Ict en Nederlandquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Psy-freak het volgende:
HOE kan het dat crisis.nl er uit ligt nu??
Ah, ok.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Pino112 het volgende:
In vorig topic zijn dus aantal posts verwijderd, daarom +310 posts
Ja, die wolken die ander zouden verwaaien slaan dan neer en alle gifstoffen komen dan in het grondwater.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan die regen desastreuze gevolgen hebben?
Haha, braBRAND.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
HAHAHA! Dikke brand en dan Dont walk away op radio braband!
Dit is het enige zorgelijke aan deze brand trouwens. Echt bizar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Psy-freak het volgende:
HOE kan het dat crisis.nl er uit ligt nu??
Ga onder de dekens liggen en blijf daar een week.quote:
Klopt, dat komt door het gif.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt antoine zn haar langzaam steeds groener??
De wind gaat heul niet naar the UKquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic gaat te snel man.
Regen lijkt me toch juist gunstig? Of willen ze dat de wolk in Engeland neerslaat?
Ik woon ergens bij Amsterdam en hopen dat het niet zo ver komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef HyperViper het volgende:
Wie woont er hier op het pad van de gifwolk?
Merk je er iets van?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz... ik zit nog geen 40KM noordelijker.
Nee, als 't niet regent, kan die zooi misschien oplossen in de lucht. Bij regen weet je wel zeker dat het op de grond terecht komt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic gaat te snel man.
Regen lijkt me toch juist gunstig? Of willen ze dat de wolk in Engeland neerslaat?
Je moet maar zo denken, regen plus extra'squote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz... ik zit nog geen 40KM noordelijker.
Minder dude.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik woon ergens bij Amsterdam en hopen dat het niet zo ver komt.
Ah, op die manier! Bedankt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, als 't niet regent, kan die zooi misschien oplossen in de lucht. Bij regen weet je wel zeker dat het op de grond terecht komt...
TIS ME WAT!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef tralalala het volgende:
De Tros gebruikt de beelden van de RTL
Het gif moet ergens heen. Dan is het het beste dat het snel valt anders beslaat het teveel van Nederland.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Rot een eind op!
Regen op zulke giftige stoffen is Funest!
Maar geen reclamequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef carboni het volgende:
omroep brabant heeft de beelden met daarachter muziek
Die zag ik ook jaquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, die wolken die ander zouden verwaaien slaan dan neer en alle gifstoffen komen dan in het grondwater.
http://www.buienradar.nl/
De weerman zei van nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Over midden Nederland naar Duitsland momenteel.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef RvLaak het volgende:
Antoin: de Chuck Norris van de Lage Landen
2006quote:omroepbrabant Omroep Brabant
Chemie-Pack kreeg in 2006 een dwangsom opgelegd door gemeente Moerdijk. Dat meldde BN/De Stem destijds.Het bedrijf voldeed niet aan eisen.
alsof chuck norris valt als hij even ergens anders gaat kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef RvLaak het volgende:
Antoin: de Chuck Norris van de Lage Landen
De windrichting is toch echt ZW, weet niet wat hij er anders van wil maken?quote:
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar gaat mijn avond vol goede intenties om aan school te werken
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Guanabana het volgende:
Held Antoin is erheen gegaan en gevallen!!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-COMBROBREAKER!quote:
Nederland is in de ban van... Oh wacht, maakt SBS een uitzending eigk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Het beïnvloedt een groot deel van het land. Duidelijk?
Nou dan zal ik zo wat moeten gaan ruiken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef mrc17 het volgende:
Rook is aangekomen in Rotterdam aldus RLT4. Ook die stad word zometeen uitgerookt!
SNACHTS NA TWEEEEEN!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Klonk het volgende:
Gezellig muziekje erbij op Omroep Brabant
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-COMBROBREAKER!
Luchtalarmen zijn niet nieuw in Rotterdam...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dan zal ik zo wat moeten gaan ruiken.
Omhoog.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
iemand enig id, wat de richting van de gifwolk is ?
A'dam-IJmuidenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Waar woon je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
En Sandra voor mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Antoin kan vanavond kiezen uit de vrouwtjes!
Sandra gaat zijn microfoon vasthouden denk ik zo!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Guanabana het volgende:
quote:RodrigoFuscaldo RodrigoFuscaldo
GROTE VUURBAL JONGUH........ wtf? Magia Negra? Exu caveira? Pai oxum pai ogum?
Niet als zijn tong zo vreemd aanvoeltquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Is die überhaupt in de lucht geweest?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef RvLaak het volgende:
nee man, crisis.nl is niet meer in de lucht
Mits hij niet ineens een penis uit zijn oor heeft groeien!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Uit laten branden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef Afketser het volgende:
Wat gaan ze nou eigenlijk doen tegen die brand? Blussen helpt niet.
Ik zou me trouwens meer zorgen maar over giftige stoffen dan over een website in de lucht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef SevD het volgende:
"Inmiddels ook een website in de lucht, www.crisis.nl"
[..]
ik ook, die brandweerman zal wel een stijve hebben intussenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens word ik altijd wel wat geil van die RTL4 chick.
Dankje captain hindsight.quote:
Proberen te voorkomen dat het overslaat. Meer is er niet te doen, lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef Afketser het volgende:
Ik typ dit vanuit m'n bunkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou me trouwens meer zorgen maar over giftige stoffen dan over een website in de lucht.
Telegraafquote:In de Hoeksche Waard en in het zuidelijk deel van het Eiland van Dordrecht gaan de sirenes af. Wie in die gebieden woont, moet bij het horen van het alarm ramen en deuren sluiten. Dat heeft de gemeente Dordrecht woensdagmiddag bekendgemaakt. Dordrecht adviseert bewoners om op RTV Rijnmond af te stemmen dat dienst doet als rampenzender.
Gecontroleerd uit laten branden, hebben ze net uitgelegd, dan verbrandt het meeste en waait het weg, als je blust dan komt alles op de grond terecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef Afketser het volgende:
YEEAAAAAAH!!quote:
Wat een drama... je zal maar in de buurt wonen zeg....quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Proberen te voorkomen dat het overslaat. Meer is er niet te doen, lijkt me.
OH NOESquote:
Antoin red haar wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu maar hopen dat het plastic haar van Sandra Schuurhof niet in de fik vliegt. Blijf daar uit de buurt, Sandra!
o... die heb ik al gezienquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n foto van ons aller Antoin is daar gelinkt ja.
ATM heeft zijn tanks achterin staan, dus daar hoef je niet zo gauw bang voor te zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is dat het niet overslaat op dat bedrijf ernaast. Die vuilverwerkers, anders krijg je nog grotere explosies
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef Siddartha het volgende:
Limburg heeft niks te vrezen.
Zoals altijd.
Zondag Maas flood.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef Siddartha het volgende:
Zoals altijd.
Ik zweer het, dan ga ik het drinken..quote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef Siddartha het volgende:
Zoals altijd.
Heyquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
Zo makkelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef SevD het volgende:
RTL:"Crisis.nl is tijdelijk niet bereikbaar"
Antoin ft. Sjaakquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pech, Neerlands Chuck gaat dat klusje klaren
Jij doet je nick eer aan...?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Captain_Hindsight het volgende:
Bij een bedrijf waar met zulke gevaarlijke stoffen gewerkt wordt, hadden ze betere maatregelen moeten nemen.
Hoeveel zuurstof heb je nodig per uur? En hoeveel zuurstof is er gemiddeld aanwezig in huis per m³?quote:
Lekker bekeurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat een mongool ben je dan, dat je buiten je auto naar de brand gaat staat kijken.
Beetje kort door de bocht niet?quote:Bij een bedrijf waar met zulke gevaarlijke stoffen gewerkt wordt, hadden ze betere maatregelen moeten nemen.
Liever wel & dan een week of 3 boven de arena blijven hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Roi het volgende:
Als die wolk maar niet richting Amsterdam komt
Hij komt naar Rotterdam en Utrecht volgens RTL, dus lekker dichtbij mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Roi het volgende:
Als die wolk maar niet richting Amsterdam komt
LEEF JE NOG?!!! IK WELquote:
*hapquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Captain_Hindsight het volgende:
Bij een bedrijf waar met zulke gevaarlijke stoffen gewerkt wordt, hadden ze betere maatregelen moeten nemen.
Werkze!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
LEEF JE NOG?!!! IK WEL
Ik ga zo werken #thuiszorg en ja dat is buiten
Moet je nou echt twitteren op FOK!?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
LEEF JE NOG?!!! IK WEL
Dat was de aanslagquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Zijn er niet vorige week in Rotterdam 11 terroristen vrijgelaten![]()
Wel vermeld dat ie zo mooi is dankzij je iPhone? En dat morgen de Appstore open gaat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n foto van ons aller Antoin is daar gelinkt ja.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
LEEF JE NOG?!!! IK WEL
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Green1 het volgende:
Lol: http://www.dumpert.nl/med(...)in_het_klokhuis.html
LOL!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wel vermeld dat ie zo mooi is dankzij je iPhone? En dat morgen de Appstore open gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |