Ict en Nederlandquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Psy-freak het volgende:
HOE kan het dat crisis.nl er uit ligt nu??
Ah, ok.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Pino112 het volgende:
In vorig topic zijn dus aantal posts verwijderd, daarom +310 posts
Ja, die wolken die ander zouden verwaaien slaan dan neer en alle gifstoffen komen dan in het grondwater.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan die regen desastreuze gevolgen hebben?
Haha, braBRAND.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
HAHAHA! Dikke brand en dan Dont walk away op radio braband!
Dit is het enige zorgelijke aan deze brand trouwens. Echt bizar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Psy-freak het volgende:
HOE kan het dat crisis.nl er uit ligt nu??
Ga onder de dekens liggen en blijf daar een week.quote:
Klopt, dat komt door het gif.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt antoine zn haar langzaam steeds groener??
De wind gaat heul niet naar the UKquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic gaat te snel man.
Regen lijkt me toch juist gunstig? Of willen ze dat de wolk in Engeland neerslaat?
Ik woon ergens bij Amsterdam en hopen dat het niet zo ver komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef HyperViper het volgende:
Wie woont er hier op het pad van de gifwolk?
Merk je er iets van?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz... ik zit nog geen 40KM noordelijker.
Nee, als 't niet regent, kan die zooi misschien oplossen in de lucht. Bij regen weet je wel zeker dat het op de grond terecht komt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic gaat te snel man.
Regen lijkt me toch juist gunstig? Of willen ze dat de wolk in Engeland neerslaat?
Je moet maar zo denken, regen plus extra'squote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz... ik zit nog geen 40KM noordelijker.
Minder dude.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik woon ergens bij Amsterdam en hopen dat het niet zo ver komt.
Ah, op die manier! Bedankt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, als 't niet regent, kan die zooi misschien oplossen in de lucht. Bij regen weet je wel zeker dat het op de grond terecht komt...
TIS ME WAT!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef tralalala het volgende:
De Tros gebruikt de beelden van de RTL
Het gif moet ergens heen. Dan is het het beste dat het snel valt anders beslaat het teveel van Nederland.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Rot een eind op!
Regen op zulke giftige stoffen is Funest!
Maar geen reclamequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef carboni het volgende:
omroep brabant heeft de beelden met daarachter muziek
Die zag ik ook jaquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, die wolken die ander zouden verwaaien slaan dan neer en alle gifstoffen komen dan in het grondwater.
http://www.buienradar.nl/
De weerman zei van nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Over midden Nederland naar Duitsland momenteel.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef RvLaak het volgende:
Antoin: de Chuck Norris van de Lage Landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |