Enkel een Marokkaanse meid die dus op vrouwen valt, maar daar vonden ze het niet verantwoord ofzo. Die wou het haar broer in Marokko gaan vertellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Baszh het volgende:
[..]
Bij P&W zei Arie dat hij geen streng christelijke of islamitische gezinnen kon vinden
knuffel?quote:
Het wordt pas een kutprogramma als de lesbiennes hun entree doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
allemaal in scene gezet man.. linkse manier om tolerantie te kweken..
ik vind dit echt een enorm kutprogamma... maar ik kijk er naar als satire en cabaret in een..
Die moslims zeggen altijd dat zij geen homo's hebben toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee, ze hadden een Marokkaanse aanmelding, maar dat vond Arie toch te riskant
Nee, enkel schandknaapjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die moslims zeggen altijd dat zij geen homo's hebben toch?
Dan hebben ze er wrs toch 1?
quote:
dr was wel een keer een heel mooi programma over allochtone homo's die hun verhaal kwijt wouden op tv. Voor sommige was dat de eerste keer en betekende het voor hun uitbanning enz.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die moslims zeggen altijd dat zij geen homo's hebben toch?
Dan hebben ze er wrs toch 1?
Had gehoopt op heel heftig reagerende omgeving. Dit was allemaal veel te lief en te begripvol.quote:
Joh hij zat in een orkest...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Had gehoopt op heel heftig reagerende omgeving. Dit was allemaal veel te lief en te begripvol.
Stelletje softies.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Is die aflevering met de antiliaan al op tv geweest? Die moeder reageert met 'IK WIL DOOD'
Volgens mij is de volgende aflevering heftiger, met Theo geloof ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Had gehoopt op heel heftig reagerende omgeving. Dit was allemaal veel te lief en te begripvol.
Stelletje softies.
Staat al op de site. Ben het nu aan het kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Is die aflevering met de antiliaan al op tv geweest? Die moeder reageert met 'IK WIL DOOD'
Hij staat er echt net op inderdaad. Ga zo ook kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Staat al op de site. Ben het nu aan het kijken.
Godsamme, echt heftig.
Men is tolerant, totdat het te dichtbij komt. Ben blij dat die aflevering van Robert toch 'goed' is afgelopen. Vond het echt ontroerend om te zien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij staat er echt net op inderdaad. Ga zo ook kijken.
Heb een halve aflevering gezien vorige week. Vond het toch goed. Nederlanders lijken tolerant maar er zijn nog heel wat gebieden waarin het heel moeilijk is om voor je seksuele geaardheid uit te komen. Daar hebben we echt geen moslims voor nodig.
Ik denk dat de meeste ouders ook wel tolerant zijn (bij de meesten wordt het gewoon geaccepteerd), maar wat mij betreft is het normaal dat men in eerste instantie schrikt. Ik denk dat geen enkele ouder voor ogen heeft dat zijn/haar kind op hetzelfde geslacht valt. Het is gewoon wennen aan het idee denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij staat er echt net op inderdaad. Ga zo ook kijken.
Heb een halve aflevering gezien vorige week. Vond het toch goed. Nederlanders lijken tolerant maar er zijn nog heel wat gebieden waarin het heel moeilijk is om voor je seksuele geaardheid uit te komen. Daar hebben we echt geen moslims voor nodig.
Goed punt. Er zijn toch wel reacties binnen een gezin als van ik dacht het al wel. Maar dit neemt niet weg dat met name jongens met zichzelf in de knoop raken. Ik heb niet veel met Arie op maar de weg naar vrijheid vind ik wel mooi aan dit programma.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste ouders ook wel tolerant zijn (bij de meesten wordt het gewoon geaccepteerd), maar wat mij betreft is het normaal dat men in eerste instantie schrikt. Ik denk dat geen enkele ouder voor ogen heeft dat zijn/haar kind op hetzelfde geslacht valt.
Hoe was dat voor jou eigenlijk Viking?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Zo. Heftig, met die Robert!
Z'n moeder reageert wel typisch: "Je hebt gewoon nog geen meisje tegen komen waar je van houdt." (heeft mijn moeder ook wel gezegd, alleen dan 'jongen' ipv 'meisje' uiteraard)
Heb je een datum of linkje? Heb de commotie over die aflevering meegekregen op Radio1 in de auto. En net de Thijsaflevering gezien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Staat al op de site. Ben het nu aan het kijken.
Godsamme, echt heftig.
http://uitdekast.kro.nl/uitzendingen/aflevering_3.aspxquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je een datum of linkje? Heb de commotie over die aflevering meegekregen op Radio1 in de auto. En net de Thijsaflevering gezien.
Theo was vorige week en nu Thijs.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is de volgende aflevering heftiger, met Theo geloof ik.
Ja, net afgelopen. Uitzending moet nog op tv komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://uitdekast.kro.nl/uitzendingen/aflevering_3.aspx
Het onderwerp vind ik eigenlijk beter dan het programma. Maar het programma maakt het wel bespreekbaar. Dat vind ik er tof aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers? beetje enthousiast? Ben echt fan van dit programma, maar ook omdat ik mij zelf en mijn ouders hier in herken, hulde aan iedereen die mee werkt aan dit programma en aan arie.
Dat zei ie toch? Nu kan hij met zijn ouders over alles praten, in plaats van dat hele grote gedeelte van zijn liefdesleven te moeten verzwijgen.quote:
Je moet me niet selectief gaan quoten nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zei ie toch? Nu kan hij met zijn ouders over alles praten, in plaats van dat hele grote gedeelte van zijn liefdesleven te moeten verzwijgen.
Ik post mijn mening. Niets hoeft in een spoiler.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef Haaibaaike het volgende:
@Staal je kan dat beter in spoiler zetten..ik heb afl 3 niet gekeken op internet dat wil ik volgende week gaan kijken.
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Waarom mensen in het algemeen uit de kast komen als ze geen relatie hebben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet me niet selectief gaan quoten nu.
Dat vroeg ik nl. niet.
Nu ja, misschien is het voor mij allemaal niet zo absoluut. Het heterogeneuzel bedoel ik dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Waarom mensen in het algemeen uit de kast komen als ze geen relatie hebben?
Maar misschien wel over hoe je je toekomst ziet. En je kunt best zeker weten wat je bent zonder dat je een vriendje of vriendinnetje hebt (gehad).quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:01 schreef Staal het volgende:
En als hetero ga je ook niet met je ouders even ouwehoeren over lekkers. Dat doet geen enkel kind.
Ik geloof dus eigenlijk niet in dat "wat" je bent. Meer in wie je bent.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar misschien wel over hoe je je toekomst ziet. En je kunt best zeker weten wat je bent zonder dat je een vriendje of vriendinnetje hebt (gehad).
Misschien mosterd na de maaltijd hoor, het is immers al een week geleden uitgezonden en ik heb nog maar 2 pagina's bijgelezen, maar volgens mij is het veel mensen ontgaan dat die vader ook zei dat het hem tegenviel hoe het gebracht werd. Hij kent zijn zoon als open en eerlijk zei hij, dus ik denk dat het hem tegenviel dat het niet op een 'normale' manier gebracht werd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Arie is een held!
Goed gemaakt programma. En ik vond dat die vader er uiteindelijk goed mee omging. Hij hield duidelijk van zijn zoon en hij accepteerde het. Maar in eerste instantie was hij gewoon erg overvallen. Als je altijd het idee hebt dat je een hetero-zoon hebt, die een vrouw vindt en voor kleinkinderen gaat zorgen (even kort door de bocht) dan verandert door die kleine mededeling niet alleen de geaardheid van je zoon, maar ook een stuk van je eigen toekomst.
Klopt. Ik zou er bovendien ook geen zin in hebben dat dit met een cameraploeg moet worden verteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Misschien mosterd na de maaltijd hoor, het is immers al een week geleden uitgezonden en ik heb nog maar 2 pagina's bijgelezen, maar volgens mij is het veel mensen ontgaan dat die vader ook zei dat het hem tegenviel hoe het gebracht werd. Hij kent zijn zoon als open en eerlijk zei hij, dus ik denk dat het hem tegenviel dat het niet op een 'normale' manier gebracht werd.
Er zijn genoeg mensen die heel goed weten wat ze willen en wat ze niet willen op dat gebied. Daarvan word je geen wat, maar ben je nog steeds een wie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik geloof dus eigenlijk niet in dat "wat" je bent. Meer in wie je bent.
Je kunt idealen hebben maar wat mij betreft is het allemaal niet zo absoluut.
Zolang je andermans idealen maar niet nastreeft en dit programma is kennelijik wel nodig. Taboes zijn in Nederland nog lang niet doorbroken.
Ik vond de reactie van z'n opa zo tof. 'Jongen, je bent niet de eerste die zo is en ook zeker niet de laatste, dus ik heb er geen moeite mee.' Terwijl ik vreesde dat juist de ouderen in zo'n behoudende samenleving extra conservatief zouden zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn ouders en broer accepteren nou wel, de moeder misschien nog niet helelemaal.
En de volgende staat ook al online:quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef Staal het volgende:
Gemist.
Weet iemand of het al online te kijken is?
Edit: Eerst zoeken en dan vragen.
Voor users die het nog willen zien: http://www.uitzendinggemi(...)7e5a9bbe768fa8a99c19
Dank je wel! De link die ik hierboven postte had ik zelf vorige week al gezien zag ik net bij opstarten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
En de volgende staat ook al online:
http://uitdekast.kro.nl/
Okay. Ik zou het als een grote faal zien. Want blijkbaar kan je kind dan niet goed met je praten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:37 schreef bascross het volgende:
Als mijn (toekomstige) kinderen het niet zonder steun van de camera zouden kunnen vertellen, dan zou ik daar geen enkel probleem mee hebben. Als dat voor hun de manier zou zijn om het wel te kunnen vertellen, prima.
Serieus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 03:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Okay. Ik zou het als een grote faal zien. Want blijkbaar kan je kind dan niet goed met je praten.
Ik vond de reactie van zijn broer wel heel erg cool. Het leek alsof hij er eigenlijk helemaal geen moeite mee had. Dus die macho cultuur valt dan ook wel weer mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef JooB65 het volgende:
Tjee gisteren een stukje meegekregen van de aflevering met Robert (?) Die reactie van die moeder, alhoewel niet helemaal onverwacht was wel heftig. Maar mijn eerste reactie was (misschien wel wat vooringenomen) 'wat verwacht je nou ook, jongen?' In die antilliaanse macho-cultuur? 'Jongens ik wil jullie wat vertellen' Nou, iedereen gaat er eens lekker voor zitten. Krijgen ze dit voor hun kiezen. En dan van: 'pa ga even met ma praten' en die blik van die vader! 'nou.....moet dat??'
Die blik hield die pa de rest van het programma.:')quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef JooB65 het volgende:
En dan van: 'pa ga even met ma praten' en die blik van die vader! 'nou.....moet dat??'
Bedoel je met taboe dat kinderen het niet durven zeggen? Want dat heeft de meerderheid denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:50 schreef Arcee het volgende:
Wel mooi dat de moeders tot nu toe volgens mij allemaal direct zeggen: "Dat wist ik al lang".
En bizar dat het blijkbaar nog een taboe is om het te vertellen. Nou ja, dat zal geen meerderheid zijn, neem ik aan. Het programma volgt de uitzonderingen, mag je hopen.
Het gaat natuurlijk om de persoon zelf, niet om Arie. Hij is er als het nodig is, voor de rest moeten de mensen het toch echt zelf doen. Ik vind het wel prima, die mediageile presentatoren die hun kop bij elk dramatisch shot op de achtergrond willen hebben en "quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Arcee het volgende:
Best een aardig programma, trouwens.Ik vind Arie wel opvallend terughoudend. Ik vraag me of het niet wat te terughoudend is en dat z'n rol haast nihil is.
Dat vraag ik mij ook af..Dan was het voor haar gemakkelijk geweest als haar moeder had gevraagd aan Carlijn of ze op meisjes valt. Had ze niet dat programma hoeven te inschakelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef arucard het volgende:
Waarom beginnen die moeders er zelf niet over als ze het al zolang wisten?
Ja, het moest tussen de bloemkool en het toetje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef k_man het volgende:
Volgens Carlijn en haar moeder was dat meermalen gebeurd, maar dan steeds op een onhandig moment, of met een verkeerde insteek, zodat ze het alsnog niet durfde te vertellen.
"Moeders, ik heb een vriendin....., en een vriend" Geniale televisie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik hoop dat ze eens iemand doen die biseksueel is. Benieuwd naar de reacties daarop.
Biseksualiteit wordt over het algemeen nóg minder begrepen. Dus zou inderdaad interessant zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik hoop dat ze eens iemand doen die biseksueel is. Benieuwd naar de reacties daarop.
Inderdaad!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef 1299 het volgende:
of een aflevering met een necrofiel.
"Jullie weten dat ik veel van oma hield he?" Nu nog steeds
Ja dat vond ik ook best wel lachwekkendquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Sofia90 het volgende:
Die aflevering met Maikel vond ik een beetje vies moet ik eerlijk zeggenbij zijn vatsige vriendje op schoot..
Dit dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef Steve het volgende:
Om hun kind de kans te geven het naar buiten te brengen wanneer die dat zelf wil, daar zelf aan toe is.
Was wel een beetje "De dikke en de dunne". Ach, ze houden in ieder geval wel van elkaarquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Sofia90 het volgende:
Die aflevering met Maikel vond ik een beetje vies moet ik eerlijk zeggenbij zijn vatsige vriendje op schoot..
Ik moest een beetje denken aan Mr Burns van the simpsons bij die Maikelquote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was wel een beetje "De dikke en de dunne". Ach, ze houden in ieder geval wel van elkaar
zijn moeder eet alles op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Een beetje de dikke en de dunne dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |