Ict en Nederlandquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Psy-freak het volgende:
HOE kan het dat crisis.nl er uit ligt nu??
Ah, ok.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Pino112 het volgende:
In vorig topic zijn dus aantal posts verwijderd, daarom +310 posts
Ja, die wolken die ander zouden verwaaien slaan dan neer en alle gifstoffen komen dan in het grondwater.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan die regen desastreuze gevolgen hebben?
Haha, braBRAND.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
HAHAHA! Dikke brand en dan Dont walk away op radio braband!
Dit is het enige zorgelijke aan deze brand trouwens. Echt bizar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Psy-freak het volgende:
HOE kan het dat crisis.nl er uit ligt nu??
Ga onder de dekens liggen en blijf daar een week.quote:
Klopt, dat komt door het gif.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt antoine zn haar langzaam steeds groener??
De wind gaat heul niet naar the UKquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic gaat te snel man.
Regen lijkt me toch juist gunstig? Of willen ze dat de wolk in Engeland neerslaat?
Ik woon ergens bij Amsterdam en hopen dat het niet zo ver komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef HyperViper het volgende:
Wie woont er hier op het pad van de gifwolk?
Merk je er iets van?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz... ik zit nog geen 40KM noordelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |