Gasmaskerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stu![]()
![]()
[..]
tfm![]()
XD
Marijk
Ohja, ik heb een raampje open gezet in de slaapkamer. Ga ik nu dood door die gaswolk?XD
het waait toch de andere kant op?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stu![]()
![]()
[..]
tfm![]()
XD
Marijk
Ohja, ik heb een raampje open gezet in de slaapkamer. Ga ik nu dood door die gaswolk?XD
jup WHUTquote:
ik ook heb inmiddels al veel gelezenquote:
ik heb de aanslag ook net uitquote:
Same here. Ga ook graag naar musea over oorlogen zoals Imperial War Museum en Royal Army Museum. Heb vooral een brede interesse voor de holocaustquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook heb inmiddels al veel gelezen
Gasmasker dus ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef Toekito het volgende:
Hmmmm rijnmond zegt dat er een blusactie komt die die giftige zooi hierheen drijft.
Ja, dat vroeg ik me ook al af.quote:
Nee, ook richting Gouda zeiden ze. Ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het waait toch de andere kant op?
[..]
jup WHUT
ik voornamelijk de slag om arnhem ik lees graag over veld en zeeslagenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Ga ook graag naar musea over oorlogen zoals Imperial War Museum en Royal Army Museum. Heb vooral een brede interesse voor de holocaust
Ik zou gewoon de ramen dichthoudenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af.![]()
![]()
[..]
Nee, ook richting Gouda zeiden ze. Ofzo.
Nicequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Ga ook graag naar musea over oorlogen zoals Imperial War Museum en Royal Army Museum. Heb vooral een brede interesse voor de holocaust
Gouda!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Nee, ook richting Gouda zeiden ze. Ofzo.
ik wil meequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceIk en mn man gaan over een paar weekjes naar Berlijn om de tentoonstelling over Hitler te zien in het Historisch museum
![]()
Zeg, laat dat jong gewoon zijn huiswerk maken. Uitzoeken wat de HJ was, wat scouting is, een vergelijking maken, een conclusie trekken, stommer wordt ie er heus niet van hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou weigeren, op grond van principiële bezwaren.
Dat lijkt me echt heel interessant. Ik zou ook wel eens een kamp willen zien in het echt eigenlijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceIk en mn man gaan over een paar weekjes naar Berlijn om de tentoonstelling over Hitler te zien in het Historisch museum
![]()
Ik heb het raam in de slaapkamer toch op een kiertje gezetquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de ramen dichthouden
Hopen dat school dicht isquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb het raam in de slaapkamer toch op een kiertje gezetWij houden de slaapkamer deur altijd dicht voor de kat (anders maakt ie je serieus wakker, keer op keer), als je alles potdicht houdt ruikt het niet echt lekker 's morgens
Nicequote:
Cool hequote:
Ja, dat wil ik ook nog altijd. Wil eigenlijk naar Auschwitz.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel interessant. Ik zou ook wel eens een kamp willen zien in het echt eigenlijk!
Wel, dat is namelijk een enorm stomme vergelijkingquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
Zeg, laat dat jong gewoon zijn huiswerk maken. Uitzoeken wat de HJ was, wat scouting is, een vergelijking maken, een conclusie trekken, stommer wordt ie er heus niet van hoor.
Ik ook. Daar hebben ze in het Imperial War Museum een heel groot schaal model van (iets van 20 meter of misschien nog wel groter) maar in het echt lijkt het me nog veeeeeeel indrukwekkenderquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook nog altijd. Wil eigenlijk naar Auschwitz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |