Nou euh... weetje... dat euh... dacht ik ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef fespo het volgende:
die broer gaat zo ook zeggen dat hij homo is.
da mekt tuch niks uutquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef ukker het volgende:
"da ge nie homo wurt mar da ge homo ziet"
Ja echt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef ukker het volgende:
Lol en dan de krat bavaria blurren, de flesjes niet
Hij is niet obviousquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef ukker het volgende:
Volgens mij z'n zus. Ach iedereen zag toch dat die gast fag is?
is die alquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef ukker het volgende:
Maar wanneer komt Arie nou uit de kast? Of is dat de seizoensfinale?
Wel een beetje.quote:
Behalve die ene vriend "tja het is jouw keus" vond ik een beetje een rare reactie..alsof het een keuze is dat je op hetzelfde geslacht valt...de rest was wel heel cool...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:40 schreef Marloes het volgende:
Ik werd echt boos om de reactie van z'n ouders
Een beetje chagrijnig kijken en ondertussen dooreten.
Gelukkig reageerde z'n vrienden wel leuk
Ach ik zou ook niet meteen staan te springen, maar die ouders moeten even bekomen. Aan het einde van de dag denken die ouders ook nu is ie tenminste gelukkig en zichzelf.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:39 schreef LoveProfuzion het volgende:
Nou het raakte me wel....die ijzige stilte en dat je dat vlees hoorde sudderen zo op die gourmetpan...vader die niet positief was, moeder die nauwelijks aan hap door haar keel kreeg...het gezellige etentje was opeens niet meer zo gezellig...erg pijnlijk voor die jongen....maar toen die broer zo zijn hand op zijn schouder legde toen kon je me opvegen...erg lief....reactie van die ouders was natuurlijk erg zuur, gelukkig waren ze aan het einde ook een beetje bijgedraaid en ik snap ook wel dat je als ouders een bepaald beeld hebt van hoe je de toekomst van je kind voor je ziet..en dan is het misschien ook wel even schrikken of wennen.
Mijn ouders zeiden meteen dat ze heel erg van me hielden en dat ze het vervelend vonden dat ik het er zo moeilijk mee had gehad. Mijn zus roddelde het meteen aan iedereen in de wijk door...dat was minder prettig....haha.
Hier moest ik steeds om lachen bij die voorstukjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:39 schreef LoveProfuzion het volgende:
die ijzige stilte en dat je dat vlees hoorde sudderen zo op die gourmetpan...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef ukker het volgende:
Maar wanneer komt Arie nou uit de kast? Of is dat de seizoensfinale?
Arie is de meeste sympathieke man op TV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |