2006quote:omroepbrabant Omroep Brabant
Chemie-Pack kreeg in 2006 een dwangsom opgelegd door gemeente Moerdijk. Dat meldde BN/De Stem destijds.Het bedrijf voldeed niet aan eisen.
alsof chuck norris valt als hij even ergens anders gaat kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:23 schreef RvLaak het volgende:
Antoin: de Chuck Norris van de Lage Landen
De windrichting is toch echt ZW, weet niet wat hij er anders van wil maken?quote:
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar gaat mijn avond vol goede intenties om aan school te werken
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:22 schreef Guanabana het volgende:
Held Antoin is erheen gegaan en gevallen!!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-COMBROBREAKER!quote:
Nederland is in de ban van... Oh wacht, maakt SBS een uitzending eigk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Het beïnvloedt een groot deel van het land. Duidelijk?
Nou dan zal ik zo wat moeten gaan ruiken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef mrc17 het volgende:
Rook is aangekomen in Rotterdam aldus RLT4. Ook die stad word zometeen uitgerookt!
SNACHTS NA TWEEEEEN!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Klonk het volgende:
Gezellig muziekje erbij op Omroep Brabant
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-COMBROBREAKER!
Luchtalarmen zijn niet nieuw in Rotterdam...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dan zal ik zo wat moeten gaan ruiken.
Omhoog.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
iemand enig id, wat de richting van de gifwolk is ?
A'dam-IJmuidenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Waar woon je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
En Sandra voor mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Antoin kan vanavond kiezen uit de vrouwtjes!
Sandra gaat zijn microfoon vasthouden denk ik zo!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Guanabana het volgende:
quote:RodrigoFuscaldo RodrigoFuscaldo
GROTE VUURBAL JONGUH........ wtf? Magia Negra? Exu caveira? Pai oxum pai ogum?
Niet als zijn tong zo vreemd aanvoeltquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |