Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
"En een kloddertje roooooze hier! En een kloddertje roooooze daar!"quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
"En een kloddertje roooooze hier! En een kloddertje roooooze daar!"
Oh neeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
"En een kloddertje roooooze hier! En een kloddertje roooooze daar!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hangt geen lamp in de buurt van de bank en mijn foon is voorzien van een kutcamera maar daar ligt Muck dus te pitten op de zwarte bank.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef Toekito het volgende:
knap hoor zo op zijn komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hangt geen lamp in de buurt van de bank en mijn foon is voorzien van een kutcamera maar daar ligt Muck dus te pitten op de zwarte bank.![]()
eey manquote:
ik moest de lamp ook draaien enzulks anders lukte het niet. Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hangt geen lamp in de buurt van de bank en mijn foon is voorzien van een kutcamera maar daar ligt Muck dus te pitten op de zwarte bank.Juin uit Eigen Tuin!
wokkeltjequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
@TT
dus daarom heeft Ladylike die zwangerschaps test nodig
Heb je geen stift in de buurt om een snor op haar gezicht te tekenen nu ze slaapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hangt geen lamp in de buurt van de bank en mijn foon is voorzien van een kutcamera maar daar ligt Muck dus te pitten op de zwarte bank.
nee helaas niet!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je geen stift in de buurt om een snor op haar gezicht te tekenen nu ze slaapt?
die heeft geen last van haar gesnurk, ik wel.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
die heeft geen last van haar gesnurk, ik wel.
wie wat waar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo die andere gek ligt ook in de kliko
Whehehequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
woeiquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
ik hoop dat er nog eentje komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er kwam er nog even eentje baggeren in de KSC
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
aah okee niet op een leuke manier dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er kwam er nog even eentje baggeren in de KSC
quote:
ik ben niet moe, maar ik verveel mequote:
ga jij boven slapenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
die heeft geen last van haar gesnurk, ik wel.
quote:
Heb je voor mij gekekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn geen blauwe regenpakken meer
Oooh, dan kom je toch gezellig mee kletsen over nietsquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben niet moe, maar ik verveel me
quote:
oh dat kan ik ook welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan kom je toch gezellig mee kletsen over niets
Welke was dat ook alweer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Trouwens, die laatste link van jou van gisteren
OkOk, ik ben vastgelopen, ik moet dus een vergelijkinsschema tussen de Hitler Jugend en de scouting maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan kom je toch gezellig mee kletsen over niets
als jij nou de OP erin zet klopt die ook weerquote:
Iets van een speelpak voor kleine kinderen die buiten willen spelen geloof ikquote:
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
OkOk, ik ben vastgelopen, ik moet dus een vergelijkinsschema tussen de Hitler Jugend en de scouting maken.
Maar ik heb echt geen idee wat die twee met elkaar te maken hebben...
Hahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Jezus rende over het water
en riep: "dat gaat kut met die Nikes
dat is een goede les voor later
voortaan gebruik ik spikes"
O, die van Neckerman?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets van een speelpak voor kleine kinderen die buiten willen spelen geloof ik
Done!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij nou de OP erin zet klopt die ook weer
Flesquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier wat plaatjes van Hongarije:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Oh jee, een boemeluk
![]()
[ afbeelding ]
Wie maakt hier even wat tekstwolkjes bij?![]()
[ afbeelding ]
Enjoy
die eerste ziet er goed uit flesquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
Mooie foto's Flash en vooral de eerste ziet er erg smakelijk uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
geschiedenisquote:
quote:
En een polelitieautooooquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier wat plaatjes van Hongarije:Oh jee, een boemeluk
![]()
[ afbeelding ]
Enjoy
NAAIS Flesquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
Ik zou weigeren, op grond van principiële bezwaren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
geschiedenis
Godnondeju, wat gaan jullie snel
cool flesquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
taaaaaaaaaatuuuuuuuuuuuuuu taaaaaaaaaatuuuuuuuuuuuuuuquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou weigeren, op grond van principiële bezwaren.
vet mooie fotosquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy
je legt bij alle 2 een eed af en je hebt bij alle 2 een uniformquote:
Niks mis met Hilterquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
en scouting vergelijken met hilters jugenblalbalb
dat gaat ook nog wel ff durenquote:
brandweer, pliessie, ambulance, luchtalarm, wees eens wat specifieker manquote:
ik gok zo maar luchtalarmquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
brandweer, pliessie, ambulance, luchtalarm, wees eens wat specifieker man
leg je bij scouting een eed af?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
je legt bij alle 2 een eed af en je hebt bij alle 2 een uniform
moest ik toen wel beloven een goeie scout te zijn bladieblaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
leg je bij scouting een eed af?
luchtalarmquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
brandweer, pliessie, ambulance, luchtalarm, wees eens wat specifieker man
Ja, kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
moest ik toen wel beloven een goeie scout te zijn bladiebla
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
moest ik toen wel beloven een goeie scout te zijn bladiebla
Hai lieverdquote:
Rijkequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverdHad je m'n mooi zelfgemaakte sushi gezien
Efermatisch voorkomenquote:
ATTENTIE ATTENTIEquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:18 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn de London plannen mensen? Ik ben namelijk van zins om de eerste week van Februari en de eerste week van Maart een weekend weg te boeken maar doe dat niet als jullie dan hierheen komen natuurlijk!
Whatquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk heb er niets meer over gehoord
Stuquote:
tfmquote:
Gasmaskerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stu![]()
![]()
[..]
tfm![]()
XD
Marijk
Ohja, ik heb een raampje open gezet in de slaapkamer. Ga ik nu dood door die gaswolk?XD
het waait toch de andere kant op?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stu![]()
![]()
[..]
tfm![]()
XD
Marijk
Ohja, ik heb een raampje open gezet in de slaapkamer. Ga ik nu dood door die gaswolk?XD
jup WHUTquote:
ik ook heb inmiddels al veel gelezenquote:
ik heb de aanslag ook net uitquote:
Same here. Ga ook graag naar musea over oorlogen zoals Imperial War Museum en Royal Army Museum. Heb vooral een brede interesse voor de holocaustquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook heb inmiddels al veel gelezen
Gasmasker dus ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef Toekito het volgende:
Hmmmm rijnmond zegt dat er een blusactie komt die die giftige zooi hierheen drijft.
Ja, dat vroeg ik me ook al af.quote:
Nee, ook richting Gouda zeiden ze. Ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het waait toch de andere kant op?
[..]
jup WHUT
ik voornamelijk de slag om arnhem ik lees graag over veld en zeeslagenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Ga ook graag naar musea over oorlogen zoals Imperial War Museum en Royal Army Museum. Heb vooral een brede interesse voor de holocaust
Ik zou gewoon de ramen dichthoudenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af.![]()
![]()
[..]
Nee, ook richting Gouda zeiden ze. Ofzo.
Nicequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Ga ook graag naar musea over oorlogen zoals Imperial War Museum en Royal Army Museum. Heb vooral een brede interesse voor de holocaust
Gouda!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Nee, ook richting Gouda zeiden ze. Ofzo.
ik wil meequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceIk en mn man gaan over een paar weekjes naar Berlijn om de tentoonstelling over Hitler te zien in het Historisch museum
![]()
Zeg, laat dat jong gewoon zijn huiswerk maken. Uitzoeken wat de HJ was, wat scouting is, een vergelijking maken, een conclusie trekken, stommer wordt ie er heus niet van hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou weigeren, op grond van principiële bezwaren.
Dat lijkt me echt heel interessant. Ik zou ook wel eens een kamp willen zien in het echt eigenlijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceIk en mn man gaan over een paar weekjes naar Berlijn om de tentoonstelling over Hitler te zien in het Historisch museum
![]()
Ik heb het raam in de slaapkamer toch op een kiertje gezetquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de ramen dichthouden
Hopen dat school dicht isquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb het raam in de slaapkamer toch op een kiertje gezetWij houden de slaapkamer deur altijd dicht voor de kat (anders maakt ie je serieus wakker, keer op keer), als je alles potdicht houdt ruikt het niet echt lekker 's morgens
Nicequote:
Cool hequote:
Ja, dat wil ik ook nog altijd. Wil eigenlijk naar Auschwitz.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel interessant. Ik zou ook wel eens een kamp willen zien in het echt eigenlijk!
Wel, dat is namelijk een enorm stomme vergelijkingquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
Zeg, laat dat jong gewoon zijn huiswerk maken. Uitzoeken wat de HJ was, wat scouting is, een vergelijking maken, een conclusie trekken, stommer wordt ie er heus niet van hoor.
Ik ook. Daar hebben ze in het Imperial War Museum een heel groot schaal model van (iets van 20 meter of misschien nog wel groter) maar in het echt lijkt het me nog veeeeeeel indrukwekkenderquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook nog altijd. Wil eigenlijk naar Auschwitz.
Op zich wel goed natuurlijk dat de kinderen leren dat er dus verschillen zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel, dat is namelijk een enorm stomme vergelijking
Heeey, Bossiequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo was wel leuk met de collega;s en partners. Best wel goed restaurant. hoofdgerecht vond ik wel wat karig, maar was wel erg lekker.
Ja, dat is dus de conclusie die dat jong moet trekken. Snap dat nou.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel, dat is namelijk een enorm stomme vergelijking
Oehquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Daar hebben ze in het Imperial War Museum een heel groot schaal model van (iets van 20 meter of misschien nog wel groter) maar in het echt lijkt het me nog veeeeeeel indrukwekkender
Leuk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo was wel leuk met de collega;s en partners. Best wel goed restaurant. hoofdgerecht vond ik wel wat karig, maar was wel erg lekker.
Ja. Ik word er alleen altijd nogal opstandig van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel goed natuurlijk dat de kinderen leren dat er dus verschillen zijn
Wat ist lellebel?quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat het een goede leermethode is om zelf iets te onderzoeken. Het is zo makkelijk om iets voor te kauwen maar zo leer je waarschijnlijk meer qua inhoudquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Ik word er alleen altijd nogal opstandig van.
Die nieuwe versie schijnt echt zwaar bagger te zijn, heb hem dus nog niet geinstalleerd.quote:
samen in Moerdijk die boven een kampvuur houden?quote:
Kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die nieuwe versie schijnt echt zwaar bagger te zijn, heb hem dus nog niet geinstalleerd.
van sommige mensen wordt ik echt moequote:
Tisser suikerbeeb?quote:
Sorry, ik dacht verkeerde dingenquote:
nee, ik hoest al genoeg,,,,quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
samen in Moerdijk die boven een kampvuur houden?
over de zeik zijnquote:
Je hebt het toch niet over mij he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van sommige mensen wordt ik echt moe
oh dacht dat het een zeehond was blijk jij het gewoon te zijnquote:
ik kreeg ze net vandaag van mijn moederquote:
een zieke zeehond noemden ze me op mijn werkquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dacht dat het een zeehond was blijk jij het gewoon te zijn
Lucky fishquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kreeg ze net vandaag van mijn moeder
Ik !quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Muck het volgende:
Beetje foto's van slapende Muckies posten
Als je het waagt om suikerbeeb de zee in te rollen, krijg je ruziequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dacht dat het een zeehond was blijk jij het gewoon te zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Muck het volgende:
SnurkMuckquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Muck het volgende:
Dan heb je nog niet gezien wat of dattie in KPD gezet hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij he?
Precies, dat mag ik alleen, mits ik meerol!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het waagt om suikerbeeb de zee in te rollen, krijg je ruzie.
In de KSCquote:
sym kan naar jouw toe komenquote:
Wattan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van sommige mensen wordt ik echt moe
ik zou haar hooguit aan Blijdorp verkopen en haar dan elke dag bezoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het waagt om suikerbeeb de zee in te rollen, krijg je ruzie.
Hahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym kan naar jouw toe komen![]()
en van de rest weet ik het niet
lastige klantenquote:
Dank voor deze nuttige informatie DMquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Londen is de hoofdstad van Engeland.
Gevondenquote:
Tottenham Hotspur en Arsenal spelen erquote:
Ja, maar dan ga ik gewoon vluchten boeken en is het jammer als ik er niet benquote:
Ja, en Chelsea, Fulham en Westhamquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tottenham Hotspur en Arsenal spelen er
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Jaaaaaaaaaa rollebollen
ik zeg ook maar weer eens iets
Ik geloof dat er zo iets over gezegd wordt, dus nog even geduld jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik gewoon vluchten boeken en is het jammer als ik er niet ben![]()
Hoe heb je dat scherm met de snelheid zo scherp in beeld gekregen? Dat heb ik ooit in de ICE geprobeerd met 300 km/u, en op de foto zie je de cijfers alle kanten op stuiteren!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinenplaatjes uit Hongarije:
De Railjet bewijst dat het wel degelijk KAN, wat men met Fyra probeert![]()
[ afbeelding ]
Budapest Nyugati, 29 december 2010. Zo moet het er in de klimaatkamer ook ongeveer uitzien. Het vriest op dit moment een graad of 16 daar.
[ afbeelding ]
Balassagyarmat, Bzmot Paradise, 30 december 2010.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Szécsény, 30 december 2010. De laatste trein van het jaar op het laatste station van het jaar.
[ afbeelding ]
Hatvan, 2 januari 2011. De eerste trein van het jaar op het eerste station van het jaar. Met de groeten van mijn kameraad Zsolt![]()
[ afbeelding ]
Budapest Keleti, 3 januari 2011. Ik was veel te vroeg voor de RailJet terug naar München, dus heb nog even wat staan schaken met een lokale sigarenroker. Deze pot verloor ik, de rematch met wit werd remise. 300 forint verloren en die man had weer een blik bier verdiend![]()
[ afbeelding ]
meestal zijn het dan ook nog vrouwenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat die bestaan in jouw vak
Ik wacht in spanning af Rijkequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat er zo iets over gezegd wordt, dus nog even geduld ja
"GF, GF, het condoom is te klein!"quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat die bestaan in jouw vak
Graag gedaan, heeft er toch iemand wat over Londen gezegd voor jequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dank voor deze nuttige informatie DM
jij wil wel he?quote:
Tot morgen en welterusten. Ik heb het dagboek van Anne Frank (in het Engels uiteraard) ook meerdere keren gelezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga douchen, en dan zullen jullie me morgen weer terugzien!
Ben trouwens op old-school tour, ben nu weer Het Achterhuis aan het lezen
"GF GF, er ligt nog een laag van 3 meter sneeuw op de parkeerplaats!"quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
"GF, GF, het condoom is te klein!"
"GF, GF, de vloer is slecht gedweild"
"GF, GF, we hebben de lattenbodem gesloopt"
etc.
enz.
Ja, ik zou er bijna blij van wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan, heeft er toch iemand wat over Londen gezegd voor je.
Ik wil altijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij wil wel he?![]()
toffe foto's Fles
slopen kunnen ze welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
"GF, GF, het condoom is te klein!"
"GF, GF, de vloer is slecht gedweild"
"GF, GF, we hebben de lattenbodem gesloopt"
etc.
enz.
tot morgen beroemdequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga douchen, en dan zullen jullie me morgen weer terugzien!
Ben trouwens op old-school tour, ben nu weer Het Achterhuis aan het lezen
diegene die dat zegt komt uit japanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
"GF GF, er ligt nog een laag van 3 meter sneeuw op de parkeerplaats!"
Als de rest gebruik maakt van de aanbieding regel ik het verschil met BA/KLM of EasyJet voor datzelfde weekend voor jou en kun je kiezen of je Schiphol of iets anders wiltquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Okee, London.
Het zit zo: ik heb het min of meer voor elkaar dat ik mee kan, maaaaaaaaaaaar.
Morgen boeken is voor mij te kort dag, omdat het dan te kort in de week heeft gezeten zeg maar.
Meneer taart is nou eenmaal niet heel makkelijk, maar er kan veel, als ik even kan afwachten.
Kortom: ik wil erg graag mee en het zit er (voor maart) dit jaar ook zeker in, maar morgen boeken kan en ga ik dus niet doen.
Als er mensen zijn die dat wel willen moeten ze dat natuurlijk gewoon doen, jullie moeten gewoon lol gaan hebben en niet gaan zitten wachten op mij. Maar wachten mag natuurlijk ook, en dan ga ik graag alsnog mee met een volgende leuke aanbieding.
Wil ik dat wel wetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slopen kunnen ze wel![]()
morgen weer nieuwe douchekoppen halen
Ik zal maar niet vragen wat ze daarmee hebben gedaan dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slopen kunnen ze wel![]()
morgen weer nieuwe douchekoppen halen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil ik dat wel weten... ?
Zeker die met 'massagefunctie' hmm?
ja maar dan vliegen we niet tegelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als de rest gebruik maakt van de aanbieding regel ik het verschil met BA/KLM of EasyJet voor datzelfde weekend voor jou en kun je kiezen of je Schiphol of iets anders wilt
Nee, dat is waar maar ik probeer ook maar iets te verzinnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dan vliegen we niet tegelijk
Ik lees 'm nu in het Duits.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot morgen en welterusten. Ik heb het dagboek van Anne Frank (in het Engels uiteraard) ook meerdere keren gelezen
gewoon afgebrokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat ze daarmee hebben gedaan dan.
Daar is mijn Duits niet goed genoeg voorquote:
mijne iig welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is mijn Duits niet goed genoeg voor![]()
quote:
anne frank was toch een nederlandsequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is mijn Duits niet goed genoeg voor![]()
Nee, ze was Duits en kwam op ik meen haar 4e naar Amsterdamquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
anne frank was toch een nederlandse
1/50 F/2,8 ISO 200 en Image Stabilisationquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe heb je dat scherm met de snelheid zo scherp in beeld gekregen? Dat heb ik ooit in de ICE geprobeerd met 300 km/u, en op de foto zie je de cijfers alle kanten op stuiteren!
En die foto met die geeltinten.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
Als de rest gebruik maakt van de aanbieding regel ik het verschil met BA/KLM of EasyJet voor datzelfde weekend voor jou en kun je kiezen of je Schiphol of iets anders wilt
Misschien moet je gewoon beugels aan de muur monteren in de douchequote:
Ik doe wel vaker gek alleen weet jij dat nog nietquote:
dat werkt ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon beugels aan de muur monteren in de douche... Net zoals in een gehandicaptentoilet
..
Dat heb ik toch al zeker 25+ keer gedaanquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe wel vaker gek alleen weet jij dat nog niet
beter dan zwemmenquote:
Madness. Pak toch lekker de ¤ *quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al zeker 25+ keer gedaan
Nee, want dat is niets sneller en vaak net zo duur of nog duurderquote:
Maar wel meer spoorkilometers en nog wat bordjes ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want dat is niets sneller en vaak net zo duur of nog duurder
huh?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo een keer lelijk doen worden werkt
Ja, ik ben ook gek maar ik help graag iemand als ik kanquote:
Het lijkt me wel leuk om een keer te doen maar niet alleenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel meer spoorkilometers en nog wat bordjes ook
Laat maar zien wie de baas isquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo een keer lelijk doen worden werkt
Valt wel mee, toch...? En anders weet ik nog wel iets om warm te wordenquote:
Ja, maar dat gaan we niet doen, ik wacht wel even af wat de rest doet en dan zie ik wel verderquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik ben ook gek maar ik help graag iemand als ik kan
Ik ook ... douchen en dan naar bed... (om te slapen jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch...? En anders weet ik nog wel iets om warm te worden...
Weet in ieder geval dat als de rest dus zou boeken jij ook gewoon kunt gaan al boek je dus veel later. Kost jou dan niets meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaan we niet doen, ik wacht wel even af wat de rest doet en dan zie ik wel verder
Trusten meis!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook ... douchen en dan naar bed... (om te slapen ja)
truste allemaal
Sweet naughty dreamsquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truste allemaal
heb ik weer wat gemistquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverdHad je m'n mooi zelfgemaakte sushi gezien
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truste allemaal
Nee, niet deze keer. En ook niet elke volgende keer dat er gevlogen wordtquote:
Ah joh gewoon even achtduizend posts teruglezenquote:
* MPG komt je insoppen.... (je moet toch wat als er in bed alleen geslapen wordtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truste allemaal
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Weet in ieder geval dat als de rest dus zou boeken jij ook gewoon kunt gaan al boek je dus veel later. Kost jou dan niets meer
Ik vlieg liever ook niet... alternatief, als ik ga, is de boot en dan trein, of helemaal de trein...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, niet deze keer. En ook niet elke volgende keer dat er gevlogen wordt
Okay, nou ja, graag gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat hoeft helemaal niet
![]()
maar dankjewel
even een klant op zijn plaats gezetquote:
preciesquote:
Oh ik heb geen hekel aan vliegen of zo hoor, maar treinen is gewoon vetter. En al ben ik absoluut geen milieurakker of zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vlieg liever ook niet... alternatief, als ik ga, is de boot en dan trein, of helemaal de trein...
Ja, ik heb mijn werkgever opgelichtquote:
owwwwwquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn werkgever opgelicht
Dan vergis je je in de boot tijden hoor. Hoek van Holland - Harwich is ruim 7 uur en dan nog ruim 2 uur naar Londen met de trein en in NL moet je dus naar HvH toequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb geen hekel aan vliegen of zo hoor, maar treinen is gewoon vetter. En al ben ik absoluut geen milieurakker of zomaar vliegen van Amsterdam naar Londen is wel utterly pointless natuurlijk. Zelfs al was het ALLEEN MAAR uit milieu-oogpunt.
Door-to-door is het niet of nauwelijks sneller, voor zoeen pis-eindje. En wachttijd sukt gewoon hard. Dan kan je nog beter met de boot gaan zowat
vroegah met die Fast Ferry ging het rapperquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vergis je je in de boot tijden hoor. Hoek van Holland - Harwich is ruim 7 uur en dan nog ruim 2 uur naar Londen met de trein en in NL moet je dus naar HvH toe
koenquote:
Ja, juist welquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww
hopelijk dan wel zinnig heniet voor een tientje ofzo
is die er niet meer dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah met die Fast Ferry ging het rapper
Waarom dat nou weer? Die snelle boot was juist tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope is weer een standaard boot dacht ik
Boeiend. It's Just More Funquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vergis je je in de boot tijden hoor. Hoek van Holland - Harwich is ruim 7 uur en dan nog ruim 2 uur naar Londen met de trein en in NL moet je dus naar HvH toe
dan wordt het hoog tijd voor wat meer ervaringquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog maar drie keer in mijn leven gevlogen
Wat liefquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat gaat zeker vlotquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. It's Just More Fun![]()
En via Brussel met de Eurostar gaat het ook best vlot
Ik ook maar 3 of 4 keer... maar ik vind het niet prettig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
boot geeft wel weer een leuk vakantie / cruise gevoelquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat zeker vlot
Ik hou niet van de boot. Heb ik 1x gedaan vanaf Calais en toen werd ik ziek
Ik nog nooit en het zal nog wel even duren voor ik mijn eerste keer heb, als die ooit al komt..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar niet als je ziek wordtquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boot geeft wel weer een leuk vakantie / cruise gevoel
Hoezo twijfel je daar aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik nog nooit en het zal nog wel even duren voor ik mijn eerste keer heb, als die ooit al komt..
Die catferry heb ik in 2003 nog genomen naar Harwich jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah met die Fast Ferry ging het rapper
Ik ben ooit even een dagje op en neer geweest naar Engeland, samen met een vriend van me die daar wat ging ophalen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boot geeft wel weer een leuk vakantie / cruise gevoel
Die tocht klinkt wel heel tof en leuk en is ook helemaal niet zo duur als je een combi ticket koopt zodat je ook naar Liverpool Street kan met de treinquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die catferry heb ik in 2003 nog genomen naar Harwich jawas vet. Maar goed, was je alsnog de hele nacht onderweg omdat je dan om 2200 die boot op ging en om 03:30 was ie in Harwich, maar ze lieten je tot 0530 slapen. Dan eerst nog ontbijt aan boord en zo
Was wel gaaf even goed natuurlijk
Wat is P2000quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Weet iemand van jullie hoe P2000 werkt?
Trein is inderdaad veel leukerquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook maar 3 of 4 keer... maar ik vind het niet prettig.
En ik kan me helemaal vinden in Fles' mening: met de trein is gewoon veel leuker.
wisselt bij mij, soms 2x, soms 8x, hangt van vakanties / zakentrips afquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
Ik vlieg minstens 6 retour vluchten per jaar
112meldingen.nl gebruik ik meestal hoezo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Wil je meldingen zien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |