moslims zeggen altijd dat zij geen homo's hebben toch?
Dan hebben ze er wrs toch 1?
quote:
dr was wel een keer een heel mooi programma over allochtone homo's die hun verhaal kwijt wouden op tv. Voor sommige was dat de eerste keer en betekende het voor hun uitbanning enz.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die moslims zeggen altijd dat zij geen homo's hebben toch?
Dan hebben ze er wrs toch 1?
Had gehoopt op heel heftig reagerende omgeving. Dit was allemaal veel te lief en te begripvol.quote:
Joh hij zat in een orkest...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Had gehoopt op heel heftig reagerende omgeving. Dit was allemaal veel te lief en te begripvol.
Stelletje softies.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Is die aflevering met de antiliaan al op tv geweest? Die moeder reageert met 'IK WIL DOOD'
Volgens mij is de volgende aflevering heftiger, met Theo geloof ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Had gehoopt op heel heftig reagerende omgeving. Dit was allemaal veel te lief en te begripvol.
Stelletje softies.
Staat al op de site. Ben het nu aan het kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Is die aflevering met de antiliaan al op tv geweest? Die moeder reageert met 'IK WIL DOOD'
Hij staat er echt net op inderdaad. Ga zo ook kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Staat al op de site. Ben het nu aan het kijken.
Godsamme, echt heftig.
Men is tolerant, totdat het te dichtbij komt. Ben blij dat die aflevering van Robert toch 'goed' is afgelopen. Vond het echt ontroerend om te zien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij staat er echt net op inderdaad. Ga zo ook kijken.
Heb een halve aflevering gezien vorige week. Vond het toch goed. Nederlanders lijken tolerant maar er zijn nog heel wat gebieden waarin het heel moeilijk is om voor je seksuele geaardheid uit te komen. Daar hebben we echt geen moslims voor nodig.
Ik denk dat de meeste ouders ook wel tolerant zijn (bij de meesten wordt het gewoon geaccepteerd), maar wat mij betreft is het normaal dat men in eerste instantie schrikt. Ik denk dat geen enkele ouder voor ogen heeft dat zijn/haar kind op hetzelfde geslacht valt. Het is gewoon wennen aan het idee denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij staat er echt net op inderdaad. Ga zo ook kijken.
Heb een halve aflevering gezien vorige week. Vond het toch goed. Nederlanders lijken tolerant maar er zijn nog heel wat gebieden waarin het heel moeilijk is om voor je seksuele geaardheid uit te komen. Daar hebben we echt geen moslims voor nodig.
Goed punt. Er zijn toch wel reacties binnen een gezin als van ik dacht het al wel. Maar dit neemt niet weg dat met name jongens met zichzelf in de knoop raken. Ik heb niet veel met Arie op maar de weg naar vrijheid vind ik wel mooi aan dit programma.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste ouders ook wel tolerant zijn (bij de meesten wordt het gewoon geaccepteerd), maar wat mij betreft is het normaal dat men in eerste instantie schrikt. Ik denk dat geen enkele ouder voor ogen heeft dat zijn/haar kind op hetzelfde geslacht valt.
Hoe was dat voor jou eigenlijk Viking?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Zo. Heftig, met die Robert!
Z'n moeder reageert wel typisch: "Je hebt gewoon nog geen meisje tegen komen waar je van houdt." (heeft mijn moeder ook wel gezegd, alleen dan 'jongen' ipv 'meisje' uiteraard)
Heb je een datum of linkje? Heb de commotie over die aflevering meegekregen op Radio1 in de auto. En net de Thijsaflevering gezien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Staat al op de site. Ben het nu aan het kijken.
Godsamme, echt heftig.
http://uitdekast.kro.nl/uitzendingen/aflevering_3.aspxquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je een datum of linkje? Heb de commotie over die aflevering meegekregen op Radio1 in de auto. En net de Thijsaflevering gezien.
Theo was vorige week en nu Thijs.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is de volgende aflevering heftiger, met Theo geloof ik.
Ja, net afgelopen. Uitzending moet nog op tv komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://uitdekast.kro.nl/uitzendingen/aflevering_3.aspx
Het onderwerp vind ik eigenlijk beter dan het programma. Maar het programma maakt het wel bespreekbaar. Dat vind ik er tof aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers? beetje enthousiast? Ben echt fan van dit programma, maar ook omdat ik mij zelf en mijn ouders hier in herken, hulde aan iedereen die mee werkt aan dit programma en aan arie.
Dat zei ie toch? Nu kan hij met zijn ouders over alles praten, in plaats van dat hele grote gedeelte van zijn liefdesleven te moeten verzwijgen.quote:
Je moet me niet selectief gaan quoten nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zei ie toch? Nu kan hij met zijn ouders over alles praten, in plaats van dat hele grote gedeelte van zijn liefdesleven te moeten verzwijgen.
Ik post mijn mening. Niets hoeft in een spoiler.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef Haaibaaike het volgende:
@Staal je kan dat beter in spoiler zetten..ik heb afl 3 niet gekeken op internet dat wil ik volgende week gaan kijken.
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Waarom mensen in het algemeen uit de kast komen als ze geen relatie hebben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet me niet selectief gaan quoten nu.
Dat vroeg ik nl. niet.
Nu ja, misschien is het voor mij allemaal niet zo absoluut. Het heterogeneuzel bedoel ik dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Waarom mensen in het algemeen uit de kast komen als ze geen relatie hebben?
Maar misschien wel over hoe je je toekomst ziet. En je kunt best zeker weten wat je bent zonder dat je een vriendje of vriendinnetje hebt (gehad).quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:01 schreef Staal het volgende:
En als hetero ga je ook niet met je ouders even ouwehoeren over lekkers. Dat doet geen enkel kind.
Ik geloof dus eigenlijk niet in dat "wat" je bent. Meer in wie je bent.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar misschien wel over hoe je je toekomst ziet. En je kunt best zeker weten wat je bent zonder dat je een vriendje of vriendinnetje hebt (gehad).
Misschien mosterd na de maaltijd hoor, het is immers al een week geleden uitgezonden en ik heb nog maar 2 pagina's bijgelezen, maar volgens mij is het veel mensen ontgaan dat die vader ook zei dat het hem tegenviel hoe het gebracht werd. Hij kent zijn zoon als open en eerlijk zei hij, dus ik denk dat het hem tegenviel dat het niet op een 'normale' manier gebracht werd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Arie is een held!
Goed gemaakt programma. En ik vond dat die vader er uiteindelijk goed mee omging. Hij hield duidelijk van zijn zoon en hij accepteerde het. Maar in eerste instantie was hij gewoon erg overvallen. Als je altijd het idee hebt dat je een hetero-zoon hebt, die een vrouw vindt en voor kleinkinderen gaat zorgen (even kort door de bocht) dan verandert door die kleine mededeling niet alleen de geaardheid van je zoon, maar ook een stuk van je eigen toekomst.
Klopt. Ik zou er bovendien ook geen zin in hebben dat dit met een cameraploeg moet worden verteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Misschien mosterd na de maaltijd hoor, het is immers al een week geleden uitgezonden en ik heb nog maar 2 pagina's bijgelezen, maar volgens mij is het veel mensen ontgaan dat die vader ook zei dat het hem tegenviel hoe het gebracht werd. Hij kent zijn zoon als open en eerlijk zei hij, dus ik denk dat het hem tegenviel dat het niet op een 'normale' manier gebracht werd.
Er zijn genoeg mensen die heel goed weten wat ze willen en wat ze niet willen op dat gebied. Daarvan word je geen wat, maar ben je nog steeds een wie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik geloof dus eigenlijk niet in dat "wat" je bent. Meer in wie je bent.
Je kunt idealen hebben maar wat mij betreft is het allemaal niet zo absoluut.
Zolang je andermans idealen maar niet nastreeft en dit programma is kennelijik wel nodig. Taboes zijn in Nederland nog lang niet doorbroken.
Ik vond de reactie van z'n opa zo tof. 'Jongen, je bent niet de eerste die zo is en ook zeker niet de laatste, dus ik heb er geen moeite mee.' Terwijl ik vreesde dat juist de ouderen in zo'n behoudende samenleving extra conservatief zouden zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn ouders en broer accepteren nou wel, de moeder misschien nog niet helelemaal.
En de volgende staat ook al online:quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Staal het volgende:
Gemist.
Weet iemand of het al online te kijken is?
Edit: Eerst zoeken en dan vragen.
Voor users die het nog willen zien: http://www.uitzendinggemi(...)7e5a9bbe768fa8a99c19
Dank je wel! De link die ik hierboven postte had ik zelf vorige week al gezien zag ik net bij opstarten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
En de volgende staat ook al online:
http://uitdekast.kro.nl/
Okay. Ik zou het als een grote faal zien. Want blijkbaar kan je kind dan niet goed met je praten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:37 schreef bascross het volgende:
Als mijn (toekomstige) kinderen het niet zonder steun van de camera zouden kunnen vertellen, dan zou ik daar geen enkel probleem mee hebben. Als dat voor hun de manier zou zijn om het wel te kunnen vertellen, prima.
Serieus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay. Ik zou het als een grote faal zien. Want blijkbaar kan je kind dan niet goed met je praten.
Ik vond de reactie van zijn broer wel heel erg cool. Het leek alsof hij er eigenlijk helemaal geen moeite mee had. Dus die macho cultuur valt dan ook wel weer mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef JooB65 het volgende:
Tjee gisteren een stukje meegekregen van de aflevering met Robert (?) Die reactie van die moeder, alhoewel niet helemaal onverwacht was wel heftig. Maar mijn eerste reactie was (misschien wel wat vooringenomen) 'wat verwacht je nou ook, jongen?' In die antilliaanse macho-cultuur? 'Jongens ik wil jullie wat vertellen' Nou, iedereen gaat er eens lekker voor zitten. Krijgen ze dit voor hun kiezen. En dan van: 'pa ga even met ma praten' en die blik van die vader! 'nou.....moet dat??'
Die blik hield die pa de rest van het programma.:')quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef JooB65 het volgende:
En dan van: 'pa ga even met ma praten' en die blik van die vader! 'nou.....moet dat??'
Bedoel je met taboe dat kinderen het niet durven zeggen? Want dat heeft de meerderheid denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:50 schreef Arcee het volgende:
Wel mooi dat de moeders tot nu toe volgens mij allemaal direct zeggen: "Dat wist ik al lang".
En bizar dat het blijkbaar nog een taboe is om het te vertellen. Nou ja, dat zal geen meerderheid zijn, neem ik aan. Het programma volgt de uitzonderingen, mag je hopen.
Het gaat natuurlijk om de persoon zelf, niet om Arie. Hij is er als het nodig is, voor de rest moeten de mensen het toch echt zelf doen. Ik vind het wel prima, die mediageile presentatoren die hun kop bij elk dramatisch shot op de achtergrond willen hebben en "quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Arcee het volgende:
Best een aardig programma, trouwens.Ik vind Arie wel opvallend terughoudend. Ik vraag me of het niet wat te terughoudend is en dat z'n rol haast nihil is.
Dat vraag ik mij ook af..Dan was het voor haar gemakkelijk geweest als haar moeder had gevraagd aan Carlijn of ze op meisjes valt. Had ze niet dat programma hoeven te inschakelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef arucard het volgende:
Waarom beginnen die moeders er zelf niet over als ze het al zolang wisten?
Ja, het moest tussen de bloemkool en het toetje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef k_man het volgende:
Volgens Carlijn en haar moeder was dat meermalen gebeurd, maar dan steeds op een onhandig moment, of met een verkeerde insteek, zodat ze het alsnog niet durfde te vertellen.
"Moeders, ik heb een vriendin....., en een vriend" Geniale televisie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik hoop dat ze eens iemand doen die biseksueel is. Benieuwd naar de reacties daarop.
Biseksualiteit wordt over het algemeen nóg minder begrepen. Dus zou inderdaad interessant zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik hoop dat ze eens iemand doen die biseksueel is. Benieuwd naar de reacties daarop.
Inderdaad!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef 1299 het volgende:
of een aflevering met een necrofiel.
"Jullie weten dat ik veel van oma hield he?" Nu nog steeds
Ja dat vond ik ook best wel lachwekkendquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Sofia90 het volgende:
Die aflevering met Maikel vond ik een beetje vies moet ik eerlijk zeggenbij zijn vatsige vriendje op schoot..
Dit dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef Steve het volgende:
Om hun kind de kans te geven het naar buiten te brengen wanneer die dat zelf wil, daar zelf aan toe is.
Was wel een beetje "De dikke en de dunne". Ach, ze houden in ieder geval wel van elkaarquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Sofia90 het volgende:
Die aflevering met Maikel vond ik een beetje vies moet ik eerlijk zeggenbij zijn vatsige vriendje op schoot..
Ik moest een beetje denken aan Mr Burns van the simpsons bij die Maikelquote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was wel een beetje "De dikke en de dunne". Ach, ze houden in ieder geval wel van elkaar
zijn moeder eet alles op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Een beetje de dikke en de dunne dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |