Heb je een datum of linkje? Heb de commotie over die aflevering meegekregen op Radio1 in de auto. En net de Thijsaflevering gezien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Staat al op de site. Ben het nu aan het kijken.
Godsamme, echt heftig.
http://uitdekast.kro.nl/uitzendingen/aflevering_3.aspxquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je een datum of linkje? Heb de commotie over die aflevering meegekregen op Radio1 in de auto. En net de Thijsaflevering gezien.
Theo was vorige week en nu Thijs.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is de volgende aflevering heftiger, met Theo geloof ik.
Ja, net afgelopen. Uitzending moet nog op tv komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://uitdekast.kro.nl/uitzendingen/aflevering_3.aspx
Het onderwerp vind ik eigenlijk beter dan het programma. Maar het programma maakt het wel bespreekbaar. Dat vind ik er tof aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers? beetje enthousiast? Ben echt fan van dit programma, maar ook omdat ik mij zelf en mijn ouders hier in herken, hulde aan iedereen die mee werkt aan dit programma en aan arie.
Dat zei ie toch? Nu kan hij met zijn ouders over alles praten, in plaats van dat hele grote gedeelte van zijn liefdesleven te moeten verzwijgen.quote:
Je moet me niet selectief gaan quoten nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zei ie toch? Nu kan hij met zijn ouders over alles praten, in plaats van dat hele grote gedeelte van zijn liefdesleven te moeten verzwijgen.
Ik post mijn mening. Niets hoeft in een spoiler.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef Haaibaaike het volgende:
@Staal je kan dat beter in spoiler zetten..ik heb afl 3 niet gekeken op internet dat wil ik volgende week gaan kijken.
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Waarom mensen in het algemeen uit de kast komen als ze geen relatie hebben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet me niet selectief gaan quoten nu.
Dat vroeg ik nl. niet.
Nu ja, misschien is het voor mij allemaal niet zo absoluut. Het heterogeneuzel bedoel ik dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Waarom mensen in het algemeen uit de kast komen als ze geen relatie hebben?
Maar misschien wel over hoe je je toekomst ziet. En je kunt best zeker weten wat je bent zonder dat je een vriendje of vriendinnetje hebt (gehad).quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:01 schreef Staal het volgende:
En als hetero ga je ook niet met je ouders even ouwehoeren over lekkers. Dat doet geen enkel kind.
Ik geloof dus eigenlijk niet in dat "wat" je bent. Meer in wie je bent.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar misschien wel over hoe je je toekomst ziet. En je kunt best zeker weten wat je bent zonder dat je een vriendje of vriendinnetje hebt (gehad).
Misschien mosterd na de maaltijd hoor, het is immers al een week geleden uitgezonden en ik heb nog maar 2 pagina's bijgelezen, maar volgens mij is het veel mensen ontgaan dat die vader ook zei dat het hem tegenviel hoe het gebracht werd. Hij kent zijn zoon als open en eerlijk zei hij, dus ik denk dat het hem tegenviel dat het niet op een 'normale' manier gebracht werd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Arie is een held!
Goed gemaakt programma. En ik vond dat die vader er uiteindelijk goed mee omging. Hij hield duidelijk van zijn zoon en hij accepteerde het. Maar in eerste instantie was hij gewoon erg overvallen. Als je altijd het idee hebt dat je een hetero-zoon hebt, die een vrouw vindt en voor kleinkinderen gaat zorgen (even kort door de bocht) dan verandert door die kleine mededeling niet alleen de geaardheid van je zoon, maar ook een stuk van je eigen toekomst.
Klopt. Ik zou er bovendien ook geen zin in hebben dat dit met een cameraploeg moet worden verteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Misschien mosterd na de maaltijd hoor, het is immers al een week geleden uitgezonden en ik heb nog maar 2 pagina's bijgelezen, maar volgens mij is het veel mensen ontgaan dat die vader ook zei dat het hem tegenviel hoe het gebracht werd. Hij kent zijn zoon als open en eerlijk zei hij, dus ik denk dat het hem tegenviel dat het niet op een 'normale' manier gebracht werd.
Er zijn genoeg mensen die heel goed weten wat ze willen en wat ze niet willen op dat gebied. Daarvan word je geen wat, maar ben je nog steeds een wie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik geloof dus eigenlijk niet in dat "wat" je bent. Meer in wie je bent.
Je kunt idealen hebben maar wat mij betreft is het allemaal niet zo absoluut.
Zolang je andermans idealen maar niet nastreeft en dit programma is kennelijik wel nodig. Taboes zijn in Nederland nog lang niet doorbroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |