Dat vraag ik mij ook af..Dan was het voor haar gemakkelijk geweest als haar moeder had gevraagd aan Carlijn of ze op meisjes valt. Had ze niet dat programma hoeven te inschakelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef arucard het volgende:
Waarom beginnen die moeders er zelf niet over als ze het al zolang wisten?
Ja, het moest tussen de bloemkool en het toetje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef k_man het volgende:
Volgens Carlijn en haar moeder was dat meermalen gebeurd, maar dan steeds op een onhandig moment, of met een verkeerde insteek, zodat ze het alsnog niet durfde te vertellen.
"Moeders, ik heb een vriendin....., en een vriend" Geniale televisie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik hoop dat ze eens iemand doen die biseksueel is. Benieuwd naar de reacties daarop.
Biseksualiteit wordt over het algemeen nóg minder begrepen. Dus zou inderdaad interessant zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik hoop dat ze eens iemand doen die biseksueel is. Benieuwd naar de reacties daarop.
Inderdaad!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef 1299 het volgende:
of een aflevering met een necrofiel.
"Jullie weten dat ik veel van oma hield he?" Nu nog steeds
Ja dat vond ik ook best wel lachwekkendquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Sofia90 het volgende:
Die aflevering met Maikel vond ik een beetje vies moet ik eerlijk zeggenbij zijn vatsige vriendje op schoot..
Dit dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef Steve het volgende:
Om hun kind de kans te geven het naar buiten te brengen wanneer die dat zelf wil, daar zelf aan toe is.
Was wel een beetje "De dikke en de dunne". Ach, ze houden in ieder geval wel van elkaarquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Sofia90 het volgende:
Die aflevering met Maikel vond ik een beetje vies moet ik eerlijk zeggenbij zijn vatsige vriendje op schoot..
Ik moest een beetje denken aan Mr Burns van the simpsons bij die Maikelquote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was wel een beetje "De dikke en de dunne". Ach, ze houden in ieder geval wel van elkaar
zijn moeder eet alles op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Een beetje de dikke en de dunne dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |