abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90947478
Omg man die uitzending van gisteren... kanker triest die ouders.
pi_90947592
Nou ja, kanker triest? Die ouders hadden er gewoon even moeite mee, en begrijpelijk, mijn ouders hadden destijds ook even een momentje nodig, achteraf. :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:24:08 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90951550
Net even gezien. Aan het einde was de reactie van zijn ouders al beter. Die broer was trouwens erg cool. Net als sommige vrienden. Niet allemaal trouwens...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 6 januari 2011 @ 21:34:43 #104
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90952204
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef Dale. het volgende:
Omg man die uitzending van gisteren... kanker triest die ouders.
Mensen met dat taalgebruik zijn nog triester :|W
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_90955121
Mooi programma. Heel oprecht gemaakt! Die broer was inderdaad erg tof. Er hebben trouwens 735k mensen gekeken, dat is zwaar boven het gemidddelde van Nederland 3.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_90957280
Ik heb het net even teruggekeken, maar ik kreeg er eerst wel een erg ongemakkelijk gevoel van.
Ook jammer dat die vader en familie deels zo moeilijk en bekrompen reageerden.

Maar ik moet zeggen, dat de homo in kwestie zich ook wel vreemd gedroeg. Arie moest fluisteren op de camping en in de caravan mocht er niet over gesproken worden.
En ook dat hij zei dat hij het liefst een pilletje wilde slikken, waardoor hij hetero kon worden.
Hij vond het eigenlijk ook erg om homo te zijn etc. Dus ik kreeg het idee dat hij het zelf niet echt kon accepteren.

Wel leuk hoe z'n broer en vrienden reageerden. Vooral hoe z'n broer het opnam voor hem tijdens dat gourmetten, was erg mooi.

Wel een mooie happy end op het laatste, toen z'n vader het ook min of meer had geaccepteerd.

Maar ik vraag me wel af of deze manier van een coming-out erg slim is, ik zou dat toch echt heel anders aanpakken.
Je kunt zoiets ook langzaam vertellen aan je zussen of je moeder en dan misschien je vader.
(althans als je uit een relatief bekrompen boeren gezin komt).

Verder wel een leuk programma, maar het draait echt om het shock effect en daarmee suggereer je eigenlijk alleen maar dat het apart is om homo te zijn.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:21:43 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90958358
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het net even teruggekeken, maar ik kreeg er eerst wel een erg ongemakkelijk gevoel van.
Ook jammer dat die vader en familie deels zo moeilijk en bekrompen reageerden.

Maar ik moet zeggen, dat de homo in kwestie zich ook wel vreemd gedroeg. Arie moest fluisteren op de camping en in de caravan mocht er niet over gesproken worden.
En ook dat hij zei dat hij het liefst een pilletje wilde slikken, waardoor hij hetero kon worden.
Hij vond het eigenlijk ook erg om homo te zijn etc. Dus ik kreeg het idee dat hij het zelf niet echt kon accepteren.

Wel leuk hoe z'n broer en vrienden reageerden. Vooral hoe z'n broer het opnam voor hem tijdens dat gourmetten, was erg mooi.

Wel een mooie happy end op het laatste, toen z'n vader het ook min of meer had geaccepteerd.

Maar ik vraag me wel af of deze manier van een coming-out erg slim is, ik zou dat toch echt heel anders aanpakken.
Je kunt zoiets ook langzaam vertellen aan je zussen of je moeder en dan misschien je vader.
(althans als je uit een relatief bekrompen boeren gezin komt).

Verder wel een leuk programma, maar het draait echt om het shock effect en daarmee suggereer je eigenlijk alleen maar dat het apart is om homo te zijn.
Hij heeft het zelf geaccepteerd dat hij homo is, maar dan kun je het nog steeds niet leuk vinden en eigenlijk hetero willen zijn.

Ik kan me trouwens de reactie van het gezin ook wel ergens wat voorstellen. Natuurlijk wil je dat iedereen zegt dat het niet uit maakt en dat het allemaal goed is en ze van je houden, maar de toekomst van het gezin ziet er ook ineens anders uit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_90959093
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Paul het volgende:

[..]

Mensen met dat taalgebruik zijn nog triester :|W
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:22:39 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90964726
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef Dale. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zal best, maar woorden als kanker vind ik toch not done. Daarnaast heb je de betekenis van het woord moraalridder niet helemaal begrepen....
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:57:51 #110
202348 Susi
Temple of Love
pi_90966388
Ik heb het niet gekeken, maar alleen de reacties hier gelezen. Toen mijn broertje uit de kast kwam en dat thuis vertelde, was dat voor mijn ouders ook schrikken (mijn moeder begon te huilen helaas, gelukkig ging mijn broer daar goed mee om) om dat 'definitief' te horen. We hadden allemaal wel onze vermoedens, maar daar spraken we niet over. Maar inmiddels zijn mijn ouders al helemaal gewend aan het idee en merken ze hoezeer hij positief veranderd is en stukken beter in het leven staat. Zijn puberteit was ook een en al drama.
Ik snap dan niet dat Dale zo'n reactie geeft over die ouders. Als je zoon dat zomaar komt vertellen, terwijl je niet die vermoedens hebt, schrik je. Je hele beeld over je zoon wordt vervormd en zoals al door anderen gezegd, je ziet toch een toekomstplaatje van je zoon met vrouw, twee kinderen en een labrador. Dat idee moet even bezinken. De eerste reacties uit de eerste emoties van dat 'doorbroken' beeld van je zoon.
pi_90968754
dan moet je de aflevering maar eest zien.
je hebt gewoon lompe ouders als ze de eerste 5min niks zeggen.
die vader leek zo iemand die voor de tv al die 'homo' presentators loopt uit de schelden. (heb ik vaker gezien bij families)
en die jongen liep zich maar te verontschuldigen, voor zijn ouders!
waarom konden zijn vrienden wel gewoon reageren en daar heeft hij niet 1x sorry gezegd.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:19:04 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90968865
Het is gewoon een schok voor die vader en dat snap ik ook best. Hij mag toch ook gewoon eerlijk zeggen dat 'ie er niet blij mee is? Maar hij zei ook dat hij het zou accepteren als zijn zoon zo was. Ik weet niet: je kunt erger reageren.
Niet meer actief op Fok!
pi_90969644
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Het is gewoon een schok voor die vader en dat snap ik ook best. Hij mag toch ook gewoon eerlijk zeggen dat 'ie er niet blij mee is? Maar hij zei ook dat hij het zou accepteren als zijn zoon zo was. Ik weet niet: je kunt erger reageren.
Ik snap de reactie ook wel. Ik heb helemaal niks tegen homo's (sterker nog, 1 van mijn beste maatje is homo) maar als mijn zoon of dochter zal zeggen dat ie homo is, zal ik het ook niet zo grappig vinden....
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:17:33 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90971198
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Dat is dan ook wel weer zo.
Het is alleen lullig omdat die jongen er zelf al zo'n problemen mee heeft. Als er iets is waar je niets aan kunt doen en je schaamt je er voor dan is het fijner als iemand zegt dat het niet geeft dan wanneer iemand zegt dat hij er niet blij mee is.
Aan de andere kant is hij wel eerlijk en daar valt ook wel weer iets voor te zeggen. Als iedereen zegt dat het niet geeft en dat er niets veranderd dan is dat ook een beetje schijnheilig.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:36:38 #115
88233 Steve
Still the best.
pi_90971908
Zelf ben je daar al zo lang bezig, tijden gehad va ontkenning, dan komt het bekennen voor jezelf. Dat kan jaren duren. Dan vind ik ook wel dat je je ouders die tijd wel even mag gunnen. Zo'n eerste moment komt er gewoon veel op zo'n man af. Die heeft toch ook waarschijnlijk het gevoel dat de hele vader-zoon-relatie veranderd, heeft misschien vooroordelen over homo's, ander toekomstbeeld. En dan nog camera's erbij. Niet gek dat je dan toch wat 'heftig' reageert.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:41:27 #116
88233 Steve
Still the best.
pi_90972071
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:54 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vind het onzin dat je steeds expliciet moet vermelden dat je homo bent, net of je je schuldig moet voelen als homo en iedereen op de hoogte moet brengen van een besmettelijke ziekte.

Ook zonder coming-out kun je je vrienden en familie wel laten weten dat je homo bent, via via gaat zo'n verhaal toch wel verder lijkt mij
Sommige mensen vinden het belangrijk zoiets 'groots' persoonlijk aan vrienden en familie te vertellen. Het is een persoonlijke voorkeur hoe je dat wilt doen, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat echt even zelf duidelijk wil maken,
pi_90972668
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:41 schreef Steve het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden het belangrijk zoiets 'groots' persoonlijk aan vrienden en familie te vertellen. Het is een persoonlijke voorkeur hoe je dat wilt doen, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat echt even zelf duidelijk wil maken,
Ik ga toch ook niet "groots" verkondigen dat ik hetero ben?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:04:37 #118
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90973026
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Daar gaat iedereen al van uit, dus dat heeft geen zin nee.
O)))
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:05:16 #119
88233 Steve
Still the best.
pi_90973048
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat dat al van je verwacht wordt, dus 'hoef' je het niet te vertellen. Maar als jij er groots voor uit wilt komen dat je hetero bent, wat let je? Vooral doen. ^O^.
Ik heb het ook niet groots aangekondigd, maar kan me voorstellen dan anderen dat gewoon in 1 keer willen vertellen. Homo-zijn is toch een belangrijk iets dat je leven vormt. Er zijn ook mensen die groots aankondigen dat ze zwanger zijn. Of gaan trouwen. Waarom dan niet zo vertellen dat je homo bent.
pi_90975541
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:05 schreef Steve het volgende:

[..]

Omdat dat al van je verwacht wordt, dus 'hoef' je het niet te vertellen. Maar als jij er groots voor uit wilt komen dat je hetero bent, wat let je? Vooral doen. ^O^.
Ik heb het ook niet groots aangekondigd, maar kan me voorstellen dan anderen dat gewoon in 1 keer willen vertellen. Homo-zijn is toch een belangrijk iets dat je leven vormt. Er zijn ook mensen die groots aankondigen dat ze zwanger zijn. Of gaan trouwen. Waarom dan niet zo vertellen dat je homo bent.
Omdat ik het stom vind om je te moeten verantwoorden voor anderen wat je geaardheid is }:|
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:12:08 #121
88233 Steve
Still the best.
pi_90975866
Ik zie het in eerste instantie ook meer als mededeling dan je verantwoorden. Al moeten veel mensen zichzelf uiteindelijk door de weerstand wel gaan verantwoorden. En dat is op zich wel jammer ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door Steve op 07-01-2011 16:14:43 ]
pi_91029664
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Overigens moet ik nog zien of al die positief reagerende lui nog net zo positief zijn als ze het hebben kunnen laten bezinken. Heb zelf ook meegemaakt dat mensen eerst zeiden: "Maakt niet uit joh, je blijft hetzelfde!" en zich vervolgens toch anders gingen gedragen naar mij toe.
Ja, inderdaad. En sommigen draaien dan juist weer bij na een goed gesprek terwijl je het niet verwacht had.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_91029775
quote:
99s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Die vader: "nou ik vind het wel erg!!"

lulhannes. Maar goed dat hij er later blijkbaar toch goed mee omging.
Zijn vrienden waren ook wel positief, vond ik verrassend.

Alleen snap ik niet zo goed waarom je tegenwoordig niet voor je geaardheid uit kunt komen. Als ik homo zou zijn zou ik er juist voor uitkomen en er trots op zijn.
trots :'). Hell no.
pi_91030097
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef RaymanNL het volgende:
Mooi programma. Heel oprecht gemaakt! Die broer was inderdaad erg tof. Er hebben trouwens 735k mensen gekeken, dat is zwaar boven het gemidddelde van Nederland 3.
Waarvan 730k homo's?
pi_91032283
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:22 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Waarvan 730k homo's?
In de kast waarschijnlijk ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:02:38 #126
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91034623
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:37 schreef Komakie het volgende:
Het lullige is dat Theo een hartstikke aardige jongen is. Ik heb hem een tijdje meegemaakt toen hij in Oostenrijk les gaf (ik weet niet of dat in het verhaal ook naar voren is gekomen. Ik heb de aflevering nog niet gezien) en toen heb ik hem meegemaakt als een toffe gast.
Jammer dat ouders dan op die manier reageren. Uiteindelijk zullen ze het vast wel accepteren. Ik kan me niet voorstellen dat de ouders van zo'n jongen zo blijven.
Je kan op de website terug kijken wat en hoe de ouders van Theo nu reageren ook zijn vrienden.
http://community.kro.nl/uit_de_kast/b/weblog_theo/default.aspx
  zondag 9 januari 2011 @ 17:58:08 #127
123170 alors
zlata1234
pi_91074444
Ik kijk het nu terug, ik vind die broer echt lief reageren O+

Ik vind het echt wel een kutreactie van zijn pa, hij ziet toch hoe fokking moeilijk die jongen het er zelf al mee heeft.
know'm sayin?
word? word.
pi_91077164
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef alors het volgende:
Ik kijk het nu terug, ik vind die broer echt lief reageren O+

Ik vind het echt wel een kutreactie van zijn pa, hij ziet toch hoe fokking moeilijk die jongen het er zelf al mee heeft.
Maar ja, zat ook te denken aan wat mensen hier eerder zeiden: die jongen heeft er zelf jaren mee geworsteld, je kan dan ook niet binnen een minuut diezelfde verwerking verwachten van je naasten.

Die broer had er sowieso weinig moeite mee, dus kan meteen top reageren, die vader duidelijk niet, maar ja, dat is ook gewoon niet zo vreemd. Wel pijnlijk, maar niet vreemd :)
pi_91083373
Ik snap echt NIET dat ouders er moeite mee kunnen hebben dat hun kind homoseksueel is. Ieder normaal mens hoort dat niet te hebben. Wat is er in godsnaam mis met homo zijn, serieus :')
Er valt NIETS te verwerken. Punt.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:38:50 #130
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91083637
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik snap echt NIET dat ouders er moeite mee kunnen hebben dat hun kind homoseksueel is. Ieder normaal mens hoort dat niet te hebben. Wat is er in godsnaam mis met homo zijn, serieus :')
Er valt NIETS te verwerken. Punt.
Dus als jouw vader binnenkort de familie bij elkaar roept om te vertellen dat hij homo is denk jij, het zal wel?
O)))
pi_91083860
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:38 schreef arucard het volgende:

[..]

Dus als jouw vader binnenkort de familie bij elkaar roept om te vertellen dat hij homo is denk jij, het zal wel?
HAHAHAH neem je juist mijn vader. Het zou mij echt niets boeien, ik sta overal voor open (en mijn vader is de grootste debiel die er op de aardkloot rondloopt :P)

[ Bericht 6% gewijzigd door TheHappyPrince op 09-01-2011 20:48:11 ]
  zondag 9 januari 2011 @ 20:51:47 #132
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91084571
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

HAHAHAH neem je juist mijn vader. Het zou mij echt niets boeien, ik sta overal voor open (en mijn vader is de grootste debiel die er op de aardkloot rondloopt :P)
En je kan je ook niet voorstellen dat andere het wel even moeten verwerken?
O)))
pi_91085099
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef arucard het volgende:

[..]

En je kan je ook niet voorstellen dat andere het wel even moeten verwerken?
Ik kan het me wel voorstellen ja, omdat mensen bekrompen zijn of enge gelovigen :')
Het maakt mij niet uit wat mijn kind is/wil zijn/wordt, als hij of zij maar gelukkig is. Ik ga niet in mijn hoofd een plaatje invullen hoe ik mijn kind graag wil zien. Ik zie het vanzelf wel.
pi_91099512
Wow TheHappyPrince, was iedereen dan maar zoals jou! en dat meen ik serieus. Ik snap het wel van het is maatschappelijk gezien nog altijd een 'taboe' hoe je het went of keert. Ik weet het van mij zelf en ik ben nu 26 en ik loop er alles behalve mee te koop. Mijn vrienden weten het al een tijd, mijn ouders nu bijna een jaar? En ook zij hadden er eventjes moeite mee, ze kwamen er achter tijdens een telefoongesprek toen zij op vakantie waren, bij thuiskomst een goed gesprek gehad, vrij open en nuchter, maar achteraf bleek dat mijn ouders op het vakantie adres toch beide een traaintje hebben weggepinkt. Mijn vader is daarnaast politie in a'dam en heeft genoeg gay collega's of kennissen, dus mijn vader vind het allemaal best, zolang ik maar gelukkig ben en er mee verder kan, zelfde geldt voor mijn moeder, die heeft geaccepteerd dat ik zeer waarschijnlijk voortaan thuis kom met een jongen, en daar was ook een kleine switch voor nodig, schatten van ouders, maar als ouders zo iets niet zien aankomen, of niet willen zien aankomen en vervolgens daarmee geconfronteerd worden, lijkt het mij niet meer dan normaal dat ouders dit moeten 'verwerken'.

Maar nogmaals, waren er maar meer mensen zoals jou TheHappyPrince en jouw vader in kwestie ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 11:34:21 #135
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91107744
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:53 schreef 7eVeNL het volgende:
Wow TheHappyPrince, was iedereen dan maar zoals jou! en dat meen ik serieus. Ik snap het wel van het is maatschappelijk gezien nog altijd een 'taboe' hoe je het went of keert. Ik weet het van mij zelf en ik ben nu 26 en ik loop er alles behalve mee te koop. Mijn vrienden weten het al een tijd, mijn ouders nu bijna een jaar? En ook zij hadden er eventjes moeite mee, ze kwamen er achter tijdens een telefoongesprek toen zij op vakantie waren, bij thuiskomst een goed gesprek gehad, vrij open en nuchter, maar achteraf bleek dat mijn ouders op het vakantie adres toch beide een traaintje hebben weggepinkt. Mijn vader is daarnaast politie in a'dam en heeft genoeg gay collega's of kennissen, dus mijn vader vind het allemaal best, zolang ik maar gelukkig ben en er mee verder kan, zelfde geldt voor mijn moeder, die heeft geaccepteerd dat ik zeer waarschijnlijk voortaan thuis kom met een jongen, en daar was ook een kleine switch voor nodig, schatten van ouders, maar als ouders zo iets niet zien aankomen, of niet willen zien aankomen en vervolgens daarmee geconfronteerd worden, lijkt het mij niet meer dan normaal dat ouders dit moeten 'verwerken'.

Maar nogmaals, waren er maar meer mensen zoals jou TheHappyPrince en jouw vader in kwestie ;)
Waren er maar meer mensen zonder inlevingsvermogen?
O)))
pi_91108029
quote:

[..]

Het is mij, als lesbiënne nota bene, overkomen (nou, gedeeltelijk homo), en ik moet zeggen, ik vond het geen kattenpis. Nog steeds niet. :{
  maandag 10 januari 2011 @ 11:56:24 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91108485
quote:

[..]

Ik denk dat er wel een verschil is tussen een kind wat nog aan het begin van zijn leven staan en een vader die waarschijnlijk al een (lange) relatie heeft gehad met een vrouw en jouw op de aarde heeft gezet.

Maar goed, misschien is het niet eens zo dat ouders het feit op zich zo erg vinden. Dat je met een jongen thuis komt is misschien wat gek en het idee dat je later opa of oma wordt is ook nog wel overheen te komen (hoewel tegenwoordig dat ook nog mogelijk is), maar ik denk dat er nog wat meer voorwaarden aan zitten. Zouden ouders het niet gewoon erg vinden dat je kind zo in de knoop zit. Of dat de verhalen over mishandelde homo's ook op hem van toepassing zouden kunnen zijn. Of het feit dat aids relatief vaker voor komt bij homo's.
Natuurlijk heeft lang niet elke homo de problemen die in het nieuws komen. Tenminste, dat hoop ik niet, maar het kan natuurlijk wel iets zijn wat voor je hoofd schiet. Ik denk dat die dingen uiteindelijk voor meer verdrietige en moeilijke gevoelens zorgen dan het daadwerkelijke feit dat je homo bent en je dus een keer met een jongen thuis kunt komen.
pi_91109852
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef arucard het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk ook het geval zijn...
pi_91112458
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef arucard het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan meteen geen inlevingsvermogen? Ik laat mijn kind zijn of haar toekomst gewoon openliggen, ik leid zelf ook geen standaard leven. Je kunt van alles verwachten, maar niets loopt zoals je denkt dat het zal lopen. Dus waarom blijven vasthouden aan zo'n idee? Verras mij maar, imo.

En bedankt 7eVeNL :) Al zou ik niet willen dat er meer zoals mijn vader zijn ;) Ik ga er niet over uitweiden, uiteindelijk houd ik van hem maar het is een hele moeilijke, vreemde man. Na 22 jaar weet ik nog steeds niets van hem, zo heb ik het idee. Ik snap zelfs niet wat mijn moeder in hem zag. Zij was compleet anders. *;
  maandag 10 januari 2011 @ 13:49:48 #140
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91112747
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan meteen geen inlevingsvermogen? Ik laat mijn kind zijn of haar toekomst gewoon openliggen, ik leid zelf ook geen standaard leven. Je kunt van alles verwachten, maar niets loopt zoals je denkt dat het zal lopen. Dus waarom blijven vasthouden aan zo'n idee? Verras mij maar, imo.

Je moet niet vast blijven houden aan zo'n idee, maar veel mensen moeten dat wel even verwerken als hun wereld zoals zij die waarnemen en de toekomst die ze daar bij verwachten van het een op het andere moment helemaal anders wordt.
En als jij je dat niet kan voorstellen heb je volgens mij geen groot inlevingsvermogen.
O)))
pi_91113175
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:49 schreef arucard het volgende:

[..]

Je moet niet vast blijven houden aan zo'n idee, maar veel mensen moeten dat wel even verwerken als hun wereld zoals zij die waarnemen en de toekomst die ze daar bij verwachten van het een op het andere moment helemaal anders wordt.
En als jij je dat niet kan voorstellen heb je volgens mij geen groot inlevingsvermogen.
Ik zei het hierboven al, maar misschien heb je eroverheen gelezen. Ik kan het me wél voorstellen dat mensen er moeite mee hebben, maar ik vind het -heel- -erg- achterlijk. Zo goed genoeg?
  maandag 10 januari 2011 @ 14:03:49 #142
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91113324
Waar ligt de grens voor jou dan? Als je familie omkomt in een vliegtuigongeluk, zeg jij ach je kan alles verwachten? Of iets positievers, je wint de loterij. Dan moet je dat toch ook gewoon verwerken ( al dan niet op een andere manier)
O)))
pi_91113368
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef arucard het volgende:
Waar ligt de grens voor jou dan? Als je familie omkomt in een vliegtuigongeluk, zeg jij ach je kan alles verwachten? Of iets positievers, je wint de loterij. Dan moet je dat toch ook gewoon verwerken ( al dan niet op een andere manier)
Vind ik een erg scheefgetrokken vergelijking. Ik ben geen hippie :P Natuurlijk zijn er dingen om te verwerken, maar een homoseksueel kind is daar niet onderdeel van imho.
pi_91230276
Over een half uur nieuwe aflevering
٩๏̯͡๏)۶
pi_91233301
Nu dus *O*
know'm sayin?
word? word.
pi_91233489
Die tattoo's van z'n vader :')
٩๏̯͡๏)۶
pi_91233560
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Die tattoo's van z'n vader :')
Ik vind die vader best wel gay :D
know'm sayin?
word? word.
pi_91233608
Gaat die gast nou aan zijn ouders uitleggen dat Arie homo is?
I´m back.
pi_91233637
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef alors het volgende:

[..]

Ik vind die vader best wel gay :D
inderdaad _O-
pi_91233709
oeh oeh je mag niet liegen bij de KRO.... staat in de bijbel.. gij zult niet liegen o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_91233789
whehe wat moet die moeder nu denken?
pi_91233823
Ach gossie
know'm sayin?
word? word.
pi_91233913
ze wist het al haha.
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:29:36 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91234040
Moeders voelen dat vaak al feilloos aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:30:09 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91234097
quote:
11s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
Gaat die gast nou aan zijn ouders uitleggen dat Arie homo is?
Die wacht nog even met uit de kast komen, Arie. :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91234099
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
Moeders voelen dat vaak al feilloos aan.
hoe dan?
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:30:44 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91234150
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef fespo het volgende:

hoe dan?
Ingebouwde gaydar. *)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91234232
Awww hijs vlieft O+
know'm sayin?
word? word.
pi_91234249
ik vind nou niet dat je aan deze jongen kan zien dat hij homo is.
pi_91234283
Wat een drama, als die camera's er niet bij waren had ze volgens mij veel anders gereageerd.

Die vader gaat ook een potje but-kicking doen zodra de camera's weg zijn volgens mij.
pi_91234288
Pffft, ik had er eigenlijk meer van verwacht.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:32:17 #162
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91234292
Wat een matig orkest
O)))
pi_91234306
Als-tie het z'n vader gaat vertellen, kan hij beter een bosje bloemen meenemen.
I´m back.
pi_91234314
Ik wil de reactie van z'n getatoeëerde vader zien. >:)
pi_91234320
He is the only gay in the village :s)
pi_91234417
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef arucard het volgende:
Wat een matig orkest
:Y
pi_91234469
Helemaal geen boze reacties tot nu toe :'(
٩๏̯͡๏)۶
pi_91234569
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Helemaal geen boze reacties tot nu toe :'(
ramptoerist!

Our Generation, goede achtergrondmuziek ^O^
know'm sayin?
word? word.
pi_91234582
vader is ook homo :Y
pi_91234627
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef fespo het volgende:
Met z'n oorbelletje
pi_91234642
quote:
Op zijn minst.
I´m back.
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:36:55 #172
242879 Onnoman
The On And Only
pi_91234669
volgens mij is iedereen in dat orkest homo.. alleen is hij de eerste die het zegt..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_91234672
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Met z'n oorbelletje
ja en kaal en perfect gestylde baardje :')
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:37:23 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91234708
quote:
Zou zo maar kunnen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:37:56 #175
242879 Onnoman
The On And Only
pi_91234761
KIJk.. nu wordt zijn vader in beeld "genomen"
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_91234829
Wat een anti-climax.
pi_91234861
Wehehe :D
know'm sayin?
word? word.
pi_91234869
Z'n handen jeuken
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:39:05 #179
242879 Onnoman
The On And Only
pi_91234874
ik wil revolvers zien
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_91234886
alweer een "het is niet anders" :'(
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:39:21 #181
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91234905
Die vader kust gewoon een homo :o
O)))
  ESF Reporter woensdag 12 januari 2011 @ 21:39:22 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_91234909
Mooie reacties, ben blij voor hem. :) Hij zag er zo tegenop.
pi_91234936
Hij begon goed, maar dan zegt hij het is niet anders. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:39:42 #184
242879 Onnoman
The On And Only
pi_91234945
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef arucard het volgende:
Die vader kust gewoon een homo :o
neee
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_91234975
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef fespo het volgende:
nou ja, verder reageert hij toch perfect. Niks mis mee
٩๏̯͡๏)۶
pi_91234985
Dit programma gaat het zo niet worden natuurlijk hè, Arie.
I´m back.
pi_91235000
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef fespo het volgende:
Achja, beter als;

Geen nood; dat fixen we wel!
pi_91235003
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Felagund het volgende:
ja dat bedoelde hij geloof ik niet zo, maar het klonk wel lullig.
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter woensdag 12 januari 2011 @ 21:40:22 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_91235012
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Felagund het volgende:
Ja, en "Die kinderen krijg ik wel van Fe... eh, die kleinkinderen." :P
pi_91235087
Gaan ze dit ook doen bij een gezin die het Moslim geloof heeft ? ik ben dan wel benieuwd naar de reacties van vooral papa.

:) en nee, ik heb niks tegen Moslims O+
pi_91235113
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef TLC het volgende:
Gaan ze dit ook doen bij een gezin die het Moslim geloof heeft ? ik ben dan wel benieuwd naar de reacties van vooral papa.

nee
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:41:44 #192
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_91235121
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Onnoman het volgende:
KIJk.. nu wordt zijn vader in beeld "genomen"
Dat grapje maakte ik net, homo! Niet mijn grappen pikken :(
Ook hoi !
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:41:54 #193
202546 Baszh
The Dude abides
pi_91235136
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef TLC het volgende:

Bij P&W zei Arie dat hij geen streng christelijke of islamitische gezinnen kon vinden
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:42:01 #194
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_91235144
Zeau dikke kale nicht!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:42:04 #195
242879 Onnoman
The On And Only
pi_91235150
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Dat grapje maakte ik net, homo! Niet mijn grappen pikken :(
inlogpaal :D
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  ESF Reporter woensdag 12 januari 2011 @ 21:42:21 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_91235169
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef alors het volgende:

[..]

nee
Ik meen te hebben gehoord in een interview met Arie vorige week dat er wel 1 moslim jongen is gevolgd.
pi_91235190
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef TLC het volgende:

nee, ze hadden een Marokkaanse aanmelding, maar dat vond Arie toch te riskant
٩๏̯͡๏)۶
pi_91235205
Nahh, vond het toch wel een hele mooi reactie eigenlijk! O+

Ik erger me niet echt aan dit programma.
Koel en donker bewaren
pi_91235229
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

nee, ze hadden een Marokkaanse aanmelding, maar dat vond Arie toch te riskant
Ja want dat was ook in Marokko en niet in Nederland..
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter woensdag 12 januari 2011 @ 21:43:16 #200
87554 Cee
Welluk?
pi_91235249
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik erger me niet echt aan dit programma.
Ik vind het een mooi programma. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')